Ухвала
від 10.09.2019 по справі 904/4926/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

10.09.2019м. ДніпроСправа № 904/4926/18

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Металпромресурс", м.Дніпро

до боржника Публічне акціонерне товариство "Центральне конструкторське бюро "Шхуна", 49023, м.Дніпро, пр.Мануйлівський, 1, кімн.207, код ЄДРПОУ 14310135

про визнання банкрутом

Суддя Примак С.А.

Представники:

від кредитора: не з`явився

від боржника : Черненченко Д.А. довіреність від 01.08.2019 р. адвок. посв. №2982 від 25.07.2019 р., свід серія ПТ №2982 від 25.07.2019 р.

ВСТАНОВИВ:

20.11.18р. ухвалою господарського суду Дніпропетровської області відкрито провадження у справі про банкрутство Публічного акціонерного товариства "Центральне конструкторське бюро "Шхуна". Введено процедуру розпорядження майном боржника строком на сто п`ятнадцять календарних днів до 15.03.19р. Розпорядником майна призначено Касаткіна Дениса Миколайовича. Призначено попереднє засідання суду на 10.01.2019р.

09.01.19р. до господарського суду Дніпропетровської області від розпорядника майна надійшло клопотання про затвердження реєстру вимог кредиторів.

10.01.19р. ухвалою господарського суду Дніпропетровської області відкладено розгляд попереднього засідання на 07.02.2019р. на 11:40хв.

У зв`язку з тим, що судове засідання 07.02.19р. не відбулось, ухвалою суду від 11.02.19р. призначено розгляд попереднього засідання на 12.03.2019р.

12.03.19 р. ухвалою господарського суду затверджено реєстр вимог кредиторів Публічного акціонерного товариства "Центральне конструкторське бюро "Шхуна". Встановлено дату підсумкового судового засідання у справі.

04.04.19 р. постановою господарського суду визнано Публічне акціонерне товариство "Центральне конструкторське бюро "Шхуна" - банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру у справі строком на 12 місяців до 04.04.2020 р. Ліквідатором Публічного акціонерного товариства "Центральне конструкторське бюро "Шхуна" призначено арбітражного керуючого Касаткіна Дениса Миколайовича (свідоцтво № 1802 від 22.06.17 р.).

08.07.19 р. до господарського суду від Головного управління ДФС у Дніпропетровській області надійшло клопотання від 04.07.19 р., в якому заявник просить зобов`язати ліквідатора ПАТ "ЦКБ Шхуна" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки.

09.07.19 р. ухвалою господарського суду призначено до розгляду клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 04.07.19 р. на 10.09.2019 р.

09.08.19 р. до господарського суду від ліквідатора Касаткіна Д.М. надійшло заперечення 3 01-34/03-08 від 08.08.2019 р. на клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

Розглянувши в судовому засідання клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області № б/н від 04.07.2019р. про зобов`язання ліквідатора ПАТ "ЦКБ Шхуна" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/4926/18 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута, заслухавши присутніх учасників провадження у справі про банкрутство, суд встановив наступне.

Згідно з пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для підприємців, які не мають найманих працівників - 3 робочих дня.

Відповідно до п. 78.1. п. 78.1.7. ст. 78 Податкового Кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків;

Згідно п. 78.4. ст. 78 Податкового Кодексу України, про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Відповідно до п. 81.1 ст. 81 Податкового Кодексу України, посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу; копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу; службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки. Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки. Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється. При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення. У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) розписатися у направленні на перевірку посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, який засвідчує факт відмови. У такому випадку акт про відмову від підпису у направленні на перевірку є підставою для початку проведення такої перевірки.

В своєму клопотанні ГУ ДФС у Дніпропетровській області просить суд зобов`язати ліквідатора ПАТ "ЦКБ Шхуна" надати ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку ПАТ "ЦКБ Шхуна" без зазначення періоду.

Відповідно до ч. 1 ст. 81 Господарського процесуального кодексу України учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування доказів судом.

Згідно ч.2 ст. 81 Господарського процесуального кодексу України, у клопотанні повинно бути зазначено заходи, яких особа, яка подає клопотання, вжила для отримання цього доказу самостійно, докази вжиття таких заходів та (або) причини неможливості самостійного отримання цього доказу.

До свого клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області надало наказ заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 2539-п від 25.04.2019 р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПАТ "Центральне конструкторське бюро "Шхуна", в якому зазначено наступне: "Провести документальну позапланову виїзну перевірку ПАТ "Центральне конструкторське бюро "Шхуна" (код ЄДРПОУ 14310135), з 03.05.2019 тривалістю 5 робочих днів. Перевірку провести за період діяльності 01.01.2016 по теперішній час з метою перевірки дотримання вимог податкового, валютного законодавства та іншого законодавства та за період з 01.01.2011 по теперішній час з метою дотримання законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Проте, господарським судом встановлено, що до клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області в супереч вимогам Податкового Кодексу України, не надано доказів про надсилання письмового повідомлення ліквідатору Касаткіну Д.М., який є ліквідатором по справі про банкрутство ПАТ "Шхуна" чи посадовим особам боржника ПАТ "ШХУНА" про дату початку та місце проведення такої перевірки.

На даний час строк визначений в наказі заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 2539-п від 25.04.19 р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПАТ "Шхуна" сплинув.

Таким чином, господарським судом встановлено наявність порушень ГУ ДФС у Дніпропетровській області щодо порядку проведення позапланової перевірки щодо ПАТ "Шхуна", передбачені Податковим кодексом України, які виключають можливість проведення позапланової перевірки.

Враховуючи вищевикладене, господарський суд вважає за необхідне відмовити в задоволення клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 04.07.19 р. про зобов`язання ліквідатора ПАТ "Шхуна" надати документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/4926/18 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута.

Керуючись ст. ст. 81, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, ст. 78 Податкового Кодексу України, господарський суд, -

УХВАЛИВ:

Відмовити в задоволення клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 04.07.19р. про зобов`язання ліквідатора ПАТ "Шхуна" надати документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/4926/18 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута.

Ухвала набирає чинності з моменту її оголошення.

Суддя С.А. Примак

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення10.09.2019
Оприлюднено13.09.2019
Номер документу84185355
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/4926/18

Ухвала від 26.09.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 24.09.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 10.09.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 02.09.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 09.07.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 03.07.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 18.06.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Постанова від 04.04.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 22.03.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

Ухвала від 18.03.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Примак Сергій Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні