Ухвала
від 16.09.2019 по справі 554/8219/19
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 16.09.2019 Справа № 554/8219/19

Провадження № 1кс/554/13549/2019

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 вересня 2019 року cлідчий суддя Октябрського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 , при секретарі - ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Полтаві клопотання слідчого Першого слідчого відділу слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Полтаві ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Генеральної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні внесеному до ЄРДР за № 62019170000000762 від 21.08.2019, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України,-

В С Т А Н О В И В:

Слідчий Першого слідчого відділу слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Полтаві ОСОБА_3 , звернулася до суду з клопотанням, погодженим прокурором відділу Генеральної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні внесеному до ЄРДР за № 62019170000000762 від 21.08.2019, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

У клопотанні порушується питання про необхідність надання тимчасового доступу речей та документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , адреса АДРЕСА_1 , та підпорядкованих структурних підрозділів, а саме документів реєстраційної справи та податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за період з 01.01.2017 до теперішнього часу, а саме:

-матеріали облікової справи (реєстраційних та статутних документів) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );

-податкові та звітні декларації, звіти, баланси за усіма видами податків та зборів (щоквартальні та річні) з додатками до них, декларації з податку на прибуток, звіти єдиного соціального внеску вказаних підприємств;

-акти, довідки, аналітичні дослідження чи інші матеріали щодо проведення за період з 01.01.2017 по теперішній час, камеральних, документальних (планових або позапланових; виїзних або невиїзних), фактичних перевірок, зустрічних звірок (чи про неможливість проведення зустрічних звірок), аналітичних досліджень, висновків щодо встановлених порушень, також документів, що використовувалися при проведенні таких перевірок та підтверджують виявлені порушення вимог податкового законодавств, донарахованих та сплачених сум, результати їх оскарження, інформацію про передачу їх до правоохоронних органів, відомості про працівників інспекції, які здійснювали такі перевірки, тощо;

-декларацій за формою 1ДФ (персоніфікованого обліку щодо фактичної кількості зареєстрованих осіб), які перебували та перебувають у трудових відносинах з вказаними підприємствами, звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загально обов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів;

--розрахункові рахунки відкриті вказаними підприємствами;

-документи, що містять інформацію щодо наявності основних фондів та засобів, наявності власних або орендованих земельних ділянок, залишків на складах зберігання, обсягів реалізації згідно декларацій з ПДВ та податку на прибуток зазначених підприємств, сплати податків, зборів, інших обов`язкових платежів, в т.ч. суми простроченої податкової заборгованості, недоїмки, відшкодування ПДВ, щомісячно;

-документи, що містять інформацію щодо покупців та постачальників (розширену) з «Системи автоматизованого співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України»;

-документи, що містять розширену інформацію щодо виписаних та отриманих податкових накладних зазначених підприємств з відповідного реєстру;

-листи (запити), які направлялись ІНФОРМАЦІЯ_4 на адресу зазначених підприємств, відповіді на них;

-податкові повідомлення-рішення, податкові вимоги (в тому числі, які надсилались в електронному вигляді через електронний кабінет) ІНФОРМАЦІЯ_4 , сплата донарахованих податкових (грошових) зобов`язань чи їх оскарження вказаними підприємствами, та поштові повідомлення про вручення або не вручення вказаних документів їх посадовим особам;

-- інформацію чи звертались вказані підприємства за відшкодуванням сум ПДВ, вказавши періоди та надати матеріали перевірок щодо відпрацювання заявлених до відшкодування сум ПДВ;

наявну інформацію щодо перебування засновників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) засновниками та директорами інших підприємств, з можливістю ознайомлення з ними та наданням для вилучення їх оригіналів.

Клопотання обґрунтоване тим, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , зловживаючи своїм службовим становищем, діючи умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для себе особисто та в інтересах третіх осіб, зокрема посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 , службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », використовуючи службові повноваження не вчиняють дії з віднесення суб`єктів господарювання до категорії «ризикових» та вносять недостовірні відомості до актів податкових перевірок.

Під час досудового розслідування згідно інформування управління Служби безпеки України у Дніпропетровській області та інших матеріалів досудового розслідування було встановлено, що на території Дніпропетровської області здійснюють фінансово - господарську діяльність ряд підприємств: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , м. Дніпро, директор ОСОБА_5 , зареєстрована за адресою АДРЕСА_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , м. Дніпро, директор ОСОБА_6 , зареєстрована за адресою АДРЕСА_3 ) та інші (входять в сферу впливу підприємців: ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_7 та ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_8 ), які за сприянням службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_9 , виступають постійними переможцями тендерних процедур з реалізації основних інфраструктурних проектів (здебільшого у сфері ЖКГ) за бюджетні кошти.

Серед виявлених порушень встановлені факти розкрадання коштів посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_10 (раніше Управління, реорганізовано у 2018 році) капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_11 (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) за участю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » під час виконання робіт по об`єкту: «Будівництво навчально-виховного комплексу на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » Дніпровської районної ради Дніпропетровської області» на загальну суму 35,9 млн. грн. за договором №82/05-7 від 16.05.2017 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час виконання робіт по об`єкту: «Будівництво навчально-виховного комплексу на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » Дніпровської районної ради Дніпропетровської області» на загальну суму 35,6 млн. грн. за договором №69/03-18 від 22.03.2018. Зокрема виконання робіт відбувалось з використанням низькоякісних матеріалів (бруківка, суміші, плитка та інше), недотримання норм та стандартів при проведенні ремонтних та будівельних робіт, а також залученні до виконання робіт не кваліфікованого персоналу, що проявилось у швидкому псуванні елементів благоустрою вказаних об`єктів та руйнуванні їх окремих частин незважаючи, що здача об`єктів завершеного будівництва відбулась лише у кінці 2018 року.

Зазначені факти зафіксовані протоколом робочої наради ІНФОРМАЦІЯ_14 від 19.07.2019.

В ході перевірки інформації встановлено, що до кошторисної документації закладені заздалегідь завищені коефіцієнти, що призводить до штучного завищення вартості виконання робіт, в результаті чого до актів виконаних робіт вносяться недостовірні дані щодо обсягів та вартості робіт та послуг.

При цьому, службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час виконання умов вказаних договорів, з метою ухилення від сплати оподаткування, в даних податкової звітності відобразили придбання товаро-матеріальних цінностей у підприємств, які мають ознаки фіктивності, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) та інші.

Також, за наявними даними провадження зазначеної протиправної схеми відбувається за попередньою змовою із невстановленими службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_4 , які зловживаючи владою або службовим становищем систематично отримують неправомірну вигоду від зазначених підприємців за безперешкодне ведення ними незаконної фінансово-господарської діяльності, а саме: забезпечують реєстрацію податкових накладних, навмисно не вчиняють дії з віднесення вказаних операції до категорії «ризикових» та вносять недостовірні відомості до актів податкових перевірок.

За наявними даними під час виконання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » зазначених проектів було нанесено збитки державним інтересам у великому розмірі, однак, для виведення повного розміру матеріальної шкоди необхідне проведення будівельно-технічних експертиз.

Відповідно до протоколу робочої наради ІНФОРМАЦІЯ_14 від 19.07.2019 встановлено перелік недоліків при будівництві виявлених при подальшій роботі комунальних закладів « ІНФОРМАЦІЯ_17 « ІНФОРМАЦІЯ_18 » та « ІНФОРМАЦІЯ_19 « ІНФОРМАЦІЯ_18 » Дніпровської районної ради Дніпропетровської області.

Окрім того, до матеріалів досудового розслідування долучено фотографії недоліків будівництва, що призводять до неможливості нормального функціонування навчально виховних закладів.

Будучи допитаною в якості свідка начальник групи централізованого ІНФОРМАЦІЯ_20 - ОСОБА_9 зазначила, що на адресу ІНФОРМАЦІЯ_21 надходили клопотання директора ІНФОРМАЦІЯ_22 , який перебуває на балансі ІНФОРМАЦІЯ_21 з проханнями звернути увагу на проблемні питання які були виявлені нею з початку роботи в закладі, а саме: Відсутня вентиляція у котельні. В проектно-кошторисної документації передбачено встановлення 3-х дефлекторів та отворів для димових труб, але вони відсутні;

В складському приміщенні котельні для зберігання пілетів відсутні двері. В проектно-кошторисної документації передбачено двері для розгрузки пілетів, але вони відсутні;.Двері центрального входу не відрегульовані, що призводить до їх самовільного відкривання;На території дошкільного підрозділу має місце просідання бруківки загальної площею 800 м.кв. (біля сходів електрощитової, на задньому подвір`ї, на під`їздах до зливної ями); Утворились провали біля водостоку поруч зливної ями; Цегляна кладка зливної ями потребує герметизацію, при незначних опадах вода потрапляє в яму; Просідання ґрунту в місцях прокладання труб водопостачання для зрошення;

Адміністрація закладу систематично зверталась до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо усунення недоліків, але на теперішний час недоліки не усунені.

На надіслане повідомлення директора закладу було звернуто увагу та в свою чергу направлено листи в електронну вигляді на електронну адресу обласного ІНФОРМАЦІЯ_23 ( ІНФОРМАЦІЯ_24 ) з викладеними недоліками будівництва, проте відповіді на лист з викладеними проблемами, Адміністрація не отримала.

Станом на 19.07.2019, також залишаються проблемні питання щодо недоліків в будівництві об`єкту, а саме: Фасад будівлі на теперішний час значно пошкоджено, та має недоліки в монтажі;Протікає стеля будівлі в групі № 4,5;Будівля має внутрішні тріщини, в коридорі 1 поверху; Сонячні панелі не працюють;Не працює пожежна сигналізація;Вентиляційна система не працює. В групах № 5,6 запах невідомого походження; Відсутній пожежний гідрант;Котельна не працює належним чином. Значна задимленість приміщення, в складському приміщенні котельні для зберігання пілетів відсутні двері, відсутня підлога в приміщенні де зберігаються пілети, через що пілети вологі;Система опалення приміщень не працює належним чином (в де яких приміщень відсутня в загалі); Не працює кабель Інтернету; Просідання бруківки загальної площею 800 м.кв. (біля сходів електрощитової, на задньому подвір`ї та на під`їздах до зливної ями);.Не функціонує каналізація в будівлі у зв`язку з чим присутній неприємний запах;Покрівля будівлі знаходиться в недобудованому стані;Не встановлено бойлер в пральні та харчоблоку;Лампи головного освітлення будівлі у зв`язку з потраплянням води находяться в аварійному стані;Тріщини в підпорної стіни, що свідчить про значний зсув ґрунту. Зсув ґрунту спостерігається по всій прилеглій території дошкільного закладу; Цегляна кладка зливної ями потребує герметизацію, при незначних опадах вода потрапляє в яму.

Поряд з тим, повідомила що від керівника ІНФОРМАЦІЯ_25 , який знаходиться на балансі ІНФОРМАЦІЯ_21 , на адресу ІНФОРМАЦІЯ_21 надходили клопотання з проханнями звернути увагу на проблемні питання, а саме:Згідно акту від 13.12.2018, щодо питання про низьку температуру ясельної спальні та ясельного туалеті - в спальні 14-15 градусів, в туалеті 12-13 градусів;З початку зими, при випаданні снігу, перепадів температури повітря, відлиги почалося протікання даху на 2-му поверсі нового будинку дошкільного навчального закладу;02 січня 2019 року в 3.00 сталося розмерзання вентиляційного радіатору на стелі 1-го поверху. Внаслідок чого, 1-ий поверх будівлі було затоплено. В групі № 1 постраждали меблі, килимкові покриття;Стеля харчоблоку знаходиться в аварійному стані, внаслідок протікання даху. До цього часу щоденно стеля харчоблоку протікає;21.01.2019 р. на ІІ поверсі в групі № 6 та коридорах почала протікати стеля і вода стікає до цього часу;28.01.2019 р. на ІІ поверсі в групі № 5 теж почала протікати стеля в спальній та туалетній кімнатах, знову постраждали килимові покриття;Впродовж січня почали протікати вікна на ІІ поверсі;Внаслідок цих аварійних ситуацій, пошкоджено стелі в групах № 5, № 6 (намокла та відпала штукатурка), карточки (армстронг), які покривають стелі на І та ІІ поверсі в коридорах будівлі пошкоджено у кількості 60 штук;

Адміністрація закладу систематично зверталась до ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо усунення недоліків, але на теперішний час недоліки не усунуто.

На надіслане повідомлення директора закладу було звернуто увагу та в свою чергу направлено лист в електронну вигляді на електронну адресу обласного ІНФОРМАЦІЯ_23 ( ІНФОРМАЦІЯ_24 ) з викладеними недоліками будівництва, проте відповіді на лист з викладеними проблемами, Адміністрація не отримала.

Станом на 19.07.2019 також залишаються проблемні питання щодо недоліків в будівництві об`єкту, а саме:Фасад будівлі на теперішний час значно пошкоджено, та має недоліки в монтажі;Протікає стеля будівлі;Будівля має внутрішні тріщини, спальні, коридор, пральня, кухня, в кімнатах відпочинку, на терасі не функціонує зливна система та інше;Сонячні панелі не працюють;Не працює пожежна сигналізація;Вентиляційна система не працює;Пожежні резервуари не утримують воду;Не закріплені територіальні світові стовпчики та відсутня в них електрика у зв`язку з аварійним станом;Котельна не працює належним чином. Значна задимленість приміщення, в складському приміщенні котельні для зберігання пілетів відсутні двері, протікає стеля котельні, відсутня підлога в приміщенні де зберігаються пілети, пілети вологі;Система опалення приміщень не працює належним чином (в де яких приміщень відсутня в загалі);Не працює кабель Інтернету;Просідання бруківки біля котельної;Не функціонує каналізація всередині будівлі у зв`язку з чим присутній неприємний запах; Покрівля будівлі знаходиться в недобудованому стані;

З метою проведення всебічного, повного і об`єктивного досудового розслідування, для виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, документування причетності до вчиненого кримінального правопорушення службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , а також інших причетних до злочину осіб, виникла необхідність отримати тимчасовий доступ до документів реєстраційних справ та податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за період з 1 кварталу 2017 по даний час, з можливістю ознайомитись з ними та вилучити їх завірені належним чином копії.

В ході досудового розслідування відповідно до відкритих даних Міністерства юстиції України було встановлено, що зазначені вище документи підприємств ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 ( АДРЕСА_4 ), та підпорядкованих підрозділах, що дає підстави вважати про наявність вищевказаних речей та документів у володінні даної установи.

Отримані під час тимчасового доступу відомості та документи в цілому, слідство в подальшому зможе використати, як докази в кримінальному провадженні, так як вони необхідні для проведення судових експертиз, з метою встановлення суми матеріальної шкоди, містять підписи осіб які можуть бути причетними до вчинення кримінального правопорушення, печатки та інші фактичні дані, що мають доказове значення.

Так, запитувані документи містять інформацію необхідну для встановлення всіх обставин кримінального провадження, зокрема підтвердить той факт, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 не здійснили заходи реагування при виявлення невідповідності наданим документам.

Іншими способами довести обставини кримінального правопорушення, встановити причетних до вчинення кримінального правопорушення осіб, місцезнаходження грошових коштів здобутих злочинним шляхом неможливо.

З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей та документів, зазначених у клопотанні, слідчий суддя вважає можливим розгляд даного клопотання проводити відповідно до ч. 2 ст.163 КПК України без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Слідчий ОСОБА_3 у судове засідання не з`явилася, надіслала до суду заяву про розгляд клопотання за її відсутності, у зв`язку із зайнятістю на роботі, прохала розглядати клопотання за наявними матеріалами та задовольнити клопотання .

Відповідно до ч.4 ст. 107 ЦПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Слідчий суддя, дослідивши надані докази, приходить до наступного висновку.

Згідно п. 5 ч. 2ст.131КПК України заходом забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів.

Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Частиною 6 цієї норми визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Згідно ч.7ст. 163КПКУкраїни слідчийсуддя,суд вухвалі пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів можедати розпорядженняпро наданняможливості вилученняречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженнядоведе наявністьдостатніх підставвважати,що безтакого вилученняіснує реальназагроза зміниабо знищенняречей чидокументів,або такевилучення необхіднедля досягненнямети отриманнядоступу доречей ідокументів163 КПК України/

Судом установлено, що у провадженні Територіального управлінням Державного бюро розслідувань розташованого у місті Полтаві знаходиться кримінальне провадження, внесене до ЄРДР за № 62019170000000762 від 21.08.2019, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України (а.с. 11-12).

Інформація, яка міститься в документах, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , адреса АДРЕСА_1 , та підпорядкованих структурних підрозділів, а саме документах реєстраційної справи та податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_1 )та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_2 )за періодз 01.01.2017до теперішньогочасумає суттєве значення для справи для встановлення наявності чи відсутності фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню. Вищевказані документи містяться відомості, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а саме: подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення), вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, обставини, які впливають на ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення та інше та в подальшому буде слугувати доказами в даному кримінальному, так як вони містять підписи осіб які можуть бути причетними до вчинення кримінального правопорушення, печатки, відомості про рух грошових коштів отриманих злочинним шляхом та інші фактичні дані. Окрім цього вони можуть знадобитись для проведення експертизи, в тому числі для визначення розміру матеріальних збитків, заподіяної кримінальним правопорушенням.

З огляду на викладене, слідчий суддя дійшов до висновку про наявність в матеріалах кримінального провадження достатніх даних, що дають підстави вважати, що вищевказані документи містять дані, що мають значення для встановлення істини у справі, а також з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, а отримання цих відомостей в інший спосіб неможливо, тому клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 132,159-166 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого задовольнити .

1.Надати дозвіл на тимчасовий доступ слідчим Першого слідчого відділу слідчого управління територіального управління Державного бюро розслідувань, у місті Полтаві ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_3 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 до документів, знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , адреса АДРЕСА_1 , та підпорядкованих структурних підрозділів, а саме до документів реєстраційної справи та податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за період з 01.01.2017 до теперішнього часу, а саме:

-матеріали облікової справи (реєстраційних та статутних документів) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );

-податкові та звітні декларації, звіти, баланси за усіма видами податків та зборів (щоквартальні та річні) з додатками до них, декларації з податку на прибуток, звіти єдиного соціального внеску вказаних підприємств;

-акти, довідки, аналітичні дослідження чи інші матеріали щодо проведення за період з 01.01.2017 по теперішній час, камеральних, документальних (планових або позапланових; виїзних або невиїзних), фактичних перевірок, зустрічних звірок (чи про неможливість проведення зустрічних звірок), аналітичних досліджень, висновків щодо встановлених порушень, також документів, що використовувалися при проведенні таких перевірок та підтверджують виявлені порушення вимог податкового законодавств, донарахованих та сплачених сум, результати їх оскарження, інформацію про передачу їх до правоохоронних органів, відомості про працівників інспекції, які здійснювали такі перевірки, тощо;

-декларацій за формою 1ДФ (персоніфікованого обліку щодо фактичної кількості зареєстрованих осіб), які перебували та перебувають у трудових відносинах з вказаними підприємствами, звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загально обов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів;

--розрахункові рахунки відкриті вказаними підприємствами;

-документи, що містять інформацію щодо наявності основних фондів та засобів, наявності власних або орендованих земельних ділянок, залишків на складах зберігання, обсягів реалізації згідно декларацій з ПДВ та податку на прибуток зазначених підприємств, сплати податків, зборів, інших обов`язкових платежів, в т.ч. суми простроченої податкової заборгованості, недоїмки, відшкодування ПДВ, щомісячно;

-документи, що містять інформацію щодо покупців та постачальників (розширену) з «Системи автоматизованого співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України»;

-документи, що містять розширену інформацію щодо виписаних та отриманих податкових накладних зазначених підприємств з відповідного реєстру;

-листи (запити), які направлялись ІНФОРМАЦІЯ_4 на адресу зазначених підприємств, відповіді на них;

-податкові повідомлення-рішення, податкові вимоги (в тому числі, які надсилались в електронному вигляді через електронний кабінет) ІНФОРМАЦІЯ_4 , сплата донарахованих податкових (грошових) зобов`язань чи їх оскарження вказаними підприємствами, та поштові повідомлення про вручення або не вручення вказаних документів їх посадовим особам;

- інформацію чи звертались вказані підприємства за відшкодуванням сум ПДВ, вказавши періоди та надати матеріали перевірок щодо відпрацювання заявлених до відшкодування сум ПДВ;

наявну інформаціющодо перебуваннязасновників ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 )та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_2 )засновниками тадиректорами іншихпідприємств,з можливістю ознайомлення з ними та наданням для вилучення їх оригіналів.

Строк дії ухвали становить один місяць з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей та документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл про проведення обшуку згідно з положеннями кримінально-процесуального кодексу України з метою відшукування та вилучення зазначених документів.

Роз`яснити, що за умисне невиконання ухвали суду, передбачена відповідальність за ст. 382 КК України.

Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення16.09.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу84298929
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —554/8219/19

Ухвала від 08.10.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Троцька А. І.

Ухвала від 17.10.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 09.10.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Тімошенко Н. В.

Ухвала від 08.10.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Троцька А. І.

Ухвала від 18.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 16.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 16.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 16.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 11.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 11.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні