Рішення
від 04.09.2019 по справі 360/2910/19
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

04 вересня 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/2910/19

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Пляшкової К.О.,

за участю

секретаря судового засідання: Моспанюк Є.С.,

представника позивача: Прокопенкова А.В. (довіреність від 06.09.2018 № 6265/9/12-32-10-00-29),

представника відповідача: Торби С.І. (керівник),

розглянувши у судовому засіданні за правилами загального позовного провадження справу за позовом Головного управління ДФС у Луганській області до Відкритого акціонерного товариства Сільгосптехніка про стягнення податкового боргу,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду 03 січня 2019 року надійшов позов Головного управління ДФС у Луганській області (далі - позивач, ГУ ДФС у Луганській області) до Відкритого акціонерного товариства Сільгосптехніка про стягнення податкового боргу (далі - відповідач, ВАТ Сільгосптехніка ) про стягнення коштів ВАТ Сільгосптехніка з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків, за податковим боргом з земельного податку з юридичних осіб у загальній сумі 130444,27 грн, у тому числі: 94357,95 грн основної заборгованості, 12181,72 грн штрафних санкцій, 23904,60 грн пені за період з 01.12.2017 по 30.06.2019.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що ВАТ Сільгосптехніка перебуває на обліку в Біловодському відділенні Станично-Луганської об`єднаної державної податкової інспекції Головного ДФС у Луганській області. Станом на 01.07.2019 відповідач допустив податкову заборгованість з земельного податку у сумі 130444,27 грн, яка складається з 94357,95 грн - основної заборгованості, 12181,72 грн - штрафних санкцій та 23904,60 грн - пені за період з 01.12.2017 по 30.06.2019.

З 07.12.2018 по 31.05.2019 відповідач частково сплачував податкову заборгованість у загальній сумі - 101971,62 грн (зараховано в порядку черговості до попередньо відпрацьованої в судовому порядку заборгованості по справі № 812/1239/18) в результаті чого нарахована пеня відповідно до статті 129 Податкового кодексу України у загальній сумі - 23904,60 грн.

Біловодським відділенням Старобільської ОДПІ ГУДФС у Луганській області сформовано податкову вимогу від 03.02.2014 № 1, яку вручено уповноваженій особі ВАТ Сільгосптехніка 03.02.2014.

По закінченню встановленого законом терміну сплати податків вищевказана сума податкової заборгованості не перерахована до бюджету.

Керуючись положеннями підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 та пунктами 95.1, 95.3 статті 95 Податкового кодексу України, позивач просить стягнути з відповідача податковий борг з земельного податку з юридичних осіб у сумі 130444,27 грн.

Ухвалою суду від 09 липня 2019 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, визначено розглядати справу за правилами загального позовного провадження (арк. спр. 1-2).

Відповідач правом подати відзив на позов не скористався.

Ухвалою суду від 30 липня 2019 року закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті (арк. спр. 55).

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі, повідомив, що сума податкового боргу на час розгляду та вирішення адміністративної справи не змінилася.

Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги визнав повністю.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 КАС України, суд встановив таке.

Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 04.09.2019 № 1005709164 ВАТ Сільгосптехніка зареєстровано як юридичну особу, яка перебуває на обліку в Біловодському відділенні Станично-Луганської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області (далі - Біловодське відділення Станично-Луганської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області) (арк. спр. 60-62).

ВАТ Сільгосптехніка до контролюючого органу таку податкову звітність:

- звітну податкову декларацію з плати за землю за 2016 рік по Євсузькій с/р від 17.11.2017, в якій визначено суму зобов`язання за 2016 рік - 9295,33 грн, у тому числі: за період з січня по листопад - 774,61 грн щомісяця, за грудень - 774,62 грн (арк. спр. 20-21);

- звітну податкову декларацію з плати за землю за 2016 рік по Біловодській с/р від 17.11.2017, в якій визначено суму зобов`язання за 2017 рік - 42293,44 грн, у тому числі: за період з січня по листопад - 3524,45 грн щомісяця, за грудень - 3524,49 грн (арк. спр. 30-31);

- звітну податкову декларацію з плати за землю за 2017 рік по Євсузькій с/р від 17.11.2017, в якій визначено суму зобов`язання за 2017 рік - 9295,33 грн, у тому числі: за період з січня по листопад - 774,61 грн щомісяця, за грудень - 774,62 грн (арк. спр. 18-19);

- звітну податкову декларацію з плати за землю за 2017 рік по Біловодській с/р від 17.11.2017, в якій визначено суму зобов`язання за 2017 рік - 44831,05 грн, у тому числі: за період з січня по листопад - 3735,92 грн щомісяця, за грудень - 3735,93 грн (арк. спр. 28-29);

- звітну податкову декларацію з плати за землю за 2018 рік від 14.02.2018, в якій визначено суму зобов`язання за 2018 рік - 54126,38 грн, у тому числі: за період з січня по листопад - 4510,53 грн щомісяця, за грудень - 4510,55 грн (арк. спр. 24-25);

- уточнюючу податкову декларацію з плати за землю за 2018 рік від 20.03.2018, в якій нараховано до збільшення суму зобов`язання за 2018 рік - 9295,32 грн, по 774,61 грн щомісяця (арк. спр. 26-27);

- звітну податкову декларацію з плати за землю за 2019 рік від 18.02.2019, в якій визначено суму зобов`язання за 2019 рік - 63421,71 грн, у тому числі: за період з січня по листопад - 5285,14 грн щомісяця, за грудень - 5285,17 грн (арк. спр. 22-23).

ГУДФС у Луганській області проведено камеральну перевірку даних податкової декларації з плати за землю ВАТ Сільгосптехніка з питань дотримання граничних термінів сплати податкових зобов`язань за 2014-2016 роки та з питань своєчасності подання податкової звітності за 2016-2017 роки, за результатами якої складено акт від 07.12.2017 № 1978/12-32-12-07/03562997 (арк. спр. 32-35).

Камеральною перевіркою встановлено:

1. Порушення термінів подання податкової декларації з плати за землю за 2016, 2017 роки протягом строків, визначених пунктом 286.2 статті 286 Податкового кодексу України. Відповідальність передбачена пунктом 120.1 статті 120 Податкового кодексу України.

2. Порушення граничних термінів сплати самостійно визначених грошових зобов`язань з плати за землю за 2014-2016 роки протягом строків, визначених пунктом 287.3 статті 287 Податкового кодексу України. Відповідальність за порушення правил сплати (перерахування) податкового зобов`язання щодо плати за землю передбачена пунктом 126.1 статті 126 Податкового кодексу України.

На підставі акта від 07.12.2017 № 1978/12-32-12-07/03562997 ГУ ДФС у Луганській області винесено такі податкові повідомлення-рішення:

- від 05.01.2018 № 0000441207, яким за затримку сплати 2963,85 грн грошових зобов`язань з земельного податку з юридичних осіб ВАТ Сільгосптехніка нараховано штраф у розмірі 20 % у сумі 592,77 грн (арк. спр. 36);

- від 05.01.2018 № 0000711207, яким за порушення термінів подання податкових декларації за 2016, 2017 роки до ВАТ Сільгосптехніка застосовані штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 2040,00 грн (арк. спр. 38);

- від 05.01.2018 № 0000701207, яким за порушення термінів подання податкових декларації за 2016, 2017 роки до ВАТ Сільгосптехніка застосовані штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 2040,00 грн (арк. спр. 39);

- від 05.01.2018 № 0000431207, яким за затримку сплати 872,50 грн грошових зобов`язань з земельного податку з юридичних осіб ВАТ Сільгосптехніка нараховано штраф у розмірі 10 % у сумі 87,25 грн (арк. спр. 40);

- від 05.01.2018 № 0000421207, яким за затримку сплати 37108,50 грн грошових зобов`язань з земельного податку з юридичних осіб ВАТ Сільгосптехніка нараховано штраф у розмірі 20 % у сумі 7421,70 грн (арк. спр. 41).

Вказані податкові повідомлення-рішення отримані уповноваженою особою ВАТ Сільгосптехніка 10.01.2018, що підтверджено підписом про отримання в рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення (арк. спр. 43).

Згідно з розрахунком суми недоїмки з земельного податку з юридичних осіб та витягів з ІКП платника податків встановлено, що станом на 01.07.2019 ВАТ Сільгосптехніка має недоїмку у сумі 106539,67 грн, у тому числі: 94357,95 грн - основна заборгованість, 12181,72 грн - штрафні санкції (арк. спр. 8, 9-10, 11, 12, 13, 14, 15, 16-17).

Також з розрахунку пені та витягів з ІКП встановлено, що з 07.12.2018 по 31.05.2019 ВАТ Сільгосптехніка сплачено 101971,62 грн по податку за землю з юридичних осіб, які зараховані в порядку черговості виникнення боргу, у зв`язку з чим нарахована пеня у загальній сумі 23904,60 грн.

Старобільською ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганській області винесено податкову вимогу форми Ю від 03.02.2014 № 1, яку вручено уповноваженій особі відповідача 03.02.2014, що підтверджено підписом про отримання уповноваженої особи відповідача на корінці податкової вимоги (арк. спр. 45).

Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, суд виходить з такого.

Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.

У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу України:

- грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

- податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов`язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);

- податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1);

- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1).

У відповідності із пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:

- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (п. п. 49.18.1);

- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (п. п. 49.18.2);

- календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (п. п. 49.18.3);

- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним (п. п. 49.18.4);

- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (п. п. 49.18.5).

Згідно з пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Підпунктом 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України визначено, що контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.

Відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно з пунктом 57.3 статті 57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Відповідно до пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Згідно з пунктом 59.3 статті 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання.

Згідно з пунктом 120.1 статті 120 Податкового кодексу України неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до пункту 49.2 статті 49 цього Кодексу) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов`язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов`язок подання якої до контролюючих органів передбачено цим Кодексом, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Відповідно до пункту 126.1 статті 126 Податкового кодексу України, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

при затримці до зо календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Згідно із підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання.

Нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов`язань. У разі часткового погашення податкового боргу сума такої частки визначається з урахуванням пені, нарахованої на таку частку (підпункти 129.3.1, 129.3.4 пункту 129.3 статті 129 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 129.4 статті 129 Податкового кодексу України на суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

Згідно з пунктом 129.5 статті 129 Податкового кодексу України зазначений розмір пені застосовується щодо всіх видів податків, зборів та інших грошових зобов`язань, крім пені, яка нараховується за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що встановлюється відповідним законодавством.

Розділом ХІІІ Податкового кодексу України врегульовані питання, пов`язані з обчисленням та платою за землю.

Відповідно до статті 285 Податкового кодексу України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік, який починається 01 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв`язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим за 12 місяців).

Згідно з пунктом 286.2 статті 286 Податкового кодексу України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Відповідно до пункту 287.1 статті 287 Податкового кодексу України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

У відповідності з пунктом 287.4 статті 287 Податкового кодексу України податкове зобов`язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Судом з вищеописаних матеріалів справи встановлено, що відповідач за період з 01.01.2018 по 30.06.2019 має недоїмку з земельного податку з юридичних осіб у сумі 94357,95 грн, яка утворилася внаслідок несплати самостійно визначених у податковій звітності податкових зобов`язань протягом 30 календарних днів з останнього календарного дня податкового (звітного) місяця (до 30 числа місяця, наступного за звітним).

Як вже вище вказано, за порушення термінів подання податкових декларації з плати за землю за 2016, 2017 роки та за порушення граничних термінів самостійно визначених грошових зобов`язань з плати за землю за 2014-2016 роки контролюючим органом податковими повідомленнями-рішеннями накладено на ВАТ Сільгосптехніка штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у загальній сумі 12181,72 грн.

На час розгляду та вирішення адміністративної справи податкові повідомлення-рішення є узгодженими.

Крім того, судом встановлено, що внаслідок несвоєчасної сплати узгоджених податкових зобов`язань контролюючим органом ВАТ Сільгосптехніка нарахована пеня у загальній сумі 23904,60 грн.

Таким чином, загальний борг відповідача з земельного податку з юридичних осіб станом на 30.06.2019 складає 130444,27 грн, зокрема 94357,95 грн - основної заборгованості, 12181,72 грн - штрафних санкцій та 23904,60 грн - пені.

Доказів сплати такого податкового боргу суду не надано.

Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України).

Оскільки ВАТ Сільгосптехніка вручено податкову вимогу, яка є чинною, суд дійшов висновку, що контролюючим органом при зверненні до суду дотримано вимоги статті 95 Податкового кодексу України.

Відповідно до підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючи органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до пункту 41.1 статті 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 Податкового кодексу України).

Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.

З вищевикладеного слідує, що контролюючим органом, уповноваженим здійснювати стягнення, є органи ДФС України обласного рівня, зокрема, Головне управління ДФС у Луганській області.

Враховуючи, що відповідачем на час розгляду даної адміністративної справи податковий борг з земельного податку з юридичних осіб у загальній сумі 130444,27 грн, у тому числі: 94357,95 грн - основної заборгованості, 12181,72 грн - штрафних санкцій та 23904,60 грн - пені, що підтверджено витягом з ІКП ВАТ Сільгосптехніка , суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.

Питання про розподіл судових витрат судом не вирішується, оскільки відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз, а суду не надано доказів понесення позивачем таких витрат.

Керуючись статтями 2, 9, 72-77, 90, 132, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Головного управління ДФС у Луганській області (місцезнаходження: 93401, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72, код за ЄДРПОУ 39591445) до Відкритого акціонерного товариства Сільгосптехніка (місцезнаходження: 92800, Луганська область, Біловодський район, селище міського типу Біловодськ, вулиця Гуньяна, будинок 51, код за ЄДРПОУ 03562997) про стягнення податкового боргу задовольнити повністю.

Стягнути кошти Відкритого акціонерного товариства Сільгосптехніка з рахунків у банках, обслуговуючих Відкрите акціонерне товариство Сільгосптехніка , за податковим боргом з земельного податку з юридичних осіб у загальній сумі 130444,27 грн (сто тридцять тисяч чотириста сорок чотири гривні 27 коп.), у тому числі: 94357,95 грн (дев`яносто чотири тисячі триста п`ятдесят сім гривень 95 коп.) основної заборгованості, 12181,72 (дванадцять тисяч сто вісімдесят одна гривня 72 коп.) штрафних санкцій, 23904,60 грн (двадцять три тисячі дев`ятсот чотири гривні 60 коп.) пені за період з 01.12.2017 по 30.06.2019.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення суду складено 09 вересня 2019 року.

Суддя К.О. Пляшкова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.09.2019
Оприлюднено10.09.2019
Номер документу84097817
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/2910/19

Ухвала від 26.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Рішення від 04.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Рішення від 04.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 30.07.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 09.07.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні