Ухвала
від 06.09.2019 по справі 520/6676/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

УХВАЛА

про закриття провадження у справі

06.09.2019 р. № 520/6676/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бабаєва А.І., розглянувши в порядку письмового провадження в м. Харкові клопотання Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» , Комунального підприємства «Сучасне місто» та Харківської міської ради про закриття провадження у справі за адміністративним позовом Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» до Комунального підприємства «Сучасне місто» , третя особа Харківська міська рада про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Громадська організація «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Комунального підприємства «Сучасне місто» , третя особа Харківська міська рада, в якому просить суд:

Визнати протиправною бездіяльність Комунального підприємства «Сучасне місто» (код ЄДРПОУ 01550814) з не оприлюднення на офіційному веб-сайті відповідача (https://moderncity.kh.ua) та на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua), інформації, визначеної ч.8 ст.78 Господарського кодексу України, а саме:

- квартальної, річної фінансової звітності комунального унітарного підприємства за останні три роки, включаючи (за наявності) видатки на виконання некомерційних цілей державної політики та джерела їх фінансування;

- аудиторських висновків щодо річної фінансової звітності комунального унітарного підприємства за останні три роки, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством;

- статуту комунального унітарного підприємства у чинній редакції, а також у редакціях, що діяли раніше;

- біографічної довідки (включаючи професійну характеристику) керівника комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних);

- біографічних довідок (включаючи професійні характеристики) членів наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних), принципи їх добору, їхнє членство у наглядових радах інших суб`єктів господарювання, а також зазначається, хто із членів наглядової ради комунального унітарного підприємства є незалежним;

- річних звітів керівника та наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства;

- структури, принципів формування і розміру винагороди керівника та членів наглядової ради комунального унітарного підприємства, включаючи компенсаційні пакети і додаткові блага, які вони отримують (або на отримання яких мають право) під час виконання посадових обов`язків, а також у зв`язку із звільненням;

- рішень суб`єкта управління об`єктами комунальної власності щодо комунального унітарного підприємства;

- опису істотних передбачуваних факторів ризику, що можуть вплинути на операції та результати діяльності комунального унітарного підприємства, та заходи щодо управління такими ризиками;

- відомостей про договори, учасником яких є комунальне унітарне підприємство, інформація про які підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України "Про відкритість використання публічних коштів";

- інформації про операції та зобов`язання комунального унітарного підприємства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов`язання комунального унітарного підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства.

Зобов`язати Комунальне підприємство «Сучасне місто» (код ЄДРПОУ 01550814) оприлюднити на офіційному веб-сайті відповідача (https://moderncity.kh.ua) та на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua), інформацію, визначену ч.8 ст.78 Господарського кодексу України, а саме:

- квартальну, річну фінансову звітність комунального унітарного підприємства за останні три роки, включаючи (за наявності) видатки на виконання некомерційних цілей державної політики та джерела їх фінансування;

- аудиторські висновків щодо річної фінансової звітності комунального унітарного підприємства за останні три роки, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством;

- статут комунального унітарного підприємства у чинній редакції, а також у редакціях, що діяли раніше;

- біографічну довідку (включаючи професійну характеристику) керівника комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних);

- біографічні довідки (включаючи професійні характеристики) членів наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних), принципи їх добору, їхнє членство у наглядових радах інших суб`єктів господарювання, а також зазначається, хто із членів наглядової ради комунального унітарного підприємства є незалежним;

- річні звіти керівника та наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства;

- структури, принципи формування і розміри винагороди керівника та членів наглядової ради комунального унітарного підприємства, включаючи компенсаційні пакети і додаткові блага, які вони отримують (або на отримання яких мають право) під час виконання посадових обов`язків, а також у зв`язку із звільненням;

- рішення суб`єкта управління об`єктами комунальної власності щодо комунального унітарного підприємства;

- опис істотних передбачуваних факторів ризику, що можуть вплинути на операції та результати діяльності комунального унітарного підприємства, та заходи щодо управління такими ризиками;

- відомості про договори, учасником яких є комунальне унітарне підприємство, інформація про які підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України "Про відкритість використання публічних коштів";

- інформацію про операції та зобов`язання комунального унітарного підприємства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов`язання комунального унітарного підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене провадження в адміністративній справі за адміністративним позовом Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» до Комунального підприємства «Сучасне місто» , третя особа Харківська міська рада про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії. Повідомлено сторін, що розгляд справи відбудеться без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні).

06.08.2019 року Харківською міською радою подано до суду клопотання про закриття провадження у справі, в якому просила суд закрити провадження у справі.

08.08.2019 року Громадською організацією «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» було надано до суду відповідь на відзив відповідача, в якому зокрема просила суд частково закрити провадження за адміністративним позовом ГО Харківський антикорупційний центр - в частині зобов`язання Комунального підприємства Сучасне місто опублікувати:

- квартальну, річну фінансову звітність комунального унітарного підприємства за останні три роки, включаючи (за наявності) видатки на виконання некомерційних цілей державної політики та джерела їх фінансування;

- аудиторські висновків щодо річної фінансової звітності комунального унітарного підприємства за останні три роки, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством;

- статут комунального унітарного підприємства у чинній редакції, а також у редакціях, що діяли раніше;

- біографічну довідку (включаючи професійну характеристику) керівника комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних);

- біографічні довідки (включаючи професійні характеристики) членів наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних), принципи їх добору, їхнє членство у наглядових радах інших суб`єктів господарювання, а також зазначається, хто із членів наглядової ради комунального унітарного підприємства є незалежним;

- структури, принципи формування і розміри винагороди керівника та членів наглядової ради комунального унітарного підприємства, включаючи компенсаційні пакети і додаткові блага, які вони отримують (або на отримання яких мають право) під час виконання посадових обов`язків, а також у зв`язку із звільненням;

- рішення суб`єкта управління об`єктами комунальної власності щодо комунального унітарного підприємства;

- опис істотних передбачуваних факторів ризику, що можуть вплинути на операції та результати діяльності комунального унітарного підприємства, та заходи щодо управління такими ризиками;

- відомості про договори, учасником яких є комунальне унітарне підприємство, інформація про які підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України "Про відкритість використання публічних коштів";

- інформацію про операції та зобов`язання комунального унітарного підприємства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов`язання комунального унітарного підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства.

15.08.2019 року Комунальним підприємством «Сучасне місто» подано до суду клопотання про закриття провадження у справі, в якому просило суд закрити провадження у справі.

З огляду на те, що дана справа розглядається за правилами спрощеного провадження у письмовому провадженні без виклику сторін, суд вважає за можливе розглянути клопотання Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» , Комунального підприємства «Сучасне місто» та Харківської міської ради про закриття провадження у справі в порядку письмового провадження.

Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності вважає, що клопотання про закриття провадження підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 238 Кодексу адміністративного судочинства України суд закриває провадження у справі щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо оскаржувані порушення були виправлені суб`єктом владних повноважень і при цьому відсутні підстави вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів позивача неможливе без визнання рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправними після такого виправлення.

Відповідно до ч.8 ст.78 Господарського кодексу України річна фінансова звітність комунального унітарного підприємства може підлягати обов`язковій перевірці незалежним аудитором в порядку, передбаченому рішенням відповідної місцевої ради. Критерії відбору незалежного аудитора та критерії віднесення комунальних унітарних підприємств до таких, фінансова звітність яких підлягає обов`язковій перевірці незалежним аудитором, встановлюються рішенням відповідної місцевої ради.

Комунальне унітарне підприємство оприлюднює інформацію про свою діяльність, крім випадків, установлених законом, шляхом розміщення її на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством, у строки та в порядку, визначені рішенням відповідної місцевої ради. Доступ до таких веб-сторінок та веб-сайтів є цілодобовим і безоплатним.

Обов`язковому оприлюдненню підлягає така інформація: цілі діяльності комунального унітарного підприємства; квартальна, річна фінансова звітність комунального унітарного підприємства за останні три роки, включаючи (за наявності) видатки на виконання некомерційних цілей державної політики та джерела їх фінансування; аудиторські висновки щодо річної фінансової звітності комунального унітарного підприємства за останні три роки, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством; статут комунального унітарного підприємства у чинній редакції, а також у редакціях, що діяли раніше; біографічна довідка (включаючи професійну характеристику) керівника комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних); біографічні довідки (включаючи професійні характеристики) членів наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних), принципи їх добору, їхнє членство у наглядових радах інших суб`єктів господарювання, а також зазначається, хто із членів наглядової ради комунального унітарного підприємства є незалежним; річні звіти керівника та наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства; структура, принципи формування і розмір винагороди керівника та членів наглядової ради комунального унітарного підприємства, включаючи компенсаційні пакети і додаткові блага, які вони отримують (або на отримання яких мають право) під час виконання посадових обов`язків, а також у зв`язку із звільненням; рішення суб`єкта управління об`єктами комунальної власності щодо комунального унітарного підприємства; опис істотних передбачуваних факторів ризику, що можуть вплинути на операції та результати діяльності комунального унітарного підприємства, та заходи щодо управління такими ризиками; відомості про договори, учасником яких є комунальне унітарне підприємство, інформація про які підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України "Про відкритість використання публічних коштів"; інформація про операції та зобов`язання комунального унітарного підприємства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов`язання комунального унітарного підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства.

Комунальне унітарне підприємство оприлюднює річну фінансову звітність разом з аудиторським висновком щодо неї, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством до 30 квітня року, що настає за звітним періодом.

Відповідальність за оприлюднення та достовірність інформації, визначеної цією статтею, несе керівник комунального унітарного підприємства відповідно до законів України та умов укладеного з ним контракту.

Так, позивач у позовній заяві просив суд зокрема зобов`язати Комунальне підприємство «Сучасне місто» (код ЄДРПОУ 01550814) оприлюднити на офіційному веб-сайті відповідача (https://moderncity.kh.ua) та на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» (data.city.kharkov.ua), інформацію, визначену ч.8 ст.78 Господарського кодексу України, а саме:

- квартальну, річну фінансову звітність комунального унітарного підприємства за останні три роки, включаючи (за наявності) видатки на виконання некомерційних цілей державної політики та джерела їх фінансування;

- аудиторські висновків щодо річної фінансової звітності комунального унітарного підприємства за останні три роки, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради комунального унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб`єкта управління об`єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством;

- статут комунального унітарного підприємства у чинній редакції, а також у редакціях, що діяли раніше;

- біографічну довідку (включаючи професійну характеристику) керівника комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних);

- біографічні довідки (включаючи професійні характеристики) членів наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства (з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних), принципи їх добору, їхнє членство у наглядових радах інших суб`єктів господарювання, а також зазначається, хто із членів наглядової ради комунального унітарного підприємства є незалежним;

- річні звіти керівника та наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства;

- структури, принципи формування і розміри винагороди керівника та членів наглядової ради комунального унітарного підприємства, включаючи компенсаційні пакети і додаткові блага, які вони отримують (або на отримання яких мають право) під час виконання посадових обов`язків, а також у зв`язку із звільненням;

- рішення суб`єкта управління об`єктами комунальної власності щодо комунального унітарного підприємства;

- опис істотних передбачуваних факторів ризику, що можуть вплинути на операції та результати діяльності комунального унітарного підприємства, та заходи щодо управління такими ризиками;

- відомості про договори, учасником яких є комунальне унітарне підприємство, інформація про які підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України "Про відкритість використання публічних коштів";

- інформацію про операції та зобов`язання комунального унітарного підприємства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов`язання комунального унітарного підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства.

Судом встановлено, що вищевказана інформація станом на 06.09.2019 року була оприлюднена відповідачем.

Щодо посилань позивача на те, що відповідачем не розміщено інформацію - річні звіти керівника та наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства, суд зазначає, що станом на 06.09.2019 року річні звіти керівника та наглядової ради (у разі її утворення) комунального унітарного підприємства розміщено на веб-сайті відповідача - https://moderncity.kh.ua та на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, в розділі «Веб-портал відкритих даних Харкова» - data.city.kharkov.ua.

Таким чином, суд дійшов висновку, що відповідачем, були виправлені оскаржувані позивачем у даній справі порушення, і при цьому відсутні підстави вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів позивача неможливе без визнання рішень, дій або бездіяльності протиправними після такого виправлення.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що клопотання Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» , Комунального підприємства «Сучасне місто» та Харківської міської ради про закриття провадження у справі підлягають задоволенню, а провадження у справі закриттю.

Згідно ч. 2 ст. 238 Кодексу адміністративного судочинства України про закриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, а також вирішує питання про розподіл між сторонами судових витрат, повернення судового збору з бюджету.

Також, відповідно до пункту 5 частини 1 ст. 7 Закону України "Про судовий збір" сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі закриття (припинення) провадження у справі (крім випадків, якщо провадження у справі закрито у зв`язку з відмовою позивача від позову і така відмова визнана судом), у тому числі в апеляційній та касаційній інстанціях.

Громадською організацією «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» згідно платіжного доручення №411 від 01.07.2019 року було сплачено судовий збір на суму 1921,00 грн.

Таким чином, сплачений судовий збір підлягає поверненню.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 238, ст. 248, ст. 256, ст. 293, ст. 295, ст.297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

У Х В А Л И В:

Клопотання Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» про закриття провадження у справі за адміністративним позовом Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» до Комунального підприємства «Сучасне місто» , третя особа Харківська міська рада про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Клопотання Комунального підприємства «Сучасне місто» про закриття провадження у справі за адміністративним позовом Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» до Комунального підприємства «Сучасне місто» , третя особа Харківська міська рада про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Клопотання Харківської міської ради про закриття провадження у справі за адміністративним позовом Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» до Комунального підприємства «Сучасне місто» , третя особа Харківська міська рада про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Провадження у справі № 520/6676/19 за адміністративним позовом Громадської організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» до Комунального підприємства «Сучасне місто» , третя особа Харківська міська рада про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії - закрити.

Зобов`язати Управління Державної казначейської служби України в Основ`янському районі м. Харкова (код ЄДРПОУ 37999628, 61010, м. Харків, Гімназійна набережна, буд. 16) повернути Громадській організації «ХАРКІВСЬКИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ ЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 40270358, 61068, Харківська обл., місто Харків, вул. Польова, будинок 36/45) сплачений судовий збір у сумі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн. 00 копійок.

Ухвала може бути оскаржена до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення ухвали. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

Суддя Бабаєв А.І.

Дата ухвалення рішення06.09.2019
Оприлюднено09.09.2019

Судовий реєстр по справі —520/6676/19

Ухвала від 06.09.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бабаєв А.І.

Ухвала від 09.07.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бабаєв А.І.

Ухвала від 05.04.2019

Цивільне

Київський районний суд м. Одеси

Салтан Л. В.

Ухвала від 01.04.2019

Цивільне

Київський районний суд м. Одеси

Салтан Л. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні