ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 травня 2019 року Справа № 160/900/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Турлакової Н.В. розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Головного управління ДФС у Дніпропетровській області до Державного реєстратора Приватного нотаріуса Кобельницького Сергія Івановича, третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю Адріант про визнання протиправною та скасування реєстрації припинення юридичної особи, -
ВСТАНОВИВ :
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державного реєстратора Приватного нотаріуса Кобельницького Сергія Івановича, третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю Адріант в якому просить: - прийняти рішення про скасування реєстраційної дії державного реєстратора, які здійснював приватний нотаріус Кобельницький Сергій Іванович, а саме Державну реєстрацію Припинення юридичної особи (ТОВ Адріант ЄДРПОУ 42101967) в результаті ліквідації.
В обґрунтування адміністративного позову зазначено, що управлінням аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області складено акт №67482/04-36-14-08/42101967 від 23.11.2018р. про не знаходження ТОВ Адріант за юридичною адресою, отже, голова комісії з припинення ОСОБА_1 подав до державного реєстратора неповні та неправдиві відомості та не виконав свої обов`язки. Також ненадані відомості стосовно зміни місцезнаходження. Здійснений на підставі наданих звітів та даних ДФС України аналіз майнового стану TOB Адріант не відповідає необхідному звіту про ліквідацію суб`єкта господарювання. Розрахункова сума заниження податкового зобов`язання з ПДВ з невизначенням податку при наявних залишках товарних запасів складає 345,6 тис. грн. TOB Адріант не визначено податкових зобов`язань з ПДВ по основних засобах та залишках товарних запасів, а саме: нарахування умовного продажу при анулюванні свідоцтва платника ПДВ при наявних залишках товарних запасів відповідно вимог пункту 184.7 статті 184 ПК України. Однак, державним реєстратором 06.12.2018 до єдиного реєстру внесено запис про припинення юридичної особи на підставі відомостей наданих TOB Адріант без одержання інформації від ГУ ДФС у Дніпропетровській області. Однак, державним реєстратором 23.11.2018 до єдиного реєстру внесено запис про припинення юридичної особи на підставі відомостей наданих TOB Адріант без одержання інформації від ГУ ДФС у Дніпропетровській області. У зв`язку з тим, що уповноважені особи TOB Адріант подали до державного реєстратора завідомо неправдиві відомості - їх дії позбавили можливості ГУ ДФС у Дніпропетровській області виконати свої обов`язки, щодо здійснення податкового контролю, а саме провести перевірку, донарахувати податок на додану вартість.
Ухвалою суду від 01.03.2019 року прийнято до свого провадження вказану справу та відкрито провадження у справі, та згідно ч.2 ст.257 КАС України ухвалено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
Дослідивши чинне законодавство та матеріали справи, суд доходить наступних висновків.
Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №1004803871 від 22.12.2018р., Товариство з обмеженою відповідальністю Адріант зареєстровано 02.05.2018р., місцезнаходження м.Дніпро, вул.Радистів, 8.
Судом встановлено, управлінням аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області складено акт №67482/04-36-14-08/42101967 від 23.11.2018р. про не знаходження ТОВ Адріант за юридичною адресою.
Наказом ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 16.11.2018 р. №6584-п на підставі п.п. 75.1.2 п.75.1 ст.75 п.п. 78.1.7 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України призначено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ Адріант з 23.11.2018 р.
ГУ ДФС у Дніпропетровській області складено акт від 23.11.2018 р. №67482/04-36-14-08/42101967 про не знаходження ТОВ Адріант за податковою адресою.
23.11.2018 за №67482/04-36-14-08/42101967 головним державним ревізор-інспектором Грінчук Я.А. складено акт Про неможливість документальної позапланової перевірки ТОВ Адріант у зв`язку з відсутністю підприємства та його посадових осіб за податковою адресою .
У вказаному акті міститься наступна інформація: - головним державним ревізор-інспектором Грінчук Я.А . відповідно до наказу ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 16.11.2018 №6584-п та направлення на перевірку №12853, №12854 від 19.11.2018, з метою проведення позапланової документальної перевірки ТОВ Адріант 23.11.2018 о 09 год. 30 хв. було здійснено виїзд за податковою адресою підприємства: 49000, Дніпропетровська область , м . Дніпро , Шевченківський р- н, вул.Киргизька, 5а/65; - за податковою адресою ТОВ Адріант знаходиться адміністративна будівля. За зазначеною адресою відсутні ознаки наявності зазначеного суб`єкта господарювання (вивіска, вказівники та інше). Таким чином, за зазначеною адресою встановлено відсутність підприємства та його посадових осіб; - зазначені факти унеможливлюють проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ Адріант у терміни, вказані у наказі від 16.11.2018 №6584-п.
Згідно Інформаційних даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься оскаржуваний запис №12241110003085252 від 06.12.2018 про припинення юридичної особи ТОВ Адріант , місцезнаходження юридичної особи: м.Дніпро, вул.Радистів, 8.
Підпунктами 16.1.10 та 16.1.11 пункту 16.1 статті 16 ПК України встановлено, що платник податків зобов`язаний: - повідомляти контролюючим органам за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов`язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації); - повідомляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження юридичної особи та зміну місця проживання фізичної особи - підприємця.
Податковий контроль - це система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (пункт 61.1 статті 61 ПК України).
Відповідно до ст. 67 Податкового кодексу України контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо, зокрема, відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб підприємців.
Згідно пункту 75.1 статті 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Згідно підпункту 78.1.7 пункту 78.1 статті 78 ПК України документальна позапланова перевірка здійснюється з підстави: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.
Відповідно до пункту 78.4 статті 78 ПК України про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом.
Відосини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб врегульовані Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 15.05.2003 № 755-IV
Згідно зі ст. 9 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу - підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі: 1) відповідних заяв про державну реєстрацію; 2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій; 3) відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.
Статтею 13 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань передбачено, що інформаційна взаємодія між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів у випадках, визначених цією статтею, здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, забезпечує передачу до Єдиного державного реєстру відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, які не були надані заявником відповідно до цього Закону.
Статтею 17 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань встановлено, що для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідних державних органів, або судового рішення про припинення юридичної особи, не пов`язаного з її банкрутством, після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи: 1) заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 2) довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.
Статтею 28 вищевказаного Закону визначено підстави для відмови у державній реєстрації, серед інших, зокрема, міститься заборона для вчинення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, крім банків, стосовно яких процедура ліквідації здійснюється відповідно до Закону України Про систему гарантування вкладів фізичних осіб .
Підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, відповідно до статті 27 Закону № 755-IV, є: 1) подання документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі; 2) невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону; 3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 4) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 5) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 цього Закону;и6) несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі;и7) подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.
Зупинення розгляду документів з підстав, не передбачених цією статтею, не допускається (частина друга статті 27 Закону № 755-IV).
Підстави для відмови у державній реєстрації встановлені статтею 28 Закону № 755-IV: 1) документи подано особою, яка не має на це повноважень; 2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії; 3) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення про арешт корпоративних прав - у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв`язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи; 3-1) заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов`язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи у зв`язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, подано щодо засновника (учасника), який на момент подання заяви внесений до Єдиного реєстру боржників, зокрема за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів за наявності заборгованості з відповідних платежів понад три місяці, крім випадку збільшення розміру такої частки; 4) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку; 5) документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
6) документи суперечать статуту громадського формування; 7) порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи; 8) невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону; 9) щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 10) щодо юридичної особи, стосовно якої подано заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов`язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 11) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані: - раніше строку, встановленого цим Законом; - щодо юридичної особи, що припиняється в результаті її ліквідації та є засновником (учасником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи, та/або є засновником третейського суду; - в Єдиному державному реєстрі відсутній запис про державну реєстрацію юридичної особи, утвореної шляхом реорганізації в результаті злиття, приєднання або поділу; - щодо акціонерного товариства, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованої реєстрації випуску акцій; - щодо юридичної особи - емітента цінних паперів, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованих випусків цінних паперів; - щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, крім банків, стосовно яких процедура ліквідації здійснюється відповідно до Закону України Про систему гарантування вкладів фізичних осіб ; - щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та відсутній узгоджений план реорганізації юридичної особи; - щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування; - щодо юридичної особи, що припиняється в результаті ліквідації, стосовно якої надійшли відомості про відкрите виконавче провадження; - щодо юридичної особи, стосовно якої відкрито провадження у справі про банкрутство; 12) статут товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю поданий зі змінами, прийнятими без врахування голосів, які припадають на частку померлого учасника товариства.
Відповідно до пункту 2 наказу Міністерства юстиції України Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної фіскальної служби України від 18.03.2016 № 759/5/371 до запровадження обміну документами в електронній формі між Реєстром та інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо подання запитів державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань і передачі до Реєстру відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів, про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, про узгодження плану реорганізації юридичної особи такі відомості передаються Державною фіскальною службою України до Реєстру з урахуванням технічних можливостей Реєстру та інформаційних систем Державної фіскальної служби України, зокрема, про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів - шляхом надсилання повідомлень про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 27-ОПП.
Пунктом 3 Наказу № 759/5/3713 встановлено, що державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань використовує повідомлення, передбачені підпунктом 2 пункту 2 цього наказу, що надійшли від Державної фіскальної служби України, до запровадження відповідного обміну документами в електронній формі між Реєстром та інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
Порядок обліку платників податків і зборів затверджений наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (далі - Наказ № 1588).
Згідно пункту 11.1 розділу ХІ Наказу № 1588 платник податків зобов`язаний повідомляти контролюючі органи за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов`язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації).
Дані про прийняття рішення щодо припинення юридичних осіб, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі, контролюючі органи отримують від державних реєстраторів у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Центрального контролюючого органу (абзац другий пункту 11.1 розділу ХІ Наказу № 1588).
Відповідно до пункту 11.5 розділу ХІ Наказу № 1588 у зв`язку з ліквідацією платника податків контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи.
Платник податків в розглянутому спорі не мав обов`язку згідно підпункту 16.1.10 пункту 16.1 статті 16 ПК України повідомляти контролюючий орган про його ліквідацію, оскільки обов`язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації.
На виконання підпункту 78.1.7 пункту 78.1 статті 78 ПК України та відповідно до пункту 11.6 розділу ХІ Наказу № 1588 при проведенні заходів податкового контролю, пов`язаних з ліквідацією платника податків, контролюючі органи організовують та планують їх таким чином, щоб вимоги щодо сплати платежів, контроль за справлянням яких здійснюють контролюючі органи, були сформовані і отримані особою, відповідальною за погашення грошових зобов`язань або податкового боргу платника податків, не пізніше строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог.
Контролюючий орган, отримавши відомості про внесення 19.09.2018 запису про прийняте засновником рішення про ліквідацію, був зобов`язаний в порядку підпункту 78.1.7 пункту 78.1 статті 78 ПК України здійснити документальну позапланову перевірку в порядку, встановленому ПК України, у тому числі з додержанням вимог пунктів 78.4 статті 78, 79.2 статті 79 ПК України, вручивши копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки в порядку статті 42 ПК України.
З матеріалів справи вбачається, що з 16.11.2018 платнику податків копія наказу про проведення позапланової виїзної документальної перевірки не направлялась поштовим зв`язком або засобами телекомунікаційного зв`язку до електронного кабінету платника податків
Відсутність вивіски з найменуванням платника податків за юридичною адресою товариства, згідно акту про неможливість проведення перевірки від 23.11.2018р., не є належним підтвердженням зміни податкової адреси платника податків та підтвердженням висновку контролюючого органу про зміну юридичної адреси та надання платником податків недостовірних даних щодо місцезнаходження.
Більш того, суд звертає увагу, що згідно Інформаційних даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ Адріант , місцезнаходження юридичної особи: м.Дніпро, вул.Радистів, 8, а не м.Дніпро, вул.Киргизьказа, 5а/65 (місцезнаходженя/місцепроживання ліквідатора Товариства) на яку було здійснено виїзд представником позивача, при цьому в акті зазначаючи, що саме ця адреса є податкова ТОВ Адріант .
У зв`язку з чим, перевірка проведена не була, оскільки посадовими особами позивача було здійснено вихід не за адресою товариства та складено акт від 23.11.2018 за №67482/04-36-14-08/42101967 про не знаходження ТОВ Адріант за юридичною адресою.
Таким чином, державний реєстратор на час вчинення реєстраційної дії не мав жодних підстав, визначених Законом та Наказом, як підстави для відмови у державній реєстрації припинення юридичної особи.
Законодавство України не покладає на державного реєстратора обов`язок під час вчинення реєстраційної дії припинення юридичної особи в результаті ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого її учасниками, перевіряти відповідність майнового стану підприємства звіту про ліквідацію суб`єкта господарювання та інші обставини, що зазначені податковим органом у позовній заяві.
Крім того, суд звертає увагу, що Закон не покладає на державного реєстратора обов`язок під час вчинення реєстраційної дії припинення юридичної особи в результаті ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого її учасниками, перевіряти відповідність майнового стану підприємства звіту про ліквідацію субєкта господарювання та інші обставини, що зазначені податковим органом у позовній заяві.
Надаючи оцінку доводам контролюючого органу про неподання платником податків до органу ДФС ліквідаційного балансу, суд зазнає, що вказаний баланс подається на дату прийняття рішення про ліквідацію у вигляді комплекту річної фінансової звітності. У разі, якщо контролюючий орган вважає необхідним подання ліквідаційного балансу до припинення юридичної особи, контролюючий орган у порядку податкового контролю за результатами камеральної перевірки мав нарахувати штраф за неподання фінансової звітності або донарахувати суми податкових платежів, та за наявності податкового боргу направити державному реєстратору відповідні відомості.
Надаючи оцінку аргументам позивача про направленість дій посадових осіб товариства на ухилення від сплати податків суд зазначає, що вказані питання вирішуються у порядку кримінального судочинства та мають підтверджуватись належними та допустимими доказами.
На підставі наведеного, суд приходить до висновку в необхідності відмови в задоволенні поданого адміністративного позову.
Керуючись ст.ст. 241-250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні адміністративного позову Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (49600, м.Дніпро, вул.Сімферопольська, 17а, ЄДРПОУ 39394856) до Державного реєстратора Приватного нотаріуса Кобельницького Сергія Івановича (49000, м.Дніпро, вул.Глінки, 1, рнокпп НОМЕР_1 ), третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю Адріант (49087, м.Дніпро, вул.Василя Радистів, 8, ЄДРПОУ 42101967) про визнання протиправною та скасування реєстрації припинення юридичної особи - відмовити.
Згідно ст.295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Н.В. Турлакова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.05.2019 |
Оприлюднено | 12.09.2019 |
Номер документу | 84159833 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турлакова Наталія Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турлакова Наталія Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турлакова Наталія Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні