Постанова
від 12.09.2019 по справі 759/15975/19
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ун. № 759/15975/19

пр. № 3/759/6500/19

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 вересня 2019 року суддя Святошинського районного суду м. Києва Бандура І.С., розглянувши матеріали, які надійшли з Департаменту з питань запобігання політичній корупції про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , працюючого керівником політичної партії Право Народу , зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , за ст. 212-21 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

в с т а н о в и в:

В провадження Святошинського районного суду м. Києва надійшов протокол про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ст. 212-21 КУпАП.

Відповідно до вимог ст. 278 КУпАП, посадовою особою при підготовці справи про адміністративне правопорушення до розгляду, серед інших питань, вирішується питання, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Відповідно до ч. 2 ст. 254 КУпАП протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Відповідно до ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз`яснюються його права і обов`язки, передбачені ст. 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

При підготовці справи про адміністративне правопорушення до розгляду, суддею встановлено, що посадовими особами Департаменту з питань запобігання політичній корупції при складанні протоколу та інших матеріалів справи про адміністративне правопорушення, даних вимог закону дотримано не було. Протокол про адміністративне правопорушення не містить розписку ОСОБА_1 про вручення йому одного екземпляру протоколу про адміністративне правопорушення та його пояснень щодо змісту протоколу, а також викладення мотивів свого відмовлення від його підписання; у протоколі відсутня відмітка про роз`яснення ОСОБА_1 його прав і обов`язків, передбачених ст. 268 КУпАП, що є порушенням прав ОСОБА_1 .

Крім того, в матеріалах справи відсутні будь-які відомості щодо виклику ОСОБА_1 для складання протоколу та вручення примірника протоколу, а саме: відсутня інформація щодо отримання ОСОБА_1 повідомлень, та матеріали справи не містять жодних доказів з приводу того, що ОСОБА_1 було відомо про час та місце складання протоколу.

Відповідно до роз`яснень ВССУ з розгляду цивільних та кримінальних справ, що містяться в Постанові Пленума ВССУ з розгляду цивільних та кримінальних справ в постанові № 11 від 17 жовтня 2014 року Про деякі питання дотримання розумних строків розгляду судами, цивільних, кримінальних справ і справ про адміністративні правопорушення , протокол складений без додержання вимог ст. 256 КУпАП, може бути повернутий постановою суду для належного оформлення.

Враховуючи викладене та керуючись ст. ст. 212-21, 254, 256, 278, 283 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ПП ВССУ з розгляду цивільних та кримінальних справ № 11 від 17 жовтня 2014 року Про деякі питання дотримання розумних строків розгляду судами, цивільних, кримінальних справ і справ про адміністративні правопорушення , суддя, -

п о с т а н о в и в:

Справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 про притягнення його до адміністративної відповідальності за ст. 212-21 Кодексу України про адміністративні правопорушення повернути для належного оформлення до Департаменту з питань запобігання політичній корупції.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя: І.С. Бандура

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.09.2019
Оприлюднено17.09.2019
Номер документу84246209
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —759/15975/19

Постанова від 19.02.2020

Адмінправопорушення

Святошинський районний суд міста Києва

Бандура І. С.

Постанова від 12.09.2019

Адмінправопорушення

Святошинський районний суд міста Києва

Бандура І. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні