Рішення
від 19.09.2019 по справі 300/1528/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"19" вересня 2019 р. справа № 300/1528/19

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Григорука О.Б., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Заступника керівника Тисменицької місцевої прокуратури Івано-Франківської області до Олешанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області, третя особа - Олешанський заклад дитячої дошкільної освіти "Ромашка" Олешанської сільської ради територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області, про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання до вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

Заступник керівника Тисменицької місцевої прокуратури Івано-Франківської області 17.07.2019 звернувся до суду з адміністративним позовом до Олешанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області, третя особа - Олешанський заклад дитячої дошкільної освіти "Ромашка" Олешанської сільської ради територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області, про визнання протиправною бездіяльності щодо невжиття заходів по оформленні правовстановлюючих документів на земельну ділянку, що використовується для обслуговування закладу дошкільної освіти "Ромашка" площею 0,36 га та яка знаходиться по вул. Радівка, 1, в с. Олеша Тлумацького району Івано-Франківської області та зобов`язання відповідача розглянути на сесії сільської ради питання щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами закладу дошкільної освіти "Ромашка" площею 0,36 га, що знаходиться за адресою вул. Радівка, 1, в с. Олеша, Тлумацького району Івано-Франківської області.

Позовні вимоги мотивовано тим, що під час вивчення стану законності з питань дотримання земельного законодавства України та у сфері охорони дитинства Тисменицькою місцевою прокуратурою виявлено ряд недоліків щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, які перебувають в користуванні навчальних закладів Тлумацького району, та негативно впливають на організацію належного утримання, раціонального використання територій, будівель, інженерних споруд, і можуть привести, у разі їх негайного неусунення, до настання тяжких наслідків, зокрема втрати цих земельних ділянок шляхом незаконного перепрофілювання чи вилучення. Відмічено, що відповідно до листа відповідача №125 від 18.06.2019 приміщення дошкільного навчального закладу "Ромашка", що за адресою с. Олеша вул. Радівка, 1, Тлумацького району перебуває на балансі Олешанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району. Даний заклад дошкільної освіти користується земельною ділянкою площею 0,36 га, на якій розташована будівля та двір закладу. Зазначено, що Олешанська сільська рада об`єднаної територіальної громади Тлумацького району як орган місцевого самоврядування, що згідно Статуту є засновником та здійснює управління закладом дошкільної освіти "Ромашка", на балансі якого перебувають приміщення, у яких він розташований, протиправно не вжила заходів, спрямованих на належне оформлення права постійного користування земельною ділянкою, на якій знаходиться зазначений дошкільний заклад.

Ухвалою від 22.07.2019 Івано-Франківським окружним адміністративним судом відкрито провадження в даній справі, ухвалено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (у письмовому провадженні).

Ухвала про відкриття провадження була направлена судом та вручена відповідачу 30.07.2019, третій особі - 27.07.2019 (а.с.39, 40), однак відповідач правом на подання відзиву, третя особа - пояснень, у встановлений ухвалою суду строк не скористалися.

Згідно частини 2 статті 175 Кодексу адміністративного судочинства України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

За таких обставин, керуючись частиною 2 статті 175 Кодексу адміністративного судочинства України, справа підлягає вирішенню за наявними в ній матеріалами.

Розглянувши матеріали адміністративної справи в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін у відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, дослідивши письмові докази, судом встановлено наступне.

21.05.1997 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис №11171200000000425 про державну реєстрацію Олешанського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) "Ромашка", як юридичної особи. Засновником та органом управління Олешанського закладу дитячої дошкільної освіти "Ромашка" є Олешанська сільська рада об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області (а.с.32-34).

Відповідно до статуту Олешанського закладу дошкільної освіти "Ромашка" Олешанської сільської ради територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області затвердженого рішенням сесії Олешанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області №16-06/2017 від 23.12.2017, засновником даного закладу є Олешанська сільська рада об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області. Дитячий садок є бюджетною неприбутковою установою комунальної власності територіальної громади села Олеша (пункт 1.8). Управління дитячим садком здійснюється його засновником та/або уповноваженим органом управління освітою (пункт 8.1). Майно (будівлі, споруди, комунікації, інвентар, обладнання, спортивні та ігрові майданчики, інші матеріальні цінності) передаються засновником в оперативне управління дитячому садку (пункт 9.1) (а.с.15-26).

Згідно листа Олешанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області №125 від 18.06.2019 приміщення Олешанського закладу дошкільної освіти "Ромашка", що знаходиться за адресою с. Олеша, вул. Радівка, 1, Тлумацького району перебуває на балансі Олешанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області. Даний заклад дошкільної освіти за вказаною адресою користується земельною ділянкою площею 0,36 га, на якій розташована будівля та двір закладу. Правовстановлюючі документи на земельну ділянку площею 0,36 га для обслуговування приміщення Олешанського закладу дошкільної освіти "Ромашка", за адресою с. Олеша, вул. Радівка, 1, Тлумацького району не виготовлено. Питання надання даному дошкільному навчальному закладу земельної ділянки на праві постійного користування на розгляд сесії ради не виносилися, відповідне рішення не приймалося, дозвіл на виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, замовлення проекту відводу земельної ділянки та виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, технічна документація із землеустрою не виготовлялася, правовстановлюючі документи на вказану земельну ділянку не оформлювались (а.с.14).

Відповідно до технічного паспорту за інвентаризаційною справою №96 від 15.07.2014, на території Олешанського закладу дошкільної освіти "Ромашка" за адресою с. Олеша вул. Радівка, 1, Тлумацького району знаходяться, дитячий навчальний заклад, 4 альтанки, 2 убиральні, котельня, бетонне вимощення, сходи та огорожа (а.с.28, 29).

Згідно листа відділу Держгеокадастру у Тлумацькому районі Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області за №10-9-0.30-174/111-19 від 18.06.2019 правовстановлюючі документи на земельну ділянку площею 0,36 га, що знаходиться в АДРЕСА_1 . Олеша, по вул. Радівка, 1, Тлумацького району, Івано-Франківської області, на якій розташований Олешанський заклад дошкільної освіти "Ромашка" у відділі відсутні, право власності не зареєстровано. Зазначено, що Олешанська об`єднана територіальна громада Тлумацького району не зверталась до відділу Держгеокадастру ву Тлумацькому районі Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області для оформлення права власності на вказану земельну ділянку (а.с.27).

Вважаючи, що неоформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку за Олешанським закладом дошкільної освіти "Ромашка" створює передумови для зловживань щодо розпорядження земельною ділянкою, на якій розташований вказаний дошкільний навчальний заклад, ризик для нормального функціонування закладу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей, прокурор звернувся до суду з даним позовом в інтересах держави про визнання протиправною бездіяльності Олешанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області щодо невжиття заходів по оформленні правовстановлюючих документів на земельну ділянку, що використовується для обслуговування закладу дошкільної освіти "Ромашка" площею 0,36 га та яка знаходиться по вул. Радівка, 1, в с. Олеша Тлумацького району Івано-Франківської області та зобов`язання відповідача розглянути на сесії сільської ради питання щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами закладу дошкільної освіти "Ромашка" площею 0,36 га, що знаходиться за адресою вул. Радівка, 1, в с. Олеша, Тлумацького району Івано-Франківської області.

Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 3 статті 15 Закону України "Про дошкільну освіту" визначено, що статус комунального має заклад дошкільної освіти, заснований на комунальній формі власності.

Відповідно до статті 38 Закону України "Про дошкільну освіту" матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно дошкільного навчального закладу належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Джерелами фінансування дошкільного навчального закладу є кошти: засновника (власника); відповідних бюджетів (для державних і комунальних дошкільних навчальних закладів); батьків або осіб, які їх замінюють; добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб; інші кошти, не заборонені законодавством України.

Право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку (частина 1 статті 92 Земельного кодексу України).

Згідно з пунктом "а" частини 2 статті 92 Земельного кодексу України права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності.

Як встановлено, Олешанський заклад дитячої дошкільної освіти "Ромашка" є закладом дошкільної освіти з комунальною формою власності, управління яким здійснюється Олешанською сільською радою територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області (а.с.32-34).

З урахуванням викладеного, земельна ділянка, якою користується Олешанський заклад дитячої дошкільної освіти "Ромашка" повинна перебувати на праві постійного користування.

Частинами 1, 5 статті 60 3акону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об`єкти, визначені відповідно до закону як об`єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.

Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правоможності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

Відповідно до частини 1 статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування (частина 2 статті 116 Земельного кодексу України).

Статтею 12 Земельного кодексу України визначені повноваження сільських, селищних міських рад у галузі земельних відносин, до яких віднесено, зокрема, розпорядження землями територіальних громад та надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 1 пункту "а" частини 1 ст. 32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, серед іншого, належать: власні (самоврядні) повноваження щодо управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.

Статтею 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері регулювання земельних відносин, зокрема: власні повноваження - надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальних громад (підпункт 1 пункту "а" частини 1 статті 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні") та делеговані повноваження: здійснення контролю за додержанням земельного та природоохоронного законодавства, використанням і охороною земель, підготовка висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою, здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою (підпункт 1, 8, 9, 10 пункту "а" частини 2 статті 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

Приписами пункту 34 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради здійснюється вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Відповідно до частини 1 статті 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

З урахуванням викладеного, відповідач як орган місцевого самоврядування наділений необхідними повноваженнями як щодо управління навчальним закладом, який перебуває у комунальній власності, так і повноваженнями щодо розпорядження земельними ділянками комунальної власності.

Процедуру передачі земельних ділянок у користування встановлено статтею 123 Земельного кодексу України.

Згідно з частиною 1 статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).

Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.

Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.

Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування.

Згідно з частинами 3 та 6 статті 123 Земельного кодексу України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Як встановлено статтею 125 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (стаття 126 Земельного кодексу України).

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Згідно з частиною 2 статті 3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Кабінетом Міністрів України 17.10.2012 прийнято розпорядження №802-р "Про здійснення протягом 2012 і 2013 років заходів, пов`язаних з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади", яким зобов`язано центральні органи виконавчої влади, у підпорядкуванні яких перебувають дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади, здійснити протягом 2012 і 2013 років заходи, пов`язані з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади. Державне агентство земельних ресурсів та його територіальні органи повинні забезпечити проведення землевпорядних робіт і оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, в установленому законодавством порядку.

Положеннями частини 2 статті 19 Закону України "Про дошкільну освіту" передбачено, що органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території.

Таким чином, необхідність оформлення відповідачем правовстановлюючих документів на вищевказану земельну ділянку за Олешанським закладом дошкільної освіти "Ромашка" передбачено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №802-р., забезпечення реалізації якого входить до компетенції відповідача.

Відповідач не надав доказів здійснення розгляду на сесії Олешанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області питання щодо передачі в користування земельною ділянкою, на якій розташований Олешанський заклад дошкільної освіти "Ромашка".

При цьому, технічна документація щодо користування вказаною земельною ділянкою не розроблена, правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує Олешанський заклад дошкільної освіти "Ромашка" не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено.

Відповідно до листа відділу Держгеокадастру у Тлумацькому районі Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області за №10-9-0.30-174/111-19 від 18.06.2019 правовстановлюючі документи на земельну ділянку площею 0,36 га, що знаходиться в АДРЕСА_1 . Олеша, по вул. Радівка, 1, Тлумацького району Івано-Франківської області, на якій розташований дошкільний навчальний заклад "Ромашка" у відділі відсутні, право власності не зареєстровано (а.с.27).

Вказане свідчить про те, що Олешанською сільською радою об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області, як засновником дошкільного навчального закладу та органом місцевого самоврядування, у віданні якого перебувають земельні ділянки комунальної власності, допущено протиправну бездіяльність щодо тривалого неоформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами Олешанського закладу дошкільної освіти "Ромашка", а тому підлягають задоволенню позовні вимоги про визнання протиправною бездіяльності Олешанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області щодо невжиття заходів по оформленні правовстановлюючих документів на земельну ділянку, що використовується для обслуговування закладу дошкільної освіти "Ромашка" площею 0,36 га та яка знаходиться по АДРЕСА_2 . Радівка АДРЕСА_3 , в АДРЕСА_1 . Олеша АДРЕСА_4 району АДРЕСА_5 .

У зв`язку з викладеним, беручи до уваги, що права на нерухоме майно, у т.ч. право постійного користування земельною ділянкою, підлягають обов`язковій державній реєстрації відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", враховуючи, що відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами Олешанського закладу дитячої дошкільної освіти "Ромашка" може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей, суд дійшов висновку про необхідність задоволення позовних вимог щодо зобов`язання відповідача розглянути на сесії сільської ради питання щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами закладу дошкільної освіти "Ромашка" площею 0,36 га, що знаходиться за адресою АДРЕСА_6 Радівка АДРЕСА_5 .

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Заступника керівника Тисменицької місцевої прокуратури Івано-Франківської області (вул. Василіянок, 48, м. Івано-Франківськ, 76019) до Олешанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області (код 04356946, вул. М.Грушевського, 121, с. Олеша, Тлумацький р-н, Івано-Франківська обл., 78040), третя особа - Олешанський заклад дошкільної освіти "Ромашка" Олешанської сільської ради територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області (код 34023429, вул. Радівка, 1, с. Олеша, Тлумацький р-н, Івано-Франківська обл., 78040), про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання до вчинення дій - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Олешанської сільської ради об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області щодо невжиття заходів по оформленні правовстановлюючих документів на земельну ділянку, що використовується для обслуговування закладу дошкільної освіти "Ромашка" площею 0,36 га та яка знаходиться по АДРЕСА_2 . Радівка, АДРЕСА_3 , в АДРЕСА_1 . Олеша Тлумацького АДРЕСА_5 .

Зобов`язати Олешанську сільську раду об`єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області розглянути на сесії сільської ради питання щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлями та спорудами Олешанського закладу дошкільної освіти "Ромашка" Олешанської сільської ради територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області площею 0,36 га, що знаходиться за адресою вул. Радівка, 1, в с. Олеша, Тлумацького району Івано-Франківської області.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297, підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Суддя Григорук О.Б.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.09.2019
Оприлюднено20.09.2019
Номер документу84358028
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/1528/19

Рішення від 19.09.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні