Постанова
від 13.09.2019 по справі 760/20413/19
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №3/760/6212/19

у справі №760/20413/19

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 вересня 2019 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Букіна О.М., за участю секретаря судового засідання Кривулько С.В., особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил ОСОБА_2 , представника Київської міської митниці ДФС Кептене Д.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи, що надійшли з Київської міської митниці ДФС, про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника ТОВ СТОЛЕС ЛОДЖИСТІК (ЄДРПОУ 37872143, Україна 65003, Одеська область, м.Одеса, Суворовський р-н, вул. Чорноморського Козацтва, буд. 115), проживає за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) НОМЕР_1 , за ознаками порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, -

ВСТАНОВИВ:

До Солом`янського районного суду м. Києва від Київської міської митниці ДФС України надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил №0406/10000/19 від 03.06.2019 року, складений відносно громадянина України ОСОБА_1 , за ч. 1 ст. 483 МК України.

З зазначеного протоколу вбачається, що 02.05.2019 в зоні митного контролю Сектору митного оформлення № 1 митного поста Спеціалізований Київської міської митниці ДФС (ЦСС ТОВ ЕЛІН ЛТД ; м. Київ, проїзд Військовий, 1), під час митного огляду міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 7750 7828 9082, яке переміщувалось від відправника - QINGDAO LET FLEXITANK CO., LTD (Китайська Народна Республіка) на адресу одержувача - ОСОБА_1 STOLES LOGISTIC LTD (ODESSA, CHERNOMORSKOGO KAZACHESTVA STR, 103, 65003 (UA) ( ОСОБА_1 ТОВ СТОЛЕС ЛОДЖИСТІК (УКРАЇНА, 65003, м. ОДЕСА, ВУЛ. ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, БУД. 103) виявлено оригінали документів:

Рахунок-фактура (інвойс) (COMMRCIAL INVOICE) від 25.03.2019 № LET19079 на товари китайського походження, що переміщуються з порту QINGDAO (Циндао, Китайська Народна Республіка) у двох 40-футових контейнерах, а саме - флексі-танки у кількості 330 картонних коробів (штук), загальною вартістю 64 350 доларів США (з умовою 100% передплати), виставлений компанією QINGDAO LET FLEXITANK CO., LTD (8TH FLOOR OF SHUIYUE BUILDING, ZHENGYANG ROAD 187 CHENGYANG DISTRICT, QINGDAO, CHINA (Китайська Народна Республіка) до STOLES LOGISTIC LTD (ODESSA, CHERNOMORSKOGO KAZACHESTVA STR, 115, 65003) (ТОВ СТОЛЕС ЛОДЖИСТІК (УКРАЇНА, 65003, М.ОДЕСА, ВУЛ. ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, БУД. 115);

Коносамент від 28.03.2019 № ZYTC19030301 на товари, відправлені з порту QINGDAO (Циндао, Китайська Народна Республіка) до порту Южний (Україна) у контейнерах №№ MSKU8255385 , MSKU1192304, а саме: флексі-танки у кількості 330 коробів (штук) загальною вагою брутто 31 218 кг, відправником яких зазначено компанією QINGDAO LET FLEXITANK CO., LTD (8TH FLOOR OF SHUIYUE BUILDING, ZHENGYANG ROAD 187 CHENGYANG DISTRICT, QINGDAO, CHINA (Китайська Народна Республіка) до STOLES LOGISTIC LTD (ODESSA, CHERNOMORSKOGO KAZACHESTVA STR, 115, 65003) (ТОВ СТОЛЕС ЛОДЖИСТІК (УКРАЇНА, 65003, М.ОДЕСА, ВУЛ. ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, БУД. 115).

Відповідно до інформації, наявної на офіційному веб-сайті компанії FedEx (www.fedex.com), 06.05.2019 міжнародне експрес-відправлення документального характеру № 7750 7828 9082 доставлено на адресу одержувача.

За результатом проведеного аналізу інформації, наявної в інформаційних базах даних Державної фіскальної служби України, зокрема, ЄАІС ДФС та АСМО Інспектор , встановлено, що 02.06.2019 в зоні діяльності Одеської митниці ДФС (ВМО № 1 митного поста Південний , пункт контролю Визирка ) через митний кордон України у контейнерах № MSKU8255385, №MSKU1192304 з території Китайської Народної Республіки на адресу ТОВ СТОЛЕС ЛОДЖИСТІК (ЄДРПОУ 37872143) переміщено товари: флексі-танки у кількості 330 коробів (штук) загальною вагою брутто 31 218 кг, які оформлено у митному відношенні за митною декларацією типу ІМ/31/АА від 02.06.2019 № UA500170/2019/013164.

В якості підстави для переміщення вищеописаних товарів через митний кордон України до органу доходів і зборів (Одеська митниця ДФС) подано, серед інших, наступні документи:

Некомерційний інвойс від 25.03.2019 № LET2019079 на товари флексі-танки у кількості 330 коробів (штук), загальною вартістю 54 450 доларів США, виставлений компанією S&O LTD (Lot No. 20, Level 1, Lazenda Commercial Centre Phase 3, Jalan OKK Abdullah, 87000, Malaysia) до одержувача - STOLES LOGISTIC LTD (ODESSA, CHERNOMORSKOGO KAZACHESTVA STR, 115, 65003) (ТОВ СТОЛЕС ЛОДЖИСТІК (УКРАЇНА, 65003, М.ОДЕСА, ВУЛ. ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, БУД. 115);

Коносамент від 28.03.2019 № ZYTC19030301 на товари, відправлені з порту QINGDAO (Циндао, Китайська Народна Республіка) до порту Южний (Україна) у контейнерах №№ MSKU8255385 , MSKU1192304, а саме: флексі-танки у кількості 330 коробів (штук) загальною вагою брутто 31 218 кг, відправником яких зазначено компанією QINGDAO LET FLEXITANK CO., LTD (8TH FLOOR OF SHUIYUE BUILDING, ZHENGYANG ROAD 187 CHENGYANG DISTRICT, QINGDAO, CHINA (Китайська Народна Республіка) до STOLES LOGISTIC LTD (ODESSA, CHERNOMORSKOGO KAZACHESTVA STR, 115, 65003) (ТОВ СТОЛЕС ЛОДЖИСТІК (УКРАЇНА, 65003, М.ОДЕСА, ВУЛ. ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, БУД. 115);

Сертифікат походження № 19 С3702М9448/00021 від 11.04.2019 на товари флексі-танки у кількості 330 коробів (штук) вагою брутто 31 218 кг, що переміщуються з території Китайської Народної Республіки (порт Циндао) від відправника QINGDAO LET FLEXITANK CO., LTD (8TH FLOOR OF SHUIYUE BUILDING, ZHENGYANG ROAD 187 CHENGYANG DISTRICT, QINGDAO, CHINA (Китайська Народна Республіка) до STOLES LOGISTIC LTD (ODESSA, CHERNOMORSKOGO KAZACHESTVA STR, 115, 65003) (ТОВ СТОЛЕС ЛОДЖИСТІК (УКРАЇНА, 65003, М.ОДЕСА, ВУЛ. ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, БУД. 115). В гр. 10 вказаного документу, зазначено номер інвойсу, на підставі якого видано сертифікат - № LET19079 від 25.03.2019 (вказаний номер співпадає з номером комерційного інвойсу, оригінал якого виявлено при митному огляді МЕВ 7750 7828 9082 ). Інші документи, зазначені в гр. 44 МД.

За результатами порівняння відомостей, наявних в документах, які було виявлено під час митного огляду міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 7750 7828 9082 та документів, на підставі яких вищезазначені товари переміщені через митний кордон України в зоні діяльності Одеської митниці ДФС, за рядом ознак було встановлено, що вони стосуються однієї партії товарів, а саме, співпадають відомості щодо найменування, асортименту, кількості товарів, їх одержувача/покупця реєстраційних відомостей транспортних документів, типу та номерів контейнерів, у яких здійснювалось їх перевезення тощо.

Відмінність полягає у відомостях щодо фактурної вартості товарів та їх продавця, а саме: у некомерційному інвойсі від 25.03.2019 № LET2019079, що був поданий у якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України, загальна вартість товарів складає 54 450 доларів США, постачальник - S&O LTD (Малайзія), а відповідно до відомостей, наявних в комерційному інвойсі від 25.03.2019 № LET19079, що був виявлений під час митного контролю міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 7750 7828 9082, загальна вартість цих же товарів складає 64 350 доларів США, продавець - QINGDAO LET FLEXITANK CO., LTD (Китайська Народна Республіка) за 100% передплатою ТОВ СТОЛЕС ЛОДЖИСТІК .

Таким чином, в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари флексі-танки у кількості 330 коробів (штук) вагою брутто 31 218 кг, вартістю 64 350 доларів США або 1 729 250,07 грн. по курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України - 1 долар США - 26,872573 грн., переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

Відповідно до ч. 2 ст. 459 МКУ - суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.

Відповідно до статті 65 Господарського кодексу України:

пункт 3 - для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства.

пункт 5 - керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Відповідно до відомостей інформаційних баз даних ДФС, на дату переміщення вищезазначених товарів через митний кордон України, на посаді керівника ТОВ СТОЛЕС ЛОДЖИСТІК (ЄДРПОУ 37872143) перебував гр. ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ).

Перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_1 відповідає за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов`язаний забезпечити надання до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.

Таким чином, гр. України ОСОБА_1 вчинено дії, спрямовані на переміщення товарів загальною вартістю 1 729 250,07 грн. через митний кордон України на підставі документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

У зв`язку з чим, 03 червня 2019 року працівниками Київської міської митниці ДФС України відносно громадянина ОСОБА_1 було складено протокол про порушення митних правил №0406/10000/19, за ознаками вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Відповідно до матеріалів справи, безпосередні предмети порушення митних правил не вилучались.

Представник Київської міської митниці ДФС України Кептене Д.А. вважав обставини викладені в протоколі про порушення митних правил №0406/10000/19 від 03 червня 2019 року доведеними та просив притягнути гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ч. 1 ст. 483 МК України, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.

ОСОБА_1 та його представник у судовому засіданні проти протоколу заперечували, вважали, що в діях гр. ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення, передбачений ч.1 ст. 483 МК України та просили провадження у справі закрити за відсутності складу адміністративного правопорушення.

Суд, заслухавши пояснення особу, яка притягається до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, його представника, представника митних органів, дослідивши та оцінивши письмові докази, приходить до наступного висновку.

Відповідно до статті 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи МК чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Частиною першою статті 483 МК України передбачено відповідальність особи за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару, згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Таким чином, основним безпосереднім об`єктом є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.

Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.

Необхідно враховувати, що підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.

Документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо не відповідають дійсності: - недійсні документи, тобто документи, що втратили юридичну силу.

Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

Разом з цим, відповідно до протоколу про порушення митних правил від 03.06.2019 року та супровідного листа від 16.07.2019 року до протоколу вбачається, що підставою для порушення справи про порушення митних правил, складання протоколу, послугувало міжнародне експрес-відправлення документального характеру № 7750 7828 9082, яке переміщувалось від відправника - QINGDAO LET FLEXITANK CO., LTD (Китайська Народна Республіка) на адресу одержувача - ОСОБА_1 STOLES LOGISTIC LTD (ODESSA, CHERNOMORSKOGO KAZACHESTVA STR, 103, 65003 (UA) ( ОСОБА_1 ТОВ "СТОЛЕС ЛОДЖИСТІК (УКРАЇНА, 65003, м. ОДЕСА , ВУЛ. ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, БУД. 103), в якому знаходилися документи, зокрема, Рахунок-фактура (інвойс) (COMMRCIAL INVOICE) від 25.03.2019 № LET19079, виставлений компанією QINGDAO LET FLEXITANK CO., LTD (Китайська Народна Республіка).

Проте, зазначене експрес-відправлення документального характеру не може визначатись офіційним повідомленням про вчинене правопорушення, оскільки в ньому відсутні повідомлення про будь-які правопорушення. Також, дане експрес-відправлення та наявні в ньому документи не можуть визнаватись, як докази, що вказують на вчинення саме ОСОБА_1 порушення митних правил.

Досліджені в суді матеріали справи у їх сукупності свідчать про відсутність в діях гр. ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення передбаченого ч.1 ст. 483 МК України, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи декларантом був поданий до митного оформлення товар на підставі документів із зазначенням фактурної вартості товарів саме 54 450 доларів США, які жодних сумнівів у митного органу не викликали, що підтверджується проведеним митним оформленням за митною декларацією типу ІМ/31/АА від 02.06.2019 № UA500170/2019/013164.

Одним із документів, які були подані при митному оформленні був договір поставки № LET19079 від 15.03.2019 року, який був укладений між QINGDAO LET FLEXITANK CO., LTD та S&O LTD та відповідно до якого вартість комплекту флекси-танків , також, складає 54 450,00 доларів США.

Таким чином, надані під час митного оформлення документи підтверджують те, що фактурна вартість зворотного допоміжного обладнання флекси-танки (330 коробів (штук)) складає саме 54 450,00 доларів США.

Згідно п. 6 постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03.06.2005 року №8, документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

При цьому, митним органом не доведено яким чином документи, які були в міжнародному експрес-відправленні документального характеру №7750 7828 9082 з території Китайської Народної Республіки з технічною помилкою мають перевагу над документами, поданими під час митного оформлення в режимі тимчасового ввезення за митною декларацією типу ІМ/31/АА від 02.06.2019 № UA500170/2019/013164, які були прийняті митним органом без зауважень.

Крім того, при порівнянні відомостей, наявних в документах, митний орган зобов`язаний був зробити перевірку законності ввезення на митну територію України товару зворотного допоміжного обладнання флегм-танки (330 коробів (штук)) шляхом направлення відповідного запиту до Китайської Народної Республіки.

Разом з тим, митним органом такої перевірки зроблено не було.

Митним органом не доведено також суб`єктивну сторону адміністративного правопорушення, а саме прямий умисел ОСОБА_1 , який виразився в поданні останнім митним органам документів, отриманих незаконним шляхом або таких, що містять неправдиві дані.

Дії ОСОБА_1 не містять прямого умислу на подання митному органу документів, отриманих незаконним шляхом або таких, що містять неправдиві дані, оскільки поставка товару здійснювалась на виконання умов зовнішньоекономічного договору (контракту) № LET19079 від 15.03.2019 року, який був укладений між QINGDAO LET FLEXITANK CO., LTD та S&O LTD та відповідно до якого вартість комплекту флекси-танків також складає 54 450,00 доларів США, та саме ця сума була сплачена, що підтверджується платіжними дорученнями №MYTT190624074698 від 24.06.2019 року та №MYTT190827268738 від 27.08.2019 року.

Крім того, з матеріалів справи вбачається, що при митному оформленні товару декларантом були подані всі документи, передбачені як обов`язкові, які були оформлені у встановленому чинним законодавством порядку та містили всі реквізити, необхідні для ідентифікації товару, в тому числі інвойс. Подані документи, зокрема, інвойс не містили розбіжностей, ознак підробки та містили всі відомості, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів та відомості щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.

Всі надані документи не викликали у співробітників митних органів підозр у невідповідності даних, що вони містять.

Поряд з цим, зворотне допоміжне обладнання флекси-танки були ввезені в режимі тимчасового ввезення , а саме в режимі відповідно до якого іноземні товари, транспортні засоби комерційного призначення ввозяться для конкретних цілей на митну територію України з умовним повним або частковим звільненням від оподаткування митними платежами та без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності і підлягають реекспорту до завершення встановленого строку без будь-яких змін, за винятком звичайного зносу в результаті їх використання та які в подальшому були ввезені.

Крім того, в наявних у справі про порушення митних правил матеріалах не відображено обставин, які характеризують інкриміноване ОСОБА_1 правопорушення - місця, способу та інших особливостей його вчинення.

Таким чином, митним органом не надано належних та допустимих доказів, які б містили фактичні дані, на основі яких, у визначеному законом порядку, можливо було б стверджувати про подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару, який було переміщено через митний кордон України.

Виходячи з фактично наявних в матеріалах справи доказів, доводи органу доходів і зборів про те, що товари за митними деклараціями переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення, документів, які містять неправдиві відомості необхідні для визначення митної вартості товарів, - ґрунтується на припущенні.

Оцінюючи матеріали справи у їх сукупності, суд вважає, що обставини викладені у протоколі №0406/10000/19 від 03.06.2019 щодо подання гр. ОСОБА_1 , як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості, на підставі яких складений зазначений протокол, не знайшли свого підтвердження в суді та спростовується наданими до суду доказами.

За таких обставин, оскільки представником митного органу не було надано достатніх доказів, які б беззаперечно вказували на те, що дії ОСОБА_1 спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, та подання ним органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, суд, виходячи з норми ч. 3 ст. 62 Конституції України, тлумачить усі сумніви щодо доведеності вини особи на користь останнього.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Враховуючи викладене вище, провадження в справі підлягає закриттю.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 483 ч.1, 486, 487, 495, 497, 522, 524, 526-528 Митного кодексу України, ст.ст. 247, 279, 280, 283-285 КУпАП, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Провадження в справі про притягнення гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, закрити за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя Букіна О.М.

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.09.2019
Оприлюднено20.09.2019
Номер документу84377615
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/20413/19

Постанова від 16.12.2019

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Новов Сергій Олександрович

Постанова від 13.09.2019

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Букіна О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні