Справа № 379/1521/18
1-кс/379/745/19
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13.09.2019 року м.Тараща
Слідчий суддя Таращанського районного суду Київської області ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
слідчого СВ Таращанського ВП Миронівського ВП ГУНП в Київській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 ,
розглянув клопотання слідчого СВ Таращанського ВП Миронівського ВП ГУНП в Київській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , про проведення обшуку, подане за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018111190000272 від 21.11.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 275 КК України.
Клопотання надійшло до суду 13 вересня 2019 року.
Суд перевіривши надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання, та, дослідивши докази по даних матеріалах,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СВ Таращанського ВП Миронівського ВП ГУНП в Київській області старший лейтенант поліції ОСОБА_3 13.09.2019 подав до Таращанського районного суду Київської області клопотання, погоджене прокурором Таращанського відділу Кагарлицької місцевої прокуратури юристом 1 класу ОСОБА_4 , про проведення обшуку.
В обґрунтування клопотання слідчим зазначено, 21.11.2018 прокурором Таращанського відділу Кагарлицької місцевої прокуратури юристом 1 класу ОСОБА_5 під час виїзду за адресою вул. Свободи, 1 м. Тараща Київської області встановлено, що за вказаною адресою діє газова заправка. Вказана заправка знаходиться в межах житлового масиву та може становити небезпеку для здоров`я людей та довкілля.
По даному факту відомості внесені прокурором Таращанського відділу Кагарлицької місцевої прокуратури юристом 1 класу ОСОБА_5 до ЄДРР за № 42018111190000272 від 21.11.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 275 КК України.
Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майно щодо об`єкта нерухомого майна № 146780112 від 26.11.2018 встановлено, що власником будинку по АДРЕСА_1 являється ОСОБА_6 , РНОКПП НОМЕР_1 .
Згідно рішення виконкому Ківшоватської сільської ради Таращанського району Київської, назву вулиці Леніна в с. Ківшовата Таращанського району Київської області змінено на Свободи.
05.12.2018 проведений огляд місця події по АДРЕСА_1 . Під час огляду вище вказаної території автомобільного газо - заправочного пункту (АГЗП), чи будь якого іншого обладнання, яке б свідчило про діяльність газової заправки виявлено не було.
06.12.2018 при проведенні огляду місця події на території, розташованій за адресою АДРЕСА_1 виявлено автомобільний газо - заправочного пункт (АГЗП).
Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майно щодо об`єкта нерухомого майна № 148322061 від 06.12.2018 встановлено, що земельна ділянка з кадастровим номером 3224481901:01:008:0036, площею 1,0653, що розташована за адресою вул. Свободи (Леніна), 1-а с. Ківшовата Таращанського району Київської області являється власністю Ківшоватської сільської ради, код ЄДРПОУ 37473467 та відповідно до договору оренди землі від 01.11.2015 перебуває в оренді ТОВ «ЛІДАГРО», код ЄДРПОУ 36826583.
Вищевказана земельна ділянка розташована в межах населеного пункту, з цільовим призначенням для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.
Відповідно до інформації з Головного управління держпродспоживслужби в Київській області, встановлено, що перевірок дотримання вимог законодавства України у сфері роздрібної торгівлі нафтопродуктами, за адресою: вул. Свободи, 1-а, с. Ківшовата Таращанського району Київської області не здійснювалося.
Відповідно до інформації з Головного управління держпраці у Київській області встановлено, що інформація стосовно перевірки дотримання вимог законодавства України з охорони праці та промислової безпеки АГЗП, яка розташована за адресою: вул. Свободи, 1-а, с. Ківшовата Таращанського району Київської області у Головного управління Держпраці відсутня. Разом з тим, Головне управління Держпраці в Київській області що за період 2016-2018 років Головним управлінням Держпраці у Київській області проведення перевірок, вжиття заходів, у тому числі у судовому порядку, спрямованих на припинення чи призупинення діяльності ТОВ «ЛідАгро» (ЄДРПОУ 36826538) та ТОВ «Торговий дім Авантрейд» (ЄДРПОУ 41087423) не здійснювалось.
Відповідно до інформації з Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області встановлено, що відповідно до Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом обєктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, інформація щодо видачі документів дозвільного та декларативного характеру на початок виконання підготовчих та будівельних робіт за адресою: вул. Свободи, 1-а, с. Ківшовата Таращанського району Київської області відсутня. Перевірки за вище вказаною адресою не проводились.
З метою фіксації злочинних дій невстановлених осіб та припинення цих дій, у слідства виникла необхідність у проведенні обшуку території та будівель по вул. Свободи (Леніна), 1-а в с. Ківшовата Таращанського району Київської області, що перебувають в оренді ТОВ «Лідагро», код ЄДРПОУ 36826583.
Беручи до уваги вищевикладене, а також те, що перевірити відомості в інший спосіб не представляється можливим, необхідно отримати дозвіл на проведення обшуку території та будівель по вул. Свободи (Леніна), 1-а, с. Ківшовата Таращанського району Київської області, що перебувають в оренді ТОВ «ЛІДАГРО», код ЄДРПОУ 36826583.
В судовому засіданні слідчий дане клопотання підтримав і просить задовольнити його.
Заслухавши слідчого, дослідивши матеріали клопотання, суд приходить до наступного.
Стаття 30 Конституції України гарантує кожному недоторканність житла чи іншого володіння особи. Так, згідно із цією статтею не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду. У невідкладних випадках, пов`язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину, можливий інший, встановлений законом, порядок проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду і обшуку.
Відповідно до ч. 1 ст. 233 КПК України ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді, крім випадків, установлених частиною третьою цієї статті.
Відповідно до ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого загального суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування.
У разі необхідності провести обшук слідчий за погодженням з прокурором або прокурор звертається до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке повинно містити відомості про:
1) найменування кримінального провадження та його реєстраційний номер;
2) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з розслідуванням якого подається клопотання;
3) правову кваліфікацію кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;
4) підстави для обшуку;
5) житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку;
6) особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться;
7) індивідуальні або родові ознаки речей, документів, іншого майна або осіб, яких планується відшукати, а також їхній зв`язок із вчиненим кримінальним правопорушенням;
8) обґрунтування того, що доступ до речей, документів або відомостей, які можуть у них міститися, неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, документів, відомостей відповідно до частини другої статті 93 цього Кодексу, або за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом, а доступ до осіб, яких планується відшукати, - за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом. Зазначена вимога не поширюється на випадки проведення обшуку з метою відшукання знаряддя кримінального правопорушення, предметів і документів, вилучених з обігу.
До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання.
Клопотання про обшук розглядається у суді в день його надходження за участю слідчого або прокурора.
Слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що:
1) було вчинено кримінальне правопорушення;
2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування;
3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду;
4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи;
5) за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.
У разі відмови у задоволенні клопотання про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи слідчий, прокурор не має права повторно звертатися до слідчого судді з клопотанням про дозвіл на обшук того самого житла чи іншого володіння особи, якщо у клопотанні не зазначені нові обставини, які не розглядалися слідчим суддею.
Вивчивши матеріали клопотання слідчим суддею встановлено, що слідчий просить надати дозвіл на проведення обшуку слідчому СВ Таращанського ВП Миронівського ВП ГУНП в Київській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 , начальнику СВ Таращанського ВП Миронівського ВП ГУНП в Київській області майору поліції ОСОБА_7 , старшому слідчому СВ Таращанського ВП Миронівського ВП ГУНП в Київській області капітану поліції ОСОБА_8 , слідчому СВ Таращанського ВП Миронівського ВП ГУНП в Київській області лейтенанту поліції ОСОБА_9 , слідчому СВ Таращанського ВП Миронівського ВП ГУНП в Київській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_10 за участю працівників СКП Таращанського ВП Миронівського ВП ГУНП в Київській області та працівників УЗЕ ГУНП в Київській області на земельній ділянці з кадастровим номером 3224481901:01:008:0036, а також обшуку будівель, приміщень, споруд побутового, господарського та іншого призначення, які розташовані на земельній ділянці з кадастровим номером 3224481901:01:008:0036 за адресою: вул. Свободи (Леніна), 1-а с. Ківшовата Таращанського району Київської області, яка перебуває в оренді ТОВ «ЛІДАГРО», код ЄДРПОУ 36826583, з метою відшукання та вилучення інженерних комунікацій та обладнання, а саме: ємність для зберігання СПБТ, запірна арматура «ZAWGAZ», «IDMAR» Польща, насос «HIDRO-VACUUM» 4-08 Польща, паливо роздавальна колонка КЕД-50-0,25-2, рама та навіс, касовий апарат EKKA «АЗС POS Mini».
На обґрунтування клопотання слідчим не надано жодного доказу щодо неможливості перевірити відомості, зібрані в ході досудового розслідування щодо діяльності автомобільного газо-заправочного пункту в с. Ківшовата вул.Свободи 1а Таращанського району Київської області в інший спосіб, окрім обшуку.
А тому, враховуючи вимоги ч. 5 ст. 234 КПК України, приходжу до висновку, що слідчим не доведено в судовому засіданні достатність підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення та за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукування та вилучення речей, які мають значення для досудового розслідування.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 234-236 КПК України, слідчий суддя,
УХВАЛИВ:
В задоволенні клопотання слідчого СВ Таращанського ВП Миронівського ВП ГУНП в Київській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , поданого за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018111190000272 від 21.11.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 275 КК України, про проведення обшуку відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя:ОСОБА_1
Суд | Таращанський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 13.09.2019 |
Оприлюднено | 20.02.2023 |
Номер документу | 84249106 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Таращанський районний суд Київської області
Зінкін В. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні