Ухвала
від 05.09.2019 по справі 14/5007/1268-б/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

Від "05" вересня 2019 р. м. Житомир Справа № 14/5007/1268-Б/12

Господарський суд Житомирської області у складі судді Костриці О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області від 04.07.2019 за № 1196/06-30-10-05 про заміну кредитора правонаступником у межах справи №14/5007/1268-Б/12 за заявою Державного підприємства "Державний резервний насіннєвий фонд України" (м.Київ) до боржника Приватного сільськогосподарського підприємства "Дружба" (с.Жари, Баранівський район, Житомирська область) про банкрутство, -

за участю учасників судового процесу:

- від кредиторів: Гімадієва Р.К. - представник Житомирського обласного центру зайнятості (довіреність № 334 від 23.01.2019);

- від боржника: не з`явився;

- присутній в судовому засіданні: Менський В.В. - представник Головного управління ДФС у Житомирській області (довіреність №1235/5/06-30-10-05 від 26.09.2018),-

ВСТАНОВИВ:

у провадженні Господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство Приватного сільськогосподарського підприємства "Дружба" (с. Жари Баранівського району Житомирської області).

Згідно з ухвалою суду від 05.11.2015 одним з кредиторів Приватного сільськогосподарського підприємства "Дружба" є Новоград-Волинська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області.

09.07.2019 до суду від Головного управління ДФС у Житомирській області надійшла заява за № 1192/06-30-10-05 від 04.07.2019 про заміну кредитора правонаступником з доданими документами.

Ухвалою господарського суду від 10.07.2019 прийнято та призначено до розгляду в засіданні суду заяву Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником.

Ухвалою господарського суду від 16.07.2019, зокрема, відкладено розгляд заяви Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником; призначено наступне судове засідання на 05.09.2019 о 10:00 год.

16.07.2019 до суду надійшли письмові пояснення ліквідатора банкрута Куліченка М.В. від 11.07.2019 № 02-12/230 щодо заяви Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником.

17.07.2019 та 25.07.2019 до суду повернулись копії ухвал від 10.07.2019 та 16.07.2019, які 11.07.2019 та 18.07.2019 рекомендованою кореспонденцією було надіслано на адресу ТОВ "Гамма і Ко".

01.08.2019 до суду надійшло клопотання Головного управління ДФС у Житомирській області від 31.07.2019 № 1413/06-30-10-05 про долучення до матеріалів справи документів з додатками.

04.09.2019 на електронну пошту суду надійшли пояснення ліквідатора банкрута Куліченка М.В. від 03.09.2019 № 02-12/451 щодо заяви Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником, в яких повідомлено про відсутність заперечень щодо задоволення заяви Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником.

Представником Головного управління ДФС у Житомирській області у судовому засіданні підтримано у повному обсязі заяву про заміну кредитора у справі.

Представником Житомирського обласного центру зайнятості повідомлено про відсутність заперечень щодо задоволення судом заяви Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником.

Інші учасники судового процесу в засідання суду не з`явились.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши учасників судового процесу, господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Законом України від 21.12.2016 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні", який набрав чинності з 01.01.2017, внесено зміни до Податкового кодексу України, зокрема до статті 19-1 та доповнено кодекс статтями 19-2 і 19-3, пункт 41.1. статті 41 викладено в новій редакції.

Відповідно до пункту 41.1. статті 41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, його територіальні органи.

Згідно з пунктом 41.2. статті 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.

Функції контролюючих органів визначені статтями 19-1 - 19-3 Податкового кодексу України.

Відповідно до пункту 19-1.1. статті 19-1 Податкового кодексу України, контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу.

Підпунктом 19-1.1.22. пункту 19-1.1. статті 19-1 Податкового кодексу України визначено, що контролюючі органи здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно не нарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.

Відповідно до статті 19-3 Податкового кодексу України, визначено функції державних податкових інспекцій, які здійснюють сервісне обслуговування платників податків, реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням; формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб-платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи; виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.

Виходячи з викладених обставин, функції з погашення податкового боргу та стягнення платежів до бюджету з 01.01.2017 здійснюються Головними управліннями Державної фіскальної служби в областях.

Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 296 "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" постановлено реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання як структурних підрозділів до відповідних територіальних органів Служби за переліком згідно з додатком.

З додатку до постанови Кабінету Міністрів України "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" №296 від 28.03.2018 убачається, що Новоград-Волинська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області реорганізовується шляхом приєднання до Головного управління ДФС у Житомирській області.

Наказом Державної фіскальної служби України від 10.05.2018 № 282 вирішено реорганізувати, зокрема, Новоград-Волинську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області шляхом її приєднання як структурного підрозділу до Головного управління ДФУ у Житомирській області (т. 16 а.с. 57-58).

Наказом Державної фіскальної служби України №80 від 01.02.2019 "Про затвердження положень про головні управління ДФС в областях та м. Києві" (т. 16 а.с. 137), затверджено положення про Головне управління ДФС у Житомирській області.

Відповідно до пункту 1 вищезазначеного Положення, Головне управління ДФС у Житомирській області є територіальним органом Державної фіскальної служби України, який підпорядковується ДФС. Головне управління ДФС у Житомирській області є органом доходів і зборів. Головне управління ДФС у Житомирській області є правонаступником усіх прав та обов`язків, зокрема, Новоград-Волинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (т. 16 а.с .138-144).

У відповідності до передавального акту від 25.01.2019, затвердженого головою комісії з реорганізації Новоград-Волинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (т. 16 а.с. 63-64), здійснено заходи щодо припинення діяльності Новоград-Волинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області шляхом приєднання до Головного управління ДФС у Житомирській області.

Згідно із зазначеним вище передавальним актом, Головне управління ДФС у Житомирській області, до якого приєднано Новоград-Волинську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області є єдиним правонаступником Новоград-Волинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області щодо всього майна, майнових та немайнових прав, прав на рухоме та нерухоме майно, прав на земельні ділянки, об`єкти соціально-побутового призначення, інших прав та обов`язків, стосовно всіх боржників та кредиторів Новоград-Волинської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області.

Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 13.05.2019 припинено Новоград-Волинську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (т. 16 а.с. 59-62).

Таким чином, уповноваженою особою, що здійснює функції з погашення податкового боргу та стягнення платежів до бюджету і реалізує державну податкову політику щодо зобов`язань Приватного сільськогосподарського підприємства "Дружба" є Головне управління ДФС у Житомирській області.

Статтею 52 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.

Частиною 1 статті 21 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони на будь-якій стадії провадження у справі її правонаступником.

З огляду на зазначене, господарський суд приходить до висновку заяву Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником задовольнити; замінити кредитора у справі - Новоград-Волинську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (11700, Житомирська область, м. Новоград - Волинський, вул. Ушакова, 3, ідентифікаційний код 39859915) на правонаступника - Головне управління ДФС у Житомирській області (10003, м.Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7, ідентифікаційний код 39459195).

Керуючись статтею 21 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", статтями 52, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України,-

УХВАЛИВ:

1. Заяву Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником задовольнити.

2. Замінити кредитора у справі - Новоград-Волинську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (11700, Житомирська область, м. Новоград - Волинський, вул. Ушакова, 3, ідентифікаційний код 39859915) на правонаступника - Головне управління ДФС у Житомирській області (10003, м.Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7, ідентифікаційний код 39459195).

Ухвала господарського суду набирає законної сили 05.09.2019.

Ухвала господарського суду може бути оскаржена до Північно-західного апеляційного господарського суду або через Господарський суд Житомирської області в порядку та строки, встановлені Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Повний текст ухвали складений та підписаний 06.09.2019.

Суддя Костриця О.О.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення05.09.2019
Оприлюднено09.09.2019
Номер документу84063036
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/5007/1268-б/12

Ухвала від 06.02.2020

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 18.12.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 12.12.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 03.12.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 03.12.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 01.11.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 30.10.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 17.10.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 05.09.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 05.09.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні