ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
======================================================================
УХВАЛА
03 вересня 2019 року Справа № 915/145/18
м. Миколаїв
Кредитор: Головне управління ДФС у Миколаївській області (54001, м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6, код ЄДРПОУ 39394277).
Банкрут: Товариство з обмеженою відповідальністю «СІМА-ІНВЕСТ» (54051, м. Миколаїв, вул. Самойловича, буд. 31/1, оф. 15, код ЄДРПОУ 33256017).
Ліквідатор : арбітражний керуючий Безабчук Алла Володимирівна (54001, м. Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 48).
Суддя Ржепецький В.О.,
секретар судового засідання Матвєєва В.В.,
за участі представників учасників справи:
від кредитора: не з`явився,
від банкрута: не з`явився,
ліквідатор: не з`явився,
суть спору: про банкрутство,
встановив:
Ухвалою суду від 16.07.2019 судове засідання у справі для розгляду звіту ліквідатора про ліквідаційну процедуру, звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого призначено на 03.09 2019 з повідомленням учасників провадження у справі про банкрутство.
29.08.2019 ліквідатором подано суду супровідним листом №01-34/081-1 від 29.08.2019: протокол засідання комітету кредиторів від 27.08.2019 з доказами запрошення кредиторів; додаток станом на 27.08.2019 до звіту ліквідатора про проведену роботу станом на 05.07.2019; ліквідаційний баланс станом на 27.08.2019; звіт про нарахування та сплату грошової винагороди за період з 06.07.2018 по 27.08.2019; звіт про відшкодування витрат за період з 20.03.2018 по 27.08.2019.
29.08.2019 ліквідатором також подано до суду клопотання за вих. №01-34/081 про стягнення з ініціюючого кредитора на користь ліквідатора грошової винагороди в розмірі 111444,00 грн та витрат, понесених при здійсненні повноважень розпорядника майна та ліквідатора в розмірі 34316,38 грн.
Усі учасники провадження у справі про банкрутство належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи, правом участі в судовому засіданні не скористались.
Відповідно до ст. 42 Господарського процесуального кодексу України участь в судових засіданнях учасників справи - це право, а не обов`язок, якщо інше не визначено законом.
Явка представників сторін у судове засідання, призначене на 03.09.2019, не визнавалась судом обов`язковою, про наявність у сторін доказів, які відсутні у матеріалах справи та без дослідження яких неможливо розглянути справу, суду не повідомлялося.
Таким чином, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними матеріалами.
На підставі ст. 233 ГПК України, у судовому засіданні оголошено про підписання вступної та резолютивної частин ухвали.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи, господарський суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута виходячи з наступного.
Згідно з ч. 1 ст. 2 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон про банкрутство) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України (далі - ГПК України), іншими законодавчими актами України.
Відповідно до ст. 9 Закону про банкрутство, справи про банкрутство розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими ГПК України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з ч. 6 ст. 12 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ухвалою суду від 19.03.2018 відкрито провадження у справі про банкрутство боржника - товариства з обмеженою відповідальністю «СІМА-ІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 33256017), визнано грошові вимоги Головного управління ДФС у Миколаївській області до боржника в сумі 18715883,15 грн, введено процедуру розпорядження майном боржника строком на сто п`ятнадцять календарних днів до 12.07.2018, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Безабчук Аллу Володимирівну (свідоцтво № 233, видане 20.02.2013).
На офіційному вебсайті Вищого господарського суду України оприлюднено оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю «СІМА-ІНВЕСТ» (номер публікації: 50059, дата публікації: 20.03.2018). Граничний строк на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника визначено протягом тридцяти днів від дня офіційного оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі.
Ухвалою суду від 21.05.2018, з урахуванням ухвали господарського суду від 08.06.2018, затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю «СІМА-ІНВЕСТ» на загальну суму 18733503,15 грн, з яких: перша черга - витрати Головного управління ДФС у Миколаївській області по сплаті судового збору за подання заяви про порушення справи про банкрутство в сумі 17620,00 грн; третя черга - вимоги Головного управління ДФС у Миколаївській області по сплаті основного боргу в сумі 14974409 грн; шоста черга - вимоги Головного управління ДФС у Миколаївській області по сплаті штрафних санкцій та пені в сумі 3741474,15 грн.
Постановою суду від 06.07.2018 ТОВ «СІМА-ІНВЕСТ» визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором у справі арбітражного керуючого Безабчук Аллу Володимирівну
На офіційному вебсайті Вищого господарського суду України оприлюднено повідомлення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «СІМА-ІНВЕСТ» банкрутом та відкриття відносно нього ліквідаційної процедури (номер публікації: 52662, дата публікації: 06.07.2018).
Ухвалою суду від 17.09.2018 в ліквідаційній процедурі затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю «СІМА-ІНВЕСТ» на загальну суму 18733503,15 грн, з яких: витрати Головного управління ДФС у Миколаївській області по сплаті судового збору за подання заяви про порушення справи про банкрутство в сумі 17620,00 грн - перша черга; вимоги Головного управління ДФС у Миколаївській області по сплаті основного боргу в сумі 14974409 грн - третя черга; вимоги Головного управління ДФС у Миколаївській області по сплаті штрафних санкцій та пені в сумі 3741474,15 грн - шоста черга.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 41 Закону про банкрутство, ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку. Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред`являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов`язковому зберіганню, на строк не менше п`яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Згідно зі ст. 42 Закону про банкрутство, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об`єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об`єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку. Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси.
Відповідно до частини 1 статті 190 Цивільного кодексу України, майном, як особливим об`єктом вважаються окрема річ, сукупність речей, а також майнові права та обов`язки.
У відповідності до ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, тощо.
15.07.2019 ліквідатором подано до господарського суду звіт за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс банкрута станом на 05.07.2019.
29.08.2019 ліквідатором подано суду додатки до звіту про ліквідаційну процедуру та ліквідаційний баланс банкрута станом на 27.08.2019
Ліквідаційний баланс складений у відповідності із вимогами стандарту бухгалтерського обліку, визначеними положеннями Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» №73 від 07.02.2013 (т.2, а.с.122).
З матеріалів звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута вбачається наступне.
Арбітражним керуючим проведено інвентаризацію майна боржника за результатами якої майна боржника не виявлено, про що свідчать акт обстеження за юридичною адресою майна боржника від 27.03.2018 (т.1, а.с.160), інвентаризаційний опис необоротних активів (основні засоби, нематеріальні активи, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції) від 27.03.2018, протокол інвентаризаційної комісії від 27.03.2018 (т.1, а.с.161-162), інвентаризаційний опис необоротних активів (основні засоби, нематеріальні активи, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції) та протокол інвентаризаційної комісії від 26.07.2018 (т.2, а.с.113-114), акт обстеження за адресою реєстрації засновника та керівника боржника: вул. Кірова, 80, м. Нікополь, Дніпропетровська область (т.3, а.с.97).
Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна №124071582 від 16.05.2018 стосовно ТОВ «СІМА-ІНВЕСТ» відомості відсутні (т.1, а.с.190).
Згідно витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна №60306762 від 18.06.2019 записи стосовно ТОВ СІМА-ІНВЕСТ відсутні (т.3, а.с.144).
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань №1005677697 станом на 22.08.2019 свідчить про відсутність у банкрута корпоративних прав (т.3, а.с.146).
За повідомленням Головного управління ДФС у Миколаївській області №6883/10/14-19.08.08 від 07.05.2018 ТОВ СІМА-ІНВЕСТ має відкриті рахунки в установах банків: АТ БМ БАНК - № НОМЕР_1 ; АТ Промінвестбанк - 26007619938603 (т.1, а.с.185-186).
На звернення ліквідатора про закриття рахунків банкрута отримано повідомлення ПАТ Промінвестбанк про те, що 28.12.2018 рахунок № НОМЕР_2 закрито.
Стосовно АТ БМ БАНК на офіційному вебсайті Мінфіну України за посиланням https://minfin.com/ua/company/bm-bank/ міститься інформація про відкликання 06.11.2018 ліцензії НБУ №223 від 14.10.2011, банк припинив банківську діяльність без припинення юридичної особи відповідно до вимог Закону України Про спрощення процедур реорганізації та капіталізації банків (т.2, а.с.246, 248).
В ході ліквідаційної процедури ліквідатором було вжито заходів, спрямованих на пошук та виявлення майна, грошових коштів та інших цінностей банкрута.
Так, ліквідатором було направлено запити до реєстраційних та контролюючих установ, та отримано відповіді, а саме:
- Управління держпраці у Миколаївській області за вих. №18/3489 від 31.07.2018 та управління держпраці у Запорізькій області про відсутність інформації про наявність будь-якого майна, яке зареєстровано за банкрутом (т. 2. а.с.172, 229);
- Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за вих. №1413/3808 від 06.08.2018 про відсутність реєстрації за банкрутом сільськогосподарської техніки (т.2, а.с.173);
- Державного космічного агентства України за вих. №5416/10-К4.1/18 від 24.10.2018 про відсутність реєстрації за банкрутом об`єктів космічної діяльності, космічної техніки (т.2, а.с.221);
- Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Запорізькій області №1008-23.5/3286 від 25.09.2018 інформація відсутня (т.2, а.с.202).
- Регіонального сервісного центру в Миколаївській області МВС України №31/14-2637 від 30.07.2018 про відсутність реєстрації за банкрутом транспортних засобів (т. 2, а.с.153);
- Головного Управління Держгеокадастру у Миколаївській області за вих. №33-14-0.31-5691/2-18 від 01.08.2018 про те, що за інформацією структурних підрозділів Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області у районах Миколаївської області земельні ділянки за ТОВ «СІМА-ІНВЕСТ» в межах території Миколаївської області не зареєстровані (т.2, а.с.155);
- Морської адміністрації Державної служби морського та річкового транспорту України (вих. №3932/03/15-19 від 28.08.2019 про відсутність записів щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ СІМА-ІНВЕСТ (т.3, а.с.147);
- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку за вих. №10/02/24725 від 13.08.2018 про те, що ТОВ «СІМА-ІНВЕСТ» серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше акцій приватних акціонерних товариств та 5 відсотків і більше акцій публічних товариств) відсутнє (т. 2, а.с.179);
- Миколаївської митниці ДФС України за вих. №3542/10/14-70-10-27 від 31.07.2018 про те, що ТОВ «СІМА-ІНВЕСТ» в зоні діяльності Миколаївської митниці ДФС зовнішньоекономічна діяльність не здійснювалась (т. 2, а.с.175);
Управлінням Служби безпеки України в Миколаївській області повідомлено, що дозвіл на провадження діяльності, пов`язаної з державною таємницею банкруту не надавався (лист №64/10-7947 від 29.07.2019, т.3, а.с.142).
За повідомленням Регіонального відділення Фонду державного майна України по Миколаївській області №14-18-01580 від 07.08.2018 зазначене товариство створювалось поза процедурою приватизації державного майна. Інформація щодо наявності об`єктів державної власності на балансі товариства відсутня (т.2, а.с.181).
Ліквідатором здійснено пошук відомостей стосовно майна банкрута у Державному реєстру цивільних повітряних суден на сайті avia.gov.ua та встановлено, що за найменуванням банкрута дані відсутні (т.2, а.с.160-171).
З метою отримання інформації про права банкрута на об`єкти інтелектуальної власності ліквідатором здійснено інформаційний пошук відомостей про об`єкти промислової власності та знаків для товарів та послуг, зареєстровані за ТОВ «СІМА-ІНВЕСТ» , на підставі баз даних, що містяться на офіційному вебпорталі Державної служби інтелектуальної власності. Згідно витягів з відповідних відкритих реєстрів ДСІВ ліквідатором встановлено відсутність таких прав у банкрута (т.2. а.с.189-191).
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 05.04.2018 №1003833474 дані про відокремлені підрозділи ТОВ « СІМА-ІНВЕСТ» відсутні (т.3, а.с.7-10).
За повідомленням Головного управління статистики у Миколаївській області за вих.. №7-44/1718-18 від 14.05.2018 з моменту включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України в частині Миколаївської області (03.12.2004) фінансова звітність товариством жодного разу не надавалась (т. 1, а.с. 189).
Документи банкрута довготривалого зберігання за 2018-2019 роки у кількості одна справа ліквідатором передано на зберігання до трудового архіву, що підтверджується довідкою №35/24.02-01 від 09.08.2019 (т.3, а.с.140).
У газеті ПОЗВОНИТЕ №60 від 15.08.2018 опубліковано оголошення про недійсність печатки та статутних документів ТОВ СІМА-ІНВЕСТ (т.2, а.с.205).
Таким чином, з матеріалів справи вбачається, що у банкрута відсутнє будь-яке майно та майнові права, товариство неспроможне погасити кредиторську заборгованість.
Згідно з ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Згідно з ч. 6 ст.26 Закону «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» під час проведення процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів представляє комітет кредиторів, утворений відповідно до цього Закону.
Зборами кредиторів боржника 08.06.2018 обрано комітет кредиторів у складі представника Головного управління ДФС у Миколаївській області (т.2, а.с.2).
На засіданні комітету кредиторів 08.06.2018 головою комітету кредиторів обрано представника Головного управління ДФС у Миколаївській області (протокол від 08.06.2018, т.2, а.с.-3-5)
Рішеннями комітету кредиторів банкрута від 09.07.2019 та від 27.08.2019 схвалено звіт ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури станом на 05.07.2019, додаток до нього станом на 27.08.2019 та ліквідаційний баланс банкрута станом на 27.08.2019 (протокол від 09.07.2019, т.3, а.с.88, протокол від 27.08.2019, т. 3 , а.с.132).
Представник єдиного кредитора (голови комітету кредиторі) у судове засідання не з`явився, будь-яких заперечень та зауважень щодо заходів ліквідаційної процедури від кредитора до суду не надходило.
Як визначено статтею другою Господарського процесуального кодексу України, завданням господарського судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов`язаних із здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.
Суд та учасники судового процесу зобов`язані керуватися завданням господарського судочинства, яке превалює над будь-якими іншими міркуваннями в судовому процесі.
Судочинство в господарських судах здійснюється на засадах змагальності і диспозитивності. Це означає, зокрема, що обов`язок доказування тих чи інших обставин лежить на стороні, а суд, крім випадків, встановлених цим Кодексом, не зобов`язаний збирати докази. (ч. 3 ст. 2, ч. 3 ст. 13, ч. 1 ст. 14 ГПК України)
Сприяння своєчасному, всебічному, повному та об`єктивному встановленню всіх обставин справи, подання всіх наявних доказів в порядку та строки, встановлені законом, віднесено статтею 42 ГПК України до обов`язку учасників справи.
В той же час, згідно ч. 2 ст. 14 ГПК України, учасник справи розпоряджається своїми правами щодо предмета спору на власний розсуд, і відповідно до ч. 4 ст. 13 ГПК України, несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням тих чи інших процесуальних дій.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Оцінивши матеріали звіту ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, суд дійшов висновку, що ліквідатором виконано вимоги, передбачені Законом про банкрутство, матеріали справи свідчать про відсутність у банкрута майна, майнових прав та грошових коштів для здійснення підприємницької діяльності, погашення заборгованості та можливості відновлення платоспроможності боржника.
Отже, суд дійшов висновку про можливість затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
Згідно з ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
У частині 7 ст. 46 Закону про банкрутство зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» , державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі, зокрема, судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі або заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій, а також надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України «Про виконавче провадження» .
Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» суб`єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини).
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим законом.
Згідно ч. 4 ст. 83 Закону про банкрутство, у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
За таких обставин, оцінивши звіт та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати юридичну особу банкрута, припинити повноваження ліквідатора банкрута, закрити провадження у даній справі.
Керуючись ст. ст. 37, 38, 45, 46, 83, 89, 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст. ст. 12, 232-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю «СІМА-ІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 33256017) станом на 27.08.2019.
2.Ліквідувати Товариство з обмеженою відповідальністю «СІМА-ІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 33256017).
3.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
4.Згідно з ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.
5.Провадження у справі №915/145/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «СІМА-ІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 33256017) - закрити.
6.Зобов`язати ліквідатора примірники ліквідаційного балансу банкрута надіслати на адресу державного реєстратора та Головного управління статистики у Миколаївській області.
7.Повноваження ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «СІМА-ІНВЕСТ» арбітражного керуючого Безабчук А.В. - припинити.
8.Дану ухвалу надіслати: державному реєстратору - департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (54001, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20), Головному управлінню статистики у Миколаївській області, ліквідатору, кредитору, Головному територіальному управлінню юстиції у Миколаївській області.
9. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
10.Апеляційна скарга на ухвалу суду подається в порядку та у строки, передбачені ст. ст. 256, 257 ГПК України, п.п. 17.5 п. 17 Перехідних положень ГПК України
Повний текст ухвали складено і підписано 06.09.2019.
Суддя В.О.Ржепецький
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 03.09.2019 |
Оприлюднено | 06.09.2019 |
Номер документу | 84063047 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Ржепецький В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні