Ухвала
від 06.09.2019 по справі 202/6073/19
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/6073/19

Провадження № 1-кс/202/9580/2019

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

УХВАЛА

06 вересня 2019 року м. Дніпро

слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 ,погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

У провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12017040350003636 від 09 листопада 2017року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191КК України.

04 вересня2019 року слідчому судді Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 ,погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів.

Дане клопотання, згідно з протоколом передачі судової справи раніше визначеному складу суду, було передано слідчому судді 04 вересня2019 року.

Згідно з матеріалами клопотання, до Новомосковської місцевої прокуратури Дніпропетровської області надійшла заява керівника ГО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 щодо привласнення бюджетних коштів під час проведення будівельних робіт з реконструкції площі Героїв у м. Новомосковську Дніпропетровської області.

19.06.2019 року заступником прокурора Дніпропетровської області здійснення досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні доручено СУ ГУНП в Дніпропетровській області.

Досудовим розслідуванням встановлено, що будівельні роботи з реконструкції площі Героїв у м. Новомосковську Дніпропетровської області проводяться ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_3 , відповідно до укладених після проведення процедур закупівлі договорів.

Так, згідно договору № 92 від 05.07.2017 року, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ІНФОРМАЦІЯ_3 , а також додаткових угод до нього, проведено роботи «Реконструкція площі Героїв у м. Новомосковську (1 та 2 черги будівництва)» на загальну суму 79 922 381,20 грн.

Крім того, згідно договору № 251 від 07.12.2018 року, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ІНФОРМАЦІЯ_3 , а також додаткових угод до нього, проводяться роботи «Реконструкція площі Героїв у м. Новомосковську (1 та 2 черги будівництва)» на загальну суму 42 272 871,00 грн.

Згідно наявної у органу досудового розслідування інформації, а також інформації, наявної у публікаціях засобів масової інформації, будівельні роботи з реконструкції площі Героїв у м. Новомосковську Дніпропетровської області проведено не в повному обсязі, а також використано будівельні матеріали, дешевші за ціною від зазначених у актах приймання виконаних будівельних робіт.

Таким чином, підлягає перевірці інформація щодо внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів, а також заволодіння бюджетними грошовими коштами службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » під час виконання робіт з реконструкції площі Героїв у м. Новомосковську Дніпропетровської області у 2017-2019 роках.

Також, підлягають перевірці взаємовідносини ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з підприємствами-субпідрядниками та постачальниками будівельних матеріалів на предмет наявності у останніх ознак фіктивності або фіктивності фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Слідчий у своєму клопотанні звертає увагу слідчого судді на те, що зазначені обставини можливо встановити шляхом аналізу руху коштів по банківським рахункам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » а також документів, які стали підставою для відкриття відповідних рахунків у банківських установах.

Крім того, підлягає доказуванню справжність підписів службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у складених від їх імені документах ними документах, які стали підставою для відкриття рахунків підприємства у банківських установах.

В ході досудового розслідування встановлено, що АБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 ) зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 .

Слідчий в обґрунтування клопотання зазначає, що з метою доказування події кримінального правопорушення, виду і розміру шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, проведення судових економічної та почеркознавчої експертиз, виявлення способу виведення у тіньовий сектор економіки бюджетних грошових коштів після заволодіння ними, необхідно отримання тимчасового доступу до документів у АБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 ), а саме до документів щодо відкриття, обслуговування банківських рахунків та інформації про рух коштів.

Наведене зумовило слідчого за погодженням з прокурором звернутись до слідчого судді з відповідним клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

З метоюзапобігання можливійзміні абознищенню документів до яких планується отримати тимчасовий доступ слідчий просив розглядати клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

У судове засідання слідчий не з`явився, подав заяву в якій просить розглядати клопотання у його відсутність, клопотання підтримав та просив задовольнити.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України клопотання розглядається без особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно з ч. 5ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 6ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя в ухвалі про тимчасовий доступ до речей і документів може дати розпорядження про можливість вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей і документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи викладене, слідчий суддя дійшов висновку про наявність достатніх підстав вважати, що в результаті надання доступу до документів, які перебувають у володінні АБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 ) зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_2 , може бути отримана необхідна інформація, яка сама по собі або в сукупності з іншими доказами у кримінальному провадженні в межах якого подається клопотання, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а вилучення оригіналів документів необхідне для проведення експертиз у кримінальному провадженні.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 110, 131, 132, 159-166, 309, 369-372, 395 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 ,погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Зобов`язати уповноважених осіб АБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 )надати (забезпечити) слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , іншим слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні № 12017040350003636 від 09 листопада 2017року,тимчасовий доступ з можливістю вилучення (виїмки) у АБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_1 ) зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_2 , до інформації та наступних документів щодо банківських рахунків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідентифікаційний код юридичної особи - НОМЕР_2 ) № № НОМЕР_3 , НОМЕР_4 та інших гривневих та валютних рахунків зазначеного клієнта протягом періоду: з 01.01.2017 року до 06 вересня 2019 року, а саме до:

1. роздруківки руху коштів по зазначеним банківським рахункам зазначених клієнтів протягом періоду: з 01.01.2017 року до 06 вересня 2019 року, із зазначенням наступних відомостей:

- дата проведення відповідної фінансово - господарської операції;

- сума відповідної фінансово - господарської операції;

- сума податку на додану вартість відповідної фінансово - господарської операції;

- призначення відповідного платежу;

- організаційно - правова форма підприємств, які брали участь у відповідній фінансово - господарській операції;

- назви підприємств, які брали участь у відповідній фінансово-господарській операції;

- коди ЄДРПОУ підприємств, які брали участь у відповідній фінансово-господарській операції;

- номери банківських рахунків підприємств, які брали участь у відповідній фінансово - господарській операції, які (рахунки) використовувались для здійснення такої операції;

- назви та коди банківських установ, в яких відкриті банківські рахунки, які використовувались для здійснення відповідної фінансово - господарської операції;

2. копій карток зі зразками підписів осіб, яким, відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаного вище підприємства, надано право розпорядження зазначеними вище поточними рахунками та підписання розрахункових документів, та відбитками печаток зазначеного підприємства;

3. копій документів щодо відкриття та функціонування банківських рахунків вказаних вище підприємств, у т.ч.:

- заяви на відкриття вказаного вище банківського рахунку (встановленого зразка);

- належним чином завірених копій паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів службових осіб та засновників відповідного суб`єкта підприємницької діяльності;

- оригіналу Свідоцтва про державну реєстрацію в органі виконавчої влади, а у разі її відсутності завірену належним чином копію;

- оригіналу документа, що підтверджує взяття підприємства на податковий облік (ф. 4 - ОПП), а у разі його відсутності завірену належним чином копію;

- оригіналів документів, що підтверджує реєстрацію підприємства в органах ІНФОРМАЦІЯ_5 , а у разі їх відсутності завірену належним чином копію;

- оригіналу довідки про внесення підприємства до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а у разі її відсутності завірену належним чином копію;

- оригіналу страхового свідоцтва, що підтверджує реєстрацію підприємства у ІНФОРМАЦІЯ_6 від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України як платника соціальних страхових внесків, а у разі його відсутності завірену належним чином копію;

- копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів осіб, які мають право першого та другого підписів (осіб, яким, відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаного вище підприємства, надано право розпорядження рахунком та підписання розрахункових документів);

- договорів на розрахунково - касове обслуговування відповідного підприємства;

- договору щодо надання зазначеною вище банківською установою вказаному вище підприємству послуг, пов`язаних з функціонуванням системи „Клієнт - банк (а також будь - яких додатків до такого договору, якщо вони складались), а також технічної документації щодо проведення працівниками відповідного банку встановлення (інсталяції) на комп`ютер зазначеного вище підприємства вказаної системи, включаючи дату та місце проведення вказаної операції;

- заяви на визначення порядку та встановлення строків здавання готівки;

- опитувальника клієнта (у тому випадку, якщо такий складався);

- інших документів, які надавались вказаним вище підприємством до зазначеної вище банківської установи у зв`язку з відкриттям (закриттям) та функціонуванням названого банківського рахунку;

4. відомостей (прізвище, ім`я та по - батькові), а також копій документів (паспорту, довіреності) щодо фізичної особи, яка отримувала готівкові грошові кошти (у тому випадку, якщо по відповідному рахунку проводились видаткові готівкові розрахунки) з вказаного вище банківського рахунку;

5. копій платіжних та меморіальних ордерів банку;

6. копій прибуткових та видаткових касових ордерів, грошових чеків, які підтверджують зняття та внесення службовими особами відповідного підприємства грошових коштів на вказаний вище поточний рахунок;

7. копій (або належним чином завірених копій) будь - яких інших документів (у тому випадку, якщо по вказаному вище рахунку проводились фінансово - господарські операції, здійснення яких потребувало надання (відповідним підприємством) до вказаної вище банківської установи будь - яких інших документів, окрім окреслених вище (придбання валютних коштів, надання кредитних коштів), у тому числі: оригіналів (або належним чином завірених копій) листів, заяв, доручень та інших документів, наданих службовими особами, щодо надання повноважень іншим особам подавати до банківської установи платіжні доручення, отримувати кошти, виписки банку тощо);

8. виписок з номерами телефонів, зазначенням IP-адрес, з яких проходило з`єднання системи "Клієнт-Банк" між комп`ютером банку і комп`ютером вказаного вище підприємства, з зазначенням часу і дати проведення вказаних з`єднань, за період з часу відкриття рахунків по дату проведення виїмки;

9. копій вхідної та вихідної кореспонденції між банківською установою та вказаним вище клієнтом банку, інформацію щодо проведення моніторингу по операціях, що йому підлягають, з наданням підтверджуючих документів, інших документів (заяв-анкет на видачу платіжної банківської картки, документів ідентифікації особи-користувача платіжної банківської картки), що стали підставою для видачі пластикових платіжних карток клієнта.

10. копій договорів, укладених на користь чи за дорученням за період з моменту відкриття рахунку по дату оголошення ухвали суду, в тому числі договорів укладених з іншими суб`єктами підприємницької діяльності щодо придбання та продажу цінних паперів;

11. матеріалів фото- та відео- фіксації осіб, які проводили будь-які операції (відкриття рахунків, подання документів, тощо), а також знімали грошові кошти з банківських рахунків у відділеннях банку та з банкоматів.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк виконання ухвали до 04 жовтня 2019 року.

Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення06.09.2019
Оприлюднено21.02.2023

Судовий реєстр по справі —202/6073/19

Ухвала від 06.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 06.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 06.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 06.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 06.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні