Постанова
від 16.12.2009 по справі 2а-26026\09\1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія 6.14

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 грудня 2009 року Справа №2а-26026/09/1270

Луганський окружний адмін істративний суд у складі

головуючого судді Чернявс ької Т.І.,

за участю

секретаря судового засіда ння Глазунової О.О.

та

представників сторін:

від позивача - головний спеціаліст

Бурмак К.В. (довір еність від 27.10.2008, № 802-к)

від відповідача - не при був

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку

справу за адміністративни м позовом

інспекції державного архі тектурно-будівельного контр олю у Луганській області

до приватного підприємств а «Лідар»

про стягнення штрафу у сумі 11250,06 грн.,

ВСТАНОВИВ:

21 вересня 2009 року інспе кція державного архітектурн о-будівельного контролю у Лу ганській області звернулась до Луганського окружного ад міністративного суду з позов ом до приватного підприємств а «Лідар» про стягнення штра фу у сумі 11250,06 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив наст упне.

Відповідно до наданих повн оважень посадовими особами і нспекції державного архітек турно-будівельного контролю у Луганській області була пр оведена перевірка будівницт ва та розміщення будівлі каф е за адресою: м. Луганськ, вул. Д емьохіна, 23 . В ході перевірки в становлені такі правопоруше ння: будівля знаходиться в ст адії будівництва, будівельні роботи зупинено приписом ві д 30.12.2008, виданим начальником інс пекції ДАБК у Луганській обл асті Литвиновим В.І.; буді вництво будівлі здійснюєтьс я з відхиленням від затвердж еної проектної документації , а саме: зведено 4-х поверхову б удівлю (проектом передбачено улаштування 2-х поверхів) , чим порушено вимоги ст. 9 Закону У країни «Про архітектурну дія льність», про що було складен о протокол про правопорушенн я у сфері містобудування від 14 січня 2009 року б/н.

Згідно із Законом України « Про відповідальність підпри ємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушен ня у сфері містобудування» т а Положенням про накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудування, затвер дженим постановою Кабінету М іністрів України від 06.04.1995 № 244, б ула винесена постанова від 19.0 1.2009 № 1.1.1-7, якою накладено штраф у розмірі 10% вартості виконаних будівельних робіт - 11250,06 грн.

В порушення вимог ст. 3 Закон у України «Про відповідальні сть підприємств, їх об'єднань , установ та організацій за пр авопорушення у сфері містобу дування» штраф у п'ятнадцяти денний термін з дня його накл адання відповідачем не сплач ений, тому позивач просить ст ягнути його в судовому поряд ку.

У судовому засіданні предс тавник позивача позов підтр имав, надав пояснення, аналог ічні викладеним у позові.

Відповідач у судове засіда ння не прибув, про дату, місце та час слухання справи повід омлявся належним чином. Прав ом подати суду заперечення п роти позову та докази на підт вердження своїх доводів не с користався.

Відповідно до ч. 6 ст. 71 КАС Укр аїни суд вирішує справу на ос нові наявних в матеріалах сп рави доказів.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, суд вважа є, що позов підлягає задоволе нню повністю з огляду на таке .

Відповідно до ч. 2 ст. 10 Закону України від 20 травня 1999 року № 68 7-ХІV «Про архітектурну діяльн ість» державний архітектурн о-будівельний контроль та на гляд здійснює центральний ор ган виконавчої влади з питан ь будівництва, містобудуванн я та архітектури. Державний к онтроль та нагляд у системі ц ентрального органу виконавч ої влади з питань будівництв а, містобудування та архітек тури здійснює Державна архіт ектурно-будівельна інспекці я України та її територіальн і органи

Інспекцією державного арх ітектурно-будівельного конт ролю у Луганській області пр оведена перевірка будівницт ва та розміщення будівлі каф е за адресою: м. Луганськ, вул . Демьохіна, 23 . В ході перевірки встановлені такі правопоруш ення:

1) будівля знаходиться в ста дії будівництва, будівельні роботи зупинено приписом від 30.12.2008, виданим начальником інсп екції ДАБК у Луганській обла сті Литвиновим В.І.;

2) будівництво будівлі здійс нюється з відхиленням від за твердженої проектної докуме нтації, а саме: зведено 4-х пове рхову будівлю (проектом пере дбачено улаштування 2-х повер хів), чим порушено вимоги ст. 9 З акону України «Про архітекту рну діяльність»;

3) не виконано припис від 01.07.2008 про зупинення будівельних ро біт до корегування проектної документації, чим порушено в имоги п. 8 ст. 7 Закону України «П ро основні засади державного нагляду (контролю) у сфері гос подарської діяльності».

За результатами перевірки складений акт перевірки № 1.1.1-2 в від 14 січня 2009 року та протоко л про правопорушення у сфері містобудування від 14 січня 2009 року б/н (арк. справи 7, 35-36).

Згідно із ст. 9 Закону Україн и від 20 травня 1999 року N 687-XIV «Про а рхітектурну діяльність» буд івництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація , капітальний ремонт) об'єкта а рхітектури здійснюється від повідно до затвердженої про ектної документації, державн их стандартів, норм і правил, місцевих правил забудови н аселених пунктів у порядку, в изначеному статтею 24 Закону України "Про планування і заб удову територій".

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни від 14 жовтня 1994 року № 208/94-В Р «Про відповідальність підп риємств, їх об' єднань, устан ов та організацій за правопо рушення у сфері містобудуван ня» відповідальність за прав опорушення у сфері містобуду вання несуть підприємства, ї х об' єднання, установи та ор ганізації незалежно від форм власності, які здійснюють пр оектування, роботи по будівн ицтву, реконструкції, рестав рації та капітальному ремонт у, виготовляють будівельні м атеріали, вироби і конструкц ії, а так само які є замовникам и у будівництві або поєднуют ь функції замовника і підряд чика.

Згідно із Законом України в ід 14 жовтня 1994 року № 208/94-ВР «Про в ідповідальність підприємст в, їх об' єднань, установ та ор ганізацій за правопорушення у сфері містобудування», суб ' єктами, які несуть відпові дальність за правопорушення у сфері містобудування є суб ' єкти підприємницької діял ьності, які одержують від сво єї господарської діяльності прибуток, за рахунок якого і с плачують накладений інспекц іями державного архітектурн о-будівельного контролю штр аф . Підприємства, їх об' єдна ння, установи та організації незалежно від форм власност і, які здійснюють проектуван ня, роботи по будівництву, рек онструкції, реставрації та к апітальному ремонту, виготов ляють будівельні матеріали, вироби і конструкції, а так са мо які є замовниками у будівн ицтві або поєднують функції замовника і підрядчика, несу ть відповідальність у вигляд і штрафу за виконання будіве льних робіт, що не відповідаю ть державним стандартам, нор мам і правилам або проектним рішенням, - у розмірі десяти відсотків вартості виконани х робіт (п. 4 ч. 1 ст. 1 зазначеного закону).

Порядок накладення штрафі в за правопорушення у сфері м істобудування, передбачених Законом України від 14 жовтня 1994 року № 208/94-ВР «Про відповідал ьність підприємств, їх об' є днань, установ та організаці й за правопорушення у сфері м істобудування», затверджени й постановою Кабінету Мініс трів України від 06 квітня 1995 ро ку № 244.

Згідно з п. 10 Положення про По рядок накладення штрафів за правопорушення у сфері місто будування, затвердженим пост ановою Кабінету Міністрів Ук раїни від 06 квітня 1995 року № 244 пі дприємство повинно сплатити штраф у 15-денний термін з дня й ого накладення за рахунок пр ибутку, що залишається в розп орядженні підприємства, неза лежно від наслідків фінансов о-господарської діяльності.

Про накладення штрафу за пр авопорушення у сфері містобу дування була складена постан ова від 19 січня 2009 року № 1.1.1-7, відп овідно до якої приватне підп риємство «Лідар» повинно спл атити штраф в розмірі 11250,06 грн.

Відповідно до ст. 3 Закону Ук раїни від 14 жовтня 1994 року № 208/94-В Р «Про відповідальність під приємств, їх об' єднань, уста нов та організацій за правоп орушення у сфері містобудува ння » підставою для розгляду справи про правопорушення у сфері містобудування є прот окол, складений уповноважено ю на те особою інспекції держ авного архітектурно-будівел ьного контролю за результата ми перевірки, разом з протоко лом складається припис про у сунення допущених порушень

У п' ятнадцятиденний терм ін з дня одержання протоколу про правопорушення питання про накладення штрафу розгля дається посадовою особою інс пекції державного архітекту рно-будівельного контролю.

Рішення посадової особи ін спекції державного архітект урно-будівельного контролю п ро накладення штрафу оформля ється постановою про накладе ння на підприємство штрафу з а правопорушення у сфері міс тобудування відповідно до ць ого Закону.

Штраф підлягає сплаті підп риємством у п' ятнадцятиден ний термін з дня його накладе ння. У разі несплати штрафу у з азначений термін він стягуєт ься у судовому порядку.

Згідно із ст. 3 Закону Україн и від 14 жовтня 1994 року № 208/94-ВР «Пр о відповідальність підприє мств, їх об' єднань, установ т а організацій за правопоруше ння у сфері містобудування » інспекцією державного архі тектурно-будівельного контр олю у Луганській області був складений припис про усунен ня виявленого правопорушенн я від 14 січня 2009 року (арк. справи 33).

Враховуючи те, що відповіда ч постанову інспекції держав ного архітектурно-будівельн ого контролю у Луганській об ласті про накладення штрафу за правопорушення у сферу мі стобудування від 19 січня 2009 рок у № 1.1.1-7 у встановленому порядк у не оскаржив, внаслідок чого вона на момент розгляду спра ви є чинною та такою, що підляг ає виконанню, а також те, що за час судового розгляду справ и у добровільному порядку шт раф у розмірі 11250,06 грн. не сплати в, позовні вимоги визнаються судом обґрунтованими, довед еними і такими, що підлягають повному задоволенню.

Враховуючи вимоги ч. 4 ст. 94 КА С України, а також те, що позив ач відповідно до п. 42 ч. 1 ст. 4 Де крету Кабінету Міністрів Укр аїни від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито» від сплати де ржавного мита (судового збор у) звільнений, судові витрати у цій справі не підлягають ст ягненню з відповідача, оскіл ьки у справах, в яких позиваче м є суб' єкт владних повнова жень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові вит рати, здійснені позивачем, з в ідповідача не стягуються.

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Украї ни у судовому засіданні 16 груд ня 2009 року проголошено вступн у та резолютивну частини пос танови. Складення постанови у повному обсязі відкладено, про що згідно вимог ч. 4 ст. 167 КАС України повідомлено після п роголошення вступної та резо лютивної частин постанови у судовому засіданні.

Керуючись ст. ст. 9, 10, 11, 17, 18, 71, 94, 158-163 К одексу адміністративного су дочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з приватного підп риємства «Лідар» (ідентифіка ційний код 31197112, місцезнаходже ння: 91016, Луганська область, м. Лу ганськ, пл. Героїв ВВВ, буд. 7) в д оход Державного бюджету Укра їни (р/р 31119106700002 в ГУДКУ у Луганськ ій області, одержувач - держа вний бюджет м. Луганська, код 2 4046582, МФО 804013, код платежу 21081100) штраф у розмірі 11250,06 грн. (одинадцять тисяч двісті п' ятдесят грив ень шість копійок).

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано у встановле ний КАС України строк. Якщо бу ло подано заяву про апеляцій не оскарження, але апеляційн а скарга не була подана у вста новлений КАС України строк, п останова набирає законної си ли після закінчення цього ст року. У разі подання апеляцій ної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законн ої сили після закінчення апе ляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду.

Про апеляційне оскарження спочатку подається заява. Об ґрунтування мотивів оскарже ння і вимоги до суду апеляцій ної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.

Заява про апеляційне оскар ження та апеляційна скарга п одаються до Донецького апел яційного адміністративного суду через Луганський окруж ний адміністративний суд. Ко пія апеляційної скарги одноч асно надсилається особою, як а її подає, до суду апеляційно ї інстанції.

Заява про апеляційне оскар ження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови у повному обсязі відпо відно до статті 160 цього Кодек су - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інста нції подається протягом двад цяти днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Постанова складена у повно му обсязі 21 грудня 2009 року.

Суддя Т.І. Чернявська

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.12.2009
Оприлюднено22.09.2010
Номер документу8417763
СудочинствоАдміністративне
🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні