печерський районний суд міста києва
Справа № 757/22923/19-п
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
09 вересня 2019 року суддя Печерського районного суду м. Києва Карабань В.М., розглянувши матеріали, які надійшли з Департаменту з питань запобігання політичної корупції Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , працюючого на посаді голови політичної партії Українська партія честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю , за ст.212-21 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -
ВСТАНОВИВ:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 50-25/377, складеного 25.04.2019 головним спеціалістом відділу роботи із політичними партіями, що отримують державне фінансування на статутну діяльність Департаменту з питань запобігання політичній корупції НАЗК ОСОБА_2 , ОСОБА_1 , вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст.212-21 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: порушення встановленого порядку подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру.
Так, за результатами аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру (далі - Звіт) поданого 11.02.2019 (дата на поштовому штемпелі підприємства зв`язку 08.02.2019) політичною партією Українська партія честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю (код ЄДРПОУ 33402185) за IV квартал 2018 року (далі - Партія) за підписом голови Партії ОСОБА_1 до Національного агентства з питань запобігання корупції, встановлено, що оформлення Звіту, включені до нього звітні дані не відповідають вимогам законодавства, а саме.
1. Допущено грубе порушення встановлених вимог щодо оформлення, відповідно до абзаців третього, шостого пункту 3 розділу II Положення про аналіз Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 08.09.2016 № 26, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.09.2016 за № 1264/29394, а саме: подання Звіту без відомостей про майно, доходи, витрати і зобов язання фінансового характеру місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи.
У Звіті Партії в таблиці Місцеві організації політичної партії Звіту Партії зазначено відомості щодо 26 місцевих організацій та додано 26 Звітів відповідних місцевих організацій (копія сторінок Звіту Партії додається). В супровідному листі до Звіту Партії від 06.02.2019 №001 Партія зазначила перелік 26 регіональних та місцевих організацій Партії, що додано до Звіту Партії.
Проте, відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, окрім зазначених у Звіті, Партія має ще 33 місцеві організації, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи та не перебувають в процесі припинення чи на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі.
Таким чином, до Звіту Партії не додано інформацію про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру 33 місцевих організацій Партії, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи.
2. На титульних сторінках Звітів трьох місцевих організацій Партії, а саме. Херсонської обласної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю (код ЄДРПОУ 33590399), Харківської обласної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та організованою злочинністю (код ЄДРПОУ 33605263), Волинської обласної партійної організації Української партії честі, боротьби з корупцією та з організованою злочинністю (код ЄДРПОУ 33731777) зазначено фактичне місцезнаходження, проте у відповідних розділах Звіту не відображені дані щодо об`єктів нерухомості, що належать їм на праві власності або використовуються ними на праві користування за вказаними адресами та не додані документи, що підтверджують відображені на титульних сторінках Звітів відомості, що є порушенням пункту 1 частини дев`ятої, частини дванадцятої статті 17 Закону та підпункту 2 пункту 10 розділу II Положення про порядок подання Звіту.
Таким чином, ОСОБА_1 , як керівник партії, вчинив порушення встановленого порядку звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, відповідальність за яке передбачене ст. 212-21 КУпАП.
Відповідно до ст. 129 Конституції України розгляд і вирішення справ в судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведеності перед судом їх переконливості.
ОСОБА_1 в судове засідання з`явився, вину у вчиненому ним адміністративному правопорушенні визнав частково.
При обранні виду адміністративного стягнення щодо ОСОБА_1 суд враховує характер вчиненого правопорушення, дані про особу правопорушника, ступінь вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.
Обтяжуючих та пом`якшуючих відповідальність обставин, передбачених ст. 34 та ст.35 КУпАП, не встановлено.
Відповідно до ч. 3 ст.38 КУпАП, адміністративне стягнення за вчинення адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених ст. 164-14, 212-15, 212-21 цього кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
Пунктом 7 ст. 247 КУпАП імперативно встановлено, що провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
Вчинення будь-яких процесуальних дій з метою погіршення становища особи, яка притягується до відповідальності, за межами строку притягнення до адміністративної відповідальності законом не передбачено.
Згідно фактичних обставин справи, викладених в протоколі про вчинення адміністративного правопорушення, датою його вчинення є 11.02.2019 - дата подання Звіту Партії. Разом з тим, датою виявлення правопорушення є 26.03.2019 - дата складання Акту про проведення аналізу звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру.
Згідно Узагальненого науково-консультативного висновку Науково-консультативної ради при Вищому адміністративному суді України під час закриття провадження у справах про адміністративні правопорушення у зв`язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення, передбачених ст. 38 КУпАП, вина особи не встановлюється.
Таким чином, на момент судового розгляду справи сплинув передбачений ст. 38 КУпАП строк притягнення особи до адміністративної відповідальності, а відтак справа підлягає закриттю на підставі п. 7 ст. 247 КУпАП.
Враховуючи викладене, керуючись ст.38, п.7 ст.247 КУпАП, суддя,-
П О С Т А Н О В И В :
Провадження в справі відносно ОСОБА_1 за ст. 212-21 КУпАП закрити у зв`язку із закінченням строку накладення адміністративного стягнення.
Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або на неї може бути внесено подання прокурора протягом десяти днів з дня винесення до Київського апеляційного суду через Печерський районний суд м. Києва.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги чи подання прокурора.
Суддя В.М.Карабань
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2019 |
Оприлюднено | 12.09.2019 |
Номер документу | 84176618 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Печерський районний суд міста Києва
Карабань В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні