Справа № 163/776/19
Провадження № 2-а/163/100/19
ЛЮБОМЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 серпня 2019 року Любомльський районний суд Волинської області
в складі головуючого судді Чишія С.С.
з участю секретаря Семенюк К.М,
позивача ОСОБА_1 ,
представника позивача Михалевича М.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в місті Любомль Волинської області справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Волинській області про визнання протиправною та скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення,
в с т а н о в и в :
У позовній заяві ОСОБА_1 просить визнати протиправною та скасувати постанову Державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель у Волинській області Щербика С.М. від 08.04.2019 року №0024/0026По/05/01-19, якою його визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.53 3 КУпАП, з накладенням стягнення у виді штрафу в розмірі 340 гривень, та провадження у даній справі про адміністративне правопорушення закрити за відсутністю в його діях складу вказаного адміністративного правопорушення.
Вимоги обґрунтовує тим, що оскаржувана постанова не відповідає фактичним обставинам справи та прийнята з порушенням норм чинного законодавства. Підставою для притягнення його до адміністративної відповідальності став акт перевірки земельного законодавства на земельній ділянці з кадастровим номером НОМЕР_1 , яка перебуває в оренді ТзОВ "Волинська ягідка" на підставі договору оренди земельної ділянки від 30.08.2016 року. Однак цей акт в порушення Наказу Держгеокадастру №353 від 27.12.2016 року йому для ознайомлення та підпису не надавався. Акт перевірки складений без наявних на те правових підстав, оскільки був складений за результатами планового заходу в період з 11 по 15.02.2019 року, тоді як посвідчення та повідомлення для проведення заходу державного контролю видані для іншого періоду: з 11 по 15.03.2019 року. Не був повідомлений та запрошений у місто Луцьк для складання протоколу про адміністративне правопорушення №0024/0020ПТ/04/01-19. Протокол не наданий йому для підпису та ознайомлення, хоча в ньому вказано, що він від підпису протоколу та наданні пояснень відмовився. При складанні протоколу про адміністративне правопорушення було порушено вимоги ст.ст.256, 268 КУпАП. На підставі даного протоколу посадовою особою Головного управління Держгеокадастру у Волинській області 08.04.2019 року винесено оскаржувану постанову. В постанові не зазначено, в який спосіб відбулося зняття та перенесення ґрунтового покриву та в який період часу; відсутні докази, які підтверджують, що саме він здійснив зняття та перенесення ґрунтового покриву; оскаржувана постанова прийнята з порушенням вимог ст.251 КУпАП. Жодних належних доказів на підтвердження розміру шкоди в сумі 84 010,62 гривень відповідачем надано не було. Крім цього, порушення вказане в оскаржуваній постанові було виявлене ще у 2018 році та відносно нього вже складався протокол про адміністративне правопорушення, за результатами розгляду якого виносилась постанова від 23.03.2018 року №104-ДК/0041/По/08/01-18 за ст.53 3 КУпАП, що є грубим порушенням ст.61 Конституції України та ст.38 КУпАП.
На позовну заяву представник відповідача подав відзив, у якому вказав на доведеність вини позивача у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.53 3 КУпАП. Оскаржувана постанова винесена у порядку та спосіб, передбачений чинним законодавством. 14.02.2019 року ТзОВ "Волинська ягідка" надіслано повідомлення про проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері використання та охорони земель № 00024. В подальшому державними інспекторами ОСОБА_2 та ОСОБА_3 на виконання вимог наказу Головного управління Держгеокадастру у Волинській області № 0024 від 27.02.2019 року в період з 11 по 15.03.2019 року проведено плановий захід державного нагляду (контролю). За результатом проведеного планового заходу (контролю) складено Акт від 15.03.2019 року № 0024/0027/АП/02/01-19. Примірник даного акту позивач отримав, про що свідчить його підпис. Пояснення, зауваження або заперечення щодо проведеного заходу державного нагляду (контролю) та складеного акта перевірки відсутні. Таким чином, позивач визнав та не заперечив порушення, які встановлені в даному акті. При складанні акту від 15.03.2019 року № 0024/0027/АП/02/01-19 державним інспектором допущено описку у рядку дати проведення заходу державного нагляду (контролю): невірно вказано місяць - замість "03" зазначено "02". За наслідками даного правопорушення встановлені обставини заподіяння шкоди державі у розмірі 84 010,62 гривень, що підтверджується розрахунком, проведеним відповідно до Методики визначення розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу, затвердженої постановою КМУ від 25.07.2007 року № 963. За результатами проведеної перевірки інспектором Щербиком С.М. відносно відповідача складено протокол про адміністративне правопорушення № 0024/0020ПТ/04/01-19 від 15.03.2019 року з дотриманням вимог ст.256 КУпАП, який складався у присутності позивача, про те від його підпису він відмовився, про що зазначено в протоколі. Оскільки позивач відмовився від отримання припису та протоколу, 18.03.209 року йому надіслані дані документи разом з повідомлення про розгляд справи, згідно з яким розгляд справи про адміністративне правопорушення призначений на 08.04.2019 року у приміщенні Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Волинській області. У вказаний час та місце позивач не з`явився, а тому матеріали щодо притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності розглянуті державним інспектором Щербиком С.М. за його відсутності, в результаті чого винесена оскаржувана постанова. Постанова про накладення адміністративного стягнення №104-ДК/0041/По/08/01-18 від 23.03.2018 року за ст.53 3 КУпАП винесена за інше порушення, зокрема за зняття родючого шару ґрунту площею 1,0 га без спеціального дозволу.
Позивач та його представник в судовому засіданні позов підтримали з наведених у ньому підстав та просили його задовольнити.
Під час першого судового засідання представники відповідача позов не визнали з викладених у відзиві підстав.
Після оголошеної на 30.08.2019 року керівник відповідача на адресу суду надіслав клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку із перебуванням представника відповідача Хитрик Н.В. у відпустці.
З огляду на викладене суд розглянув справу за наявними у ній доказами у відсутності представника відповідача відповідно до п.1 ч.3 ст.205 КАС України, оскільки не вбачає перешкод для розгляду позову.
Аналізом доказів по справі суд встановив наступні фактичні обставини.
30 серпня 2016 року між Головним управлінням Держгеокадастру у Волинській області (орендодавець) та ТзОВ "Волинська ягідка" в особі директора ОСОБА_1 (орендар) укладено два договори оренди землі, об`єктом яких є земельні ділянки із земель сільськогосподарського призначення державної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які знаходиться за межами населених пунктів на території Світязької сільської ради Шацького району Волинської області: загальною площею 43,500 га, кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_2 , загальною площею 156,1000 га, кадастровий номер земельної ділянки: НОМЕР_1 .
За умовами даного договору, орендар має право: самостійно господарювати на земельній ділянці з дотриманням умов Договору та чинного законодавства; зводити в установленому законодавством порядку будівлі і споруди та закладати багаторічні насадження; здійснювати в установленому законодавством порядку будівництво водогосподарських споруд та меліоративних систем. В той же час орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до її цільового призначення та умов Договору, дотримуючись при цьому вимог чинного земельного, екологічного законодавства, законодавства про охорону довкілля, державних стандартів, норм та правил.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником ТзОВ "Волинська ягідка" є ОСОБА_1 , а основним видом діяльності цього товариства є "вирощування ягід, горіхів, інших плодових дерев і чагарників".
Відповідно до повідомлення про проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері використання та охорони земель від 14.02.2019 року №00024 з 11 по 15.03.2019 року буде здійснено плановий захід державного нагляду (контролю) щодо ТзОВ "Волинська ягідка".
Посвідченням на проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) за додержанням суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері використання та охорони земель від 27.02.2019 року №0024, виданого на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Волинській області від 27.02.2019 року №0024, вирішено провести плановий захід державного нагляду (контролю) ТзОВ "Волинська ягідка" щодо додержання вимог законодавства у сфері використання та охорони земель при вирощуванні ягід, горіхів, інших плодових дерев і чагарників. Державний контроль доручено здійснити державному інспектору у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель у Волинській області Щербику С. ОСОБА_4 . та державному інспектору у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель у Володимир-Волинському, Любомльському, Шацькому районах Хоміч О ОСОБА_5 у період з 11.03.2019 року по 15.03.2019 року.
За результатами проведення такого державного контролю, державними інспекторами Щербиком ОСОБА_6 та ОСОБА_2 . складено акт від 15.03.2019 року за №0024/0027/АП/02/01-19 за участі керівника ТзОВ "Волинська ягідка" ОСОБА_1 .
У даному акті зафіксовано факт порушення ТзОВ "Волинська ягідка" вимог ст.125, ч.2 ст.168 Земельного кодексу України, за яке встановлено відповідальність за порушення вимог законодавства пунктів б) та и) ч.1 ст.211 Земельного кодексу України, ст.ст.53 1 , 53 3 КУпАП. Зокрема, проведеною перевіркою встановлено, що на земельній ділянці загальною площею 156,1 га, з кадастровим номером НОМЕР_1 , збудовано водну споруду для збору дощової води на площі 1,8 га, а також проведені будівельні роботи по спорудженню будівель, встановленню допоміжних споруд а також облаштуванню прилеглої території на загальній площі 0,9 га. Вказані роботи проведені зі зняттям та перенесенням ґрунтового покриву земельної ділянки на загальній площі 2,7 га.
На цій же земельній ділянці знятий ґрунтовий покрив, який за складований в бурти по периметру майданчику, на якому проводились земельні роботи. При облаштуванні буртів, частково використовується прилегла земельна ділянка площею 0,06 га (кадастровий номер не визначався), на якій розташований меліоративний канал Верхньо-Прип`ятської меліоративної системи. Будь-які рішення органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про передачу даної земельної ділянки ТзОВ "Волинська ягідка" відсутні.
На земельній ділянці загальною площею 43,5 га з кадастровим номером НОМЕР_2 збудовано водну споруду для збору дощової води на площі 1,0 га, що свідчить про фактичне невиконання умов знімання, збереження і нанесення родючого шару ґрунту.
Крім цього, державними інспекторами ОСОБА_7 та ОСОБА_2 15.03.2019 року складено акти обстеження земельної ділянки №№ 0032, 0033 та 0034. Актами встановлено, аналогічні порушення, як і в акті складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) за додержанням суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері використання та охорони земель від 15.03.2019 року за №0024/0027/АП/02/01-19.
На підставі цих актів, 15.03.2019 року державним інспектором Щербиком С.М. складено протокол про порушення адміністративне правопорушення відносно директора ТзОВ "Волинська ягідка" ОСОБА_8 .І. № 0024/0020ПТ/04/01-19 за ст.ст.53 1 , 53 3 КУпАП.
В протоколі зазначено, що при здійсненні господарської діяльності ТзОВ "Волинська ягідка" на земельній ділянці загальною площею 156,1 га, кадастровий номер НОМЕР_1 , збудовано водну споруду для збору дощової води на площі 1,8 га, а також проведені будівельні роботи по спорудженню будівель, встановленню допоміжних споруд, облаштуванню прилеглої території (стоянки для автомобілів, під`їзні шляхи) на загальній площі 0,9 га. Зважаючи на проектні рішення проекту землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь земельної ділянки вказані роботи проведені зі зняттям та перенесенням ґрунтового покриву земельної ділянки на загальній площі 2,7 га.
Під час облаштування водної споруди для збору дощової води на земельній ділянці загальною площею 156,1 га, кадастровий номер НОМЕР_1 , був знятий ґрунтовий покрив який за складований в бурти по периметру майданчику, на якому проводились будівельні роботи. При облаштуванні буртів, частково використовується прилегла земельна ділянка із земель водного фонду площею 0,06 га (кадастровий номер не визначався), на якій розташований меліоративний канал Верхньо-Прип`ятської меліоративної системи. В той же час, будь-які рішення органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про передачу даної земельної ділянки ТзОВ "Волинська ягідка" відсутні.
Також при здійсненні господарської діяльності на земельній ділянці загальною площею 43,7 га, кадастровий номер НОМЕР_2 , збудовано водну споруду для збору дощової води на площі 1,0 га, що свідчить про фактичне не виконання умов знімання, збереження і нанесення родючого шару ґрунту.
Окрім цього, з приводу виявлених порушень вимог пункту пунктів б) та и) ч.1 ст.211 Земельного кодексу України 15.03.2019 року державним інспектором Щербиком С.М. винесено припис №0024/0020/ПР/03/01-19, відповідно до якого ТзОВ "Волинська ягідка" повинна отримати спеціальний дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару землі) на земельних ділянках загальною площею 3,7000 га або привести земельні ділянки у попередній стан, звільнити самовільно зайняту земельну ділянку та привести її в стан придатний до використання.
08.04.2019 року державний інспектор Щербик С.М. виніс оскаржувану постанову, якою ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.53 3 КУпАП, відповідно до змісту протоколу №0024/0020ПТ/04/01-19 і накладено стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 гривень. Внаслідок зняття ґрунтового покриву без спеціального дозволу та самовільного зайняття земельної ділянки заподіяно матеріальну шкоду в сумі 84 010,62 гривень, яка розрахована відповідно до постанови КМУ №963 від 25.07.2007 року.
Щодо дотримання процедури притягнення позивача до адміністративної відповідальності встановлено таке.
З акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) за додержанням суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері використання та охорони земель від 15.03.2019 року за №0024/0027/АП/02/01-19 вбачається, що він складений за участі директора ТзОВ "Волинська ягідка" ОСОБА_1 , примірник якого йому вручений, що стверджено його підписами.
Зазначений акт слугував підставою для вирішення питання про наявність у діях директора ТзОВ "Волинська ягідка" ОСОБА_1 адміністративного правопорушень та складання адміністративного протоколу №0024/0020ПТ/04/01-19 за ст.53 3 КУпАП.
У протоколі про адміністративне правопорушення від 15.03.2019 року №0024/0020ПТ/04/01-19 наявні відмітки про відмову ОСОБА_1 від підпису у ньому, а з самого протоку не вбачається, що він був присутній при його складанні.
Однак, за твердженням позивача, він не був повідомлений та запрошений для складання протоколу про адміністративні правопорушення №0024/0020ПТ/04/01-19 від 15.03.2019 року.
Такі пояснення позивача знайшли своє підтвердження дослідженими письмовими доказами.
Так, згідно припису №0024/0020/ПР/03/01-19 від 15.03.2019 року в якому графа "відмітки про вручення (надсилання) припису" не містить жодних записів. У актах обстеження земельної ділянки від 15.03.2019 року №№ 0032, 0033, 0034 у графах "копію цього акта отримав" та "копія цього акта відправлена поштою (у разі відмови керівника суб`єкта господарювання чи уповноваженої ним особи або фізичної особи-підприємця чи її представника отримати копію цього акта)" також відсутні будь які записи.
Крім цього, ні припис №0024/0020/ПР/03/01-19 від 15.03.2019 року, ні акти обстеження земельної ділянки від 15.03.2019 року №№0032, 0033, 0034 не містять жодних записів про відмову їх отримати.
Копію протоколу про адміністративне правопорушення від 15.03.2019 року №0024/0020ПТ/04/01-19, повідомлення про розгляд справи про адміністративне правопорушення №0001 від 18.03.2019 року, другий примірник припису припис №0024/0020/ПР/03/01-19 від 15.03.2019 року позивач отримав 20.03.2019 року.
Розгляд справи за протоколом про адміністративне правопорушення №0024/0020ПТ/04/01-19 від 15.03.2019 року призначено на 08.04.2019 року у приміщенні Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Волинській області за адресою вул. Винниченка 63 м. Луцьк.
Позивачем 20.03.2019 року першому заступнику начальника Головного управління Держгеокадастру у Волинській області рекомендованим повідомленням №4430102136496 направлено клопотання про перенесення розгляду справи про притягнення його до адміністративної відповідальності призначеної на 08.04.2019 року у зв`язку із службовим відрядженням.
Отримання відповідачем рекомендованого поштового відправлення підтверджується роздруківкою трекер-номера із інтернет-сайту Укрпошти, відповідно до якого поштове відправлення №4430102136496 отримане 22.03.2019 року.
Незважаючи на клопотання про відкладення розгляду справи, 08.04.2019 року державний інспектор Щербик С.М. виніс оскаржувану постанову, якою ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.53 3 КУпАП, і накладено стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 гривень, жодним чином не обумовивши підстав відмови у його задоволенні.
Відповідач без участі позивача прийняв оскаржувану постанову, що є грубим порушенням вимог ст.268 КУпАП, яка визначає права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, серед яких право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи.
Наведене є безумовною підставою для визнання протиправною і скасування оскаржуваної постанови.
Одночасне отримання позивачем припису, протоколу про адміністративне правопорушення 20.03.2018 року дає йому можливість захищати свої права та інтереси лише в судовому порядку, однак такий механізм правового захисту не можна вважати повноцінним та достатньо ефективним, оскільки суд лише перевіряє законність прийнятого рішення щодо притягнення до адміністративної відповідальності, однак відповідно до п.3 ч.2 ст.19 КАС України не підміняє самого компетентного органу, уповноваженого на розгляд справи про адміністративне правопорушення по суті.
Доводи позивача про те, що порушення вказане в оскаржуваній постанові було виявлене ще у 2018 році та відносно нього вже складався протокол про адміністративне правопорушення №104-ДК/0030/П/07/01-18 від 02.03.2019 року за ст.53 3 КУпАП за результатами розгляду якого виносилась постанова від 23.03.2018 року №104-ДК/0041/По/08/01-18 за ст.53 3 КУпАП, що є грубим порушенням ст.61 Конституції України та ст.38 КУпАП, є лише власним судженням, яке нічим не підтверджене, оскільки згідно даного протоколу про адміністративне правопорушення та винесеної постанови за результатами його розгляду встановлено порушення зняття поверхневого (родючого) шару ґрунту орієнтовною площею 1,0000 га на земельній ділянці загальною площею 156,100 га, кадастровий номер НОМЕР_1 , без спеціального дозволу, тобто за інше правопорушення, а не те, яке ставиться йому у провину в оскаржуваній постанові.
Крім цього, твердження позивача, що акт перевірки від 15.03.2019 року за №0024/0027/АП/02/01-19 складений без наявних на те правових підстав, оскільки складений за результатами планового заходу в період з 11 по 15.02.2019 року, тоді як посвідчення та повідомлення для проведення заходу державного контролю видані для іншого періоду, а саме, з 11 по15.03.2019 року, суд вважає опискою, оскільки повідомлення про проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері використання та охорони земель датовано 14.02.2019 року в якому зазначено, що з 11 по 15.03.2019 року буде здійснено плановий захід державного нагляду (контролю) щодо ТзОВ "Волинська ягідка", та посвідчення на проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) за додержанням суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері використання та охорони земель від 27.02.2019 року №0024, виданого на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Волинській області від 27.02.2019 року. Таким чином, правовстановлюючі документи на проведення планової перевірки видані пізніше, ніж зазначена сама дата такої перевірки у даному акті.
Згідно ст.283 КУпАП винесена органом (посадовою особою) постанова за результатами розгляду справи про адміністративне правопорушення повинна містити опис обставин, установлених під час розгляду справи.
Диспозиція ст.53 3 КУпАП встановлює відповідальність за зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок без спеціального дозволу, а також невиконання умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту.
Оскаржуваною постановою констатовано, зокрема, факт зняття і перенесення поверхневого (родючого) шару ґрунту загальною площею 2,7 га без спеціального дозволу на земельній ділянці, яка перебуває в користуванні ТзОВ "Волинська ягідка", однак факт його перенесення жодним чином не конкретизовано ( зазначено про складування по периметру майданчика), що також вказує на неповне з`ясування органом владних повноважень усіх необхідних та обов`язкових складових об`єктивної сторони розглядуваного правопорушення.
Крім цього, протокол щодо ОСОБА_1 складено і за ст.53 1 КУпАП, однак в оскаржуваній постанові жодні рішення за цією нормою не викладені.
Стаття 278 КУпАП визначає умови підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення. Згідно даної норми, орган, (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення, вирішує такі питання: чи належить до його компетенції розгляд даної справи, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення, чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду, чи витребувано необхідні додаткові матеріали, чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.
Як свідчать встановлені судом фактичні обставин справи, таких вимог відповідач не дотримав.
Тому у зв`язку з порушенням порядку розгляду справи про адміністративне правопорушення, неповним з`ясуванням фактів та обставин, які підлягають встановленню, а також залишенням поза увагою клопотання позивача про відкладення розгляду справи (що в оскаржуваній постанові жодним чином не обумовлено) суд приходить до висновку про протиправність оскаржуваного рішення суб`єкта владних повноважень.
Отже, сукупність наведених обставин дає підстави для визнання оскаржуваної постанови протиправною і її скасування.
В той же час на момент ухвалення цього рішення збігли передбачені ст.38 КУпАП строки для притягнення до адміністративної відповідальності, що діяли на час досліджуваних подій.
Згідно п.7 ст.247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.
За таких обставин продовження провадження в справі суперечитиме положенням ст.38 КУпАП та ст.247 КУпАП.
Згідно із п.3 ч.3 ст.286 КАС України за наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності місцевий загальний суд як адміністративний має право скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і закрити справу про адміністративне правопорушення.
У зв`язку з наведеним позов підлягає повному задоволенню.
у х в а л и в :
Позов задовольнити повністю.
Постанову Державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель у Волинській області Щербика Станіслава Миколайовича від 08 квітня 2019 року № 0024/0026По/05/01-19 про накладення на ОСОБА_1 за ст.53 3 КУпАП стягнення у вигляді 340 гривень штрафу визнати протиправною і скасувати.
Провадження в справі за протоколом про адміністративне правопорушення від 15 березня 2019 року № 0024/0024ПТ/04/01-19 закрити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом 10 днів з дня складення повного рішення через Любомльський районний суд.
Ім`я позивача - ОСОБА_1 ; місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП - НОМЕР_3 .
Ім`я відповідача - Головне управління Держгеокадастру у Волинській області; місце знаходження: вулиця Винниченка 67, місто Луцьк; код ЄДРПОУ - 39767861.
Дата складення повного рішення - 04 вересня 2019 року.
Головуючий: суддя С.С.Чишій
Суд | Любомльський районний суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 30.08.2019 |
Оприлюднено | 08.09.2019 |
Номер документу | 84066112 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Хобор Романа Богданівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Любомльський районний суд Волинської області
Чишій С. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні