Ухвала
від 09.09.2019 по справі 523/14018/19
СУВОРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа №523/14018/19

Провадження №1-кс/523/4583/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМУКРАЇНИ

09.09.2019 Слідчий суддя Суворовського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні, в приміщенні суду подане в кримінальному провадженні №12018160490004902 від 23.10.2018 року клопотання про надання тимчасового доступу до документів,

в с т а н о в и в:

До Суворовського районного суду м. Одеси надійшло клопотання слідчого СВ Суворовського ВП в м. Одесі ГУ НП в Одеській області ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до документів, який містять охоронювану законом таємницю.

Розгляд клопотання проведено у відсутність слідчого, оскільки будучі належним чином повідомлений про час і місце судового розгляду клопотання, останній до суду не прибув, про поважність причин неявки не повідомив. Згідно ч.3 ст.244 КПК України неприбуття особи, яка подала клопотання не перешкоджає розгляду клопотання, у зв`язку з чим фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів у відповідності до ч.4 ст.107 КПК України не здійснювалося.

Вивченням клопотання із долученими до нього додатками встановлено, що 22.10.2018 року до Суворовського відділу поліції в м. Одесі ГУНП в Одеській області надійшла заява від директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 в якій він просить прийняти міри до ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яка шахрайським шляхом заволоділа будівельними матеріалами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Допитаний в якості потерпілого директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 пояснив, що 01.07.2017 року між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в особі колишнього директора ОСОБА_5 і ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в особі директора ОСОБА_6 було укладено договір №2 від 01.07.2017 року на поставку щебеню гранітного (різноманітних фракцій) та піску будівельного, з терміном до 31.12.2017 року.

Відповідно до видаткових накладних, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснило поставку замовлених сипучих будівельних матеріалів (піску із відсівів гірських порід, щебеню гранітного), a ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », у свою чергу прийняв замовлені сипучі матеріали. Даний товар був доставлений на транспортних засобах ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з території Іллічівського ЖБК, яка знаходилась в суборенді у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Факт постачання товару і його приймання підтверджується підписами відповідальних осіб і печатками на вищевказаних видаткових накладних.

Так, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було висунуто Вимогу - Претензію від 26.06.2018 року до ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

В ході проведення слідчих дій та оперативно розшукових заходів встановлено, що керівником ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » є ОСОБА_6 , бухгалтер ОСОБА_7 . Вказана виробничо-комерційна фірма здійснює постачання витратних та будівельних матеріалів, основним замовником яких є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), керівник ОСОБА_6 , бухгалтер ОСОБА_7 , основним видом діяльності якого є здійснення ремонту та будівництво доріг.

Крім того, проведеними оперативно - розшуковими заходами отримано інформацію про те, що в травні 2018 року ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснювало закупівлю бітуму дорожнього БНД 70/100 у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »» (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в свою чергу в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »» відображено закупівлю вказаного бітуму в контрагентів, що мають ознаки фіктивності, a саме ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), хоча ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » здійснювало закупівлю косарок, зварювальних апаратів, витратних матеріалів. Відомості, щодо закупівлі бітуму БНД 70/100 відсутні. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » здійснювало закупівлю цигарок в асортименті. Відомості, щодо закупівлі бітуму БНД 70/100 відсутні. Як висновок, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »» виступала транзитером між конвертаційно - транзитною групою та ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Разом з тим, встановлено, що в листопаді 2017 року, січні та лютому 2018 року ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснювало закупівлю бітумної емульсії ЕКП-60 у ПП « ОСОБА_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), в свою чергу ПП « ОСОБА_8 » закупівлю бітумної емульсії ЕКП-60 та продаж зазначеного товару на адресу ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не здійснювало взагалі.

З метою всебічного, повного і неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, надання їм належної правової оцінки, а також прийняття законного процесуального рішення в передбачені законом строки, слідчим відділом Суворовського відділу поліції в м. Одесі ГУНП в Одеській області, 03.06.2019 року, було зроблено офіційний запит щодо надання інформації із долученням відповідних належним чином завірених копій підтверджуючих документів на ім`я директора ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Слідчий просить надати доступ до вищезазначених документів, які необхідні для проведення дослідження всіх обставин кримінального провадження.

Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя погоджується із суб`єктом клопотання, що надання тимчасового доступу, вилучення вищезазначенихданих може стати доказами у кримінальному провадженні, і при цьому отримати такі відомості в інший спосіб неможливо, в зв`язку з чим, вважає можливим внесене клопотання задовольнити.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.163165,369372 КПК України, слідчий суддя,

п о с т а н о в и в :

Клопотання слідчого СВ Суворовського ВП в м. Одесі ГУ НП в Одеській області ОСОБА_9 - задовольнити, надавши зазначеній службовій особі та оперуповноваженому УЗЕв Одеськійобласті ДЗЕНаціональної поліціїУкраїни капітануполіції ОСОБА_10 під час розслідування кримінального провадження №12018160490004902 від 23.10.2018 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 190 КК України, тимчасовий доступ до на тимчасовий доступ до оригіналів та копій документів, а саме доступ до наступних документів:

1. Контракти, договори і додаткові угоди до них (генпідрядні та субпідрядні);

2. Розрахунки договірних цін по роботам, що виконувались по угодах (договорах) укладених з Замовником з відповідними матеріалами, що обґрунтовують, у встановленому порядку розрахунок договірної ціни та проектно-кошторисна документація та проектно-вишукувальна документація (проект організації робіт або проекти організації будівництва за наявністю та журнали проходу котків);

3. Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (ф.КБ-3) генпідрядної та субпідрядних організацій;

4. Акти приймання виконаних робіт (ф.КБ-2в) з відповідними обов`язковими додатками (відомостями ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат) з робіт, які виконані генпідрядними і субпідрядними організаціями та акти приймання виконаних послуг та акти приймання проектних робіт за формою 1-П, 2-П, 3-П (за наявністю);

5. При журнально-ордерній формі ведення бухгалтерського обліку-завірену виписку журналу-ордеру №5 (для підприємств, що застосовують рахунки 9 класу чи журналу-ордер №5А (для підприємств, що використовують рахунки 8 і 9 класів одночасно) по операціях та роботах виконаних для ІНФОРМАЦІЯ_7 за період, що підлягає звірці та 361 рахунок та 631 по розрахункам з субпідрядниками та постачальниками та банківські виписки на оплату; Картки рахунку 104,105, 2;

6. Накладні на придбання матеріалів, товарно-транспортні, податкові накладні, прибуткові ордери форми М-4, накладні (вимоги) на внутрішнє переміщення матеріалів форми М-11 ( від власних допоміжних виробництв, повернення невикористаних матеріалів, відходів, тощо), калькуляції вартості матеріальних ресурсів виготовлених власними силами;

7. Матеріальні звіти про списання матеріалів на провадження робіт за формами М-19, М-29;

8. Відомість 3.3 аналітичного бухгалтерського обліку розрахунків з постачальниками і замовниками;

9. Підтверджуючі первинні бухгалтерські документи на підтвердження витрат з експлуатації машин і механізмів: подорожні (шляхові) листи, талони замовника до них, змінні рапорти про роботу машин і механізмів, калькуляції вартості машино-години машин і механізмів;

10. Підтвердження витрат на відрядження, переміщення техніки або переміщення працівників підприємства (за наявністю);

11. Підтвердження витрат на оплату заробітної плати працівників підрядної організації та загальновиробничих витрат;

12. Статутні та реєстраційні документи підприємств (витяг, свідоцтво про сплату податку, будівельна ліцензія).

13. Інформація щодо походження та придбання ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » будівельних матеріалів, a саме бітуму дорожнього БНД 70/100 з наданням підтверджуючих документів (договори, акти прийому передачі, накладні тощо),

Вищевказана інформація та відповідні документи перебувають у володінні ВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .

Відповідно до положень ч.1 ст.166 КПК України роз`яснити відповідальній особі, що в разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Строк дії ухвали складає один місяць з дня її проголошення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудСуворовський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення09.09.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу84187893
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —523/14018/19

Ухвала від 28.10.2019

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Позняк В. С.

Ухвала від 09.09.2019

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкуренков М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні