Постанова
від 09.09.2019 по справі 200/3705/19-а
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 вересня 2019 року справа №200/3705/19-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії: головуючого судді: Ястребової Л.В., суддів Блохіна А.А., Компанієць І.Д.,

секретар Сізонов Є.С.,

за участі позивача ОСОБА_1 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційні скарги ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 29 травня 2019 року у справі № 200/3705/19-а (головуючий у 1 інстанції Абдукадирова К.Е., повний текст складений 05 червня 2019 року в м. Слов`янськ Донецької області) за позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 , третя особа: Маріупольське об`єднане управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про визнання дій протиправними та зобов`язанння вчинити певні дії, -

УСТАНОВИВ:

У березні 2019 року ОСОБА_1 (далі позивач) звернувся до суду з позовом до ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі відповідач), третя особа: Маріупольське об`єднане управління Пенсійного фонду України в Донецькій області в якому, з урахуванням уточнених позовних вимог, просив: визнати незаконними протиправними, дискримінаційними дії ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо відмови у розгляді та задоволенні Комісією з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 року ОСОБА_1 про перерахунок грошового забезпечення за період роботи (служби) по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з 02 липня 1987 року по 04 жовтня 1987 року у військовій частині НОМЕР_1 на посаді заступника командира роти, військове звання на момент ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - старший лейтенант, виходячи із відомостей, зазначених у первинному документі про грошове забезпечення (заробітну плату) та премії в розмірі 200 карбованців відповідно до архівної довідки Галузевого державного архіву Міністерства оборони України за вих. № 179/1/8669 від 8 вересня 2016 року з додатком - фотокопією картки на виплату грошового забезпечення, а саме переведення 8-ми годинного робочого дня в 6-ти годинний, здійснення розрахунку за один день перебування в зоні відчуження за всі дні календарного місяця, а не за норму робочих днів по календарю у даному місяці при 6-ти годинному робочому дні, зазначення сум грошового забезпечення, які зазначені в первинних документах про виплату заробітної плати за роботу по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС - щомісячної премії за липень у розмірі 35 карбованців 12 копійок, за серпень 1987 року у розмірі 141 карбованець 39 копійок, за вересень 1987 року у розмірі 156 карбованців 40 копійок, за жовтень 1987 року - у розмірі 20 карбованців 37 копійок, включення нарахованої та виплаченої в грудні 1987 року премії у розмірі 200 карбованців, включення зазначених в первинному документі сум додаткової оплати за роботу у вихідні помісячно (за липень - 7 карбованців 42 копійки, за серпень - 29 карбованців 68 копійок, за вересень - 30 карбованців 67 копійок, за жовтень - 7 карбованців 42 копійки), включення в перерахунок нарахованих і отриманих добових за роботу у зоні відчуження в 1, 2, 3 зонах небезпеки у розмірі 3 карбованці 50 копійок за кожний день роботи за ці дні відповідно до постанови ЦК КПРС, Президії Верховної Ради СРСР, Ради Міністрів СРСР і ВЦРПС від 7 травня 1986 року № 524-156 «Про умови оплати праці і матеріального забезпечення працівників підприємств і організацій зони Чорнобильської атомної електростанції», постанови Ради Міністрів СРСР і ВЦРПС «Про умови оплати праці і матеріального забезпечення працівників підприємств, організацій і установ, зайнятих на роботах, пов`язаних з ліквідацією наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і попередженням забруднення навколишнього середовища»,постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 10 червня 1986 року №207-7 «Про умови оплати праці і матеріального забезпечення працівників підприємств, організацій і установ, зайнятих на роботах, пов`язаних з ліквідацією наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і попередженням забруднення навколишнього середовища», розпорядження Ради Міністрів СРСР від 17 травня 1986 року № 964 «Про виділення Міненерго СРСР додаткового фонду заробітної плати», розпорядження Ради Міністрів СРСР «Про оплату праці військовослужбовців - учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС «№1031-рс від 23 травня 1986 року, постанови Державного комітету праці СРСР і Секретаріату ВЦРПС від 7 травня 1986 року № 153/10-43, роз`яснення Державного комітету праці і Секретаріату ВЦРПС від 16 січня 1969 року № 1/2, роз`яснення Державного комітету праці і Секретаріату ВЦРПС від 27 грудня 1972 року № 383/35 згідно з пунктами 1, 3, 6, 7 «Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України № 1210 від 23 листопада 2011 року «Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»танаказу Міністерства соціальної політики України № 536 від 3 вересня 2012 року«Про затвердження форми Довідки про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках»; визнати незаконною, протиправною та дискримінаційною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 у відмові проведення засідання Комісії з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 року у встановлений пунктом 9 Типового положення про комісії з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів № 685 від 16 липня 2012 року, місячний строк щодо розгляду заяви ОСОБА_1 від 28 серпня 2018 року і прийняття рішення по суті заяви та зі складанням протоколу засідання комісії відповідно до чинного законодавства України; зобов`язати Донецький обласний військовий комісаріат відповідно допостанови Кабінету Міністрів України від 16 липня 2012 року № 685«Про комісії з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках» повторно розглянути заяву від 28 серпня 2018 року та провести належний перерахунок грошового забезпечення за період роботи (служби) по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з 02 липня 1987 року по 04 жовтня 1987 року у військовій частині НОМЕР_1 на посаді заступника командира роти, військове звання на момент ліквідації наслідків авари на ЧАЕС - старший лейтенант, виходячи із відомостей, зазначених у первинному документі про грошове забезпечення (заробітну плату) та премії в розмірі 200 карбованців відповідно до архівної довідки Галузевого державного архіву Міністерства оборони України за вих. №179/1/8669 від 8 вересня 2016 року з додатком - фотокопією картки на виплату грошового забезпечення, а саме переведення 8-ми годинного робочого дня в 6-ти годинний, здійснення розрахунку за один день перебування в зоні відчуження за всі дні календарного місяця, а не за норму робочих днів по календарю у даному місяці при 6-ти годинному робочому дні, зазначення сум грошового забезпечення, які зазначені в первинних документах про виплату заробітної плати за роботу по ліквідації наслідків авари на ЧАЕС щомісячної премії за липень у розмірі 35 карбованців 12 копійок, за серпень 1987 року у розмірі 141 карбованець 39 копійок, за вересень 1987 року у розмірі 156 карбованців 40 копійок, за жовтень 1987 року - у розмірі 20 карбованців 37 копійок, включення нарахованої та виплаченої мені в грудні 1987 року премії у розмірі 200 карбованців, включення зазначених в первинному документі сум додаткової оплати за роботу у вихідні помісячно (за липень -7 карбованців 42 копійки, за серпень - 29 карбованців 68 копійок, за вересень - 30 карбованців 67 копійок, за жовтень - 7 карбованців 42 копійки), включення в перерахунок нарахованих і отриманих добових за роботу у зоні відчуження в 1, 2, 3 зонах небезпеки у розмірі 3 карбованці 50 копійок за кожний день роботи за ці дні та видати довідку про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках, форму якої встановлену пунктом 1наказу Міністерства соціальної політики України № 536 від 3 вересня 2012 року«Про затвердження форми Довідки про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках» згідно з пунктами 1, 3, 6, 7 «Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України № 1210 від 23 листопада 2011 року «Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»танаказу Міністерства соціальної політики України № 536 від 3 вересня 2012 року«Про затвердження форми Довідки про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках»; визнати незаконною та недійсною довідку Донецького обласного військового комісаріату про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986 -1990 роках за № 160/1 від 07 вересня 2018 року; визнати незаконною, протиправною та дискримінаційною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка полягала у ненаданні ОСОБА_1 , як ліквідатору аварії на ЧАЕС категорії 1, особі з інвалідністю 2 групи внаслідок війни, письмової відповіді на заяву від 28 серпня 2018 року у строки та в порядку, передбаченимист. 40 Конституції України, статтями15, 18, 20 Закону України «Про звернення громадян»,Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»; визнати незаконною, протиправною, дискримінаційною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка полягає у ненаданні ОСОБА_1 , як ліквідатору аварії на ЧАЕС категорії 1, особі з інвалідністю 2 групи внаслідок війни письмової відповіді на заяву від 14 листопада 2018 року у термін 7 днів у строки та в порядку, який встановленийст. 40 Конституції України, ст.15, 18, 20 Закону України «Про звернення громадян»,Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»; визнати протиправною і незаконною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 по забезпеченню належного контролю за роботою Комісії Донецького обласного військового комісаріату з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках; визнати протиправною і незаконною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 по забезпеченню належного постійного контролю за організацією роботи посадових осіб зі зверненнями громадян, по усуненню проявів безпідставної відмови в задоволенні звернень та фактів упередженості, халатності, формалізму при розгляді звернень відповідно достатті 20 Закону України « Про звернення громадян», положеньУказу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 29 травня 2019 року адміністративний позов ОСОБА_1 задоволено частково.

Визнано протиправною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка полягала у ненаданні ОСОБА_1 , як ліквідатору аварії на ЧАЕС категорії 1, особі з інвалідністю 2 групи внаслідок війни, письмової відповіді на заяву від 28 серпня 2018 року у строки та в порядку, передбаченимист. 40 Конституції України, статтями15, 18, 20 Закону України «Про звернення громадян»,Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та зобов`язано Донецький обласний військовий комісаріат розглянути заяву ОСОБА_1 від 28 серпня 2018 року про перерахунок грошового забезпечення за період роботи (служби) по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з 02 липня 1987 року по 04 жовтня 1987 року у військовій частині НОМЕР_1 на посаді заступника командира роти. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, позивач та відповідач подали апеляційні скарги, в яких, посилаючись на неповне з`ясування обставин у справі, невідповідність висновків суду обставинам справи, порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просять скасувати рішення суду першої інстанції, прийняти нову постанову, позивач про задоволення позову в повному обсязі, відповідач про відмову у задоволенні позову в повному обсязі.

В обґрунтування апеляційної скарги позивач зазначає, що первинними документами було підтверджено, що ним щомісячно нараховувалась і виплачувалась оплата праці за роботу у вихідні дні, премія, при чому із цих сум заробітної плати утримувались суми податків і зборів. Невключення отриманих коштів за роботу у вихідні дні, премії та добових склало суму 932 крб. 97 коп., що складає 38,4 відсотка від загальної заробітної плати за роботу в зоні відчуження. Звертає увагу суду, що суд першої інстанції не встановив ту обставину, що Порядок обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи визначає механізм обчислення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до ст.ст. 54, 57 і 59 Закону № 796-ХІІ незалежно від статусу особи. Вважає, що у довідку повинні включатися всі суми нарахованої заробітної плати, підтвердженими первинними документами, які особа одержувала за роботу в зоні відчуження. Первинними документами підтверджено, що він здійснював виїзди в зони № 1, 2, 3 з 02 липня по 04 жовтня 1987 року. Суд не встановив ці обставини і не зробив висновок про необхідність включення цих виплат до довідки про заробітну плату. Наголошує на тому, що суд при прийнятті рішення вказав на недоказаність обставин проходження військової служби у військовій частині НОМЕР_1 Міністерства середнього машинобудування СРСР на посаді заступника командира роти з політичної частини та те, що обставини проходження служби вказані вже в судових рішеннях, проте не врахував, що до суду було надано достатньо доказів того, що оплата праці при проходженні військової служби у військовій частині НОМЕР_1 була суттєво відмінною від оплати праці військовослужбовців, які приймали участь у ліквідації аварії на ЧАЕС. Зазначає, що судом не враховано практику Верховного Суду в аналогічних справах. Вважає, що судом не враховано обставини, які були встановлені рішенням Орджонікідзевського районного суду м. Маріуполя від 02.02.2018 про те, що відомості про нараховану і виплачену заробітну плату, отриману за час служби по ліквідації аварії на ЧАЕС за період з 2 липня по 04 жовтня 1987 року є первинними документами, що підтверджують як кількість робочих днів по ліквідації аварії на ЧАЕС, нараховану і фактично отриману заробітну плату, розмір утриманих з грошового забезпечення сум податків, відрахувань, зборів так і місце виконання роботи, відомості, зазначені у довідці №179/1/8689, виданої Галузевим державним архівом Міністерства оборони України 08.09.2016 не визнано такими, що не відповідають дійсності. В рішенні суду першої інстанції не застосовані норми матеріального права, які стосуються порядку визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану за період роботи по ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, які урегульовані ст. 16 Конституції України, ст.ст. 1, 13, 54, 57, 59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Порядком обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 23.11.2011 року рішення Другого сенату Конституційного Суду України № 1-п(ІІ)/2019 від 25.04.2019 за конституційними скаргами ОСОБА_2 та ОСОБА_3 щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень ч. 3 ст. 59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» по справі № 3014/2019 (402/19, 1737/19).

Відповідач обґрунтовує апеляційну скаргу тим, що ІНФОРМАЦІЯ_2 було вирішено позитивно питання, порушене позивачем у зверненні від 28.08.2018 та 07.09.2018, було видано довідку про заробітну плату (грошове забезпечення) одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках за вих. № 160/1.

Позивач в судовому засіданні проти доводів апеляційної скарги відповідача заперечував та підтримав доводи своєї апеляційної скарги. Представники відповідача та третьої особи до суду не прибули.

Суд, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення позивача, перевіривши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційних скарг, розглядаючи справу в межах доводів апеляційних скарг, встановив наступне.

Судом першої інстанції та під час апеляційного розгляду встановлено, що позивач є інвалідом 2 групи, захворювання пов`язане з виконанням обов`язків військової служби по ЛНА на ЧАЕС, має статус особи, що постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофі 1 категорії, посвідчення серії НОМЕР_2 (т. 1 а.с. 44, 132-136).

06 серпня 2018 року позивач звернувся до Маріупольського ОУПФУ Донецької області із заявою про перерахунок пенсії.

Рішенням № 5265 від 27 серпня 2018 року за вих. № 3969/34-2/07 Маріупольським об`єднаним Управлінням Пенсійного фонду України Донецької області було відмовлено в перерахунку пенсії.

Підставою відмови зазначено, що розрахунок сум заробітної плати не відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 року № 1210 «Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». За таких обставин відмовив в перерахунку пенсії згідно довідки про заробіток відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (т. 1 а.с. 51).

На звернення позивача до Департаменту соціального захисту населення Маріупольської міської ради від 17.09.2018 з питання перевірки правильності перерахунку пенсії, 27 вересня 2018 року ОСОБА_1 за № 15582-13-12.1 повідомлено про наступне, що Маріупольським об`єднаним Управлінням Пенсійного фонду України Донецької області, з 21 листопада 2016 року позивачу призначено пенсію по інвалідності 2 групи в розмірі фактичних збитків відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Загальний стаж складає 37 років 02 місяця 07 днів (у тому числі за списком №1 - 00 років 07 місяців 03 дні (ліквідатор ЧК)).

Пенсію призначено у мінімальному розмірі без урахування заробітку, у зв`язку з відсутністю в пенсійній справі довідки про заробітну плату для розрахунку пенсії.

З 21 листопада 2016 року загальний розмір пенсії позивача склав 2881 грн. 50 коп. З 28 липня 2017 року позивачу подовжено виплату пенсії як особі з інвалідністю 2 групи в розмірі фактичних збитків, змінено ступінь втрати професійної працездатності з 65% на 80% - довічно). На даний час загальний розмір пенсії складає 3702,60 грн., а саме: 2323,20 - мінімальний розмір пенсії для учасників ліквідації наслідків аварії не ЧАЕС (особам з інвалідністю 2 групи - 160 % прожиткового мінімуму для осіб, як втратили працездатність); 580,80 - підвищення особам з інвалідністю війни 2 групи (40% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність); 50,00 - щомісячна цільова грошова допомога на прожиття особам з інвалідністю війні - 2 групи; 748,60 - державна адресна допомога особам з інвалідністю війни.

06 серпня 2018 року позивач звернувся до Маріупольського об`єднаного УПФУ з заявою про перерахунок пенсії відповідно довідки Міністерства оборони України обласного військового комісаріату про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках № 127/1 від 06.07.2018 з урахуванням архівної довідки галузевого державного архіву Міністерства оборони України. При перевірці матеріалів пенсійної справи встановлено, що відомості, які містяться в довідці про заробіток не відповідають відомостям архівної довідки, наданою галузевим державним архівом МО України, а саме: дні в`їзду в зону відчуження, які зазначені в довідці про заробіток, не співпадають з даними вищевказаної архівної довідки; складові заробітної плати, які зазначені в довідці про заробітну плату, різняться з даними, зазначеними в копії відомості на оплату праці, що надавалась галузевим державним архівом МО України.

Крім того, в довідці МО України обласного військового комісаріату про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках № 127/1 від 06.07.2018 року, не вказано підставу її видачі що не відповідає вимогам п.2.10 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до ЗУ «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління ГІФУ 25.11.2005 № 22-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 27.12.2005 за № 1566/11846 (т. 1 а.с. 52-54).

28 серпня 2018 року позивач звернувся до Комісії Донецького обласного військового комісаріату з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986 -1990 роках із заявою про проведення перерахунку грошового забезпечення за період з 02 липня 1987 року по 04 жовтня 1987 року (т.1 а.с. 46-50).

14 листопада 2018 року позивач звернувся до ІНФОРМАЦІЯ_1 із заявою, в якій просив: направити на його адресу в термін 7 календарних днів інформацію про повне найменування юридичної особи - ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі комісії з визначення даних про заробітну плату ( грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках, місцезнаходження, поштовий індекс, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, номери засобів зв`язку, офіційну електронну адресу або адресу електронної пошти; направити в термін 7 календарних днів нижчезазначені копії документів, пов`язаних з розглядом заяви від 28 серпня 2018 року, а саме: копію протоколу засідання комісії про розгляд заяви від 28 серпня 2018 року та про прийняте рішення; копію наказу ІНФОРМАЦІЯ_1 про створення комісії з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках; копію наказу ІНФОРМАЦІЯ_1 про положення про комісію ІНФОРМАЦІЯ_1 з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках та про персональний склад; копії довідки за вих. № 160/1 від 7 вересня 2018 року з розпискою в її отриманні та запереченнями по цій довідці при її отриманні 18 вересня 2018 року (а.т. 1 с. 74-77).

У зв`язку з неотриманням відповіді, 13 грудня 2018 року позивач повторно звернувся до відповідача із вимогами повідомити про результати розгляду його заяви від 14 листопада 2018 року (т. 1а.с. 78).

Відповідач, листом від 14 грудня 2018 року повідомив позивача про те, що його звернення від 14 листопада 2018 року прийнято 21 листопада 2018 року та перебуває в процесі розгляду (а.с. 79).

20 грудня 2018 року за № 09/1294 відповідачем на адресу позивача направлена відповідь на його звернення від 14 листопада 2018 року, відповідно до змісту якої, ІНФОРМАЦІЯ_2 позивачу надані копії наступних документів: витяг із наказу військового комісара ІНФОРМАЦІЯ_1 від 12.01.2018 р. № 14; довідки Донецького ОВК (вих.№ 160/1 від 07.09.2018) із запереченням на зворотній сторінці. Відповідач повідомив, що для розгляду заяви позивача від 28.08.2018 року не було необхідності, оскільки вже була видана довідка про заробітну плату (грошове забезпечення) одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках №160/1 від 07.09.2018 року (т. 1 а.с. 69-72) із внесенням змін відповідно до заяви позивача. Засідання комісії відбулося раніше, згідно рішення якої була видана первинна довідка про грошове забезпечення від 06.07.2018 № 127/1 (т. 1 а.с. 61-62). Видання наказу військового комісаріату ІНФОРМАЦІЯ_1 про Положення про комісію з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення) за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках не передбачено нормативно-правовими актами, так як зазначена комісія керується в своєї діяльності постановою Кабінету Міністрів України від 16.07.2012 № 685 «Про комісії з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення) за роботу (службу) працівників за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках» ( т 1 а.с. 80-81).

Відповідно до листа Головного управління оборонного та мобілізаційного планування Генерального штабу Збройних Сил України від 23.11.2017 року №322/1/6048, військова частина НОМЕР_1 була переформована у військову частину НОМЕР_3 . В подальшому, військова частина НОМЕР_3 була розформована, а інформація про правонаступника розформованої частини відсутня (т. 1 а.с. 128).

Рішенням Орджонікідзевського районного суду м. Маріуполя від 02.02.2018 у справі №265/1941/17 було відмовлено у задоволенні позову ОСОБА_1 до Лівобережного об`єднаного управління Пенсійного фонду України м. Маріуполя Донецької області про визнання незаконними і протиправними дії Лівобережного об`єднаного управління Пенсійного фонду України м. Маріуполя Донецької області щодо відмови в призначенні пенсії по інвалідності як особі, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи категорії 1, інваліду війни 2 групи, захворювання якої пов`язано з виконанням обов`язків військової служби з ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, у розмірі відшкодування фактичних збитків з урахуванням відомостей про грошове забезпечення (заробітну плату) та премії відповідно до додатку до архівної довідки Галузевого Державного архіву Міністерства оборони України № 179/1/8689 від 08 вересня 2016 року - фотокопії картки на виплату грошового забезпечення за серпень 1987 року та премії за роботу з ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС в зоні відчуження на підставі ч. 1 ст. 54, ст.ст. 57, 59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та згідно з «Порядком обчислення пенсії особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»; визнання незаконними та неправомірними дії відповідача щодо неврахування при призначенні та обчисленні пенсії по інвалідності додатку до архівної довідки Галузевого Державного архіву Міністерства оборони України № 179/1/8689 від 08 вересня 2016 року - фотокопії картки на виплату грошового забезпечення за серпень 1987 року та премії; визнати незаконним та скасувати протокол № 5138 від 30 листопада 2016 року про призначення пенсії по інвалідності в мінімальному розмірі як інваліду 2 групи; зобов`язати пенсійний орган з 21 листопада 2016 року здійснити перерахунок пенсії по інвалідності з урахуванням грошового забезпечення та премії відповідно до додатку до архівної довідки Галузевого Державного архіву Міністерства оборони України № 179/1/8689 від 08 вересня 2016 року - фотокопії картки на виплату із розрахунку суми для виплати пенсії по інвалідності в розмірі 1703,37 карбованці. Постановою Донецького апеляційного адміністративного суду від 23 травня 2018 року рішення Орджонікідзевського районного суду м. Маріуполя Донецької області залишено без змін (т. 1 а.с. 111-127).

В межах розгляду справи № 265/1941/17судами зроблені висновки, що ОСОБА_1 , звертаючись до Управління ПФУ із заявою про призначення йому пенсії по інвалідності в розмірі відшкодування фактичних збитків з урахуванням відомостей про грошове забезпечення (заробітну плату) та премії, не надав органу Пенсійного фонду України довідку про розмір заробітної плати, одержаної за роботу в зоні відчуження в 1986 - 1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, оскільки у самій довідці галузевого архіву чітко зазначено, що підсумкові суми виплат визначити неможливо. При цьому, суд не вважав, що фотокопія картки на виплату грошового забезпечення позивачу, яка додається до довідки Галузевого Державного архіву Міністерства оборони України за №179/1/8689 від 08.09.2016р. є довідкою про відповідну заробітну плату, оскільки вказана картка ніким не підписана та є не зрозумілим, ким саме вона складена. Також у рішенні суду зазначено, що доказів того, що ОСОБА_1 подавав до Управління ПФУ довідку про заробітну плату (грошове забезпечення), яка була видана відповідною комісією Донецького обласного військового комісаріату з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986 -1990 роках, суду не надано.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

Згідно зі ст. 54 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, що постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи» № 796-ХП від 28.02.1991 р., пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв`язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно з законодавством.

Порядок обчислення по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв`язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначається Кабінетом Міністрів України.

З 01.01.2012 року діє Порядок обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011р. № 1210. Зазначеним Порядком передбачено, що пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтвачи захворювання, і пенсії у зв`язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи відповідно до статей 54 і 57 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, що постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи» за бажанням осіб можуть призначатися виходячи із заробітної плати, одержаної за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків.

Обчислення пенсій відповідно до Закону здійснюється на підставі довідок про заробітну плату, які відповідно до статті 15 вказаного Закону видаються установами та організаціями на підставі первинних документів (особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату). Підставою для проведення розрахунку заробітної плати за роботу в зоні відчуження являється первинні документи про нараховану заробітну плату та фактичну тривалість роботи безпосередньо в зоні відчуження.

Постановою Кабінету Міністрів України від 16 липня 2012 № 685 «Про комісії з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986 - 1990 роках» затверджено Типове Положення «Про комісії з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986 - 1990 роках», яке регулює діяльність Комісії з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986 - 1990 роках (далі Постанова № 685).

Пунктом 1 Постанови № 685 передбачено, що розгляд письмових заяв громадян України з числа інвалідів внаслідок каліцтва або захворювання (категорія 1) та осіб, які втратили годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, про видачу довідки про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986 - 1990 роках, здійснюється комісіями при міністерстві, СБУ (далі - центральні комісії) і комісіями при військовому комісаріаті Автономної Республіки Крим, обласних військових комісаріатах, військовому комісаріаті мм. Києва і Севастополя, територіальних органах міністерства та регіональних органах СБУ (далі - регіональні комісії).

Згідно п. 2 Постанови, центральна і регіональна комісії мають статус допоміжного органу і у своїй діяльності керуються Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України, а також цим Типовим положенням.

Під час прийняття рішення про достатність підстав для видачі довідки про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986 - 1990 роках, центральна і регіональна комісії керуються законодавчими, іншими нормативно-правовими актами та документами СРСР та УРСР, що діяли на дату їх складення.

Пунктом 5 визначено, що засідання центральної і регіональної комісії проводиться не менше ніж один раз на місяць.

За пунктом 6 рішення центральної і регіональної комісії є правоможним, якщо у засіданні бере участь не менше двох третин її складу. Передача повноважень членами центральної і регіональної комісії іншим особам не допускається.

Рішення приймається центральною і регіональною комісією, якщо за нього проголосувала більшість присутніх на її засіданні членів комісії.

Регіональна комісія розглядає письмові заяви громадян України з числа інвалідів внаслідок каліцтва або захворювання (категорія 1) і осіб, які втратили годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи (далі - заявник), про видачу довідки про заробітну плату (грошове забезпечення) за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986 - 1990 роках, - у разі коли військову частину, інше військове формування, орган та підрозділ внутрішніх справ або цивільного захисту, підприємство, установу, організацію системи міністерства та СБУ ліквідовано без правонаступника (п.8).

За результатами опрацювання поданих заявником документів регіональна комісія у місячний строк з дати реєстрації заяви приймає рішення про достатність підстав для видачі довідки про заробітну плату (грошове забезпечення). Рішення регіональної комісії оформлюється протоколом, який підписується її головою та присутніми на засіданні членами (п. 9).

Форма довідки про заробітну плату (грошове забезпечення) встановлюється Мінсоцполітики.

Довідка про заробітну плату (грошове забезпечення) видається протягом п`яти робочих днів після підписання протоколу засідання комісії територіальним органом міністерства або регіональним органом СБУ та відповідним військовим комісаріатом, при яких утворено регіональну комісію, завіряється печаткою і є підставою для розгляду органами Пенсійного фонду України питання проведення перерахунку пенсії (п.10).

У разі незгоди з рішенням регіональної комісії заявник може подати такій комісії заяву із запереченням щодо прийнятого рішення з вимогою передати документи на розгляд центральній комісії. Заявник разом із такою заявою може подати, крім документів, зазначених у пункті 8 цього Типового положення, інші документи, що не були подані раніше (п. 12).

Наказом Міністерства соціальної політики України від 03.09.2012 № 536, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19.09.2012 за № 1605/21917 затверджено форму Довідки про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986 - 1990 роках, відповідно до пункту 9 Типового положення про комісії з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986 - 1990 роках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 липня 2012 року № 685.

Матеріали справи містять лист Міністерства соціальної політики України від 12 квітня 2013 року № 4014/0/14-13/20, відповідно до якого розпорядженням Ради Міністрів СРСР від 17.05.1986 року №964-рс голові Урядової комісії було надано право виплачувати працівникам одноразову винагороду за виконання особливо важливих і відповідальних робіт в залежності від небезпеки їх проведення в розмірі до 1000 карбованців.

Розпорядженням було встановлено, що у тих випадках, коли працівник отримав гранично допустиму дозу радіації і в зв`язку з цим не допускається для подальшої роботи в зазначених зонах небезпеки, йому виплачуся вся одноразова винагорода у розмірі п`ятикратної місячної тарифної ставки (посадового окладу), а особам офіцерського складу військових частин, офіцерського та начальницького складу органів КДБ СРСР і внутрішніх справ - трьох місячних окладів грошового утримання за посадою та військовим чи спеціальним званням, прапорщикам, мічманам і військовослужбовцям надстрокової служби, особам молодшого начальницького і рядового складу органів КДБ СРСР і внутрішніх справ - 500 крб., військовослужбовцям строкової служби і військовим будівельникам 300 карбованців.

До середнього заробітку для нарахування пенсії включаються всі елементи грошового забезпечення за умови, що вони не носять разового характеру.

Як свідчать матеріали справи позивачу видана довідка про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках від 07.09.2018 за № 160/1. Підставою зазначена архівна довідка Галузевого державного архіву Міністерства оборони України від 08.09.2016 № 179/1/8689 (69-70).

Позивач в апеляційній скарзі зазначає, що судом не враховано обставини, які були встановлені рішенням Орджонікідзевського районного суду м. Маріуполя від 02.02.2018 про те, що відомості про нараховану і виплачену заробітну плату, отриману за час служби по ліквідації аварії на ЧАЕС за період з 2 липня по 04 жовтня 1987 року є первинними документами, що не відповідає обставинам справи. Зі змісту рішення Орджонікідзевського районного суду м. Маріуполя Донецької області 21 листопада 2016 року вбачається, що ОСОБА_1 звернувся із заявою до Лівобережного об`єднаного управління Пенсійного фонду України м. Маріуполя Донецької області про призначення пенсії по інвалідності в розмірі відшкодування фактичних збитків з урахуванням відомостей про грошове забезпечення (заробітну плату) та премії відповідно до додатку до архівної довідки Галузевого Державного архіву Міністерства оборони України за № 179/1/8689 від 08 вересня 2016 року - фотокопії картки на виплату його грошового забезпечення за серпень 1987 року і премії 200 карбованців на підставі ч.1 ст. 54, ст.ст. 57,59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»згідно з «Порядком обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», затвердженимпостановою Кабінету Міністрів України №1210 «Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 23 листопада 2011 року.

Серед додатків до заяви, позивачем була вказана архівна довідка Галузевого Державного архіву Міністерства оборони України №179/1/8689 від 08.09.2016 року з додатком - фотокопією картки на виплату його грошового забезпечення на 2 аркушах (а.с. 109-110).

Відповідно до протоколу № 5138 від 30.11.2016 року, прийнятого відповідачем за результатами розгляду його заяви від 21.11.2016 року, йому була призначена пенсія по інвалідності на підставі ч.1ст. 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»як інваліду 2 групи в мінімальному розмірі.

Відповідно до архівної довідки Галузевого Державного архіву Міністерства оборони України за №179/1/8689 від 08.09.2016 р. по архівних документах військової частини НОМЕР_1 встановлено, що він приймав участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у період з 02.07.1987 року (наказ № 401) по 04.10.1987 року (наказ № 608). Дні в`їзду в зону (на об`єкти, населені пункти): зона №0: серпень -14, 15, 16, 17, 18, 19, 24, 25, 26; вересень -11, 12, 13, 23, 24, 28, 29, 30. Територія військової частини : серпень - 4, 28. Територія РБЗ: серпень - 23, 27, 29, 30, 31. Район 3 і 4 енергоблоків: серпень - 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 20, 21, 22; Липень - 20, 21, 22, 23, 24, 23, 24, 25, 26. Зона №1: вересень -1, 8, 15, жовтень - 4 (один) день. Зона №2: вересень - 2, 3, 5, 6, 7, 9, 10, 14, 19, 20 , 25 , 26 , 27, жовтень -1, 3. Зона №3: вересень - 4, 18, 21, 22, 16, 17; жовтень - 2 (один) день.

При розгляді справи судом визначено, що у зв`язку з тим, що неможливо визначити підсумкові суми, архівом була надіслана фотокопія картки на виплату грошового забезпечення.

На запит суду 31.07.2017 з галузевого Державного архіву Міністерства оборони України надійшла відповідь, що архівом була видана довідка № 179/1/8689 від 08.09.2016. Іншої інформації в документах, які знаходяться на зберіганні немає.

Як зазначалося вище за висновками судів першої та апеляційної інстанції фотокопія картки на виплату грошового забезпечення ОСОБА_1 , яка додається до довідки Галузевого Державного архіву Міністерства оборони України за № 179/1/8689 від 08.09.2016 року не є довідкою про відповідну заробітну плату.

Відповідно до п. 2.10 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1, довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, що звертається за пенсією. Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами.

У випадках, коли архівні установи не мають можливості видати довідку за встановленою формою з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку, вони можуть видавати довідки, що відповідають даним, наявним в архівних фондах, без додержання цієї форми.

Установлення заробітку для обчислення пенсії на підставі показань свідків не допускається. Виписка зі штатного розпису про посадовий оклад, профспілкові квитки, квитки партій та не є документами, що засвідчують фактичний заробіток для обчислення розміру пенсії.

Враховуючи, що фотокопія картки на виплату грошового забезпечення ОСОБА_1 є єдиним документом за розрахунками грошового забезпечення, яка відповідно до рішення Орджонікідзевського районного суду м. Маріуполя Донецької області від 02.02.2018 по справі № 265/1941/17 не вважається довідкою про заробітну плату, суд погоджується з висновком суду першої інстанції, що при розгляді та видачі позивачу довідки про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986 -1990 роках за № 160/1 від 07 вересня 2018 року не допущені порушення законодавства та встановленого порядку їх видачі.

Додані до апеляційної скарги рішення апеляційних судів не приймаються до уваги, оскільки в силу ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України не є обов`язковими для застосування. Крім того, обставини, викладені в зазначених справах не є тотожними обставинам у даній справі.

Стосовно позовних вимог позивача про визнання протиправними дії відповідача щодо відмови у розгляді його заяви від 28 серпня 2018 року про перерахунок грошового забезпечення; визнання протиправними дій щодо відмови у проведенні засідання комісії з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках щодо розгляду заяви від 28 серпня 2018 року; зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву позивача від 28 серпня 2018 року про перерахунок грошового забезпечення; визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо ненадання відповіді за результатами розгляду заяви від 28 серпня 2018 року про перерахунок грошового забезпечення, суд зазначає наступне.

Відповідно до матеріалів справи, 28 серпня 2018 року позивач звернувся до Комісії Донецького обласного військового комісаріату з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках із заявою про перерахунок його грошового забезпечення відповідно до архівної довідки Галузевого державного архіву Міністерства оборони України за №179/1/8669 від 08.09.2016 року за додатком фотокопією картки на виплату грошового забезпечення та видачу довідки встановленого зразку про заробітну плату.

Як підтверджено матеріалами справи, позивачу видано довідку від 07.09.2018 року на підставі архівної довідки Галузевого державного архіву Міністерства оборони України за №179/1/8669 від 08.09.2016 року, яка отримана позивачем 25.09.2018 року, що відповідає п. 9 постанови Кабінету Міністрів № 685 «Про комісії з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках». Отже заява позивача від 28 серпня 2018 року розглянута та позивачу видана довідка. Як передбачено п. 12 Типового положення, у разі незгоди з рішенням регіональної комісії заявник може подати такій комісії заяву із запереченням щодо прийнятого рішення з вимогою передати документи на розгляд центральній комісії. Заявник разом із такою заявою може подати, крім документів, зазначених у пункті 8 цього Типового положення, інші документи, що не були подані раніше. Позивач фактично не погоджується з розрахунком грошового забезпечення, що не позбавляє його права звернутися із заявою передати документи на розгляд центральній комісії.

Враховуючи викладене, суд першої інстанції, відмовляючи у задоволенні позовних вимог в частині визнання протиправними дії відповідача щодо відмови у розгляді його заяви від 28 серпня 2018 року про перерахунок грошового забезпечення; визнання протиправними дій щодо відмови у проведенні засідання комісії з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках щодо розгляду заяви від 28 серпня 2018 року; зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву позивача від 28 серпня 2018 року про перерахунок грошового забезпечення, дійшов помилкового висновку про визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо ненадання відповіді за результатами розгляду заяви від 28 серпня 2018 року про перерахунок грошового забезпечення, тому в цій частині рішення суду підлягає скасуванню.

Пунктом 4 частини 1 ст. 317 КАС України передбачено, що підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

З огляду на наведене, суд першої інстанції належним чином оцінив надані докази, проте дійшов помилкового висновку про задоволення позовних вимог в частині визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо ненадання відповіді за результатами розгляду заяви від 28 серпня 2018 року про перерахунок грошового забезпечення та зобов`язання відповідача розглянути заяву ОСОБА_1 від 28 серпня 2018 року про перерахунок грошового забезпечення за період роботи (служби) по ліквідації аварії на чорнобильській АЕС з 02 липня 1987 року по 04 жовтня 1987 року у військовій частині НОМЕР_1 на посаді заступника командира роти, тому в цій частині рішення суду підлягає скасуванню з прийняттям нової постанови про відмову у задоволенні позовних вимог в цій частині.

Керуючись статтями308,310,315,317,321,322,328,325,329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - залишити без задоволення.

Апеляційну скаргу ІНФОРМАЦІЯ_1 - задовольнити.

Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 29 травня 2019 року по справі № 200/3705/19-а скасувати в частині визнання протиправною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка полягала у ненаданні ОСОБА_1 , як ліквідатору аварії на ЧАЕС категорії 1, особі з інвалідністю 2 групи внаслідок війни, письмової відповіді на заяву від 28 серпня 2018 року у строки та в порядку, передбаченимист. 40 Конституції України, статтями15, 18, 20 Закону України «Про звернення громадян»,Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та зобов`язання Донецький обласний військовий комісаріат розглянути заяву ОСОБА_1 від 28 серпня 2018 року про перерахунок грошового забезпечення за період роботи (служби) по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з 02 липня 1987 року по 04 жовтня 1987 року у військовій частині НОМЕР_1 на посаді заступника командира роти та в цій частині у задоволенні позовних вимог відмовити.

В іншій частині рішення Донецького окружного адміністративного суду від 29 травня 2019 року по справі № 200/3705/19-а залишити без змін.

Повне судове рішення складено 10 вересня 2019 року.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченомуст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий: Л.В. Ястребова

Судді: А.А. Блохін

І.Д. Компанієць

Дата ухвалення рішення09.09.2019
Оприлюднено14.09.2022
Номер документу84163548
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/3705/19-а

Постанова від 09.09.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Постанова від 09.09.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 26.08.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Рішення від 28.05.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

Ухвала від 13.05.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

Ухвала від 21.04.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні