ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
«10» грудня 2009 року Справа № 2-а -6207/08/1570
о11год.50хв. м.Одеса
У залі судових засідань №8
Одеський окружний адміні стративний суд у складі:
Судді Харченко Ю.В.
При секретарі Ісайко Л.О.
За участю представникі в сторін:
Від позивача: Піц І.М. - за довіреністю б/н від 30.06.2008р.
Від відповідача: Кучурк а А.Р. - за довіренітсю №15823/01 в ід 03.11.2009р.
Розглянувши у відкрит ому судовому засіданні справ у за адміністративним позово м Кооперативного підприємст ва «Об' єднання громадськог о харчування Білгород-Дністр овського районного споживчо го товариства» до Білгород-Д ністровської Об»єднаної дер жавної податкової інспекції Одеської області про скасув ання податкових повідомлень -рішень від 03.05.2007р . №0000052301/2 щодо визначення суми по даткового зобов' язання по п одатку на прибуток у загальн ому розмірі 14 706,90 грн. з яких: 11 270,5г рн. - основний платіж, 3 436,4грн. - шт рафні (фінансові) санкції та в ід 03.05.2007р. № 0000322301/0 щодо визначення суми податкового зобов' яза ння по податку на прибуток у з агальному розмірі 26,50 грн.- зас тосованих штрафних (фінансов их) санкцій, -
ВСТАНОВИВ:
До суду надійшов адмі ністративний позов Кооперативного підприє мства «Об' єднання громадсь кого харчування Білгород-Дні стровського районного спожи вчого товариства», в якому по зивач просить суд скасувати податкові повідомлення-ріше ння Білгород-Дн істровської Об»єднаної держ авної податкової інспекції О деської області від 03.05.2007р. №000005230 1/2 щодо визначення суми податк ового зобов' язання по подат ку на прибуток у загальному р озмірі 14 706,90 грн. з яких: 11 270,5грн. - о сновний платіж, 3 436,4грн. - штрафн і (фінансові) санкції та від 03.05 .2007р. № 0000322301/0, яким визначено суму штрафних (фінансових) санкці й у розмірі 26,50грн.
Відповідач - Білгород-Дн істровська Об»єднана податк ова інспекція Одеської облас ті з позовними вимогами не зг одна та вважає їх необґрунто ваними з підстав, викладених у письмових запереченнях на адміністративний позов (вих ід.№9872/10 від 03.11.2008р.), посилаючись, з окрема, на те, що підставою для винесення рішення стало вст ановлення заниження позивач ем податку на прибуток у пере віряємо му періоді на суму 11270,2 5грн. у тому числі: у 3 кв. 2005р. на 262,5 грн. у Ікв. 2006р. на 30грн., у Зкв. 2006р. н а 10978грн., зокрема, в порушення в имог п.п.4.1.6, п. 4.1 ст.4 , пп.. 1.22.2 п.1.22 ст.1 З акону України «Про оподаткув ання прибутку підприємств» в ід 22.05.1997р. №283/97-ВР позивачем у пере віряємому періоді не включен о до складу валового доходу у податкову декларацію по под атку на прибуток суму грошов их коштів, отриманих платник ом податку як додаткові пайо ві внески на поповнення фіна нсових ресурсів підприємств а, згідно постанови правлінн я засновника Общепиту РайПО №7 від 11.05.2006р., у зв»язку з чим оск аржувані плдаткові повідомл ення - рішення винесені подат ковим органом правомірно та з урахуванням положень чинно го податкового законодавств а.
Ухвалою Одеського окружн ого адміністративного суду в ід 15.04.2008р. було відкрито провадж ення у справі та запропонова но відповідачу у строк до 15.05.2008р . подати до суду письмові запе речення на позов та докази, як і спростовують заявлені позо вні вимоги.
Ухвалою суду від 15.05.2008р. закі нчено підготовче провадженн я та призначено справу до суд ового розгляду в засіданні с уду на 01.07.2008р.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослід ивши наявні у матеріалах спр ави письмові докази в сукупн ості та системно проаналізув авши приписи чинного законод авства, суд встановив наступ не.
Як встановлено судом та підтверджується матеріалам и справи, 15.02.2007р. на підставі нап равлення № 41/23 від 01.02.2007 року, вида ного Білгород - Дністровсько ю об»єднаною державною подат ковою інспекцією старшим дер жавним податковим ревізором - інспектором сектору докуме нтальних перевірок відділу к онтрольно-перевірочної робо ти Кривченковою Ніною Пили півною, головним державним податковим ревізор інспекто ром відділу оподаткування фі зичних осіб Кот Оленою Олек сіївною, старшим державним податковим інспектором відд ілу оподаткування фізичних о сіб Лутаєвою Людмилою Вікт орівною, державним податко вим інспектором відділу пога шення прострочених податков их зобов»язань Грицьковою Мариною Дмитрівною на підс таві п.1 ст.11 Закону України від 4 грудня 1990 року №509-ХІІ "Про держ авну податкову службу в Укра їні" (із змінами та доповнення ми) та відповідно до плану- гра фіка проведення документаль них перевірок суб»єктів госп одарювання була проведена пл анова документальна перевір ка фінансово-господарської д іяльності з питань дотриманн я в Об»єднанні громадського харчування Білгород-Дністро вського районного споживчог о товариства вимог податков ого, іншого законодавства та валютного законодавства за період з 01.04.2005 року по 01.10.2006 року то відно до затвердженого плану перевірки.
За результатами вказаної перевірки Білгород - Дністро вською ОДПІ складений акт №498/ 2320-01780359 від 15.02.2007р. «Про результати виїзної планової перевірки Кооперативного підприємств а «Об' єднання громадського харчування Білгород-Дністро вського районного споживчог о товариства» з питань дотри мання вимог податкового, вал ютного та іншого законодавст ва за період з 01.04.2005р. по 01.10.2006р.».
На підставі складеного ак та перевірки №498/2320-01780359 від 15.02.2007р. Б ілгород - Дністровською ОДПІ було винесено податкове пов ідомлення-рішення від 21.02.2007р. №0 000052301/0 щодо визначення суми пода ткового зобов' язання по под атку на прибуток у загальном у розмірі 14 706,90 грн. з яких: 11 270,5грн . - основний платіж, 3 436,4грн. - штра фні (фінансові) санкції.
Непогодившись із вказани м податковим повідомленням- рішенням від 21.02.2007р. №0000052301/0, Коопе ративне підприємство «Об' є днання громадського харчува ння Білгород-Дністровського районного споживчого товари ства» звернулося до Білгород - Дністровської ОДПІ з первин ною скаргою про його скасува ння.
За результатами розгляду первинної скарги Білгород - Д ністровською ОДПІ прийнято р ішення від 20.03.2007р. №3665/23-01, яким пода ткове повідомлення - рішенн я від 21.02.2007р. №0000052301/0 залишено без з мін, а скаргу позивача без зад оволення.
Не погоджуючись із вищеза значеними рішеннями, позивач звернувся із повторною скар гою (вхід. ДПА в Одеській облас ті.№349-10 від 04.04.2007р.) до ДПА в Одеськ ій області. За результатами р озгляду повторної скарги ДПА в Одеській області прийняла рішення про результати розг ляду повторної скарги від 20.04.20 07р. №9151/10/25-007, яким податкове повід омлення - рішення Білгород - Дністровською ОДПІ від 21.02.2007р . №0000052301/0 залишено без змін, а ска ргу без задоволення, та збіль шено суму штрафних(фінансови х) санкцій на 26,5грн.
У зв»язку з чим, на підстав і вищевказаного рішення ДПА в Одеській області від 20.04.2007р. № 9151/10/25-007 про результати розгляду повторної скарги, Білгород - Д ністровською ОДПІ були прийн яті податкові повідомлення - рішення від 03.05.2007р. №0000052301/2 на зага льну суму 14706,9грн. (податкове зо бов' язання по податку на пр ибуток у сумі 11270,5грн., штрафні (ф інансові) санкції у сумі 3436,4грн .), від 03.05.2007р. №0000322301/0, яким визначен о суму штрафних (фінансових) с анкцій у розмірі 26,5грн.
Повторна скарга позиваче м була скерована також і до Де ржавної податкової адмініст рації України, проте з огляду на пропуск законодавчо визн ачених строків для оскарженн я була залишена без розгляду .
Так, на думку суду, донарах ування позивачу податкових з обов' язань по податку на пр ибуток, та застосування штра фних (фінансових) санкцій по ц ьому податку здійснено Білг ород-Дністровською ОДПІ непр авомірно, безпідставно та в п орушення приписів чинного по даткового законодавства Укр аїни з урахуванням наступног о.
В силу п.1 ч.3 ст.2 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни, у справах щодо оскарж ення рішень, дій чи бездіяльн ості суб' єктів владних повн оважень адміністративні суд и перевіряють, чи прийняті (вч инені) вони на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України.
Відповідно до ст.19 Консти туції України, органи держав ної влади та органи місцевог о самоврядування, їх посадов і особи зобов'язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України.
Пунктом 1 статті 11 Закону У країни «Про державну податко ву службу в Україні» від 04.12.1990р. №509-ХІІ (із змінами та доповнен нями) передбачено, що органи д ержавної податкової служби у випадках, в межах компетенці ї та у порядку, встановлених з аконами України, мають право : здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підст аві поданих податкових декла рацій, звітів та інших докуме нтів, пов'язаних з нарахуванн ям і сплатою податків та збор ів (обов'язкових платежів) нез алежно від способу їх подачі ), а також планові та позаплано ві виїзні перевірки своєчасн ості, достовірності, повноти нарахування і сплати податк ів та зборів (обов'язкових пла тежів), додержання валютного законодавства юридичними ос обами, їх філіями, відділення ми, іншими відокремленими пі дрозділами, що не мають стату су юридичної особи, а також фі зичними особами, які мають ст атус суб'єктів підприємницьк ої діяльності чи не мають так ого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або с плачувати податки і збори (об ов'язкові платежі), крім Націо нального банку України та йо го установ.
Як встановлено судом, 15 лю того 2007 року посадовими особа ми Білгород-Дністровської об 'єднаної державної податково ї інспекції проведена виїзна планова перевірка дотриманн я вимог податкового, валютно го та іншого законодавства О б'єднання громадського харчу вання Білгород-Дністровсько го районного споживчого това риства за період з 01.04.2005 року по 01.10.2006 року, про що складений акт перевірки про результати ви їзної планової перевірки від 15.02.2007 року за № 498/2320-01780359. В результат і вказаної перевірки посадов ими особами відповідача було встановлено, що Об'єднанням г ромадського харчування Білг ород-Дністровського районно го споживчого товариства пор ушені п.п. 4.1.1., п.п. 4.1.6 п. 4.1. ст. 4 Закон у України „Про оподаткування прибутку підприємств", в резу льтаті чого, на думку податко вого органу, позивачем було з анижено податок на прибуток у перевіряємому періоді на с уму 11270,5 грн.
Зокрема, як вбачається з ак та перевірки №498/2320-01780359 від 15.02.2007р. « Про результати виїзної плано вої перевірки Кооперативног о підприємства «Об' єднання громадського харчування Біл город-Дністровського районн ого споживчого товариства» з питань дотримання вимог под аткового, валютного та іншог о законодавства за період з 01. 04.2005р. по 01.10.2006р.», перевіркою вста новлено, що в порушенн я вимог пп.4.1.6 , п.4.1 ст. 4, пп. 1.22.2 п. 1.22 ст . 1 Закону України "Про оподатк ування прибутку підприємств " від 22.05.1997р. №283/97-ВР (із змінами та д оповненнями) скаржником не в ключено до складу валового д оходу у податкову декларацію по податку на прибуток у пере вірені періоди суму грошових коштів, отриманих платнико м податку як додаткові па йові внески на поповнення фінансових ресурсів підпри ємства, згідно постанови пр авління засновника Общепит у РайПО №7 від 11.05.2006р. У перевіряє мому періоді до каси Об'єднан ня надійшли пайові внески на формування фінансових ресур сів згідно прибуткових касов их ордерів на загальну суму 487 11,87 грн. (у т.ч. у 4 кв. 2005р. - 1050грн., у 1 кв . 2006р. - 3750 грн., у 2 кв. 2006р. - 43911,87 грн.). У 1 к в. 2006р. (лютий 2006р.) згідно касових ордерів скаржником було пов ернено пайових внесків на фо рмування фінансових ресурсі в у сумі 3630 грн. Таким чином, у пе ревіряємому періоді Об'єднан ням отримано від пайовиків в нески на формування фінансов их ресурсів, які не повернуті власникам, на загальну суму 45 081,87 грн.
Відповідно до п.4.1. ст.4 Закон у України «Про оподаткування прибутку підприємств» валов ий дохід - загальна сума доход у платника податку від усіх видів діяльності, отриманого (нарахованого) протягом зв ітного періоду в грошовій, матеріальній або нематеріа льній формах як на території України, її континентальном у шельфі, виключній (морській ) економічній зоні, так і за їх межами.
Згідно з пп.4.1.6. п.4.1. ст.4 вказан ого Закону валовий дохід вкл ючає доходи з інших джерел, у т ому числі, але не виключно, у в игляді сум поворотної фінанс ової допомоги, отриманої пла тником податку у звітному пе ріоді, що залишається непове рненою на кінець такого звіт ного періоду від осіб, що не є платниками цього податку (у т ому числі нерезидентів), або о сіб, які згідно із законодавс твом мають пільги з цього под атку, включаючи право застос овувати ставку податку нижчу , ніж встановлена пунктом 7.2 ст атті 7 або статтею 10 цього Зако ну. У разі коли у майбутніх под аткових періодах платник под атку повертає поворотну фіна нсову допомогу (її частину) ос обі, яка її надала, такий платн ик податку збільшує суму вал ових витрат на суму такої пов оротної фінансової допомоги (її частини) за наслідками под аткового періоду, в якому від булося таке повернення.
Відповідно до ст.8 Закону У країни «Про державну податко ву службу в Україні» Державн а податкова адміністрація Ук раїни, в тому числі, видає у ви падках, передбачених законом , нормативно-правові акти і ме тодичні рекомендації з питан ь оподаткування, які підляга ють обов'язковому опублікува нню.
Відповідно до пункту «д» п п.4.4.2 п.4.4. ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами» 21 грудня 2000 року №2181-ІІІ (зі змінами та доповнен нями) не може бути притягну тим до відповідальності пла тник податків, який діяв від повідно до наданого йому п одаткового роз'яснення (за ві дсутності податкових роз'ясн ень з цього питання, що мають пріоритет) або узагальнююч ого податкового роз'яснення, тільки на підставі того, щ о у подальшому таке податк ове роз'яснення чи узагальню юче податкове роз'яснення бу ло змінено або скасовано, чи надано нове податкове роз'я снення такому платнику подат ків або узагальнююче подат кове роз'яснення, що суперечи ть попередньому, яке не було скасовано (відкликано).
Так, Наказом Державної под аткової адміністрації Украї ни від 24.01.2003 № 26 було затверджено Узагальнююче податкове роз» яснення щодо застосування пі дпункту 4.1.6 пункту 4.1 статті 4 Зак ону України "Про оподаткуван ня прибутку підприємств" сто совно відображення в податко вому обліку операцій з одерж ання та повернення сум повор отної фінансової допомоги (п озики).
Відповідно до п.1 Розділу І вказаного Роз'яснення, опера ція із запозичення коштів оф ормляється відповідно до вим ог Глави 32 "Позика", статті 374 Цив ільного Кодексу України згід но з якою, за договором позики одна сторона (позикодавець) п ередає другій стороні (позич альникові) у власність (в опер ативне управління) гроші або речі, визначені родовими озн аками, а позичальник зобов'яз ується повернути позикодавц еві таку ж суму грошей або рів ну кількість речей того ж род у і якості. При цьому договір п озики вважається укладеним у момент передачі грошей або р ечей, а зазначена вище операц ія запозичення коштів вважає ться операцією фінансового к редиту.
Відповідно до підпункту 1.1 1.1 п. 1.11 ст. 1 Закону України "Про оп одаткування прибутку підпри ємств" (в редакції Закону Укра їни від 22 травня 1997 року N 283/97 (із зм інами і доповненнями) фінанс овий кредит - це кошти, які над аються банком - резидентом аб о нерезидентом, кваліфікован им як банківська установа зг ідно із законодавством країн и перебування нерезидента, а бо резидентами і нерезидента ми, які мають статус небанків ських фінансових установ, зг ідно з відповідним законодав ством у позику юридичній або фізичній особі на визначени й термін, для цільового викор истання та під процент. Прави ла надання фінансових кредит ів встановлюються Національ ним банком України (стосовно банківських кредитів), а тако ж Кабінетом Міністрів Україн и (стосовно небанківських фі нансових організацій) відпов ідно до законодавства.
Таким чином, кошти, що нада ються іншими особами, ніж так ими, що кваліфіковані як банк івська установа або мають ст атус небанківських фінансов их установ, фінансовим креди том не вважаються.
Разом з тим, надання коштів у позику підприємству можли ве й у разі, якщо кредитор не в ідноситься до вказаних вище кредитних установ, за умови д отримання сторонами (позикод авцем і позичальником) вимог глави 32 "Позика" Цивільного Ко дексу України.
Відтак, беручи до уваги, що відповідно до цього типу дог оворів кошти передаються від одного суб'єкта правовіднос ин до іншого, а після закінчен ня терміну дії договору підл ягають поверненню, то зазнач ені договори відповідно маю ть наслідком виникнення борг ових зобов'язань, операції з я кими з метою оподаткування в ідносяться до операцій особл ивого виду, а саме операцій з б орговими вимогами та зобов'я заннями, оподаткування яких регулюється приписами пункт у 7.9 статті 7 Закону України «Пр о оподаткування прибутку під приємств» №334/94-ВР від 28.12.1994р.
Відображення в податково му обліку коштів, наданих в по зику, здійснюється відповідн о до абзаців другого і третьо го підпункту 7.9.1 пункту 7.9 статт і 7 Закону України «Про оподат кування прибутку підприємст в». Означеним підпунктом вст ановлено, що не включаються д о валового доходу і не підляг ають оподаткуванню кошти, за лучені платником податку, зо крема у зв'язку з отриманням п латником податку фінансових кредитів від інших осіб-кред иторів, а також поверненням о сновної суми фінансових кред итів, наданих платником пода тку іншим особам - дебітора м, та залученням платником по датку коштів або майна в дові рче управління, коштів у депо зит (вклад), у тому числі шляхо м випуску ощадних (депозитни х) сертифікатів, або на інші ст рокові чи довірчі рахунки, в т ому числі шляхом емісії (випу ску) облігацій, векселів чи ін вестиційних сертифікатів, а також поверненням платнику п одатку коштів або майна з дов ірчого управління, та основн ої суми депозиту (вкладу), у то му числі шляхом погашення (ви купу) ощадних (депозитних) сер тифікатів, або з інших строко вих чи довірчих рахунків, від критих іншими особами на кор исть такого платника податку , у тому числі шляхом погашенн я облігацій, векселів чи інве стиційних сертифікатів.
Таким чином, скільки підпу нктом 7.9.1 пункту 7.9 статті 7 Закон у України «Про оподаткування прибутку підприємств» не пе редбачено виключення зі скла ду валових доходів підприємс тва-позичальника коштів, зал учених у позику, то відповідн о такі кошти включаються до в алового доходу згідно із пун ктом 4.1 статті 4 зазначеного За кону України «Про оподаткува ння прибутку підприємств», а саме- підпункту 4.1.6 пункту 4.1 с татті 4, як доходи від позареал ізаційних операцій.
При цьому слід зазначити, щ о під позареалізаційними опе раціями слід розуміти діяльн ість підприємства, що безпос ередньо не пов'язана з реаліз ацією продукції (робіт, послу г) та іншого майна, включаючи о сновні фонди, нематеріальні активи, продукцію допоміжног о і обслуговуючого виробницт ва.
Відповідно до п.1 Розділу 2 У загальнюючого податкового Р оз'яснення, затвердженого На казом ДПА України №26 від 24.01.2003р. з моменту набрання чинності З аконом України від 24.12.2002року N 349- ІV "Про внесення змін до Закону України "Про оподаткування п рибутку підприємств" операці ї з отримання та повернення сум поворотної фінансової д опомоги (позики) оподатковую ться у порядку, встановленом у пунктом 1.22 статті 1 та підпунк том 4.1.6 пункту 4.1 статті 4 цього З акону. Зокрема, зазначений по рядок передбачає наступне: 1. П оворотна фінансова допомо га надається на підставі договорів , як і передбачають передання пла тнику податку у користування на визначений строк суми кош тів без нарахування проценті в або надання інших видів ком пенсацій як плати за користу вання такими коштами. П. 6 - пово ротна фінансова допомога, от римана до 1 січня 2003 року, опода тковується до 1 січня 2004 року за правилами, що діяли на момент її надання, а саме: п.6.1. - Платник и податку, які відповідно до З акону України "Про оподаткув ання прибутку підприємств" в ід 22 травня 1997року N 283/97-ВР не вклю чили суми такої допомоги до в алових доходів, не включають її при поверненні до складу в алових витрат. При цьому, вихо дячи з пункту 1 Перехідних пол ожень Закону України "Про вне сення змін до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 24.12.2002 N 349-ІV, якщо платник податку - позичальни к не включав до валового дохо ду суми отриманої поворотної фінансової допомоги, зазнач ене не вважається порушенням податкового законодавства.
Разом з тим, на виконання п риписів ч.2 ст.71 КАС України, від повідно до якої в адміністра тивних справах про протиправ ність рішень, дій чи бездіяль ності суб' єкта владних повн оважень обов' язок щодо дока зування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльност і покладається на відповідач а, якщо він заперечує проти ад міністративного позову, Білг ород-Дністровська ОДПІ не на дала суду жодних належних до казів в підтвердження укладе ння позивачем будь-яких дого ворів на отримання відповідн их сум поворотної фінансової допомоги, як то передбачено п оложеннями чинного податков ого законодавства України.
Крім того, як встановлено с удом та вбачається з акта пер евірки №498/2320-01780359 від 15.02.2007р., переві ряючими до сум поворотної фі нансової допомоги віднесені суми згідно відповідних пла тіжних документів, а саме: КО 9 56 від 19.10.05р. -700,00; КО 965 від 28.10.05р. - 350,00; КО 9 від 05.01.06р. - 700,00; КО 26 від 12.01.06р. - 700,00; КО 192 в ід 10.04.06р. - 700,00; КО 199 від 12.04.06р. -700,00; КО 253 ві д 18.05.06р. - 350,00. Водночас, як вбачаєт ься з наявних у справі матері алів, у вищеозначених прибут кових касових ордерах у розд ілі „Підстава" зазначено - « орендна плата».
Вищевикладене спростову є твердження відповідача, ви кладені у письмових заперече ннях на адміністративний поз ов.
Згідно з ч.1 ст.69 та ч.1 ст.70 КАС України, доказами в адмініст ративному судочинстві є будь -які фактичні дані, на підстав і яких суд встановлює наявні сть або відсутність обставин , що обґрунтовують вимоги і за перечення осіб, які беруть уч асть у справі, та інші обстави ни, що мають значення для прав ильного вирішення справи. На лежними є докази, які містять інформацію щодо предмета до казування.
Відповідно до ст.86 КАС Укра їни, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім п ереконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебі чному, повному та об'єктивном у дослідженні.
Відтак, заперечуючи проти адміністративного позову, в ідповідач не надав суду нал ежних доказів в підтвердженн я правомірності та ґрунтовно сті прийняття оскаржуваних п озивачем податкових повідом лень-рішень від 03.05.2007р. №0000052301/2 та в ід 03.05.2007р. 0000322301/0.
Відповідно до ч.1 ст.9 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, органи місцевого самоврядув ання, їхні посадові і службов і особи зобов'язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України, а згідно ч.3 ст. 105 КАС Ук раїни позивач має право, у том у числі вимагати скасування або визнання нечинним рішенн я відповідача - суб'єкта владн их повноважень повністю чи о кремих його положень.
Таким чином, беручи до ув аги наведене та оцінюючи ная вні у матеріалах справи пись мові докази в сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Кооперативного підпр иємства «Об' єднання громад ського харчування Білгород-Д ністровського районного спо живчого товариства» обґрунт овані, документально підтвер джені, відповідають чинному законодавству, отже підлягаю ть задоволенню повністю.
Керуючись ст.ст.158-163 К одексу адміністративного су дочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний по зов Кооперативного підприєм ства «Об' єднання громадськ ого харчування Білгород-Дніс тровського районного спожив чого товариства» до Білгород -Дністровської Об»єднаної де ржавної податкової інспекці ї Одеської області про скасу вання податкових повідомлен ь-рішень від 03.05.2007 р. №0000052301/2 щодо визначення суми п одаткового зобов' язання по податку на прибуток у загаль ному розмірі 14 706,90 грн. з яких: 11 27 0,5грн. - основний платіж, 3 436,4грн. - штрафні (фінансові) санкції т а від 03.05.2007р. № 0000322301/0 щодо визначен ня суми податкового зобов' я зання по податку на прибуток у загальному розмірі 26,50 грн.- з астосованих штрафних (фінанс ових) санкцій задовольнити.
2. Скасувати податкові пові домлення-рішення Білгород-Дністровської Об» єднаної державної податково ї інспекції Одеської області від 03.05.2007р. №0000052301/2 та від 03.05.2007р. № 0000322301 /0.
3. Стягнути з Державного бю джету України на користь Коо перативного підприємства «О б' єднання громадського хар чування Білгород-Дністровсь кого районного споживчого то вариства» (67701, Одеська область , м.Білгород-Дністровський, ву л.Московська,27, код ЄДРПОУ 01780359) с удовий збір у сумі 3 (три)грн. 40к оп.
Виконавчий лист видати після набрання постановою з аконної сили у разі надходже ння заяви особи, на користь як ої ухвалено судове рішення.
Постанова суду може бут и оскаржена шляхом подання з аяви про апеляційне оскаржен ня постанови суду першої інс танції протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повно му обсязі відповідно до стат ті 160 КАС України - з дня складен ня в повному обсязі. Апеляцій на скарга на постанову суду п ершої інстанції подається пр отягом двадцяти днів після п одання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарг а може бути подана без попере днього подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо ска рга подається у строк, встано влений для подання заяви про апеляційне оскарження
Постанова набирає закон ної сили після закінчення ст року подання заяви про
апеляційне оскарження, якщ о таку заяву не було подано. Як що було подано заяву про
апеляційне оскарження, ал е апеляційна скарга не була п одана у строк, встановлений
Кодексом адміністрати вного судочинства України, п останова суду першої інстанц ії набирає законної сили піс ля закінчення цього строку. У разі подання апеляційної ск арги судове рішення, якщо йог о не скасовано, набирає закон ної сили після закінчення ап еляційного розгляду справи.
Повний текст постан ови складено та підписано «15» грудня 2009р.
Суддя Харченко Ю.В.
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІН ІСТРАТИВНИЙ СУД
65062, Україна, м.Одеса, вул. Фон танська дорога, 14
«15» грудня 2009р. По справі № 2а-6207/08/1570
Кооперативне підприєм ство «Об' єднання громадськ ого харчування Білгород-Дніс тровського районного спожив чого товариства»
67701, Одеська обл., м.Білгород-Д ністровський, вул. Московськ а,27
Білгород-Дністровська ОДПІ Одеської області
67701, Одеська обл., м. Білгород- Дністровський, вул. Московсь ка, 18А
Одеський окружний а дміністративний суд надсила є Вам засвідчену копію поста нови від «10» грудня 2009 року.
Додаток: копія постано ви на 4 арк.
Суддя Одеського окруж ного
адміністративного суду Харченко Ю.В.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.12.2009 |
Оприлюднено | 22.09.2010 |
Номер документу | 8419771 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Харченко Юлія Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні