Постанова
від 29.08.2019 по справі 280/5178/18
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

29 серпня 2019 року м. Дніпросправа № 280/5178/18

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Божко Л.А. (доповідач),

суддів: Баранник Н.П., Дурасової Ю.В.,

за участю секретаря судового засідання Новошицької О.О.

розглянувши у відкритому судовому засідання в місті Дніпро апеляційні скарги ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , керівника ОСББ Дніпро Ен ОСОБА_5 на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 18.04.2019 р. (суддя Сіпака А.В., повний текст постанови складений 26.04.2019 р.) по справі за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 до Виконавчого комітету Енергодарської міської ради Запорізької області, треті особи: Енергодарська міська рада Запорізької області, Управління комунальної власності Енергодарської міської ради Запорізької області, Товариство з обмеженою відповідальністю Місто для людей Енергодар про визнання незаконним та скасування рішень

в с т а н о в и В:

05.12.2018 р. ОСОБА_1 , ОСОБА_7 та ОСОБА_6 звернулися до Запорізького окружного адміністративного суду з адміністративними позовами, що в подальшому уточнювали, до Виконавчого комітету Енергодарської міської ради Запорізької області, треті особи: Енергодарська міська рада Запорізької області, Управління комунальної власності Енергодарської міської ради Запорізької області, Товариство з обмеженою відповідальністю Місто для людей Енергодар про визнання незаконним та скасування рішень, де, посилаючись на те, що 06.06.2018 р. Виконавчий комітет Енергодарської міської ради Запорізької області прийняв рішення № 161 Про призначення управителя багатоквартирних будинків , чим вирішено призначити ТОВ Місто для людей Енергодар управителем багатоквартирних будинків у місті Енергодар за об`єктами конкурсу №1 та №2, крім багатоквартирних будинків, що знаходяться за адресами АДРЕСА_1 29,33 АДРЕСА_2 ,41,43, після чого 08.06.2018 р. підписано договір про надання послуг строком на 1 рік. Оскільки позивачі, як власники квартир не уповноважували Енергодарську міську раду на укладення договору з ТОВ Місто для людей Енергодара та з рішенням відповідача не погодилися, просили суд визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Енергодарської міської ради № 161 від 06.06.2018 р. Про призначення управителя багатоквартирних будинків .

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 14.01.2019 р. об`єднано справи № 280/5180/18 за позовом ОСОБА_6 до Виконавчого комітету Енергодарської міської ради Запорізької області, треті особи: Енергодарська міська рада Запорізької області, Управління комунальної власності Енергодарської міської ради Запорізької області, Товариство з обмеженою відповідальністю Місто для людей Енергодар про визнання незаконним та скасування рішень, зі справою № 280/5179/18 за позовом ОСОБА_7 до Виконавчого комітету Енергодарської міської ради Запорізької області, треті особи: Енергодарська міська рада Запорізької області, Управління комунальної власності Енергодарської міської ради Запорізької області, Товариство з обмеженою відповідальністю Місто для людей Енергодар про визнання незаконним та скасування рішень та зі справою № 280/5178/18 за позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Енергодарської міської ради Запорізької області, треті особи: Енергодарська міська рада Запорізької області, Управління комунальної власності Енергодарської міської ради Запорізької області, Товариство з обмеженою відповідальністю Місто для людей Енергодар про визнання незаконним та скасування рішень, присвоївши їм № 280/5178/18.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 18.04.2019 р. в задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 до Виконавчого комітету Енергодарської міської ради Запорізької області, треті особи: Енергодарська міська рада Запорізької області, Управління комунальної власності Енергодарської міської ради Запорізької області, Товариство з обмеженою відповідальністю Місто для людей Енергодар про визнання незаконним та скасування рішень відмовлено повністю.

Рішення суду обгрунтовано тим, що повноваження відповідача на прийняття оскаржуваного рішення закріплено чинним законодавством, в зв`язку з чим рішення прийнято правомірно, в межах повноважень та до моменту введення в дію Положень Закону України Про житлово - комунальні послуги від 09.11.2017 р.

Не погодившись з рішенням суду, ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , і керівник ОСББ Дніпро Ен Пошелюзний С.В. подали апеляційні скарги на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 18.04.2019 р., де просили рішення суду скасувати та прийняти нову постанову про задоволення позовних вимог.

Апеляційні скарги обгрунтовані тим, що суд першої інстанції дійшов неправомірного висновку, а оскаржуваним рішенням фактично примусово призначили бути платниками за нібито надані послуги ТОВ Місто для людей Енергодар , та будинки без згоди власників, передали в управління даному товариству.

На апеляційні скарги відповідачем подано відзив, де посилаючись на прикінцеві положення Закону України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку визначено, що у разі неприйняття рішення про форму управління багатоквартирними будинками управління такими будинками здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради на території якої вони розташовані.

В судовому засіданні апеляційної інстанції представник ОСОБА_1 - ОСОБА_8 .В, ОСОБА_2 , ОСОБА_4 , керівник ОСББ Дніпро Ен ОСОБА_5 , представник ОСОБА_9 просили задовольнити апеляційні скарги, представник виконавчого комітету Греков Д.В. проти задоволення апеляційних скарг заперечував, інші особи, які приймають участь у справі до суду не з`явилися, про дату слухання справи повідомлені належним чином.

Перевіривши матеріали справи, вислухавши учасників процесу та дослідивши докази по справі, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про залишення без задоволення апеляційних скарг.

Статтею 13 Закону України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку передбачено, що 5. У разі якщо протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об`єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, на території якої розташований багатоквартирний будинок .

З матеріалів справи вбачається, що на виконання вищезазначеного Закону, виконавчий комітет Енергодарської міської ради 27.04.2017 р. прийняв рішення № 105 Про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі , де вирішено організувати конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі.

Крім того, рішенням виконавчого комітету Енергодарської міської ради від 25.01.2018 р. прийнято рішення № 21 Про внесення змін та доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради від 27.04.2017 р. № 105 Про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі , де вирішено викласти в новій редакції, а саме, п. 4 рішення Конкурсній комісії з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі до 01.03.2018 р. підготувати конкурсну документацію та подати її на затвердження до організатора конкурсу та затвердити перелік будинків, в яких не створено об`єднань співвласників багатоквартирних будинків, співвласники яких не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, складений організатором конкурсу, згідно з додатком 1, та оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків.

В додатку до даного рішення зазначені адреси багатоквартирних будинків, де мешканцями не прийнято рішення про форму управління багатоквартирними будинками, зокрема, зазначені адреси будинків, де зареєстровані вищезазначені учасники процесу, а саме, ОСОБА_10 Б ОСОБА_11 - АДРЕСА_3 ; ОСОБА_7 - АДРЕСА_4 ; ОСОБА_1 - АДРЕСА_5 ; ОСОБА_2 - АДРЕСА_6 , ОСОБА_3 - АДРЕСА_7 .3 кв. АДРЕСА_8 , ОСОБА_4 , АДРЕСА_9 , ОСББ керівник ОСОБА_12 .В. - АДРЕСА_10 .

Крім того, судом встановлено, що рішенням виконавчого комітету Енергодарської міської ради від 16.04.2018 р. № 107 Про затвердження конкурсної документації для проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі затверджено конкурсну документацію для проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі згідно з додатком та зобов`язано відділ інформації та зав`язків з громадськістю апарату міської ради та її виконавчого комітету у тижневий термін забезпечити оприлюднення у друкованих засобах масової інформації інформаційного повідомлення про проведення конкурсу та на офіційному сайті міської ради оголошення про проведення конкурсу відповідно до чинного законодавства.

Відповідно до конкурсної документації для проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі, зокрема, в п. 7 визначені критерії оцінки конкурсних пропозицій та в п. 9. Зазначені вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання.

Як слідує з матеріалів справи, в квітні 2018 р. на офіційному сайті виконавчого комітету ЕМР опубліковано оголошення про те, що на виконання рішення виконавчого комітету ЕМР від 24.07.2017 р. № 105 Про оголошення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі , керуючись Порядком виконавчий комітет ЕМР оголосив конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків в м. Енергодарі.

Згідно протоколу №6 засідання конкурсної комісії з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі від 01.06.2018 р., розглядалися конкурсні пропозиції, зокрема, під п. 5 розглядалася конкурсна пропозиція ТОВ Місто для людей Енергодару за об`єктом конкурсу №1, де встановлено, що конкурсна пропозиція відповідає вимогам, зазначеним у п. 9 Конкурсної документації, в зв`язку з чим вирішено допустити до оцінювання. Крім того, п. 7 розглядалася конкурсна пропозиція ФОП ОСОБА_2 за об`єктом конкурсу №1, та встановили, що ФОП ОСОБА_2 не подав конкурсну пропозицію відповідно до вимог, які зазначені у п. 9 Конкурсної документації, а подав тільки заяву на участь у конкурсі, оскільки порушено вимоги п. 2 розділу 3 Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України № 150 від 13.06.2016 р., відхилено конкурсну пропозицію ФОП ОСОБА_2 з призначення управителя багатоквартирних будинків у м. Енергодарі за об`єктом конкурсу №1.

Також судом встановлено, що відповідно вказаного протоколу, вирішено визначити переможцем конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі за об`єктом конкурсу №1 ТОВ Місто для людей Енергодар .

Крім того, п. 12 розглядалася конкурсна пропозиція ТОВ Місто для людей Енергодар з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі за об`єктом конкурсу №2 , де встановлено, що конкурсна пропозиція відповідає вимогам, зазначеним у п. 9 Конкурсної документації, в зв`язку з чим вирішено допустити до оцінювання. Крім того, п. 14 розглядалася конкурсна пропозиція ФОП ОСОБА_2 з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі за об`єктом конкурсу №2, та встановили, що ФОП ОСОБА_2 не подав конкурсну пропозицію відповідно до вимог, які зазначені у п. 9 Конкурсної документації, а подав тільки заяву на участь у конкурсі, оскільки порушено вимоги п. 2 розділу 3 Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України № 150 від 13.06.2016 р., відхилено конкурсну пропозицію ФОП ОСОБА_2 з призначення управителя багатоквартирного будинків у м. Енергодарі за об`єктом конкурсу №2.

Також судом встановлено, що відповідно вказаного протоколу, вирішено визначити переможцем конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі за об`єктом конкурсу №2 ТОВ Місто для людей Енергодар .

Судом встановлено, що протокол № 6 від 01.06.2018 р. підписано конкурсною комісією з призначення управителя багатоквартирними будинками у місті Енергодарі одностайно 8 членами комісії.

Згідно Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку , затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 150 від 13.06.2016 р. встановлено, що 1. Організатор конкурсу складає перелік будинків, в яких не створено об`єднань співвласників багатоквартирних будинків, співвласники яких не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, та оголошує щодо них конкурс з призначення управителя. Із складеного переліку організатор конкурсу визначає об`єкти конкурсу. 2. Для проведення конкурсу організатор конкурсу створює конкурсну комісію, склад якої та положення про яку затверджуються організатором конкурсу. Головою конкурсної комісії призначається представник організатора конкурсу. …3. Для проведення конкурсу конкурсна комісія готує конкурсну документацію, яка затверджується його організатором. …4. Організатор конкурсу розміщує на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування оголошення про проведення конкурсу, яке має містити інформацію, передбачену підпунктами 1, 2, 7, 8, 12, 13 пункту 3 цього розділу, а також про способи і місце отримання конкурсної документації, розмір плати за участь у конкурсі (у разі її визначення організатором конкурсу). 5. Інформаційне повідомлення про проведення конкурсу організатор конкурсу публікує в засобах масової інформації .

Також з матеріалів справи вбачається, що 06.06.2018 р., на підставі протоколу засідання конкурсної комісії з призначення управителя багатоквартирних будинків у місті Енергодарі від 01.06.2018 р. № 6, відповідно до п. 5 ст. 13 Закону України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку , п. 5 р. У Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України від 13.06.2016 р. № 150 Про затвердження Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку , керуючись п.п.1 п. а ч.1 ст. 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , виконавчий комітет Енергодарської міської ради прийняв рішення № 161 від 06.06.2018 р. Про призначення управителя багатоквартирних будинків , де:

- п. 1. призначено ТОВ Місто для людей Енергодар управителем багатоквартирних будинків у місті Енергодарі за об`єктом конкурсу №1;

- п.2. призначено ТОВ Місто для людей Енергодар управителем багатоквартирних будинків у місті Енергодарі за об`єктом конкурсу №2, крім багатоквартирних будинків, що знаходяться за адресою: вул. Українська,29,33, просп. Будівельників,41,43;

- п.3. уповноважено міського голову Музику П.О. від імені співвласників багатоквартирного будинку підписати із ТОВ Місто для людей Енергодар договір про надання послуги за кожним багатоквартирним будинком, що входив в об`єкт конкурсу №1 та №2, строком на один рік.

Таким чином, судом встановлено, що позивачі ОСОБА_1 , ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , а також ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , та ОСОБА_4 на час прийняття спірного рішення були зареєстровані в м АДРЕСА_7 в багатоквартирних будинках, де на час прийняття рішення не були створені об`єднання співвласників багатоквартирних будинків та співвласники не визначилися з формою управління, в зв`язку з чим відповідач, діючи в мажах наданих повноважень на виконання вимог Закону України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку , дотримуючись передбаченої чинним законодавством процедури прийняв оскаржуване рішення, та таке рішення є правомірним.

Крім того, суд зазначає, що дане рішення жодним чином не порушує права позивачів та апелянтів, а, лише, визначає виконавця послуг з управління за будинками, де співвласники не визначилися з формою управління, в зв`язку з чим призначення управителя відповідно Закону України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку не позбавляє права власників квартир ініціювати проведення зборів співвласників будинку та вносити зміни до умов договору.

Також встановлено, що оскаржуване рішення виконавчого комітету стосується не тільки учасників даної справи, а й інших мешканців м. Енергодара і скасування даного рішення в частині, що стосується інших багатоквартирних будинків, є не припустимим, та дане рішення в зазначеній частині взагалі, не порушує прав учасників процесу.

Крім того, з матеріалів справи слідує, що, оскаржуючи рішення відповідача, позивачі, а також апелянти по справі, не надали суду жодних доказів, що підтверджували б порушення їх прав прийнятим рішенням та не зазначили, які, саме, їх права порушені.

Таким чином, судом встановлено, що оскаржуване рішення повністю відповідає вимогам чинного законодавства та скасуванню не підлягає.

Крім того, згідно рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням Харківської міської ради щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 19, статті 144 Конституції України, статті 25, частини чотирнадцятої статті 46, частин першої, десятої статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (справа про скасування актів органів місцевого самоврядування) № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. встановлено, що 4. В Основному Законі України передбачено форми та засоби реалізації права територіальних громад на місцеве самоврядування і вказано, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території (частина перша статті 144). На основі цього положення Конституції України в Законі визначено, що у формі рішень рада приймає нормативні та інші акти (частина перша статті 59). Проаналізувавши функції і повноваження органів місцевого самоврядування, врегульовані Конституцією України та іншими законами України, Конституційний Суд України дійшов висновку, що органи місцевого самоврядування, вирішуючи питання місцевого значення, представляючи спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, приймають нормативні та ненормативні акти. До нормативних належать акти, які встановлюють, змінюють чи припиняють норми права, мають локальний характер, розраховані на широке коло осіб та застосовуються неодноразово, а ненормативні акти передбачають конкретні приписи, звернені до окремого суб`єкта чи юридичної особи, застосовуються одноразово і після реалізації вичерпують свою дію .

Як встановлено судом апеляційної інстанції, оскаржуване рішення застосовуються одноразово, після його реалізації, вичерпало свою дію та жодним чином не зачіпає права чи інтереси позивача чи апелянтів по справі.

Суд апеляційної інстанції зазначає, що статтею 2 КАС України, передбачено, що 1. Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень .

Крім того, відповідно статті 5 КАС України встановлено, що 1. Кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси….3. До суду можуть звертатися в інтересах інших осіб органи та особи, яким законом надано таке право .

Як встановлено матеріалами справи, оскаржуване рішення є законним, оскільки не суперечить чинному законодавству, та прийняте відповідачем в межах наданих йому повноважень.

На підставі вищевикладеного, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про те, що прийняття оскаржуваного рішення виконавчим комітетом Енергодарської міської ради жодним чином не порушило прав та інтересів ОСОБА_1 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 чи ОСББ Дніпро Ен , а позовні вимоги є необґрунтованими та нічим не підтвердженими.

Крім того, суд апеляційної інстанції зазначає, оскільки факти та докази, викладені в апеляційній скарзі ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 та керівника ОСББ Дніпро Ен ОСОБА_13 С ОСОБА_14 , не були предметом розгляду даної справи та не досліджувалися судом першої інстанції при винесенні оскаржуваного рішення, відповідно статті 308 п.5 КАС України не можуть бути враховані під час розгляду справи в апеляційній інстанції.

Також судом встановлено, що в апеляційній скарзі ОСОБА_2 .. ОСОБА_3 , ОСОБА_4 та керівника ОСББ Дніпро Ен ОСОБА_5 зверталася увага на п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про житлово - комунальні послуги , де передбачено, що 6. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об`єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п`ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку" , виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб`єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об`єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов`язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.

Суд апеляційної інстанції в цій в частині звертає увагу на той факт, що 09.11.2017 р. прийнятий Закон України Про житлово - комунальні послуги , що набрав чинності 10.12.2017 р., де Прикінцевими та перехідними положеннями передбачено, що 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію з 1 травня 2019 року, крім: статті 1, частини першої статті 2, статей 3-7, 9, 11, 12, частини другої статті 26, статей 27 та 29 (в частині регулювання послуги з управління багатоквартирним будинком), частини другої статті 2, частин третьої та четвертої статті 8, частин другої та третьої статті 10, статті 15, частин першої, третьої та п`ятої статті 16, статті 18, частини п`ятої статті 28, пунктів 2, 3-1, 6, підпункту 1, підпункту "б" підпункту 2, підпунктів 5 та 11 пункту 8 цього розділу, які вводяться в дію через шість місяців з дня набрання чинності цим Законом; частини третьої статті 11, абзаців першого та другого частини п`ятої статті 18, які вводяться в дію з 1 січня 2019 року.

2. Визнати таким, що втратив чинність, Закон України "Про житлово-комунальні послуги" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 47, ст. 514 із наступними змінами) з дня введення в дію цього Закону, крім норм, що регулюють надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, управління будинком, спорудою або групою будинків, ремонту приміщень, будинків, споруд, які втрачають чинність через шість місяців з дня набрання чинності цим Законом .

Таким чином, судом встановлено, що норми, які регулюють надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, управління будинком, спорудою або групою будинків, ремонти приміщень, будинків, споруд, передбачені Законом України Про житлово - комунальні послуги в редакції від 24.06.2004 р., втратили чинність через шість місяців з дня набрання чинності Законом України Про житлово - комунальні послуги , тобто, 10.06.2018 р.

Також суд зазначає, що оскаржуване рішення відповідачем прийнято 06.06.2018 р., тобто ще до моменту введення в дію положень Закону України Про житлово - комунальні послуги ( в редакції 09.11.2017 р. ), в зв`язку з чим на оскаржуване рішення вимоги п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про житлово - комунальні послуги не розповсюджуються, а ОСББ Дніпро Ен зареєстровано вже після введення в дію положень Закону України Про житлово - комунальні послуги ( в редакції 09.11.2017 р. ) - 15.06.2018 р.

За таких обставин суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції та вважає за необхідне апеляційні скарги залишити без задоволення, а рішення суду - залишити без змін.

Керуючись ст.ст. 315, 317, 321, 322 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційні скарги ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , керівника ОСББ Дніпро Ен Пошелюзного С.В ОСОБА_11 - залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 18.04.2019 р. - залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена в касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту.

Головуючий - суддя Л.А. Божко

суддя Н.П. Баранник

суддя Ю. В. Дурасова

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.08.2019
Оприлюднено13.09.2019
Номер документу84193294
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/5178/18

Постанова від 27.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 08.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 03.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 31.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 15.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Постанова від 29.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Постанова від 29.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 03.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні