ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
УХВАЛА
10.09.2019 р. Справа № 914/560/18
Господарський суд Львівської області у складі судді Морозюка А.Я.,
за участю секретаря Пукач М.В.
розглянувши у судовому засіданні справу за заявою Головного управління ДФС у Львівській області, м. Львів
про банкрутство Приватної фірми «Наталі» (79021, м. Львів, вул. Кульпарківська, буд. 93, ідентифікаційний код 24119556)
за участю представників кредиторів:
від ГУ ДФС у Львівській області: Янкович Н.А. - головний державний інспектор
від АТ «Сбербанк» : не з`явився
ліквідатор: Чорній М.В. - арбітражний керуючий
ВСТАНОВИВ:
Головне управління ДФС у Львівській області звернулось до суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Приватної фірми «Наталі» в порядку загальних норм Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .
Ухвалою суду від 03.04.2018 р. (суддя Чорній Л.З.) заяву Головного управління ДФС у Львівській області про відкриття провадження у справі про банкрутство Приватної фірми «Наталі» прийнято до розгляду; арбітражного керуючого, визначеного автоматизованою системою - Боярчукова Сергія Григоровича, зобов`язано протягом трьох днів з дня отримання ухвали надати суду заяву на участь у справі про банкрутство ПФ «Наталі» , відповідно до вимог ст. 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , підготовче засідання суду призначено на 03.05.2018 р.
У зв`язку з тим, що у встановлений строк, на адресу суду заява від арбітражного керуючого, визначеного автоматизованою системою - Боярчукова С.Г., про призначення його розпорядником майна у даній справі не надійшла, суд дійшов висновку повторно здійснити запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого у даній справі.
Ухвалою суду від 03.05.2018 р. підготовче судове засідання відкладено на 10.05.2018р.
Згідно довідки щодо кандидатури арбітражного керуючого (повторно), автоматичною системою визначено арбітражного керуючого Чорнія Мар`яна Володимировича.
Арбітражний керуючий Чорній Мар`ян Володимирович 05.05.2018 р. надав суду заяву на участь у справі про банкрутство Приватної фірми «Наталі» відповідно до вимог ст. 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .
Ухвалою суду від 10.05.2018 р. заявлений самовідвід судді Чорній Л.З. у справі №914/560/18 задоволено.
На підставі розпорядження керівника апарату суду №198 від 10.05.2018 р. здійснено повторний автоматизований розподіл даної справи, внаслідок якого справу №914/560/18 розподілено судді Морозюку А.Я. Також разом з матеріалами справи судді Морозюку А.Я. передано заяву від 06.04.2018 р. про участь у справі арбітражного керуючого Рудого А.М. та заяву від 05.05.2018 р. №02-01/1453 про участь у справі арбітражного керуючого Чорнія М.В.
Ухвалою суду від 15.05.2018 р. (суддя Морозюк А.Я.) матеріали за заявою Головного управління ДФС у Львівській області про відкриття провадження у справі про банкрутство Приватної фірми «Наталі» прийнято до свого провадження. Підготовче засідання суду призначено на 29.05.2018 р.
Ухвалою суду від 29.05.2018 р. відкрито провадження у справі про банкрутство Приватної фірми «Наталі» , визнано вимоги кредитора - Головного управління ДФС у Львівській області - в розмірі 2 959 141 грн. 30 коп. (безспірні вимоги) та вимоги в розмірі 54 335 грн. 25 коп. (з яких 29 490,87 грн. - основний борг та 24 844,38 грн. - штрафні (фінансові) санкції та пеня), які не враховуються як підстава для відкриття провадження у справі про банкрутство); введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника; введено процедуру розпорядження майном боржника; розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Чорнія Мар`яна Володимировича, встановлено арбітражному керуючому Чорнію М.В. оплату послуг (грошову винагороду) за виконання повноважень розпорядника майна у справі в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень шляхом її авансування заявником (кредитором) у відповідності до вимог ч. 2 ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ; попереднє засідання суду призначено на 21.08.2018р.
Оголошення про порушення справи про банкрутство Приватної фірми «Наталі» опубліковано на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 30.05.2018 р. за №51624.
Ухвалою суду від 21.08.2018 р. затверджено реєстр вимог кредиторів; призначено проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; підсумкове засідання суду призначено на 18.09.2018 р.
Постановою суду від 18.09.2018 р. затверджено звіт розпорядника майна арбітражного керуючого Чорнія Мар`яна Володимировича про нарахування і виплату основної грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном Приватної фірми «Наталі» на суму 29 302 грн. 37 коп., з яких: грошова винагорода - 27 922 грн. 50 коп.; витрати - 1 379 грн. 87 коп.; Стягнуто з ГУ ДФС у Львівській області на користь арбітражного керуючого Чорнія Мар`яна Володимировича основну грошову винагороду за період виконання повноважень розпорядника майна у справі №914/560/18 про банкрутство Приватної фірми «Наталі» в сумі 27 922 грн. 50 коп.; Процедуру розпорядження майном Приватної фірми «Наталі» та повноваження розпорядника майна арбітражного керуючого Чорнія Мар`яна Володимировича припинено; Приватну фірму «Наталі» визнано банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру; Ліквідатором по справі призначено арбітражного керуючого Чорнія Мар`яна Володимировича; Засідання суду призначено на 04.12.2018 р.
Повідомлення про визнання Приватної фірми «Наталі» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 18.09.2018 р. за №54253.
В судовому засіданні 04.12.2018 р. розглянуто заяву АТ «Сбербанк» з вимогами до ПФ «Наталі» на суму 11 529, 42 грн., за результатами розгляду якої винесено ухвалу про визнання вимог.
Також ухвалою суду від 04.12.2018 р. клопотання ліквідатора №02-01/1838 від 13.11.2018 р. та №02-01/1895 від 30.11.2018 р. про скасування арештів з майна ПФ «Наталі» задоволено. Скасовано обтяження (арешт), накладене на нерухоме майно банкрута - Приватної фірми «Наталі» , який внесено до Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна а саме: арешт нерухомого майна №13098209. Скасовано обтяження накладене на рухоме майно банкрута - Приватної фірми «Наталі» , яке внесено до Державного реєстру обтяжень рухомого майна, а саме: публічне обтяження (податкову заставу) №16704621. Розгляд справи відкладено на 19.02.2019 р.
Ухвалою суду від 19.02.2019 р. розгляд справи відкладено на 02.04.2019 р. Ухвалою суду від 02.04.2019 р. задоволено клопотання ліквідатора №02-01/2054 від 16.01.2019 р. та скасовано арешти з коштів ПФ «Наталі» що містяться на банківських рахунках, розгляд справи відкладено на 11.06.2019 р. Ухвалою суду від 11.06.2019 р. розгляд справи відкладено на 10.09.2019 р.
19.08.2019 р. від ліквідатора до суду надійшло клопотання №02-01/2698 від 15.08.2019 р., в якому ліквідатор просить затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ПФ «Наталі» ; визнати погашеними грошові вимоги ГУ ДФС у Львівській області та АТ «Сбербанк» ; затвердити звіт арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації; винести ухвалу про ліквідацію ПФ «Наталі» . До клопотання додано звіт ліквідатора від 15.08.2019 р. №02-01/2697 з додатками, ліквідаційний баланс станом на 15 серпня 2019 р., реєстр вимог кредиторів станом на 15.08.2019 р., протокол №5 засідання комітету кредиторів від 15.08.2019 р.
Також 19.08.2019 р. від ліквідатора надійшла заява №02-01/2699 від 15.08.2019 р. (з додатками) про видачу наказу на примусове стягнення коштів з ГУ ДФС у Львівській області.
Вказані клопотання 02-01/2698 від 15.08.2019 р. та заяву №02-01/2699 від 15.08.2019 р. ухвалою суду від 28.08.2019 р. призначено до розгляду в судовому засіданні на 10.09.2019 р.
В судовому засіданні 10.09.2019 р. ліквідатор надав пояснення щодо поданого звіту, повідомив, що майнові активи у банкрута відсутні, за юридичною адресою ПФ Наталі боржник не знаходиться, надіслана керівнику боржника поштова кореспонденція повертається, вважає ліквідаційну процедуру завершеною, та просив затвердити звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута та звіт про оплату послуг та витрат, підприємство ліквідувати, провадження у справі закрити. Також підтримав заяву про видачу наказу на примусове стягнення грошової винагороди та витрат, та уточнив вимоги заяви про видачу наказу, просить кошти стягнути пропорційно до визнаних вимог з кредиторів ГУ ДФС у Львівській області та АТ Сбербанк .
Представник кредитора (ГУ ДФС у Львівській області) клопотання про затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу та інші клопотання підтримав.
Представник кредитора (АТ Сбербанк ) в судове засідання не з`явився, про причини неявки суд не повідомив.
Із поданого суду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, доданих документів та матеріалів справи вбачається наступне.
Як зазначено у звіті ліквідатора та підтверджується наявними у справі матеріалами, в процесі розпорядження майном та в ліквідаційній процедури арбітражний керуючий, з метою отримання інформації, документів боржника, та проведення інвентаризації майнових активів ПФ Наталі направляв на адреси керівника та засновника фірми п. ОСОБА_1 . ОСОБА_2 . відповідні листи-вимоги та запити від 05.06.2018 р. №02-01/1533, від 05.07.2018 р. №02-01/1624, від 02.01.2019р. №02-01/2016 та №02-01/2017 про передання належним чином завірених копій бухгалтерської, фінансової та статистичної звітності, документації на всі види майнових активів, печаток та штампів належних банкруту, а також інформацію про матеріальні та інші цінності, що належать ПФ Наталі , проте відповіді та жодної документації чи матеріальних цінностей арбітражному керуючому не передано (на адресу ліквідатора листи-вимоги повертаються з поштовими відмітками за закінченням встановленого строку зберігання ).
Також в матеріалах справи наявний Акт про відсутність за місцезнаходженням від 11.09.2018 р., згідно якого при виході арбітражним керуючи за місцезнаходженням ПФ «Наталі» у присутності представника ГУ ДФС у Львівській області встановлено, що за юридичною адресою ПФ «Наталі» жодних реквізитів (таблички тощо), що ідентифікують боржника не виявлено, керівні органи відсутні, печаток, штампів, документації, в тому числі бухгалтерської, кадрової, фінансової та статистичної звітності, не виявлено (том-2, а.с. 146).
Окрім цього ліквідатором було надіслано запит від 14.12.2018р. за №02-01/1966 до Франківського ВП ГУНП у Львівській області про надання інформації про розгляд заяви ліквідатора від 24.10.2018р. за №02-01/1808 щодо перевірки фактів викладених в заяві та вжиття заходів щодо передання ОСОБА_3 . ліквідатору ПФ Наталі печаток, штампів, матеріальних та інших цінностей, бухгалтерської, кадрової, фінансово-господарської та іншої документації банкрута, у відповідь на який Франківський відділ поліції ГУ НП у Львівській області листом від 27.11.2018 р. №1989/41/09-18 повідомив, що звернення з приводу можливих неправомірних дій керівника ПФ «Наталі» Карунос А.В. розглянуто, відомості по даному зверненні СВ ВП до ЄРДР не вносились, та листом від 02.01.2019 р. №58/41/01-19 повідомив, що по матеріалах звернення проведено перевірку, та надав висновок від 14.11.2018 р., згідно якого по наявних матеріалах звернення щодо можливих неправомірних дій зі сторони керівника ПФ «Наталі» Карунос А.В., на даний час не встановлено ознак кримінального правопорушення, подальший розгляд матеріалів припинено.
З метою встановлення майнових активів ПФ «Наталі» в ліквідаційній процедури арбітражним керуючим було здійснено ряд запитів до обов`язкових реєстраційних установ на які надійшли відповіді від Державного космічного агентства України (лист №5174/10-К3.3/18 від 08.10.2018 р.), ДП «Український державний центр радіочастот» (лист №20/09.4.2-04/25-1463/12125 від10.10.2018 р.), Філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (лист №36/3169 від 08.10.2018 р.), ГУ Держпраці у Львівській області (лист в№9691/1/09-09 від 08.10.2018 р.), ГУ Держгеокадастру у Львівській області (лист №19-13-0.2-9184/2-18 від 10.10.2018 р.), Регіональної філії «Львівська залізниця (лист №НЮ-2225 від 09.10.2018 р.), Регіонального сервісного центру у Львівській області (лист №31/13-12687з від 08.10.2018 р.), Львівської митниці ДФС (лист №300/Арб.кер/13-70-07/19 від 05.10.2018 р.) про те, що за ПФ «Наталі» космічної техніки, дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів, залізничного транспорту, великотонажних та інших технологічних транспортних засобів, земельних ділянок та транспортних засобів не зареєстровано, інформація щодо митного оформлення товарів відсутня; ГУ статистики у Львівській області листом від 28.09.2018 р. №02-01/1749 повідомило, що ПФ «Наталі» фінансову та статистичну звітність не подавало; Львівський МЦЗ листом від 09.10.2018 р. №10/3618 повідомив, що станом на 01.01.2013 р. заборгованість та переплата ФДЗДССнВБ відсутні, інформація щодо середньооблікової кількості штатних працівників станом на 01.01.2013 р. відсутня; Департамент льотної придатності повідомив, що вся інформація розміщена на офіційному веб-сайті департаменту, ДП «Український інститут інтелектуальної власності» та Мініекономрозвитку повідомили, що пошук запитуваної інформації платний; Управління державної реєстрації Відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців листом від 12.12.2018 р. №01-15/8826 надіслало копії документу із реєстраційної справи ПФ «Наталі» (статут від 16.10.2012 р. та зміни до статуту 02.11.2012 р., на 13 арк.); УКРТРАНСБЕЗПЕКА листом №10492/02/15-18 від 07.12.2018 р. повідомила, що відповідні запити слід направляти до Морської адміністрації, як розпорядника інформації, щодо майна яке зареєстроване за банкрутом; Головне управління статистики у Херсонській області листом від 17.12.2018 р. №19-14/920 повідомило що ПФ «Наталі» до управління не звітувало; КП «Херсонське бюро технічної інвентаризації» листом від 18.12.2018 р. №798 запропонувало, з метою отримання інформації звернутись до КП «ХБТІ» ХОР для укладання відповідного договору та оплати наданих послуг; Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області листом від 19.12.2018 р. №28-21-0.301-6718/2-18 повідомило, що станом на 01.01.2013 р. земельних ділянок за ПФ «Наталі» на території Херсонської області не зареєстровано; ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі листом від 03.01.2019 р. №184/10/21-22-17-02-16 повідомило, що ПФ «Наталі» перебуває на обліку у Франківському відділенні Залізничної ОДПІ, та що за необхідною інформацією слід звертатися за основним місцем обліку; Департамент дозвільних процедур листом від 22.12.2018 р. №40-302/922-18 повідомив, що інформація щодо видачі/реєстрації документів дозвільного та декларативного характеру, де замовником будівництва виступає ПФ «Наталі» , а також записи про видачу ліцензій, відсутні; Головне управління Держпраці у Херсонській області листом від 19.12.2018 р. №01-08/8881 повідомило, що за ПФ «Наталі» технологічні транспортні засоби не зареєстровані; Дніпровський РВДВС м. Херсон ГТУЮ у Херсонській області листом від 04.01.2019 р. №140 повідомив, що на виконанні не перебували виконавчі документи, де стороною є ПФ «Наталі» ; Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області листом від 08.01.2019 р. №10/7077 повідомило, що за ПФ «Наталі» сільськогосподарської та іншої техніки в Херсонській області не зареєстровано.
Також у звіті зазначено, що за даними Регіонального сервісного центру в Херсонській області (лист від 14.12.2018 р. №31/21/8-6302) станом на 13.12.2018 р. за ПФ «Наталі» зареєстровано транспортний засіб ЗИЛ НОМЕР_1 ЕО НОМЕР_2 , н.з. НОМЕР_3 , у зв`язку з чим ліквідатором на адресу Управління інформаційно-аналітичної підтримки ГУ НП в Херсонській області направлено заяву від 20.12.2018р. за №02-01/1973 про оголошення в розшук та затримання вказаного транспортного засобу та включення до системи відео контролю Рубіж , у відповідь на що, листом від 04.01.2019р. за №34/9/09/6-2019 повідомлено про внесення даної інформації до розшукової системи відеоконтролю Рубіж . Станом на сьогоднішній день зазначений транспортний засіб банкрута не розшукано, що відповідно призводить до затягування ліквідаційної процедури.
Згідно листа-відповіді Франківського відділення Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області №2795/7/13-05-08 від 11.06.2018 р. ПФ «Наталі» має відкриті рахунки в ПАТ «Промінвестбанк» , в АТ «Сбербанк» , в ПАТ КБ «Приватбанк» , в АТ «Райффайзен Банк Аваль» , в АБ «Південний» . 04 січня 2019 року ліквідатором в АТ КБ ПРИВАТБАНК отримано виписку по рахунку НОМЕР_4 , належному ПФ Наталі , з якої вбачається, що станом на 04.01.2019р. залишок коштів на рахунку становить 2 763,39 грн. (платіжними дорученнями №2-3 від 26.04.2019р. та №4 від 22.07.2019 р. ліквідатором перераховано зазначені кошти на рахунок арбітражного керуючого Чорнія М.В. в якості відшкодування витрат понесених при здійсненні ліквідаційної процедури у справі №914/560/18). Згідно довідок ПАТ КБ ПРИВАТБАНК №190626SU6413810 від 26.06.2019 р., №190803SU18494900 від 03.08.2019 р., №190812SU15110200 від 12.08.2019 р. рахунки ПФ «Наталі» закрито; Згідно листів АБ «Південний» від 01.03.2019 р. №232-001-8327БТ-2019 та від 25.02.2019р. №б/н рахунок банкрута закрито 31.01.2019 р. за ініціативою банку у зв`язку з відсутністю руху коштів; Згідно довідки ПАТ Промінвестбанк від 07.05.2019 р. №122/07/21 поточний рахунок ПФ «Наталі» 07.05.2019 р. закрито. Також ліквідатором на адресу АТ Райфайзен Банк Аваль надіслано заяву від 24.06.2019р. за №02-01/2474, та повторно за №02-01/2557 з належним чином завіреними документами для закриття рахунку, та до АТ СБЕРБАНК надіслано заяву від 24.06.2019р. за №02-01/2473 про закриття рахунків (листи, довідки, зави з доказами надіслання додаються).
Також, як зазначено у звіті ліквідатора, на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 41 Закону про банкрутство та протокольного рішення №3 засідання комітету кредиторів, 04 грудня 2018 року інвентаризаційною комісією на підставі отриманих відповідей від реєструючих органів та Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек та Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо банкрута, проведено інвентаризацію майна ПФ Наталі , про що складено відповідні інвентаризаційні описи від 04.12.2018р., які затверджені комітетом кредиторів згідно протоколу №4 від 04.12.2019р.
У звіті ліквідатор також вказав, що у зв`язку із недостатністю документів фінансової звітності, неможливо об`єктивно та достовірно проаналізувати фінансовий стан підприємства. В цілому, фінансово-господарський стан підприємства характеризується ознаками стійкої неплатоспроможності, ознаки фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства,приховування банкрутства встановити неможливо, за наслідками інвентаризації майна підприємства встановлена відсутність будь-якого майна ПФ Наталі . Транспортний засіб ЗИЛ НОМЕР_5 -115, номерний знак НОМЕР_3 зареєстрований за банкрутом, перебуває у розшуку більше 8 місяців, що в свою чергу призводить до затягування ліквідаційної процедури, збільшує витрати ліквідаційної процедури, зокрема, і за рахунок поточних витрат ліквідатора тощо.
Відповідно до ухвали суду від 21.08.2018 р.(якою затверджено реєстр вимог кредиторів) та ухвали від 04.12.2018 р. (якою визнано вимоги АТ Сбербанк ), розмір визнаних кредиторських вимог становить 3 046 149,97 грн., що також відображено в реєстрі вимог кредиторів (доданий до звіту ліквідатора). У зв`язку з відсутністю майнових активів задоволення вимог кредиторів не відбувалося.
З ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора, матеріалів справи, вбачається, що не задоволеними за недостатністю (відсутністю) майна банкрута залишилися вимоги в розмірі 3 046 149,97 грн. (в т.ч. 21 144,00 грн. судового збору), з яких: 3 031 096,55 грн. (в т.ч. 17 620,00 грн. судового збору) складають вимоги ГУ ДФС у Львівській області, 15 053,42 грн. (в т. ч. 3524,00 грн. судового збору) складають вимоги АТ «Сбербанк» . Відповідно до ч.5 ст.45 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
У звіті ліквідатор зазначив, що оскільки посадовими особами банкрута не передано ліквідатору жодної документації, яка б підлягала довгостроковому зберіганню, виконати вимоги ст. 48 Закону про банкрутство щодо належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, у тому числі фінансово-господарських, документів банкрута, є можливим.
Пропозицій від інвесторів, засновників ПФ Наталі стосовно поліпшення фінансового становища підприємства не надходило.
Згідно долученого до звіту ліквідатора протоколу засідання комітету кредиторів від 15.08.2019 р., комітетом кредиторів вирішено: погодити звіт арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період з 18.09.2018 р. по 15.08.2019 р. у наступних розмірах: грошова винагорода - 88 110,11 грн., витрати 2 785,24 грн.; затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ПФ Наталі зобов`язати ліквідатора звернутись до суду з клопотанням про затвердженням звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ПФ Наталі .
У відповідності до ч. 2 ст. 46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Враховуючи вищевикладене, а також те, що під час проведення ліквідаційної процедури здійснено відповідні заходи з ліквідації банкрута, і у банкрута відсутні активи, необхідні для задоволення вимог кредиторів, суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу, ліквідації банкрута та закриття провадження у справі. Таким чином, подані ліквідатором на затвердження господарським судом Львівської області звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ПФ Наталі станом на 15.08.2019 року, а також звіт арбітражного керуючого Чорнія М.В. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період з 18.09.2018 р. по 15.08.2019 р., а саме: грошової винагороди - 88 110,11 грн., витрат 2 785,24 грн.(з яких 2763,00 грн. відшкодовано), погоджений рішенням комітету кредиторів, згідно протоколу засідання комітету кредиторів від 15.08.2019 р., підлягають затвердженню, а підприємство - ліквідації.
Щодо клопотання ліквідатора про стягнення грошової винагороди з кредиторів боржника пропорційно до їх вимог, то суд зазначає наступне.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 98 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) має право, зокрема, отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.
Частиною 3 ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» встановлено, що грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.
Відповідно до ч. 5 ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв`язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.
Відповідно до ч. 3, ч.4, ч.7 ст. 43 Конституції України використання примусової праці забороняється; кожен має право на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом; право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом. Відповідно до ч.2 ст. 4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (ратифікованої Законом №475/97-ВР від 17.07.1997 р.) ніхто не може бути присилуваний виконувати примусову чи обов`язкову працю.
Як вбачається з матеріалів справи, оплата грошової винагороди арбітражному керуючому Чорнію М.В. за виконанням ним повноважень ліквідатора ПФ Наталі не проводилась. ПФ Наталі не здійснює господарської діяльності та у неї відсутні будь-які активи, отже оплату грошової винагороди за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника, здійснити неможливо.
Враховуючи неможливість здійснити оплату грошової винагороди арбітражного керуючого за рахунок наявних у боржника коштів, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) ПФ Наталі , суд вважає за необхідне встановити джерелом сплати грошової винагороди арбітражного керуючого в процедурі ліквідації у справі про банкрутство ПФ Наталі кошти кредиторів.
Керуючись принципом пропорційності, встановленим Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (ч. 4 ст. 26, ч. 3 ст. 45), суд дійшов висновку про доцільність застосування такого принципу до розподілу між кредиторами коштів для здійснення оплати грошової винагороди арбітражного керуючого.
Так, загальна сума вимог кредиторів до ПФ Наталі становить 3 046 149 грн. 97 коп., з яких: вимоги ГУ ДФС у Львівській області у розмірі 3 031 096 грн. 55 коп. (99,51 %), вимоги АТ Сбербанк у розмірі 15 053 грн. 42 коп. (0,49 %).
Таким чином з огляду на наведене, враховуючи що відсутність у боржника майнових активів не може впливати на оплату грошової винагороди ліквідатора, беручи до уваги що звіт арбітражного керуючого Чорнія М.В. про нарахування та виплату основної грошової винагороди за підсумками процедури ліквідації на суму 88 131 грн. 96 коп. погоджений комітетом кредиторів та відповідає вимогам закону, суд дійшов висновку про його затвердження та стягнення грошової винагороди з кредиторів боржника пропорційно до їх вимог, а саме: з ГУ ДФС у Львівській області в розмірі 87 700,00 грн., з АТ Сбербанк в розмірі 431,85 грн.
Також суд зазначає, що відповідно до ч.7 ст.46 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Виходячи з усього вищенаведеного, керуючись ст.ст. 2, 45, 46, п. 6 ч.1, ч.4 ст.83, 114, 115 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст. 12, 234, 327 ГПК України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Приватної фірми «Наталі» (79021, м. Львів, вул. Кульпарківська, буд. 93, ідентифікаційний код 24119556) - затвердити.
2. Вважати погашеними вимоги, які не задоволені за недостатністю (відсутністю) майна, а саме: вимоги Головного управління ДФС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська,35, ідентифікаційний код 39462700) на суму 3 031 096,55 грн.; вимоги Акціонерного товариства «Сбербанк» (01601, м. Київ, вул. Володимирська, 46, ідентифікаційний код 25959784) на суму 15 053,42 грн.
3. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
4. Затвердити звіт арбітражного керуючого Чорнія Мар`яна Володимировича про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат ліквідатора у справі про банкрутство Приватної фірми «Наталі» за період з 18.09.2018 р. по 15.08.2019 р. у наступних розмірах: 88 110 грн. 11 коп. - грошової винагороди, 2 785 грн. 24 коп. - витрат. Джерелом сплати грошової винагороди арбітражного керуючого Чорнія Мар`яна Володимировича встановити кошти конкурсних кредиторів Приватної фірми «Наталі» , а саме: ГУ ДФС у Львівській області та АТ Сбербанк .
5. Стягнути з Головного управління ДФС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська,35, ідентифікаційний код 39462700) на користь арбітражного керуючого Чорнія Мар`яна Володимировича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №509 від 15.03.2013 р., адреса: 79067, м. Львів, вул. Тракт Глинянський, 161-б, ідентифікаційний номер НОМЕР_6 , р/р НОМЕР_7 в ПАТ КБ Приватбанк , МФО325321) грошову винагороду за виконання повноважень ліквідатора у справі №914/560/18 про банкрутство банкрута Приватної фірми «Наталі» в розмірі 87 700 грн. 11 коп.
6. Стягнути з Акціонерного товариства «Сбербанк» (01601, м. Київ, вул. Володимирська, 46, ідентифікаційний код 25959784) на користь арбітражного керуючого Чорнія Мар`яна Володимировича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №509 від 15.03.2013 р., адреса: 79067, м. Львів, вул. Тракт Глинянський, 161-б, ідентифікаційний номер НОМЕР_6 , р/р НОМЕР_7 в ПАТ КБ Приватбанк , МФО325321) грошову винагороду за виконання повноважень ліквідатора у справі №914/560/18 про банкрутство банкрута Приватної фірми «Наталі» в розмірі 431 грн. 85 коп.
7. Накази видати у відповідності до ст. 327 ГПК України.
8. Приватну фірму «Наталі» (79021, м. Львів, вул. Кульпарківська, буд. 93, ідентифікаційний код 24119556) - ліквідувати.
9. Провадження у справі про банкрутство Приватної фірми «Наталі» (79021, м. Львів, вул. Кульпарківська, буд. 93, ідентифікаційний код 24119556) - закрити.
Копію ухвали надіслати органу державної реєстрації, Головному управлінню статистики у Львівській області, власнику майна, кредиторам, ліквідатору банкрута, Головному територіальному управлінню юстиції у Львівській області Відділу з питань банкрутства, Франківському ВДВС ГТУЮ у Львівській області.
Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається - http://lv.arbitr.gov.ua /sud5015/.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття, і може бути оскаржена в порядку та строки передбачені ст. 256, ст. 257 ГПК України.
Повний текст ухвали складено та підписано 20.09.2019 р.
Суддя Морозюк А.Я.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 10.09.2019 |
Оприлюднено | 20.09.2019 |
Номер документу | 84384322 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Морозюк А.Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні