Постанова
від 02.09.2019 по справі 757/50831/18-п
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/50831/18-п

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 вересня 2019 року суддя Печерського районного суду м. Києва Карабань В.М., розглянувши матеріали, які надійшли з Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника політичної партії Народна екологічна партія , за ст.212-21 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення №50-22/245 від 05 жовтня 2018 року, ОСОБА_1 вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ст.212-21 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: порушення встановленого порядку подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру.

Так, за результатами аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру поданого 06.08.2018 політичною партією Народна екологічна партія (код ЄДРПОУ 33406897) за ІІ квартал 2018 року за підписом керівника Партії ОСОБА_1 до Національного агентства з питань запобігання корупції, встановлено, що оформлення Звіту Партії, включені до нього звітні дані не відповідають вимогам законодавства, а саме:

1) допущене грубе порушення встановлених вимог щодо оформлення, відповідно до абзацу третього, шостого пункту 3 розділу ІІ Положення про аналіз Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру , затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 08.09.2016 №26, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.09.2016 за №1264/29394 - подання Звіту без відомостей про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи.

2) на титульних сторінках Звіту Партії та Звітів місцевих організацій зазначено місцезнаходження, на титульних сторінках Звітів 2 місцевих організацій (ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ НАРОДНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПАРТІЇ (ЄДРПОУ 33665741) та ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯНАРОДНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПАРТІЇ (ЄДРПОУ 33509507)) зазначено фактичне місцезнаходження, проте у відповідних розділах не відображені дані щодо цих об`єктів нерухомості, що належать Партії на праві власності або користування за вказаними адресами та не додані документи, що підтверджують відображені відомості, що є порушенням пункту 1 частини дев`ятої, частини дванадцятої статті 17 Закону та підпункту 2 пункту 10 розділу ІІ Положення про порядок подання Звіту (копії титульної та останньої сторінок Звіту Партії та 9 Звітів місцевих організацій додаються);

3) звіти 7 місцевих осередків підписані керівниками, які не відповідають відомостям з ЄДР, проте, не надано належним чином завірених копій документів, що підтверджують їх повноваження на підписання вищезазначених Звітів місцевих осередків Партії, що є порушенням частини дванадцятої статті 17 Закону та підпункту 2 пункту 10 розділу Положення про порядок подання Звіту (витяг з Єдиного державного реєстру додається).

Вищезазначені порушення зафіксовані в Акті про проведення аналізу Звіту Партії від 11.09.2018 та Висновку про результати аналізу Звіту Партії від 14.09.2018 №487, затвердженого рішенням Національного агентства від 14.09.2018 №2024 (копії Акту про проведення аналізу Звіту та Висновку про результати аналізу Звіту додаються).

Чим, ОСОБА_1 , будучи керівником політичної партії Народна екологічна партія вчинила адміністративне правопорушення передбачене ст.212-21 КУпАП.

Відповідно до ст. 129 Конституції України розгляд і вирішення справ в судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведеності перед судом їх переконливості.

ОСОБА_1 в судове засідання з`явилась, вину у вчиненому нею правопорушенні визнала та щиро розкаялась.

Аналізуючи докази по справі з точки зору їх допустимості, об`єктивності та достатності, за відсутності будь - яких істотних суперечностей вважаю вину ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, доведеною повністю.

Разом з тим, вина ОСОБА_1 підтверджується достатніми, належними та допустимими доказами по справі, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення, актом про проведення аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру Народна екологічна партія та висновком про результати аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від 14.09.2018 № 487.

При обранні виду адміністративного стягнення щодо ОСОБА_1 суд враховує характер вчиненого правопорушення, дані про особу правопорушника, ступінь вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Відповідно до ст. 34 КУпАП обставина, що пом`якшує відповідальність правопорушника є її щире розкаяння.

Обтяжуючих відповідальність обставин, передбачених ст. 35 КУпАП, не встановлено.

Відповідно до ч. 3 ст.38 КУпАП, адміністративне стягнення за вчинення адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених ст. 164-14, 212-15, 212-21 цього кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Пунктом 7 ст. 247 КУпАП імперативно встановлено, що провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи строків, передбачених ст. 38 КУпАП.

Вчинення будь-яких процесуальних дій з метою погіршення становища особи, яка притягується до відповідальності, за межами строку притягнення до адміністративної відповідальності законом не передбачено.

Згідно фактичних обставин справи, викладених в протоколі про адміністративне правопорушення, датою його вчинення є 06.08.2018 - дата підписання звіту партії. Разом з тим, датою виявлення правопорушення є 11.09.2018 - дата складання Акту про проведення аналізу звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру.

Таким чином, на момент судового розгляду справи сплинув передбачений ст. 38 КУпАП строк притягнення особи до адміністративної відповідальності, а відтак справа підлягає закриттю на підставі п. 7 ст. 247 КУпАП.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 38, 212-21, 247 п.7, 283-285 КУпАП, суддя,

П О С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП.

Провадження в справі відносно ОСОБА_1 за ст. 212-21 КУпАП закрити у зв`язку із закінченням строку накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або на неї може бути внесено подання прокурора протягом десяти днів з дня винесення до Київського апеляційного суду через Печерський районний суд м. Києва.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги чи подання прокурора.

Суддя В.М.Карабань

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення02.09.2019
Оприлюднено06.09.2019
Номер документу84051981
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —757/50831/18-п

Постанова від 02.09.2019

Адмінправопорушення

Печерський районний суд міста Києва

Карабань В. М.

Постанова від 25.02.2019

Адмінправопорушення

Печерський районний суд міста Києва

Білоцерківець О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні