Постанова
від 10.09.2019 по справі 755/12681/19
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 755/12681/19

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"10" вересня 2019 р. суддя Дніпровського районного суду м. Києва Гаврилова О.В., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, що надійшла з Департаменту з питань запобігання політичній корупції Національного агентства з питань запобігання корупції про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ,

ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1

за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-15 КУпАП

встановив:

До Дніпровського районного суду м. Києва надійшла адміністративна справа зі складеним протоколом про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за вчинення правопорушення, передбаченого ст.212-15 КУпАП.

Як убачається з даних, що містяться в протоколі про адміністративне правопорушення №50-25/637 від 27 травня 2019 року: За результатами аналізу Звіту про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, поданого політичною партією Основа (код ЄДРПОУ 33146358) за IV квартал 2018 року встановлено, що 07 грудня 2018 року за розрахунковим документом №18655809 на користь Партії ОСОБА_1 надав внесок у розмірі 149 000,00 грн, та 13 грудня 2018 року за розрахунковим документом №18722788 на користь Партії

ОСОБА_1 надав внесок у розмірі 101 000,00 грн. На підтвердження інформації, зазначеної у Звіті Партії, надана банківська виписка ПАТ ПУМБ № НОМЕР_2 від 01 грудня

2018 року по 31 грудня 2018 року, згідно якої 07 грудня 2018 року від ОСОБА_1 надано внесок 149000,00 грн за розрахунковим документом №18655809 на підтримку Партії з призначенням платежу грошовий внесок на підтримку політичної партії та 13 грудня

2018 року за розрахунковим документом №18722788 на користь Партії ОСОБА_1 надав внесок у розмірі 101 000,00 грн. Відповідно до листа Державної фіскальної служби України від

13 березня 2019 №5459/5/99-99-17-02-16 зазначено, що за даними інформаційних систем ДФС у ОСОБА_1 обліковувався податковий борг станом на 07 грудня 2018 року у розмірі

1299,46 грн та станом на 13 грудня 2018 у розмірі 1299,46 грн. Таким чином, ОСОБА_1 вчинив порушення встановленого законом порядку надання внеску на підтримку політичної партії, відповідальність за яке передбачена статтею 212-15 КУпАП.

Згідно ст. 212-15 КУпАП передбачена відповідальність за порушення встановленого законом порядку надання або отримання внеску на підтримку політичної партії, порушення встановленого порядку надання або отримання державного фінансування статутної діяльності політичної партії, а так само порушення встановленого законом порядку надання або отримання фінансової (матеріальної) підтримки для здійснення передвиборної агітації, агітації з всеукраїнського або місцевого референдуму.

Пунктом 8 частини 1 ст.15 Закону України Про політичні партії в Україні передбачено, що не допускається здійснення внесків на підтримку політичної партії фізичними та юридичними особами, які мають непогашений податковий борг.

09 вересня 2019 року на запис суду з Головного управління ДФС у м.Києві Державної фіскальної служби України надійшла відповідь, з якої вбачається, що станом на 25 лютого

2018 року згідно облікових даних інтегрованих карток інформаційно-телекомунікаційної системи контролюючого органу у платника податків ОСОБА_1 обліковувався податковий борг по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки в сумі 656,61 грн, який погашено в повному обсязі 10 червня 2019 року. Інформація про податковий борг наявна на офіційному веб-порталі ДФС України. Одночасно повідомляється, що у платника податків ОСОБА_1 обліковувався податковий борг по коду платежу 18010200 (податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) в сумі 642,85 грн у ГУ ДФС у Київській області (Броварський район).

ОСОБА_1 в судовому засіданні свою вину не визнав, подав клопотання про закриття провадження у справі про адміністративне правопорушення, в якому зазначив, що з дня виявлення уповноваженою особою НАЗК адміністративного правопорушення пройшло більше 3-х місяців, протягом яких може бути накладене адміністративне стягнення, керуючись приписами ч. 3 ст. 38 та п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП, вважає що дане провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю. Зазначає, що дата 25 березня 2019 року, яку уповноважена особа на складання протоколу вказала, як дату виявлення адміністративного правопорушення не відповідає дійсності та матеріалам справи, вважає, що датою виявлення адміністративного правопорушення є

14 березня 2019 року.

Вивчивши справу про адміністративне правопорушення, суд приходить до наступного висновку.

Відповідно до ст. 245 КУпАП, одним із завдань провадження в справах про адміністративне правопорушення є всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи та вирішення її в точній відповідності з законом.

Статтею 9 КУпАП передбачено, що адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до ч. 2 ст. 7 КУпАП, провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Постановою Дніпровського районного суду м.Києва від 21 червня 2019 року адміністративну справу 755/9614/19 відносно ОСОБА_1 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-15 КУпАП повернуто до Департаменту з питань запобігання політичній корупції Національного агентства з питань запобігання корупції для належного оформлення. (а.с.50-51)

09 серпня 2019 року адміністративна справа повторно надійшла до Дніпровського районного суду м.Києва.

У відповідності до вимог п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

У відповідності до вимог ч. 3 ст. 38 КУпАП, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164 -14 ,212 -15 ,212 -21цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

В протоколі про адміністративне правопорушення зазначені день вчинення правопорушення - 07 грудня 2018 року та 13 грудня 2018 року (дата надання внеску), день виявлення правопорушення - 25 березня 2019 року (а.с.3).

Разом з тим, як убачається з матеріалів справи, інформація про наявність у ОСОБА_1 податкового боргу отримана Національним агентством з питань запобігання корупції 14 березня 2019 року (а.с.22).

Враховуючи, що адміністративне правопорушення виявлено було 14 березня 2019 року, суд приходить до висновку про закриття провадження у справі на підставі п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП, у зв`язку з закінченням строків, передбачених ст. 38 КУпАП.

В свою чергу, суд враховує, що Законом України Про судовий збір та ст. 40-1 КУпАП визначено, що судовий збір стягується лише у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення, а тому виходячи з норм ч. 2 ст. 284 та ст. 247 КУпАП, не вбачає підстав для стягнення судового збору.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 38, 212-15, 247, 251, 252, 283-285 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя -

п о с т а н о в и в:

Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-15 КУпАП, на підставі ст. 38, п. 7 ст. 247 КУпАП - закрити.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення через Дніпровський районний суд м. Києва.

Суддя

Дата ухвалення рішення10.09.2019
Оприлюднено20.09.2019
Номер документу84381285
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —755/12681/19

Постанова від 10.09.2019

Адмінправопорушення

Дніпровський районний суд міста Києва

Гаврилова О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні