Постанова
від 02.09.2019 по справі 761/31189/19
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/31189/19

Провадження № 3/761/6812/2019

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 вересня 2019 року суддя Шевченківського районного суду міста Києва Антонюк Марина Станіславівна, за участю особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов з Департаменту з питань запобігання політичній корупції Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Ходорків Корнинського району Житомирської області, українця, громадянина України, з вищою освітою, працюючого директором ТОВ Ельфа лабораторія , пенсіонера за вислугою років, розлученого, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , який раніше до адміністративної відповідальності не притягувався,

за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст.212-15 КУпАП,

В С Т А Н О В И Л А:

За результатами аналізу Звіту про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру (далі - Звіт), поданого політичною партією СИЛА І ЧЕСТЬ (код ЄДРПОУ 33308363) (далі - Партія) за І квартал 2019 року встановлено, що на розрахунковий Партії в АТ Ощадбанк (р/р НОМЕР_2 ) 09.01.2019 надано внесок від ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) у розмірі 5 000,00 грн.

На підтвердження інформації, зазначеної у Звіті Партії, надана банківська виписка, згідно з якою 09.01.2019 від ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) на користь Партії надано внесок через АТ КБ Приватбанк за розрахунковим документом №@2РL464128 у розмірі 5 000,00 грн. з призначенням платежу внесок на підтримку політичної партії .

У листі Державної фіскальної служби України від 12.06.2019 № 11593/5/99- 99-17-02-16 повідомляється, що за даними інформаційної системи органів ДФС, станом на 09.01.2019, у ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) обліковувався податковий борг в розмірі 224,00 грн.

Пунктом 8 частини першої статті 15 Закону України Про політичні партії в Україні (далі - Закон) передбачено, що не допускається здійснення внесків на підтримку політичної партії фізичними та юридичними особами, які мають непогашений податковий борг.

Вищезазначені порушення зафіксовано в Акті про проведення аналізу Звіту Партії від 01.07.2019 та Висновку про результати аналізу Звіту Партії від 02.07.2019 №234, затвердженого рішенням Національного агентства від 05.07.2019 №1898.

Таким чином, ОСОБА_1 вчинив порушення встановленого законом порядку надання внеску, відповідальність за яке передбачено статтею 212-15 КУпАП.

В суді ОСОБА_1 вину у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.212-15 КУпАП, не визнав та пояснив, що являється власником двох земельних ділянок, розташованих у м.Бровари, за цільовим призначенням: будівництво та обслуговування жилого будинку та господарських будівель. Згідно зі ст.281 Податкового кодексу України та на підставі пенсійного посвідчення від 02.12.2008 №977137 він має пільги щодо сплати земельного податку для пенсіонерів (за віком). Щодо необхідності сплати податку він не знав, оскільки податкове повідомлення-рішення про внесення податку йому не було вручено особисто, а також він не отримував його поштою. З даного приводу він звернувся з запитом до Броварського управління ГУ ДФС у Київській області та ним отримано відповідь від 17.07.2019 року № 1686018-1303, яка свідчить про направлення йому податкового повідомлення-рішення про внесення податку листом без повідомлення про вручення, оскільки відправлення згрупованих поштових відправлень листів поданих органом ДФС в ВПЗ при ЦПЗ №9 є підтвердженням звичайного надсилання відправником. При цьому, згідно роз`яснення ДФС України, якщо податкове повідомлення-рішення не вручено фізичній особі або надіслано листом без повідомлення про вручення, податкові зобов`язання вважаються неузгодженими. Податкове повідомлення-рішення про необхідність сплати податку на землю він у адміністративному чи судовому порядку не оскаржував. Крім того, борг, який обліковувався в інформаційній системі органів ДФС за 2017 рік, сплатив у червні 2019 року.

Також, ОСОБА_1 зазначив про те, що завжди своєчасно сплачував податки, чи сплатив він земельний податок минулого року не пам`ятає. Після того, як йому в червні 2019 року зателефонували та сказали, що він має податковий борг, він такий борг погасив.

Крім того, ОСОБА_1 зазначив про те, що не з`ясовував питання законодавчих умов для сплати внесків на рахунок політичної партії. На даний час йому відомо, що за наявності податкового боргу він не може робити внески на користь політичних партій.

Вислухавши думку ОСОБА_1 , дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.

Стаття 212-15 КУпАП передбачає відповідальність за порушення встановленого законом порядку надання або отримання внеску на підтримку політичної партії, порушення встановленого порядку надання або отримання державного фінансування статутної діяльності політичної партії, а так само порушення встановленого законом порядку надання або отримання фінансової (матеріальної) підтримки для здійснення передвиборної агітації, агітації з всеукраїнського або місцевого референдуму.

Відповідно до п.8 ч.1 ст. 15 Закону України Про політичні партії в Україні не допускається здійснення внесків на підтримку політичних партій фізичними особами, які мають непогашений податковий борг.

Згідно з протоколом про вчинення адміністративного правопорушення №50-25/728 від 25 липня 2019 року, ОСОБА_1 в порушення вимог п.8 ч.1 ст.15 Закону України Про політичні партії в Україні , за наявності податкового боргу у сумі 224, 00 грн., 09.01.2019 року здійснив внесок з призначенням платежу внесок на підтримку політичної партії на користь політичної партії Сила і честь , чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст.212-15 КУпАП.

Не дивлячись на невизнання ОСОБА_1 вини у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.212-15 КУпАП, винуватість останнього у вчиненні таких дій підтверджується матеріалами справи, а саме: даними протоколу про адміністративне правопорушення №50-25/728 від 25 липня 2019 року; даними звіту політичної партії Сила і честь про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за І квартал 2019 року; квитанцією Головного управління по м.Києву та Київській області АТ Ощадбанк ; даними листа Державної фіскальної служби України №11593/5/99-99-17-02-16 від 12.06.2019 року; даними акту про проведення аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру Сила і честь за І квартал за період з 01.01.2019 по 31.03.2019 від 10.05.2019; даними висновку про результати аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру політичної партії Сила і честь №234 від 02.07.2019 року, а також іншими матеріалами справи у їх сукупності.

У зв`язку із зазначеним, суд, розглянувши справу в межах, визначених у протоколі про адміністративне правопорушення за ст. 212-15 КУпАП, дійшов до висновку, що ОСОБА_1 здійснив внесок на підтримку політичної партії Сила і честь у сумі 5 000 грн., маючи непогашений податковий борг в сумі 224 грн., тобто вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст.212-15 КУпАП.

При вирішенні питання про накладення адміністративного стягнення, судом враховується характер вчиненого правопорушення та його наслідки, особу правопорушника, його відношення до скоєного, яке полягає у невизнанні вини, майновий стан останнього, те що він є пенсіонером за вислугою років, вперше притягується до адміністративної відповідальності.

Таким чином, враховуючи наведене приходжу до висновку про необхідність застосування до ОСОБА_1 адміністративного стягнення у виді штрафу в мінімальних межах, визначених санкцією ст.212-15 КУпАП, а саме в розмірі 70 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Такий вид та розмір стягнення на переконання суду не є завідомо непомірним та сприятиме виконанню завдань Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до статті 40-1 КупАП та пункту п`ятого частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір вважаю за необхідне стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у розмірі 384,20 грн.

Враховуючи викладене та керуючись ст.4 Закону України Про судовий збір , ст.ст.40-1, ст.212-15, 283-285, 294 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И Л А:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Ходорків Корнинського району Житомирської області, ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , визнати винуватим у вчиненні правопорушення, передбаченого ст.212-15 КУпАП, та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1 190 (одна тисяча сто дев`яносто) грн. 00 коп., на користь держави.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір в сумі 384 (триста вісімдесят чотири) грн. 20 коп.

Роз`яснити ОСОБА_1 , що штраф має бути сплачений не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження постанови - не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.

У разі несплати правопорушником штрафу в вищезазначений строк, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу та витрати на облік зазначених правопорушень.

Зобов`язати відділ державної виконавчої служби повідомити про виконання постанови шляхом повернення останньої на адресу суду з відміткою про її виконання.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення. Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Шевченківський районний суд м. Києва.

Строк пред`явлення постанови до виконання три місяці з дня набрання постановою законної сили.

Суддя Шевченківського

районного суду міста Києва М.С. Антонюк

Дата ухвалення рішення02.09.2019
Оприлюднено10.09.2019
Номер документу84115066
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —761/31189/19

Постанова від 02.09.2019

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Антонюк М. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні