Постанова
від 12.09.2019 по справі 127/25035/19
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 127/25035/19

Провадження № 3/127/6414/19

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"12" вересня 2019 р.м. Вінниця

Суддя Вінницького міського суду Вінницької області Іванченко Я.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду №13 в м. Вінниці, матеріали, що надійшли від Вінницької митниці ДФС про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина Р ОСОБА_1 ( ОСОБА_2 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Сороки, Р.Молдова, непрацюючого, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , паспорт НОМЕР_1 , виданий 30.01.2017 органом IS CRIS REGISTRU ОСОБА_3 .Молдова, за ст. 471, ч.1 ст. 483 Митного кодексу України, -

ВСТАНОВИВ :

Відповідно до протоколу порушення митних правил № 0735/40100/19 від 25.07.2019 року, 25.07.2019 о 09:15, в пункт пропуску Ямпіль-Косеуць митного поста Ямпіль Вінницької митниці ДФС, в напрямку вхід в Україну , зайшов ОСОБА_4 , який на свій розсуд обрав проходження митного контролю через зону (коридор) спрощеного митного контролю. На підставі аналізу оцінки ризиків, старшими зміни митниці та прикордонників було прийнято рішення про виведення даного громадянина для проведення поглибленого огляду.

О 09:24 год. при проведенні митного огляду, під час проведення особистого огляду ОСОБА_4 , були виявлені приховані ним від митного контролю 30 пачок сигарет з фільтром ELEGANCE , без акцизних марок та 10 пачок сигарет з фільтром MARBLE , без акцизних марок, що знаходились на тілі громадянина, між футболкою та кофтою та притримувались знизу.

Відповідно до ст. 376 МК України громадяни, які досягли 18-річного віку можуть ввозити алкогольні напої та тютюнові вироби у таких кількостях із розрахунку на одну особу: 200 сигарет або 50 сигар чи 250 тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грамів; 5 літрів пива, 2 літра вина, 1 літр міцних ( із вмістом спирту більш як 22%) алкогольних напоїв, якщо вони були відсутні на території України більше ніж 24 години.

Крім того, 09:15 год. громадянин ОСОБА_4 порушив встановлений порядок проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю, обравши на свій розсуд проходження митного контролю через таку зону (коридор) при наявності у нього товарів у кількості , яка обмежена до переміщення через митний кордон України.

Таким чином, ОСОБА_4 перемістив через митний кордон України товар: 30 пачок сигарет з фільтром ELEGANCE , без акцизних марок та 10 пачок сигарет з фільтром MARBLE , без акцизних марок, порушивши встановлений порядок проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю, обравши на свій розсуд проходження митного контролю через таку зону (коридор) при наявності у нього товарів у кількості, яка обмежена до переміщення через митний кордон України, та які перемістив через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням способу, що утруднює, виявлення таких товарів, тим самим вчинивши порушення митних правил, передбачених ст. 471, ч. 1 ст. 483 МК України.

В судове засідання ОСОБА_4 не з`явився, хоча про дату та час слухання справи був повідомлений своєчасно та належним чином, про що в матеріалах справи міститься його заява (а.с.18).

Представник Вінницької митниці ДФС Грубеляс О.І. підтримав позицію Вінницької митниці ДФС та просив визнати винним ОСОБА_4 у вчинені правопорушення, передбаченого ст. 471, ч.1 ст. 483 МК України.

Вислухавши думку представника Вінницької митниці, враховуючи заяву ОСОБА_4 , дослідивши матеріали справи, суд прийшов до висновку, що вина останнього у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 471 МК України та ч.1 ст.483 МК України знайшла своє підтвердження в судовому засіданні.

Згідно ст. 257 МК України, декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватись як електронні документи, так документи на паперовому носії.

Відповідно до ч. 2 ст. 366 МК України, канал, позначений символами зеленого кольору ("зелений коридор"), призначений для декларування шляхом вчинення дій громадянами, які переміщують через митний кордон України товари в обсягах, що не підлягають оподаткуванню митними платежами та не підпадають під встановлені законодавством заборони або обмеження щодо ввезення на митну територію України або вивезення за межі цієї території і не підлягають письмовому декларуванню.

Згідно ч. 4-6 зазначеної статті МК України, громадянин самостійно обирає відповідний канал ("зелений коридор" або "червоний коридор") для проходження митного контролю за двоканальною системою.

Обрання "зеленого коридору" вважається заявою громадянина про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та/або обмеження щодо ввезення на митну територію України або вивезення за межі цієї території та свідчить про факти, що мають юридичне значення.

Відповідно до ст. 376 МК України громадяни, які досягли 18-річного віку можуть ввозити алкогольні напої та тютюнові вироби у таких кількостях із розрахунку на одну особу: 200 сигарет або 50 сигар чи 250 тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грамів; 5 літрів пива, 2 літра вина, 1 літр міцних ( із вмістом спирту більш як 22%) алкогольних напоїв, якщо вони були відсутні на території України більше ніж 24 години.

Вина ОСОБА_4 у вчиненні правопорушень, передбачених ст. ст. 471, 483 ч.1 МК України, доводиться: протоколом про порушення митних правил № 0735/40100/19 (а. с. 2-3)протоколом особистого огляду ОСОБА_4 (а. с. 5-6), протоколом опитування ОСОБА_4 , яким він підтверджує факт скоєння ним правопорушення (а. с. 7), описом предметів (а. с. 15), доповідною запискою головного державного інспектора Вінницької митниці ДФС Єленича В.В., який проводив митний контроль (а. с. 19).

Згідно витягу інформації з ПІК Боротьба з контрабандою та порушеннями митних правил ЄАІС, ОСОБА_4 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил по ст.482, 483 МК України протягом року не притягувався.

Згідно висновку експерта ДПМЕ №142005901-0900 від 27.08.2019, загальна вартість вищевказаних товарів, затриманих у ОСОБА_4 , становить - 1264,10 гривень.

Відповідно до ст. 487 МК, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до положень МК, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до ст. 16 КУпАП іноземці і особи без громадянства, які перебувають на території України, підлягають адміністративній відповідальності на загальних підставах з громадянами України.

Згідно ч. 2 ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

Враховуючи вищевикладене, обставини справи, особу порушника та ступінь його вини, обставини, що пом`якшують та обтяжують відповідальність, суд вважає необхідним визнати винним ОСОБА_4 за ст. 471 та ч.1 ст. 483 МК України та застосувати до нього адміністративне стягнення відповідно до ст. 36 КУпАП в межах санкції за більш серйозне правопорушення, а саме санкції, передбаченої ст. 471 МК України, у виді штрафу з конфіскацією вилученого товару.

Відповідно до ст. ст. 519-520 МК України суд вважає за необхідне стягнути з ОСОБА_4 на користь Вінницької митниці, витрати пов`язані зі зберіганням вилученого товару.

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП з ОСОБА_4 слід стягнути на користь держави Україна судовий збір в розмірі 0,2 розміру мінімальної заробітної плати.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 471, 483, 527, 528 Митного Кодексу України, ст. ст. 16, 36, 40-1, 283, 284 КУпАП, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Визнати винним ОСОБА_4 ( ОСОБА_2 ) у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ст. 471 та ч.1 ст. 483 МК України та застосувати до нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1700 (одна тисяча сімсот) гривень на користь держави України з конфіскацією вилучених товарів, а саме: 30 пачок сигарет з фільтром ELEGANCE , без акцизних марок та 10 пачок сигарет з фільтром MARBLE , без акцизних марок, що зберігається на складі Вінницької митниці ДФС в м. Ямпіль

Стягнути з ОСОБА_4 ( ОСОБА_2 ) на користь Вінницької митниці ДФС (отримувач: Вінницька митниця ДФС, код 38717652, Банк: Державна казначейська служба України, МФО 820172, р/р.№31251220189176, Призначення платежу: витрати по справі про ПМП) витрати, пов`язані зі зберіганням вилученого товару в розмірі 49.45 грн.

Стягнути з ОСОБА_4 ( ОСОБА_2 ) на користь держави Україна судовий збір в розмірі 384 гривні 20 копійок.

Постанова може бути оскаржена до Вінницького апеляційного суду через Вінницький міський суд Вінницької області протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя:

Дата ухвалення рішення12.09.2019
Оприлюднено13.09.2019
Номер документу84188317
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —127/25035/19

Постанова від 12.09.2019

Адмінправопорушення

Вінницький міський суд Вінницької області

Іванченко Я. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні