Рішення
від 13.09.2019 по справі 120/1939/19-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Вінниця

13 вересня 2019 р. Справа № 120/1939/19-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Крапівницької Н.Л.,

розглянувши у письмовому провадженні у місті Вінниці в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовом:

управління Держпраці у Вінницькій області

до Бершадського медичного коледжу

про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, -

В С Т А Н О В И В:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулося управління Держпраці у Вінницькій області (далі - управління Держпраці у Вінницькій області, позивач) з адміністративним позовом до Бершадського медичного коледжу (далі - коледж, відповідач) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що 04.04.2019 р., на підставі наказу управління Держпраці у Вінницькій області від 29 березня 2019 року № 344-0, головним державним інспектором відділу нагляду в АПК та СКС Чернишом Р.В. та головним державним інспектором відділу нагляду в машинобудуванні та енергетиці Романенком А.В. проведено планову перевірку у сферах дотримання вимог законодавчих та нормативно - правових актів з охорони праці та промислової безпеки у Бершадському медичному коледжі. За результатами перевірки виявлено порушення, які загрожують життю працівників, що є підставою для повного зупинення:

1. Виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В);

2. Експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (водогрійні котли Е-1,0-0,9Р-3 реєстр. №586, Е-1,0-0,9Р-3 реєстр. №585) та електричного устаткування, електрообладнання напругою понад 1000 В);

3. Виконання робіт посадовими особами (керівники структурних підрозділів), яким не проведено навчання і перевірку знань з питань охорони праці в обсязі виконуваної ними роботи;

4. Виконання робіт працівниками, що безпосередньо зайняті на роботах зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою (кочегар - 4 особи; працівники що виконують роботи на висоті - 2 особи), Переліку робіт де є потреба у професійному доборі (водій -1 особа), яким не проведено спеціальне навчання і перевірку знань з питань охорони праці працівників;

5. Експлуатації заточувального верстату - 1 одиниця;

6. Виконання робіт водієм, якому не проводиться передрейсовий медичний огляд;

7. Експлуатації транспортних засобів, яким не проводиться перевірка технічного стану при випуску автомобілів на лінію та поверненню їх з лінії;

8. Експлуатації приставних металевих драбин - 2 одиниці;

9. Експлуатації свердлильного верстату - 1 одиниця;

10. Експлуатації електроустановок закладу.

Ухвалою про відкриття провадження у справі від 18.06.2019 року призначено справу до судового розгляду та встановлено відповідачу 15 - денний строк з дня отримання ухвали для подання відзиву на позовну заяву в порядку ст. 162 КАС України та 5-денний строк з дня отримання відповіді на відзив для подання заперечення в порядку ст. 164 КАС України, а позивачу - 5 - денний строк з дня отримання відзиву для подання відповіді на відзив в порядку ст. 163 КАС України.

01.07.2019 року на адресу суду надійшла заява - пояснення, у якій відповідач зазначає, що, згідно рішення 37 сесії 7 скликання Вінницької обласної Ради № 803 від 05.03.2019 року Про припинення Бершадського медичного коледжу шляхом приєднання до Вінницького медичного коледжу ім. акад. Д.К. Заболотного (додаток 1) та наказу Бершадського медичного коледжу Про персональне попередження працівників № 58 від 23.05.2019р. діяльність Бершадського медичного коледжу (додаток 2) припиняється. Державна реєстрація Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті реорганізації від 24.04.2019р. (строк, визначений засновниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, заявлення кредиторами своїх вимог 25.06.2019р.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази, наявні в матеріалах справи, суд встановив, що 04.04.2019 р., на підставі наказу управління Держпраці у Вінницькій області від 29 березня 2019 року № 344-0, головним державним інспектором відділу нагляду в АПК та СКС Чернишом Р .В. та головним державним інспектором відділу нагляду в машинобудуванні та енергетиці Романенком А.В. проведено планову перевірку у сферах дотримання вимог законодавчих та нормативно - правових актів з охорони праці та промислової безпеки, у Бершадському медичному коледжі.

За результатами перевірки, у зв`язку з виявленими порушеннями вимог законодавства, складений акт перевірки суб`єкта господарювання (виробничого об`єкта) від 04.04.2019 року №029.0506.19, який підписано в.о. директора та вручено йому примірник акта. Відповідно до зазначеного акта, під час перевірки виявлені такі порушення:

- Роботодавець не одержав дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (водогрійні котли Е-1,0-0,9Р- 3 реєстр. №586, Е-1,0-0,9Р-3 реєстр. №585, електричного устаткування, електрообладнання напругою понад 1000 В0, що є порушенням вимог статті 21 Закону України Про охорону праці , п. 6, п. 8, 9 додатку 3 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011р. №1107, (п.п. 1, 22 Розділ V акту перевірки суб`єкта господарювання від 04.04.2019 року № 029.0506.19);

- у закладі виконуються роботи підвищеної небезпеки (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В) без подання роботодавцем декларації відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що є порушенням вимог статті 21 Закону України Про охорону праці , п. 21; п. 6, 16 додатку 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011р. №1107, (п.п. 2, 23 Розділ V акту перевірки суб`єкта господарювання від 04.04.2019 року № 029.0506.19);

- роботодавець не організував та не здійснив, посадовим особам (керівники структурних підрозділів), проведення навчання і перевірку знань з питань охорони праці згідно з Типовим тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб та в обсязі виконуваної ними роботи: Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском , Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів , Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті , Правила охорони праці на автомобільному транспорті , Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями , що є порушенням вимог статті 18 Закону України Про охорону праці , п. 3.18, 5.1, 5.5 НПАОП 0.00.-4.12-05 Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці , затверджене наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 р. № 15, зареєстроване в міністерстві юстиції України 15.02.2005 року за № 231/10511, (п. 3 Розділ V акту перевірки суб`єкта господарювання від 04.04.2019 року № 029.0506.19);

- допущені до виконання робіт працівники, яким не проведено спеціальне навчання і перевірку знань з питань охорони праці працівників, що безпосередньо зайняті на роботах зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою (кочегар - 4 особи; працівники що виконують роботи на висоті - 2 особи), Переліку робіт де є потреба у професійному доборі (водій - 1 особа), що є порушенням вимог статті 18 Закону України Про охорону праці , п. 3.16, 4.1, НПАОП 0.00.-4.12-05 Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці , затверджене наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 року № 15, зареєстроване в міністерстві юстиції України 15.02.2005 року за № 231/10511, (п. 4 Розділ V акту перевірки суб`єкта господарювання від 04.04.2019 року №029.0506.19);

- допущений до експлуатації заточувальний верстат (1 одиниця), не обладнаний захисним пристроєм - екраном, що є порушенням вимог статті 13 Закону України Про охорону праці , п. 1.6. розділу III НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями , затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013 року № 966, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 25.02.2014 року за № 327/25104, (п. 7 Розділ V акту перевірки суб`єкта господарювання від 04.04.2019 року № 029.0506.19);

- не здійснюється відповідно до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проходження передрейсового медичного огляду для водіїв транспортних засобів, що є порушенням вимог статті 13 Закону України Про охорону праці , п. 2.4 розділу II НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті , затверджені наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України № 964 від 09.07.2012 року, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 01.08.2012 року за №1299/21611, (п. 8 Розділ V акту перевірки суб`єкта господарювання від 04.04.2019 року №029.0506.19);

- не здійснюється перевірка технічного стану при випуску автомобілів на лінію та поверненню їх з лінії згідно з вимогами Порядку перевірки технічного стану транспортних засобів автомобільними перевізниками, що є порушенням вимог статті 13 Закону України Про охорону праці , п. 4.2. розділу X НПАОП 0.00- 1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті , затверджені наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України № 964 від 09.07.2012 р., зареєстровані в Міністерстві юстиції України 01.08.2012 р. за №1299/21611, (п. 9 Розділ V акту перевірки суб`єкта господарювання від 04.04.2019 року № 029.0506.19);

- допущені до експлуатації приставні металеві драбини (2 одиниці), яким не проводяться періодичні випробування статичним навантаженням, що є порушенням вимог статті 13 Закону України Про охорону праці , п. 7.27 розділу IV НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями , затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013 року № 966, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 25.02.2014 року за № 327/25104, (п. 14 Розділ V акту перевірки суб`єкта господарювання від 04.04.2019 року № 029.0506.19);

- допущений до експлуатації свердлильний верстат (1 одиниця) не обладнаний лещатами для утримування заготовки на столі, що є порушенням вимог статті 13 Закону України Про охорону праці , п. 1.2. розділу II НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями , затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013 р. № 966, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 25.02.2014 року за № 327/25104, (п. 20 Розділ V акту перевірки суб`єкта господарювання від 04.04.2019 року № 029.0506.19);

- відсутнє випробування контурів заземлення електроустановок підприємства що є порушенням вимог статті 13 Закону України Про охорону праці , п. 1.1.6 НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів , затверджених наказом Держнаглядохоронпраці України від 09.01.1998 року № 4, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10.02.1998 року за № 93/2533, (п. 34 Розділ V акту перевірки суб`єкта господарювання від 04.04.2019 року № 029.0506.19).

У зв`язку з виявленими чисельними порушеннями управлінням Держпраці у Вінницькій області попереджено відповідача про необхідність негайного зупинення робіт (виробництва).

Враховуючи, що відповідачем вимоги управління Держпраці у Вінницькій області залишені без виконання, позивач звернувся до суду із даним адміністративним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 № 877-V (далі - Закон № 877-V).

В розумінні статті 1 Закону №877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) у межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Заходами державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.

Спосіб здійснення державного нагляду (контролю) - процедура здійснення державного нагляду (контролю), визначена законом.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №96 (далі - Положення №96), Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи (п.7 Положення №96).

За приписами статті 4 Закону №877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Відповідно до статті 38 Закону України "Про охорону праці" від 14.10.1992 № 2694-XII (далі - Закон № 2694-XII) державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють, зокрема, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Зокрема, підпунктом 16 пункту 4 Положення №96 передбачено, що Держпраці здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань: забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту; монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення; виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів; організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення та перевірки їх знань.

Згідно з підпунктом 5 пункту 6 вказаного Положення Держпраці для виконання покладених на неї завдань має право безперешкодно проводити відповідно до вимог закону без попереднього повідомлення в будь-яку робочу годину доби, перевірки виробничих, службових, адміністративних приміщень та об`єктів виробництва фізичних та юридичних осіб, які використовують найману працю та працю фізичних осіб, експлуатують машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, та у разі виявлення фіксувати факти порушення законодавства, здійснення нагляду та контролю за додержанням якого віднесено до повноважень Держпраці.

Приписами норми частини першої статті 39 Закону №2694-XII передбачено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, зокрема, мають право видавати в установленому порядку роботодавцям, керівникам та іншим посадовим особам юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та органам місцевого самоврядування обов`язкові для виконання приписи (розпорядження) про усунення порушень і недоліків в галузі охорони праці, охорони надр, безпечної експлуатації об`єктів підвищеної небезпеки, а також забороняти, зупиняти, припиняти, обмежувати експлуатацію підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень, випуск та експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів праці, виконання певних робіт, застосування нових небезпечних речовин, реалізацію продукції, а також скасовувати або припиняти дію виданих ними дозволів і ліцензій до усунення порушень, які створюють загрозу життю працюючих.

Частиною п`ятою статті 4 Закону № 877-V встановлено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відповідно до частини сьомої статті 7 Закону № 877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Із аналізу вищенаведених норм видно, що підставою для звернення з позовом до суду про застосування заходів реагування є виявлення органом нагляду (контролю) порушення вимог законодавства, про що зазначається в акті перевірки.

Вирішуючи питання наявності підстав для вжиття заходів реагування в частині зупинення експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виконання робіт підвищеної небезпеки, суд зважає на те, що за приписами статті 39 Закону України "Про охорону праці" передумовою заборони, зупинення, припинення, обмеження експлуатації підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень, випуску та експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів праці, виконання певних робіт є створення суб`єктом господарювання загрози життю.

Статтею 3 Конституції України закріплено, що людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканість і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Отже, підставою для застосування відповідних заходів реагування є порушення суб`єктом господарювання законодавства про охорону праці, яке створює загрозу життю та здоров`ю людей, та у подальшому може призвести до тяжких наслідків.

Згідно з частиною першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Станом на дату розгляду даної справи порушення, які стали підставою для звернення позивача з даним позовом для застосування заходів реагування, відповідач не усунув, не спростував документально відсутність факту їх вчинення та існування, відтак позов підлягає задоволенню в повному обсязі.

Також, матеріали справи свідчать, що Рішенням 37 сесії 7 скликання Вінницької обласної Ради № 803 від 05.03.2019 року Про припинення Бершадського медичного коледжу шляхом приєднання до Вінницького медичного коледжу ім. акад. Д.К. Заболотного (додаток 1) та наказу Бершадського медичного коледжу Про персональне попередження працівників № 58 від 23.05.2019р. діяльність Бершадського медичного коледжу (додаток 2) припиняється. Державна реєстрація Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті реорганізації від 24.04.2019 р. (строк, визначений засновниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог 25.06.2019 р.

Суд зауважує, що відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідач Бершадський медичний коледж знаходиться в стані припинення.

Вказані обставини додатково свідчать про дотримання строків і процедури проведення перевірки, а відтак і про законність рішення про застосування заходів реагування до Бершадського медичного коледжу.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд враховує, що відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Разом з тим, оскільки позивачем не понесені витрати по залученню свідків і проведенню експертиз, судові витрати не підлягають відшкодуванню.

Керуючись ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Бершадського медичного коледжу (код ЄДРПОУ 020110205, Вінницька обл., м. Бершадь, вул. Юрія Коваленка, 167, ) шляхом:

- заборони виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В.

- заборони експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: водогрійних котлів Е-1,0-0,9Р-3 реєстр. №586, Е-1,0-0,9Р-3 реєстр. №585, електричного устаткування, електрообладнання напругою понад 1000 В;

- відсторонення від виконання робіт посадових осіб (керівників структурних підрозділів), яким не проведено навчання і перевірку знань з питань охорони праці в обсязі виконуваної ними роботи;

- відсторонення від виконання робіт працівників, що безпосередньо зайняті на роботах зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою (кочегар - 4 особи; працівники що виконують роботи на висоті - 2 особи), Переліку робіт де є потреба у професійному доборі (водій -1 особа), яким не проведено спеціальне навчання і перевірку знань з питань охорони праці працівників;

- заборони експлуатації заточувального верстату - 1 одиниця;

- відсторонення від виконання робіт водія, якому не проводиться передрейсовий медичний огляд;

- заборони експлуатації транспортних засобів, яким не проводиться перевірка технічного стану при випуску автомобілів на лінію та поверненню їх з лінії;

- заборони експлуатації приставних металевих драбин - 2 одиниці;

- заборони експлуатації свердлильного верстату - 1 одиниця;

- заборони експлуатації електроустановок закладу.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

позивач - Управління Держпраці у Вінницькій області (вулиця Магістратська, 37, місто Вінниця, 21050, код ЄДРПОУ 39845483)

відповідач - Бершадський медичний коледж (вулиця Юрія Коваленка, 167, місто Бершадь, Вінницька область, 24400, код ЄДРПОУ 02011025)

Суддя підпис Крапівницька Н. Л.

Згідно з оригіналом Суддя

Секретар

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.09.2019
Оприлюднено15.09.2019
Номер документу84220514
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/1939/19-а

Рішення від 13.09.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні