ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43 Вн. № 6/362
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
02 листопада 2009 року 15 год. 29 хв. № 2а-2695/09/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Добрянської Я.І. при секретарі судового засідання Зубко Л.П. за участю представників сторін
позивача не прибув
відповідача Жданов І.В.
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС України в судовому засіданні 02.11.2009 р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулося Управління Пенсійного фонду України у Шевченківському районі м. Києва (позивач) з позовом до (відповідач) про стягнення суми заборгованості по виплаті різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`Відкритого акціонерного товариства Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ`колишнім працівникам та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів в розмірі 34 572,64 грн.
В обґрунтування позову позивач зазначив, що підприємство зобов`язане здійснювати виплати колишнім науковим працівникам різниці між сумою пенсії призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів. ДП Український державний науково -технічний і проектний інститут промислових технологій`в порушення ст.. 24 Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`від 13.12.2005 р. №1977-ХІІ, не здійснювало виплату вказаної різниці колишнім науковим працівникам.
Відповідач - Відкрите акціонерне товариство Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ`проти позову заперечує, та вказує на те, що Постанова Кабінету Міністрів України Про порядок фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних не бюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації згідно із Законом України Про наукову і науково-технічну діяльність`від 24.03.2004 р. №372, та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи`визначає процедуру фінансування різниці між сумою пенсій виключно для наукових працівників не бюджетних державних підприємств та установ. Відповідач не є науковою установою. Згідно Статуту підприємства наукова або науково-технічна діяльність не є основною діяльністю підприємства, а тому дія ст.. 24 Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`не розповсюджується на ВАТ Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ .
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення їх представників, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Відкрите акціонерне товариство Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ`має заборгованість по виплаті різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`колишнім науковим працівникам установи, та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів. Загальна сума заборгованості становить 34 572,64 грн.
Відповідно до ст. 24 Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`від 13.12.1991 року № 1977 (в редакції чинній до 1 січня 2004 року), держава встановлює для наукових (науково-педагогічних) працівників, які мають необхідний стаж наукової, науково-технічної, науково-педагогічної та науково-організаційної роботи (далі - стаж наукової роботи) на державних підприємствах, в установах, організаціях, пенсії на рівні, який забезпечує престижність наукової праці та стимулює систематичне оновлення наукових кадрів.
Відповідно ч. 6 ст. 24 вищезазначеного Закону (в редакції до 1 січня 2004 року) та постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку фінансування та виплати різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних бюджетних установ і організацій, науковим (науково-педагогічним) працівникам державних небюджетних підприємств і організацій згідно із Законом України Про наукову і науково-технічну діяльність , та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи від 13.12.2000 року № 1826, фінансування витрат на виплату різниці у розмірі пенсії працівникам державних бюджетних установ і організацій здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, що передаються до Пенсійного фонду на фінансування пенсій, призначених за різними пенсійними програмами.
Фінансування витрат на виплату різниці у розмірі пенсії працівникам державних небюджетних підприємств і організацій здійснюється за рахунок коштів цих підприємств і організацій, які сплачують Пенсійному фонду кошти на виплату зазначеної різниці.
Виплата різниці у розмірі пенсії працівникам державних бюджетних установ і організацій, науковим (науково-педагогічним) працівникам державних небюджетних підприємств і організацій здійснюється за окремими відомостями, які складаються органами, що призначають пенсії.
Фінансування витрат на виплату різниці у розмірі пенсій особам, які мають стаж роботи на декількох наукових підприємствах, установах і організаціях, здійснюється за рахунок коштів цих підприємств, установ і організацій пропорційно зарахованому стажу роботи..
Як встановлено судом, відповідач Відкрите акціонерне товариство Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ`є колективним підприємством, відповідно до довідки Державного комітету статистики України № 964 від 20.01.2000 р.
Законом України від 20.11.2003 року № 1316 - IV та постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 року № 372 з 1 квітня 2004 року змінено порядок фінансування різниці між сумою пенсій, призначених науковим працівникам державних небюджетних підприємств, установ, організацій згідно із Законом України "Про наукову та науково-технічну діяльність", та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи. Зокрема, ч. 6 статті 24 вищезазначеного Закону різниця між сумою призначеної пенсії за цим Законом та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку має право науковий працівник, фінансується:
для наукових (науково-педагогічних) працівників державних бюджетних наукових установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації - за рахунок коштів державного бюджету;
для наукових (науково-педагогічних) працівників інших державних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації - за рахунок коштів цих підприємств, установ, організацій та закладів, а також коштів державного бюджету у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. При цьому за рахунок коштів державного бюджету науковим (науково-педагогічним) працівникам оплачується з розрахунку на одну особу 50 відсотків різниці пенсії, призначеної за цим Законом.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, бюджетна установа - орган, установа чи організація, визначена Конституцією України, а також установа чи організація, створена у встановленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування, яка повністю утримується за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевих бюджетів. Бюджетні установи є неприбутковими.
Таким чином, позивачу було розраховано різницю між сумою пенсії, призначеної науковим працівникам державних бюджетних і небюджетних установ, підприємств і організацій та сумою пенсій, обчислених відповідно до інших законодавчих актів.
Відповідно до п.8 вищезазначеного Порядку, розмір витрат на виплату різниці пенсій, що підлягають фінансуванню за рахунок державних небюджетних підприємств і організацій, визначається в розрахунку на рік органами Пенсійного фонду до 20 січня поточного року та протягом 10 днів після призначення пенсій згідно з Законом України "Про наукову і науково-технічну діяльність", про що надсилається повідомлення відповідному підприємству, організації.
Управлінням ПФУ в Шевченківському районі м. Києва були надіслані до відповідача повідомлення про наявність заборгованості. Сума заборгованості станом на час розгляду справи в суді, відповідачем не погашена.
Позивач надав докази перебування у трудових відносинах з відповідачем співробітників, які мають право на отримання пенсії відповідно до ст.. 24 Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність (копії в матеріалах справи).
Суд не погоджується з твердження відповідача щодо того, що ВАТ УКРНДІНЖПРОЕКТ`не повинен сплачувати різницю між сумою пенсії, призначеної науковим працівникам згідно із Законом України Про наукову та науково-технічну діяльність`та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів виходячи з того, що згідно Статуту підприємства наукова або науково-технічна діяльність не є основною діяльністю підприємства, а тому дія ст.. 24 Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність не розповсюджується на ВАТ Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ . Також, відповідач вказує на те, що працівники, за яких підприємство має сплачувати різницю були звільнені з підприємства до його реорганізації, а тому, на його думку, ВАТ УКРНДІНЖПРОЕКТ`не повинно виплачувати різницю між сумою пенсії, призначеної науковим працівникам згідно із Законом України Про наукову та науково-технічну діяльність`та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів.
В матеріалах справи наявні довідки ВАТ Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ , які були видані колишнім працівникам підприємства, що мають право на пенсію, призначену відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність , а саме ОСОБА_1 (від 24.05.2005 р. № 3-ВК), ОСОБА_7 (від 08.08.2005 р. № 2-362), ОСОБА_2 (від 08.07.2002 р. № 3-ВК), ОСОБА_6 (від 21.08.2006 р. № 3-ВК), ОСОБА_9 (26.06.2006 р. № 11-302), ОСОБА_8 (від 22.06.2006 р. № 3-ВК), в яких вказано, що дані працівники займалися науково-технічною діяльністю. Тобто, вказані працівники мають право на отримання різниці між сумою пенсії призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів.
Відповідно до ч. 1 ст. 104 Цивільного кодексу України, юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов`язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.
Згідно з ч. 1 ст. 106 ЦК України, злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
Частиною 2 ст. 107 цього Кодексу встановлено, що після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), які мають містити положення про правонаступництво щодо всіх зобов`язань юридичної особи, що припиняється, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов`язання, які оспорюються сторонами.
Таким чином, після реорганізації підприємства до ВАТ Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ`перейшли не тільки права підприємства, але і його обов`язки.
Представник відповідача не надав належно допустимих доказів, які б підтверджували правомірність відмови у сплаті різницю між сумою пенсії, призначеної науковим працівникам згідно із Законом України Про наукову та науково-технічну діяльність`та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів.
Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, суд прийшов до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які підтверджуються достатніми доказами, які свідчать про обґрунтованість позовних вимог. Докази, подані позивачем підтверджують обставини, на які позивач посилається на їх обґрунтування.
Відповідно до ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України, при вирішенні справи по суті суд може задовольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково, у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб`єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення.
Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що з урахуванням положень зазначеної статті необхідно позов задовольнити повністю, оскільки у позивача наявні докази існування податкового боргу у відповідача.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Суд прийшов до висновку про задоволення позовних вимог позивача в повному обсязі та примусово стягнути в рахунок погашення боргу з Відкритого акціонерного товариства Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ 34 572,64 грн.
Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 69, 71, 94, 97, 99, 100, 112, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -
ПОСТАНОВИВ :
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ (01054, м. Київ, вул. Тургенєвська, 38, код ЄДРПОУ 21477918, р/р НОМЕР_1 в АКБ Райффайзенбанк України`МФО 300335) на користь Державного бюджету України, стягувач Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі м. Києва (04070, м. Київ, вул.. Воровського, 29 код ЄДРПОУ 26087323) заборгованість у розмірі 34 572,64 грн. (тридцять чотири тисячі п`ятсот сімдесят дві грн. 64 коп.) на р/р НОМЕР_2 , МФО 322669 в ГУ Ощадбанку по Києву та Київській області.
вирішив адміністративну справу
за позовом Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі м. Києва до Відкрите акціонерне товариство "Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України"Укрндпнжпроект" про стягнення витрат на виплату пенсій, що становлять різницю між сумою пенсій в розмірі 34572,64грн. за участю представників сторін
позивача не прибув
відповідача Жданов І.В.
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС України в судовому засіданні 02.11.2009 р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулося Управління Пенсійного фонду України у Шевченківському районі м. Києва (позивач) з позовом до (відповідач) про стягнення суми заборгованості по виплаті різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`Відкритого акціонерного товариства Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ`колишнім працівникам та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів в розмірі 34 572,64 грн.
В обґрунтування позову позивач зазначив, що підприємство зобов`язане здійснювати виплати колишнім науковим працівникам різниці між сумою пенсії призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів. ДП Український державний науково -технічний і проектний інститут промислових технологій`в порушення ст.. 24 Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`від 13.12.2005 р. №1977-ХІІ, не здійснювало виплату вказаної різниці колишнім науковим працівникам.
Відповідач - Відкрите акціонерне товариство Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ`проти позову заперечує, та вказує на те, що Постанова Кабінету Міністрів України Про порядок фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних не бюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації згідно із Законом України Про наукову і науково-технічну діяльність`від 24.03.2004 р. №372, та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи`визначає процедуру фінансування різниці між сумою пенсій виключно для наукових працівників не бюджетних державних підприємств та установ. Відповідач не є науковою установою. Згідно Статуту підприємства наукова або науково-технічна діяльність не є основною діяльністю підприємства, а тому дія ст.. 24 Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`не розповсюджується на ВАТ Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ .
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення їх представників, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Відкрите акціонерне товариство Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ`має заборгованість по виплаті різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`колишнім науковим працівникам установи, та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів. Загальна сума заборгованості становить 34 572,64 грн.
Відповідно до ст. 24 Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`від 13.12.1991 року № 1977 (в редакції чинній до 1 січня 2004 року), держава встановлює для наукових (науково-педагогічних) працівників, які мають необхідний стаж наукової, науково-технічної, науково-педагогічної та науково-організаційної роботи (далі - стаж наукової роботи) на державних підприємствах, в установах, організаціях, пенсії на рівні, який забезпечує престижність наукової праці та стимулює систематичне оновлення наукових кадрів.
Відповідно ч. 6 ст. 24 вищезазначеного Закону (в редакції до 1 січня 2004 року) та постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку фінансування та виплати різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних бюджетних установ і організацій, науковим (науково-педагогічним) працівникам державних небюджетних підприємств і організацій згідно із Законом України Про наукову і науково-технічну діяльність , та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи від 13.12.2000 року № 1826, фінансування витрат на виплату різниці у розмірі пенсії працівникам державних бюджетних установ і організацій здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, що передаються до Пенсійного фонду на фінансування пенсій, призначених за різними пенсійними програмами.
Фінансування витрат на виплату різниці у розмірі пенсії працівникам державних небюджетних підприємств і організацій здійснюється за рахунок коштів цих підприємств і організацій, які сплачують Пенсійному фонду кошти на виплату зазначеної різниці.
Виплата різниці у розмірі пенсії працівникам державних бюджетних установ і організацій, науковим (науково-педагогічним) працівникам державних небюджетних підприємств і організацій здійснюється за окремими відомостями, які складаються органами, що призначають пенсії.
Фінансування витрат на виплату різниці у розмірі пенсій особам, які мають стаж роботи на декількох наукових підприємствах, установах і організаціях, здійснюється за рахунок коштів цих підприємств, установ і організацій пропорційно зарахованому стажу роботи..
Як встановлено судом, відповідач Відкрите акціонерне товариство Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ`є колективним підприємством, відповідно до довідки Державного комітету статистики України № 964 від 20.01.2000 р.
Законом України від 20.11.2003 року № 1316 - IV та постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 року № 372 з 1 квітня 2004 року змінено порядок фінансування різниці між сумою пенсій, призначених науковим працівникам державних небюджетних підприємств, установ, організацій згідно із Законом України "Про наукову та науково-технічну діяльність", та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи. Зокрема, ч. 6 статті 24 вищезазначеного Закону різниця між сумою призначеної пенсії за цим Законом та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку має право науковий працівник, фінансується:
для наукових (науково-педагогічних) працівників державних бюджетних наукових установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації - за рахунок коштів державного бюджету;
для наукових (науково-педагогічних) працівників інших державних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації - за рахунок коштів цих підприємств, установ, організацій та закладів, а також коштів державного бюджету у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. При цьому за рахунок коштів державного бюджету науковим (науково-педагогічним) працівникам оплачується з розрахунку на одну особу 50 відсотків різниці пенсії, призначеної за цим Законом.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, бюджетна установа - орган, установа чи організація, визначена Конституцією України, а також установа чи організація, створена у встановленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування, яка повністю утримується за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевих бюджетів. Бюджетні установи є неприбутковими.
Таким чином, позивачу було розраховано різницю між сумою пенсії, призначеної науковим працівникам державних бюджетних і небюджетних установ, підприємств і організацій та сумою пенсій, обчислених відповідно до інших законодавчих актів.
Відповідно до п.8 вищезазначеного Порядку, розмір витрат на виплату різниці пенсій, що підлягають фінансуванню за рахунок державних небюджетних підприємств і організацій, визначається в розрахунку на рік органами Пенсійного фонду до 20 січня поточного року та протягом 10 днів після призначення пенсій згідно з Законом України "Про наукову і науково-технічну діяльність", про що надсилається повідомлення відповідному підприємству, організації.
Управлінням ПФУ в Шевченківському районі м. Києва були надіслані до відповідача повідомлення про наявність заборгованості. Сума заборгованості станом на час розгляду справи в суді, відповідачем не погашена.
Позивач надав докази перебування у трудових відносинах з відповідачем співробітників, які мають право на отримання пенсії відповідно до ст.. 24 Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність (копії в матеріалах справи).
Суд не погоджується з твердження відповідача щодо того, що ВАТ УКРНДІНЖПРОЕКТ`не повинен сплачувати різницю між сумою пенсії, призначеної науковим працівникам згідно із Законом України Про наукову та науково-технічну діяльність`та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів виходячи з того, що згідно Статуту підприємства наукова або науково-технічна діяльність не є основною діяльністю підприємства, а тому дія ст.. 24 Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність не розповсюджується на ВАТ Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ . Також, відповідач вказує на те, що працівники, за яких підприємство має сплачувати різницю були звільнені з підприємства до його реорганізації, а тому, на його думку, ВАТ УКРНДІНЖПРОЕКТ`не повинно виплачувати різницю між сумою пенсії, призначеної науковим працівникам згідно із Законом України Про наукову та науково-технічну діяльність`та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів.
В матеріалах справи наявні довідки ВАТ Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ , які були видані колишнім працівникам підприємства, що мають право на пенсію, призначену відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність , а саме ОСОБА_1 (від 24.05.2005 р. № 3-ВК), ОСОБА_7 (від 08.08.2005 р. № 2-362), ОСОБА_2 (від 08.07.2002 р. № 3-ВК), ОСОБА_6 (від 21.08.2006 р. № 3-ВК), ОСОБА_9 (26.06.2006 р. № 11-302), ОСОБА_8 (від 22.06.2006 р. № 3-ВК), в яких вказано, що дані працівники займалися науково-технічною діяльністю. Тобто, вказані працівники мають право на отримання різниці між сумою пенсії призначеної відповідно до Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність`та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів.
Відповідно до ч. 1 ст. 104 Цивільного кодексу України, юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов`язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.
Згідно з ч. 1 ст. 106 ЦК України, злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
Частиною 2 ст. 107 цього Кодексу встановлено, що після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), які мають містити положення про правонаступництво щодо всіх зобов`язань юридичної особи, що припиняється, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов`язання, які оспорюються сторонами.
Таким чином, після реорганізації підприємства до ВАТ Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ`перейшли не тільки права підприємства, але і його обов`язки.
Представник відповідача не надав належно допустимих доказів, які б підтверджували правомірність відмови у сплаті різницю між сумою пенсії, призначеної науковим працівникам згідно із Законом України Про наукову та науково-технічну діяльність`та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів.
Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, суд прийшов до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які підтверджуються достатніми доказами, які свідчать про обґрунтованість позовних вимог. Докази, подані позивачем підтверджують обставини, на які позивач посилається на їх обґрунтування.
Відповідно до ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України, при вирішенні справи по суті суд може задовольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково, у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб`єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення.
Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що з урахуванням положень зазначеної статті необхідно позов задовольнити повністю, оскільки у позивача наявні докази існування податкового боргу у відповідача.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Суд прийшов до висновку про задоволення позовних вимог позивача в повному обсязі та примусово стягнути в рахунок погашення боргу з Відкритого акціонерного товариства Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ 34 572,64 грн.
Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 69, 71, 94, 97, 99, 100, 112, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -
ПОСТАНОВИВ :
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства Проектний та науково-дослідний інститут по газопостачанню, теплопостачанню та комплексному благоустрою міст і селищ України УКРНДІНЖПРОЕКТ (01054, м. Київ, вул. Тургенєвська, 38, код ЄДРПОУ 21477918, р/р НОМЕР_1 в АКБ Райффайзенбанк України`МФО 300335) на користь Державного бюджету України, стягувач Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі м. Києва (04070, м. Київ, вул.. Воровського, 29 код ЄДРПОУ 26087323) заборгованість у розмірі 34 572,64 грн. (тридцять чотири тисячі п`ятсот сімдесят дві грн. 64 коп.) на р/р НОМЕР_2 , МФО 322669 в ГУ Ощадбанку по Києву та Київській області.
Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Постанова суду може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції шляхом подання заяви про апеляційне оскарження постанови суду та апеляційної скарги. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня складення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються Київському апеляційному адміністративному суду через Окружний адміністративний суд міста Києва.
Суддя Добрянська Я.І.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 02.11.2009 |
Оприлюднено | 17.09.2019 |
Номер документу | 84274932 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Добрянська Я.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні