УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
УХВАЛА
18.09.2019м. ДніпроСправа № 904/1566/19
Суддя господарського суду Дніпропетровської області Владимиренко І.В. розглянувши матеріали справи
Кредитор : Товариство з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "ПРОПРІО", м. Київ
Боржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НЬЮ СЕНД" (49107, м. Дніпро, вул. Шинна, 4; ЄДРПОУ 38537633)
про визнання банкрутом
Представники:
від боржника: ліквідатор не з`явився
від ГУ ДФС у Дніпропетровській області: представник Коваленко Д.В. №17979/04-36-10-08-06 від 19.02.19р.
від кредитора: представник не з`явився
ВСТАНОВИВ:
Постановою господарського суду від 07.05.19р. визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "НЬЮ СЕНД" (49107, м. Дніпро, вул. Шинна, 4; ЄДРПОУ 38537633) - банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру у справі строком на 4 місяці. Ліквідатором ТОВ "НЬЮ СЕНД" призначено арбітражного керуючого Кулика Максима Вікторовича (свідоцтво № 928 від 13.05.13р., адреса: 01030, м. Київ, вул. Івана Франка, 20).
Ухвалою господарського суду від 17.07.19р. визнані грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "ПРОПРІО" у сумі 3 842,00 грн. (1 черга задоволення); 2 015 000,00 грн. (4 черга задоволення). Затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ "Нью Сенд" з вимогами наступного кредитора: 1. Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "ПРОПРІО" у сумі 3 842,00 грн. (1 черга задоволення); 2 015 000,00 грн. (4 черга задоволення). Клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області № б/н від 12.07.2019р.прийнято до розгляду. Призначено судове засідання для розгляду клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області № б/н від 12.07.2019р., звіту ліквідатора на 18.09.2019р. о 11:00 год. Продовжено строк ліквідаційної процедури ТОВ "НЬЮ СЕНД" та повноваження ліквідатора ТОВ "НЬЮ СЕНД" арбітражного керуючого Кулика М.В. до дати судового засідання до 18.09.2019р.
17.09.2019р. до суду від ліквідатора надійшли заперечення №02-27/31 від 13.09.2019р. на клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області. Судом заперечення прийняті до відома.
17.09.2019р. до суду від ліквідатора надійшло клопотання №02-27/32 від 17.09.2019р. про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ "НЬЮ СЕНД" та повноваження ліквідатора ТОВ "НЬЮ СЕНД" арбітражного керуючого Кулика М.В. на 4 місяці. Судом клопотання прийнято до розгляду.
В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину ухвали.
Розглянувши в судовому засіданні 18.09.2019р. клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 12.07.19р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "Нью Сенд" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/1566/19 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута, заслухавши присутніх учасників провадження у справі про банкрутство, суд встановив наступне.
Згідно з пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.
Відповідно до п. 78.1. п. 78.1.7. ст. 78 Податкового Кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків;
Згідно п. 78.4. ст. 78 Податкового Кодексу України, про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.
Відповідно до п. 81.1 ст. 81 Податкового Кодексу України, посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу; копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу; службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки. Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки. Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється. При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення. У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) розписатися у направленні на перевірку посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, який засвідчує факт відмови. У такому випадку акт про відмову від підпису у направленні на перевірку є підставою для початку проведення такої перевірки.
В своєму клопотанні ГУ ДФС у Дніпропетровській області просить суд зобов`язати ліквідатора ТОВ "Нью Сенд" надати ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку ТОВ "Нью Сенд" без зазначення періоду.
До свого клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області надало наказ заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 2997-п від 24.05.19р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Нью Сенд" в якому наказано наступне: провести документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Нью Сенд" з 28.05.2019р. тривалістю 5 робочих днів, перевірку провести за період діяльності з 01.01.2016р. по теперішній час з метою превірки дотримання вимог податкового, валютного законодавства та іншого законодавства та за період з 13.02.2013р. по теперішній час з метою перевірки дотримання законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Але, господарським судом встановлено, що до клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області в супереч Податкового Кодексу України, не надано доказів про надсилання письмового повідомлення ліквідатору Кулику М.В., який є ліквідатором по справі про банкрутство ТОВ "Нью Сенд" чи посадовим особам боржника ТОВ "Нью Сенд" про дату початку та місце проведення такої перевірки.
ГУ ДФС у Дніпропетровській області також не надало суду, своїх обґрунтувань та їх підтверджень, щодо не проведення в строки визначені в наказі заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 2997-п від 24.05.19р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Нью Сенд".
На даний час строк визначений в наказі заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 2997-п від 24.05.19р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Нью Сенд" сплинув.
Щодо прохання ГУ ДФС у Дніпропетровській області в своєму клопотання про не затверджування звіту та ліквідаційного балансу по справі № 904/1566/19 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута, господарський суд зазначає наступне.
Постановою господарського суду від 07.05.2019р. визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "НЬЮ СЕНД" (49107, м. Дніпро, вул. Шинна, 4; ЄДРПОУ 38537633) - банкрутом.
Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.
Отже, Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено граничний строк для проведення ліквідаційної процедури який становить дванадцять місяців.
Господарський суд вважає, що у ГУ ДФС у Дніпропетровській області є достатньо часу для проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Нью Сенд".
Ліквідатор згідно своїх письмових заперечень на клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області зазначив, що підстав для задоволення даного клопотання не має, зважаючи на відсутність для цього належних правових та фактичних підстав, з огляду на наступне.
Постановою господарського суду Дніпропетровської області від 07.05.2019р. ліквідатором ТОВ "Нью-Сенд" призначено арбітражного керуючого Кулика Максима Вікторовича, до нього перейшли права керівника юридичної особи - банкрута, а тому контролюючий орган зобов`язаний про проведення документальної позапланової перевірки та необхідність надання документів для її проведення повідомити саме ліквідатора.
Однак, до сьогоднішнього дня ліквідатор не отримував жодні документи про призначення або початок позапланової документальної перевірки ТОВ "Нью-Сенд", не запитувались документи боржника. Таким чином, перевірка банкрута не розпочалась.
При цьому, ліквідатор просив суд звернути увагу на те, що Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та іншими нормативними документами не передбачено обов`язку ліквідатора банкрута надавати документи фінансово-господарської діяльності та бухгалтерського обліку банкрута або інші документи податковому органу, в інших випадках ніж при податковій перевірці.
У зв`язку з чим, ліквідатор просив суд в задоволенні клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області відмовити в повному обсязі.
Отже, враховуючи вищенаведене, господарський суд вирішив клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 12.07.19р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "Нью Сенд" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/1566/19 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута залишити без задоволення.
Крім того, розглянувши в судовому засіданні 18.09.2019р. клопотання ліквідатора №02-27/32 від 17.09.2019р. про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ "НЬЮ СЕНД" та повноваження ліквідатора ТОВ "НЬЮ СЕНД" арбітражного керуючого Кулика М.В. на 4 місяці, господарським судом встановлено, що на сьогоднішній день ліквідатором не завершені і продовжують вживатись необхідні заходи у ліквідаційній процедурі ТОВ "НЬЮ СЕНД", у тому числі щодо виявлення, оцінки та реалізації майна банкрута та погашення грошових вимог кредиторів.
Відповідно до ч.2 ст. 119 ГПК України встановлений судом процесуальний строк може бути продовжений судом за заявою учасника справи, поданою до закінчення цього строку, чи з ініціативи суду.
Враховуючи вищевикладене, для повного та всебічного розгляду справи, господарський суд Дніпропетровської області вирішив задовольнити клопотання ліквідатора №02-27/32 від 17.09.2019р. про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ "НЬЮ СЕНД" та повноваження ліквідатора ТОВ "НЬЮ СЕНД" арбітражного керуючого Кулика М.В. на 4 місяці.
Продовжити строк ліквідаційної процедури ТОВ "НЬЮ СЕНД" та повноваження ліквідатора ТОВ "НЬЮ СЕНД" арбітражного керуючого Кулика М.В. на 4 місяці.
Керуючись ст. ст. 40, 41, 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 119, 121, 216, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд -
УХВАЛИВ:
Клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 12.07.19р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "Нью Сенд" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки та не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс по справі № 904/1566/19 до моменту надання ГУ ДФС у Дніпропетровській області документів фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута залишити без задоволення.
Клопотання ліквідатора №02-27/32 від 17.09.2019р. про продовження строку ліквідаційної процедури ТОВ "НЬЮ СЕНД" та повноваження ліквідатора ТОВ "НЬЮ СЕНД" арбітражного керуючого Кулика М.В. на 4 місяці задовольнити.
Продовжити строк ліквідаційної процедури ТОВ "НЬЮ СЕНД" та повноваження ліквідатора ТОВ "НЬЮ СЕНД" арбітражного керуючого Кулика М.В. на 4 місяці.
Зобов`язати ліквідатора - після закінчення ліквідаційної процедури надати до суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів, всі документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена у 10-ти денний строк до Центрального апеляційного господарського суду через господарський суд Дніпропетровської області.
Ухвала підписана 18.09.2019 року.
Копію ухвали надіслати: кредитору, ліквідатору, ГУ ДФС у Дніпропетровській області.
Також, господарський суд Дніпропетровської області зазначає, що з 17.06.2013 р. у господарському суді Дніпропетровської області запроваджено реалізацію проекту щодо надсилання судом електронних документів учасникам судового процесу із застосуванням автоматизованої системи документообігу суду, відповідно до Тимчасового регламенту обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 07.09.2012 року №105.
Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:
1.Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщений на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою : mail.gov.ua
2. Подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі. Процесуальні документи у відповідній справі, що видані після дати подання вказаної Заявки до суду, будуть надходити в електронному вигляді на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в Заявці.
Суддя І.В. Владимиренко
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 18.09.2019 |
Оприлюднено | 23.09.2019 |
Номер документу | 84383488 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Владимиренко Ігор Вячеславович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні