Постанова
від 19.11.2009 по справі 2-а-845/08/10
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімфер ополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

19.11.09 Справа №2-а-845/08/10

Окружний адміністратив ний суд Автономної Республік и Крим у складі:

головуючого судді - Кудряшо вої А.М. ,

при секретарі - Дєрюшк овій І.А.,

за участю представників:

від позивача - Караль А.Ф ., НОМЕР_1;

від відповідача Відділу мі стобудування, архітектури та житлово-комунального господ арства - Цой В.П., посвідчення № 80;

від відповідачів Відділ зе мельних ресурсів та Головний спеціаліст Державної районн ої адміністрації Целуйко І.В . - не з'явились,

від третьої особи - не з'явив ся

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Човнового кооп еративу "Парус"

до Ленінського районного відділу земельних ресурсів АР Крим, Відділу містобудува ння, архітектури та житлово-к омунального господарства Ле нінської районної державної адміністрації АР Крим, Голо вного спеціаліста Ленінсько ї районної державної адмініс трації АР Крим Целуйко І.В., тр етьої особи, яка не заявляє са мостійних вимог на предмет с пору на стороні відповідача Ленінської районної державн ої адміністрації АР Кримя

про визнання дій щодо відмо ви у наданні згоди протиправ ними,

ВСТАНОВИВ:

Човновий кооператив "Па рус" звернувся до Окружного а дміністративного суду АР Кри м із адміністративним позово м до Відділу земельних ресур сів, Відділу містобудування, архітектури та житлово-кому нального господарства, Голов ного спеціаліста Державної р айонної адміністрації Целуй ко І.В., Щолкінської міської ра ди, в якому просив визнати дії відповідачів протиправними та зобов'язання проведення д ій.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду від 09.09.2008 року з алучено до участі по справі у якості третьої особи, яка не з аявляє самостійних вимог на предмет спору Ленінську райо нну державну адміністрацію А Р Крим.

Ухвалами Окружного адміні стративного суду від 09.09.2008 року та 02.06.09 року позовні вимоги роз 'єднано, в окремі провадження . Позовні вимоги до Відділу зе мельних ресурсів, Відділу мі стобудування, архітектури та житлово-комунального господ арства, Головного спеціаліст а Державної районної адмініс трації Целуйко І.В. про відмов у у наданні згоди щодо подаль шої розробки документації з розміщення Човнового коопер ативу "Парус" та виконання ріш ень від 29.05.2003р. 10 сесії 24 скликанн я Щолкінської міської ради т а від 05.02.2004р. 16 сесії 24 скликання Щ олкінської міської ради, роз порядження Ленінської район ної державної адміністрації № 696 від 16.10.2006р., незаконними, зобо в'язавши Відділ архітектури, містобудування та ЖКГ Ленін ської районної державної адм іністрації підписати Акт огл яду та вибору земельної діля нки та акт відкриття приплав у виділено у окреме провадже ння з залишенням справі № 2а-845/0 8/10.

Вимоги мотивовані тим, що рі шенням 10-ої сесії 24 скликання Щ олкінської міської ради АР К рим позивачу надано дозвіл н а складання проекту відведен ня земельної ділянки 0,3 га під будівництво човнових гаражі в на границі с. Мисове та рішен ням 16 сесії 24 скликання Щолкін ської міської ради внесено з міни у попереднє рішення, яки м також дозволено ЧК "Парус" ск ладання проекту відведення з емельної ділянки розміром 150 х 20 м не більш 0,3 га під розміщенн я човнових гаражів на границ і с. Мисове. Розпорядженням Ле нінської районної державної адміністрації № 696 від 16.10.2006 року дозволено позивачу провести збір матеріалів попередньог о узгодження для проекту зем леустрою земельної ділянки п лощею 0,3 га для елінгів на тери торії Щолкінської міської ра ди АР Крим, однак, після отрима ння вказаних рішень та розпо рядження позивач не може узг одити Акт огляду і вибору зем ельної ділянки з начальником Ленінського районного відді лу земельних ресурсів, архіт ектором району та Щолкінськи м міським головою.

Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав з підстав навед ених у матеріалах справи та п росив суд задовольнити їх у п овному обсязі, врахувавши, що на протязі тривалого часу чл ени кооперативу користуютьс я даною земельну ділянку, яка розташована у вигідному для лову риби місці, тому вирішен ня даного спору є для них дуже важливим.

Представник відповідача - В ідділу містобудування, архіт ектури та житлово-комунально го господарства Ленвнської д ержавної адміністрації АР Кр им у судовому засіданні прот и позову заперечував з тих пі дстав, що генеральним планом міста Щолкіно, самовільно за йнята позивачем земельна діл янка передбачений під зону з елених насаджень загального користування, яка примикає д о пляжної зони. Також зазначи в, що міста розташування, кіль кість і потужність баз збере ження передбачено "Генеральн ою схемою розташування міст зберігання маломірних судів , які належать громадянам на у збережжі Чорного і Азовськог о морів в АР Крим", затверджену Постановою Ради міністрів А Р Крим № 195 від 18.08.92 року.

Відповідач - Головний спеці аліст Державної районної адм іністрації Целуйко І.В. у судо ве засідання не з'явився, про ч ас, дату та місце проведення с удового засідання сповіщени й належним чином, надіслав до суду клопотання про розгляд справи за його відсутності, т акож вказав, що заперечує про ти позовних вимог з урахуван ням того, що акт вибору земель ної ділянки розміщення човно вого кооперативу підписаний із відновними висновками, то му підстав для задоволення в имог позивача не має.

Відповідач - Ленінський рай онний відділ земельних ресур сів АР Крим явку свого предст авника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та м ісце проведення судового зас ідання сповіщений належним ч ином, надіслав до суду лист № 1 377/10-09 від 14.10.09 року, у якому просив розглянути справу без його п редставника.

Представник третьої особи , яка не заявляє самостійних в имог на предмет спору, на стор оні відповідача, у судове зас ідання не з'явився, про час, да ту та місце проведення судов ого засідання сповіщений нал ежним чином, причини не явки с уду не повідомив. У ході слуха ння справи надіслав суду поя снення до адміністративного позову (а.с.163) у яких зазначив, щ о відділ містобудування, арх ітектури та житлово-комуналь ного господарства відмовляю чи у погоджені акту вибору зе мельної ділянки діяв у рамка х наданих йому повноважень т а на підставі закону. Зазначи в, що забудова населеного пун кту здійснюється у відповідн ості до затвердженого генера льного плану, відповідно до я кого зайняту ЧК "Парус" земель ну ділянку відведено під зон у зелених насаджень загально го користування. Також зазна чив, що "Генеральною схемою ро зташування міст збереження н алежних громадянам маломірн их суддів на узбережжі Чорно го і Азовського морів в АР Кри м" затвердженого Постановою Ради міністрів АР Крим від 18.08.9 2 року № 195. Вважає, що Розпорядж ення Ленінської РДА № 696 від 16.10.2 006 року втратило силу з набран ням сили Закону України "Про в несення змін до деяких закон одавчих актів України щодо с прияння будівництву" від 16.09.08 р оку № 509-VI, яким встановлено інш ий порядок попереднього узго дження надання земельної діл янки.

Суд заслухавши думку предс тавників сторін, а також відп овідно до ч. 4 ст. 128 КАС України, в важає можливим провести розг ляд справи за відсутності не з'явившихся учасників проце су, на підставі наявних у спра ві доказів.

Заслухавши пояснення учас ників процесу, дослідивши ма теріали справи, всебічно і по вно з'ясувавши всі фактичні о бставини, на яких ґрунтуютьс я позовні вимоги, об'єктивно о цінивши докази, які мають юри дичне значення для розгляду справи і вирішення спору по с уті, судом встановлено насту пне.

Відповідно до п. 1 частини 1 ст атті 17 КАС України компетенці я адміністративних судів пош ирюється на спори фізичних ч и юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо ос карження його рішень (нормат ивно-правових актів чи право вих актів індивідуальної дії ), дій чи бездіяльності.

Відповідно до п. 1 частини 1 ст атті 17 КАС України компетенці я адміністративних судів пош ирюється на спори фізичних ч и юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо ос карження його рішень (нормат ивно-правових актів чи право вих актів індивідуальної дії ), дій чи бездіяльності.

Пунктом 7 частини 1 статті З К АС України дано визначення с уб'єктів владних повноважень , до яких належать орган держа вної влади, орган місцевого с амоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'є кт, який здійснює владні упра влінські функції на основі з аконодавства, в тому числі на виконання делегованих повно важень.

Відповідно до Положення пр о Державний комітет України із земельних ресурсів, затве рдженого Постановою Кабінет у Міністрів України № 224 від 19.03.2 008 року Державний комітет із з емельних ресурсів (Держкомзе м) є центральним органом вико навчої влади з питань земель них ресурсів, діяльність яко го спрямовується і координує ться Кабінетом Міністрів Укр аїни через Міністра охорони навколишнього природного се редовища.

Судом встановлено, що Респу бліканський комітет по земел ьним ресурсам АРК відповідно до Положення про Республіка нський комітет по земельним ресурсам АРК, затвердженого 10.11.1998 року № 348, є республіканськи м органом виконавчої влади А РК, яке входить до єдиної сис теми державних органів земел ьних ресурсів.

Оскільки, Ленінському райо нному відділу земельних ресу рсів АР Крим державної адмін істрації делеговані Законом повноваження щодо реалізаці ї державної політики у сфері регулювання земельних відно син, здійснюючі свої завданн я та функції у правовідносин ах з фізичними та юридичними особами, вони являються суб'є ктами владних повноважень.

Відповідно до Положення пр о Міністерство будівництва, архітектури та житлово-комун ального господарства Україн и (Мінбуд України) є спеціальн о уповноваженим центральним органом виконавчої влади з п итань містобудування, архіте ктури та житлово-комунальног о господарства, є головним (пр овідним) органом у системі це нтральних органів виконавчо ї влади з питань забезпеченн я реалізації державної політ ики у сферах будівництва, міс тобудування, архітектури та інше.

Відділу містобудування, ар хітектури та житлово-комунал ьного господарства який утво рено у складі Ленінської рай онної державної адміністрац ії АР Крим, якому делеговані З аконом повноваження щодо реа лізації державної політики у сфері обґрунтування майбутн іх потреб та визначення пере важних напрямів використанн я територій та інших напрямк ах.

Отже, даний спір є публічно- правовим та підлягає розгляд у в порядку адміністративног о судочинства.

Відповідно до частини 3 стат ті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи без діяльності суб'єктів владних повноважень, адміністративн і суди перевіряють, чи прийня ті вони на підставі, у межах по вноважень та у спосіб, що пере дбачені Конституцією та зако нами України, обґрунтовано, т обто з урахуванням усіх обст авин, що мають значення для пр ийняття рішення; безстороннь о (неупереджено); добросовісн о.

Тому вирішуючи справу стос овно позовних вимог позивача щодо законності відмови від повідачів узгодити Акт огляд у і вибору земельної ділянки ЧК "Парус" під розміщення човн ових гаражів розміром 0,3 га в м ежах м. Щолкіно, які є суб'єкта ми владних повноважень, суд з обов'язаний перевірити, чи зд ійснено такі дії на підставі закону в межах повноважень, б езсторонньо та добросовісно .

Судом встановлено, що відпо відно до Свідоцтва про держа вну реєстрацію юридичної осо бі № 418296 (а.с.137) та Довідки відділу статистики у Ленінському ра йоні № АБ 055299 (а.с.136) Човновий кооп ератив "Парус" 17.09.2002 року зареєс тровано Ленінською районною державною адміністрацією АР Крим як юридичну особу з орга нізаційно правовою формою об слуговуючий кооператив, який має ідентифікаційний код 26224820 , та юридичну адресу: АР Крим, Л енінський район, с. Мисове, вул . Анжієвського, будинок 19.

Під час розгляду справи вст ановлено, що рішенням 10-ої сес ії 24 скликання Щолкінської мі ської ради АР Крим від 29.05.2003 рок у позивачу надано дозвіл на с кладання проекту відведення земельної ділянки розміром 150м х 20м не більш 0,3 га під будівн ицтво човнових гаражів на гр аниці с. Мисове, згідно землев порядної документації міста . Рішенням 16 сесії 24 скликання Щ олкінської міської ради АР К рим від 05.02.2004 року внесено зміни у попереднє рішення, яким доз волено ЧК "Парус" складання пр оекту відведення земельної д ілянки розміром 150 м х 20 м не біл ьш 0,3га під розміщення човнови х гаражів на границі с. Мисове . Розпорядженням Ленінської районної державної адмініст рації № 696 від 16.10.2006 року дозволен о позивачу провести збір мат еріалів попереднього узгодж ення для проекту землеустрою земельної ділянки площею 0,3 г а для елінгів на території Що лкінської міської ради АР Кр им.

Під час здійснення позивач ем збору матеріалів попередн ього узгодження для проекту землеустрою земельної ділян ки площею 0,3 га на території Що лкінської міської ради позив ач отримав відмову узгодженн я даної документації від Від ділу містобудування, архітек тури та житлово-комунального господарства Ленінської РДА , про що свідчить акт вибору та обстеження земельної ділянк и (а.с.13 оборотна сторінка) та по передній висновок відповіда ча № 313 від 10 серпня 2007 року (а.с. 39).

Відповідно до статті 9 КАС У країни суд при вирішенні спр ави керується принципом зако нності, відповідно до якого о ргани державної влади, орган и місцевого самоврядування, їхні посадові і службові осо би зобов' язані діяти лише н а підставі, в межах повноваже нь та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами Ук раїни.

Згідно зі ст. 14 Конституції У країни земля є основним наці ональним багатством, що знах одиться під особливою охорон ою держави. Право на землю наб увається і реалізується гром адянами і суб'єктами господа рської діяльності (юридичним и і фізичними особами) виключ но відповідно до закону.

Серед передбачених ст. 12 Зем ельного кодексу України (дал і ЗК України) повноважень, роз порядження землями територі альних громад, передача земе льних ділянок комунальної вл асності у власність громадян і юридичних осіб, надання зем ельних ділянок у користуванн я із земель комунальної влас ності, вилучення земельних д ілянок із земель комунальної власності, відноситься до по вноважень сільських, селищни х, міських рад у галузі земель них відносин на території сі л, селищ, міст.

Ст. 140 Конституції України вс тановлює, що місцеве самовря дування є правом територіал ьної громади - мешканців се ла, селища, міста - самостійно вирішувати питання місцево го значення в рамках Констит уції і законів України. Місце ве самоврядування здійснюєт ься територіальною громадою у порядку, встановленому зак оном, як безпосередньо, так і ч ерез органи місцевого самовр ядування: сільські, селищні, м іські ради і їх органи.

Згідно із ст. 144 Конституції У країни органи місцевого само врядування в межах повноваже нь, визначених законом, прийм ають рішення, які є обов' язк овими до виконання на відпов ідній території.

Відповідно до Закону Украї ни сільські, селищні, міські р ади є органами місцевого сам оврядування, які представляю ть відповідні територіальні громади і здійснюють від їх і мені та у їх інтересах функці ї і повноваження місцевого с амоврядування, визначені Кон ституцією України, іншими за конами (ст. 10 ).

До виключної компетенції м іських рад, передбачених ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», в ідноситься вирішення відпов ідно до закону питань регулю вання земельних відносин.

Статтею 116 Земельного кодек су України передбачено, що гр омадяни та юридичні особи на бувають права власності та п рава користування земельним и ділянками із земель держав ної або комунальної власност і за рішенням органів викона вчої влади або органів місце вого самоврядування в межах їх повноважень.

В силу ст. 123 Земельного Кодек су України надання земельних ділянок юридичним особам у постійне користування здійс нюється на підставі рішень о рганів виконавчої влади та о рганів місцевого самоврядув ання за проектами відведення цих ділянок.

Відповідно до ст. 151 Земельно го Кодексу України вибір міс ця розташування земельних ді лянок здійснюють відповідні сільські, селищні, міські, рай онні, обласні ради, Верховна Р ада Автономної Республіки Кр им, місцеві державні адмініс трації, Рада міністрів Автон омної Республіки Крим, Кабін ет Міністрів України відпові дно до їх повноважень щодо ви лучення та передачі (надання ) цих ділянок.

Відповідно до положень п. 12 П ерехідних положень Земельно го Кодексу України до розмеж ування земель державної та к омунальної власності повнов аження щодо розпорядження з емлями (крім земель, передани х у приватну власність, та зем ель, зазначених в абзаці трет ьому цього пункту) в межах нас елених пунктів здійснюють ві дповідні сільські, селищні, м іські ради, а за межами населе них пунктів - відповідні ор гани виконавчої влади.

Приймаючі до уваги, що земел ьна ділянка відносно якої ви рішується питання щодо збору матеріалів попереднього узг одження для проекту землеуст рою для подальшої передачі Ч К "Парус" знаходиться у межах н аселеного пункту міста Щолкі но, який увійшов до складу Ле нінського району АР Крим, що н е заперечується відповідаче м, тому саме Щолкінська міськ а рада АР Крим має право у відп овідності до Закону України "Про місцеве самоврядування" з додержанням Земельного ко дексу України і Водного коде ксу України, а також іншого за конодавства України здійсню вати розпорядження даною зем ельною ділянкою у встановлен ому чинним законодавством по рядку.

За таких обставин суд прихо дить до висновку, що розпоряд ження Ленінської районної де ржавної адміністрації № 696 від 16.10.2006 року прийнято з перевищен ням повноважень наданих Райд ержадміністрації діючим зак онодавством України.

Відповідно до ст. 39 Земельно го кодексу України використа ння земель житлової та грома дської забудови здійснюєтьс я відповідно до генерального плану населеного пункту, інш ої містобудівної документац ії, плану земельно-господарс ького устрою з дотриманням д ержавних стандартів і норм, р егіональних та місцевих прав ил забудови.

Судом згідно дослідженому генеральному плану міста Що лкіно встановлено, що земель на ділянка на якої розташова ний ЧК "Парус" передбачена під зону зелених насаджень зага льного користування, яка при микає до пляжної зони і відпо відні зміни до генерального плану міста у зв'язку з розташ уванням на спірній земельній ділянці Човнового кооперати ву "Парус" не внесено та у поря дку встановленому законодав ством пропозиції щодо внесен ня змін з цього приводи не над ходило.

Крім того, на час розгляду с прави Рішенням 30 сесії п'ятого скликання Щолкінської міськ ої ради АР Крим від 22.06.2008 року № 9 скасовані рішення 10 сесії 24 ск ликання від 29.05.2003 року та 16 сесії 24 скликання від 05.02.2004 року Щолкі нської міської ради "Про нада ння дозволу на складання про екту відведення земельної ді лянки площею 0.3 га ЧК "Парус" на границі с. Мисове" та "Про внес ення змін у рішення про надан ня дозволу на складання прое кту відведення земельної діл янки площею 0.3 га ЧК "Парус" на г раниці с. Мисове".

У ході розгляду справи судо м встановлено, що Човновим ко оперативом "Парус" самовільн о зайнято земельну ділянку б ез оформлення в установленом у законом України порядку та використовується без оформл ення правовстановлюючих док ументів, такі факти встановл ено рішенням Господарського суду АР Крим від 06.11.2008 року по сп раві № 2-21/8884-2008, що є в матеріалах с прави. Крім того, за використа ння земельної ділянки без на лежних правовстановлюючих д окументів Ленінским районни м відділом земельних ресурсі в неодноразово накладався шт раф на керівника Човнового к ооперативом "Парус" (а.с.140-144).

Судом також встановлено фа кт незаконного розміщення чо внових гаражів на самовільно зайнятій земельній ділянці, за що Човновий кооператив "Па рус" Ленінською районною інс пекцією державного архітект урно-будівельного контролю п ритягувався до відповідальн ості (а.с.145).

Відповідно до викладеного Ленінській районний відділ земельних ресурсів, Відділ м істобудування, архітектури т а житлово-комунального госпо дарства Ленінської РДА, Голо вний спеціаліст Державної ра йонної адміністрації Целуйк о І.В. не мають підстав та повн оважень для погодження акту вибору і обстеження земельно ї ділянки для розташування ч овнового кооперативу "Парус" .

Щодо позовних вимог про під писання акту відкриття прича лу суд зазначає наступне. При чал - комплекс будівель та гід ротехнічних споруд, які функ ціонують у складі порту, прис тані або самостійно і призна чені для підходу, швартуванн я, стоянки та обслуговування суден, посадки і висадки паса жирів, вантажних операцій то що.

Розпорядженням Ленінської РДА від 17 січня 2007 року "Про пров едення інвентаризації прист аней, причалів, баз та пунктів базування маломірних суддів на водних об'єктах Ленінсько го району АР Крим", яким затвер джено комісію з проведення і нвентаризації пристаней, при чалів, баз та пунктів базуван ня маломірних суддів на пред мет їх відповідності вимогам порядку обладнання баз-стоя нок та встановлено дату пров едення інвентаризації прича лів у м. Щолкіно 19.01.07 року

Вимоги порядку обладнання баз-стоянок встановлені пун ктом 2 Правил користування ма ломірними судами на водних о б'єктах АР Крим затверджених Постановою Верховної Ради А Р Крим № 468-2/99 від 21.04.1999р. (Далі Прави ла)

У ході проведення 19.01.07 року ін вентаризації причалу що розт ашований Арабатській залив, бухта Російська, м. Щолкіно, АР Крим, який належить Човновом у кооперативу "Парус" було вст ановлено ряд невідповідност ей вимогам пункту 2.2 Правил, що відображено у акті № 8 інвента ризації пристані, причалу, ба зи, пункту базування маломір них судів від 19.01.2007 року, який є у матеріалах справи, а саме: від сутнє свідоцтво про реєстрац ію бази, технічний паспорт, де ржавний акт на земельну діля нку, телефонний зв'язок, має мі сце порушення протипожежної безпеки, відсутній рятуваль ний пост, не встановлено інфо рмаційні та забороняючи знак и.

Таким чином, судом встановл ено, що відповідною комісією проведено інвентаризацію пр ичалу Човнового кооперативу "Парус" за результатом якої пр ийнято рішення про не відпов ідність причалу вимогам діюч ого законодавства.

За таких обставин суд не вба чає підстав для задоволення позовних вимог щодо визнання відмови у наданні згоди щодо подальшої розробки документ ації з розміщення Човнового кооперативу "Парус" та викона ння рішень від 29.05.2003р. 10 сесії 24 ск ликання Щолкінської міської ради та від 05.02.2004р. 16 сесії 24 склик ання Щолкінської міської рад и, розпорядження Ленінської районної державної адмініст рації № 696 від 16.10.2006р., незаконним и, зобов'язавши Відділ архіте ктури, містобудування та ЖКГ Ленінської районної державн ої адміністрації підписати А кт огляду та вибору земельно ї ділянки та акт відкриття пр иплаву.

Під час судового засідання , яке відбулось 19 листопада 2009 р оку, були оголошені вступна т а резолютивна частини постан ови. Відповідно до ст. 163 КАСУ по станову виготовлено 24 листоп ада 2009 року.

Керуючись ст.ст. 98, 160-163 КАС Укра їни, суд

ПОСТАНОВИВ:

В задоволені позовних вим ог відмовити.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня склад ення у повному обсязі у разі н еподання заяви про апеляційн е оскарження (апеляційної ск арги).

Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набирає законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.

Протягом 10 днів з дня складе ння постанови у повному обся зі через Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим до Севастопольсько го апеляційного адміністрат ивного суду може бути подана заява про апеляційне оскарж ення, після подачі якої протя гом 20 днів може бути подана ап еляційна скарга.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження (10 днів).

Суддя Окружного

адміністративного суду

Автономної Республіки Кри м Кудряшова А.М.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення19.11.2009
Оприлюднено21.12.2010
Номер документу8401913
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-845/08/10

Постанова від 19.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кудряшова А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні