ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43 Вн. № < Внутрішній Номер справи >
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
18 червня 2009 року 16:10 № 11/555
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Винокурова К.С. при секретарі судового засідання Давиденку Д.В. вирішив адміністративну справу
За позовомОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 доУправління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації Третя особа Управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації прозобов`язання вчинити певні дії
ОБСТАВИНИ СПРАВИ :
Позивачі звернулась до суду з позовом до Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації, третя особа Управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про визнання протиправними дії щодо позбавлення позивачів пільг (їх призупинення), зобов`язання здійснити заходи щодо повернення всіх призупинених пільг з моменту видачі розпорядження про їх призупинення. У судовому засіданні 17.04.2008 року представник позивача збільшив позовні вимоги та просив суд визнати нечинними розпорядження від 11.01.2008 року, якими призупинено статус позивачів.
Ухвалою суду від 23.12.2008 р. відкрито провадження у справі № 11/555 за зазначеним позовом та призначено попереднє судове засідання.
Представники позивачів підтримали позовні вимоги у повному обсязі. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що розпорядженнями від 11.01.2008 р. призупинено статус інвалідів війни на підставі листа Міністерства праці та соціальної політики України від 24.12.2007 р. № 804/0/15-07/014, внаслідок чого позивачі позбавленні відповідних пільг, які встановлені Законом України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту . Позивачі вважають, що у зв`язку з винесенням відповідачем незаконних розпоряджень, вони не може реалізувати своє право на пільги, яке надане їм Законом.
Ухвалою суду від 30.03.2009 р. закінчене підготовче провадження та призначено судовий розгляд справи.
Відповідач проти позову заперечував, подав письмові заперечення від 17.04.2009 р. № 54/14, в яких вказав, що у позивачів були відсутні документи, які надають право встановити статус інваліда війни, оскільки відсутнє документальне підтвердження залучення особи до складу формувань Цивільної оборони. Відповідач вважає, що довідки, видані управлінням з питань надзвичайних ситуацій ґрунтується не на факті залучення позивачів до участі у складі Цивільної оборони, а на висновку колегіального органу -комісії з питань підтвердження участі у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи у складі формувань Цивільної оборони. Висновки такої комісії відповідач не приймає до уваги, оскільки створення її не передбачено чинним законодавством.
Представник третьої особи підтвердив факт того, що позивачам були видані довідки на підтвердження їх участі у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи у складі невоєнізованих формувань Цивільної оборони під час виконання робіт по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Довідка видавалась на підставі протоколів засідання комісії з питань підтвердження участі в ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи у складі формувань Цивільної оборони, яка у свою чергу в кожному окремому випадку ретельно вивчала надані заявниками документи, характер виконуваних робіт, відповідність їх архівним розпорядженням начальників ЦО УРСР та Київської області, змісту інших архівних документів, в першу чергу архівних друкованих видань Штабу Цивільної оборони УРСР. Представник третьої особи підтримав позовні вимоги позивачів та просив суд їх задовольнити.
24.04.2009 року Окружний адміністративний суд м. Києва постановив окрему ухвалу і направив її на адресу Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації для вжиття відповідних заходів, а саме відновлення правового становища позивачів, повернення їм статусу інвалідів війни з наданням всіх пільг, встановлених для цієї категорії осіб згідно із Законом України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту .
16 червня 2009 року від Прокуратури Дніпровського району м. Києва надійшло повідомлення на виконання окремої ухвали про те, що прокуратурою було винесено припис від 10.06.2008 р. до Управління праці та соціального захисту населення Дніпровського району м. Києва про усунення порушень вимог Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту , у якому прокуратура району вимагала негайно усунути порушення -скасувати розпорядження начальника Управління № 23 від 11.01.2008 року. Управління звернулось з позовом про скасування цього припису. Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 01.12.2008 р. у задоволенні позову відмовлено повністю. На даний час відповідачем у справі № 11/555 оскаржене судове рішення від 01.12.2008 р. у апеляційному порядку.
Відповідач відреагував на окрему ухвалу суду та надав список-розпорядження про виплату разової грошової допомоги позивачам відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 12.03.2008 р. № 183, від 18.03.2009 р. № 211, а також копії листів надісланих на адресу ВАТ Укртелеком , Міжрайонної сервісної дільниці № 7, ТОВ Україна житло-сервіс`з проханням поновити пільги позивачам та зробити перерахунок з моменту призупинення.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення сторін, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -
ВСТАНОВИВ:
Позивачі звернулись до Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації із заявами про встановлення їм статусу інваліда війни відповідно до вимог Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту , надавши при цьому довідки Управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації щодо участі заявників у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи у складі невоєнізованого формування служби торгівлі і харчування ЦО Київської області 2 червня 1986 року, а також медичні документи, що підтверджують факт настання інвалідності внаслідок захворювань, пов`язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи:
ОСОБА_1 -довідка МСЕК від 04.07.1994 р. № 152113 про встановлення ІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони Чорнобильському району Київської області від 03.09.2007 р. № 01-08/805;
ОСОБА_2 -довідка МСЕК від 13.12.1993 р. № 037191 про встановлення ІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 08.08.2007 р. № 01-08/707;
ОСОБА_3 -довідка МСЕК від 10.05.2007 р. КБ-1 № 016634 про встановлення ІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 31.07.2007 р. № 01-08/863;
ОСОБА_4 -довідка МСЕК серії КИЕ -1 від 18.06.1996 р. № 052124 про встановлення ІІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 21.09.2007 р. № 01-08/871;
ОСОБА_5 -довідка МСЕК від 26.06.2001 р. № 027450 про встановлення ІІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 05.10.2007 р. № 01-08/917;
ОСОБА_6 -довідка МСЕК від 17.04.2001 р., від 06.12.2007 р. про встановлення І групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 21.09.2007 р. № 01-08/871;
ОСОБА_7 -довідка МСЕК від 14.12.1993 р. № 087110 про встановлення ІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 23.07.2007 р. № 01-08/665;
ОСОБА_8 -довідка МСЕК від 20.06.1996 р. № 052141 про встановлення ІІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 07.11.2007 р. № 01-08/1034;
ОСОБА_9 -довідка МСЕК від 24.03.1998 р. № 028015 про встановлення ІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 21.09.2007 р. № 01-08/871;
ОСОБА_10 -довідка МСЕК від 11.07.1994 р. № 152179 про встановлення ІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 03.09.2007 р. № 01-08/805;
ОСОБА_11 -довідка МСЕК від 30.06.1998 р. № 034253 про встановлення ІІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 21.09.2007 р. № 21/2007;
ОСОБА_12 -довідка МСЕК від 26.07.2001 р. № 027701 про встановлення ІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 05.10.2007 р. № 01-08/917;
ОСОБА_13 -довідка МСЕК від 11.11.1996 р. № 052829 про встановлення ІІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 24.10.2007 р. № 01-08/981;
ОСОБА_14 -довідка МСЕК від 16.11.1994 р. № 152875 про встановлення ІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 31.07.2007 р. № 01-08/863;
ОСОБА_15 -довідка МСЕК від 28.07.1997 р. № 487723 про встановлення ІІ групи інвалідності, довідка управління з питань надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації про участь у невоєнізованому формуванні Цивільної оборони по Чорнобильському району Київської області від 05.10.2007 р. № 01-08/917.
Відповідно до частини 1 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" (на далі Закон) цей закон спрямований на захист ветеранів війни шляхом: створення належних умов для підтримання здоров`я й активного довголіття; організації соціального та інших видів обслуговування, зміцнення матеріально-технічної бази створених для цієї мети закладів і служб та підготовки відповідних спеціалістів; виконання цільових програм соціального і правового захисту ветеранів війни; надання пільг, переваг та соціальних гарантій у процесі трудової діяльності відповідно до професійної підготовки і з урахуванням стану здоров`я.
Відповідно до пункту 9 ч. 2 статті 7 Закону до інвалідів війни належать також інваліди з числа: осіб, залучених до складу формувань Цивільної оборони, які стали інвалідами внаслідок захворювань, пов`язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи.
У частині 2 статті 19 Конституції України закріплено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з п. 7 Положення про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 1994 р. № 302, "Посвідчення інваліда війни" видаються пенсіонерам, які отримують пенсії в органах Пенсійного фонду, органами праці та соціального захисту населення, іншим пенсіонерам - органами, в яких вони перебувають на обліку для призначення пенсії або щомісячного довічного грошового утримання.
У відповідності до п. 12 цього Положення, посвідчення, зазначені в пунктах 3, 4 і 5, зокрема, Посвідчення інваліда війни`видаються інвалідам війни на підставі одного з таких документів: Удостоверение инвалида Отечественной войны", "Удостоверение инвалида о праве на льготы", для малолітніх в`язнів - "Удостоверение" і довідка медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності, довідки, видані органами Міноборони, МВС, Держспецзв`язку, МНС, СБ, Служби зовнішньої розвідки, Управління державної охорони, Мінпраці.
Проаналізувавши подані позивачами документи, суд приходить до висновку, що видані позивачам довідки підтверджують їх участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи у складі формувань Цивільної оборони, що в повній мірі відповідає змісту пункту 9 частини ІІ статті 7 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту .
Розпорядженнями Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації встановлено статус інвалідів війни - відповідної групи відповідно до п. 9 ст. 7 Закону України Про внесення змін і доповнень до закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту`громадянам: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 та видано відповідні посвідчення, копії яких знаходяться у матеріалах справи.
Розпорядженнями Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації про призупинення статусу інваліда війни від 11.01.2008 р. позивачам призупинено статус інвалідів війни, встановлений відповідно до п. 9 ст. 7 Закону України Про внесення змін і доповнень до закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту`на підставі листа Міністерства праці та соціальної політики України від 24.12.2007 р. № 804/0/15-07/014:
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 21 ОСОБА_1 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 17 ОСОБА_2 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 16 ОСОБА_3 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 25 ОСОБА_4 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 2 ОСОБА_5 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 2 ОСОБА_6 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 9 ОСОБА_7 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 13 ОСОБА_8 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 15 ОСОБА_9 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 29 ОСОБА_10 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 12 ОСОБА_11 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 27 ОСОБА_12 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 24 ОСОБА_13 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 5 ОСОБА_14 ;
- розпорядженням від 11.01.2008 р. № 26 про призупинення статусу інваліда війни 2 групи ОСОБА_15 .
Листи Міністерства праці та соціальної політики України, зокрема, щодо вирішення питань встановлення статусу інваліда війни відповідно до п. 9 ст. 7 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту`носять інформаційно-методичний характер і не можуть бути використані як правова підстава для прийняття рішення про встановлення (відмову у встановленні) статусу ветерана війни.
Враховуючи те, що пунктом 9 статті 7 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту`чітко встановлено, що до інвалідів війни належать також інваліди з числа осіб, залучених до складу формувань Цивільної оборони, які стали інвалідами внаслідок захворювань, пов`язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, при цьому остання норма не визнана неконституційною у встановленому порядку та зміни до зазначеної норми не вносилися, суд вважає необґрунтованим прийняття Управлінням праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації розпоряджень про призупинення статусу інваліда війни від 11.01.2008 р.
Таким чином, дане порушення вимог чинного законодавства має очевидний характер та порушує гарантовані Конституцією України права громадян на соціальне забезпечення.
Крім того, суд вважає необхідним звернути увагу на неможливість застосування до спірних правовідносин листів Міністерства праці та соціальної політики України, оскільки останні не є нормативно-правовими актами, тобто не є обов`язковими для виконання.
Відповідно до ч. 1 та 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб`єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб`єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Відповідно до п. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративний суд перевіряє, чи прийняті (вчинені) вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
Наявність відповідних документів, досліджених судом під час судового розгляду, безсумнівно підтверджують факт участі позивачів у відповідні періоди у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС у складі формування Цивільної оборони, а відтак факт встановлення відповідної групи інвалідності внаслідок захворювань, пов`язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи беззаперечно дають право позивачам отримувати пільги згідно з положеннями Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", як інваліди війни. Суд вважає незаконними дії відповідача, пов`язаних з позбавленням фактично позивачів статусу інвалідів війни і призупиненням відповідних пільг.
Таким чином, суд вважає обґрунтованими та доведеними вимоги позивачів щодо зобов`язання відповідача вчинити дії щодо відновлення застосування щодо ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 пільг, дія яких була зупинена, починаючи з моменту зупинення та приходить до висновку про необхідність визнання нечинним розпоряджень від 11 січня 2008 р. № 11, яким позивачам було призупинено статус інваліда війни.
У відповідності до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Суд звертає увагу, що згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Відповідач не довів суду правомірність своїх дій при винесенні розпоряджень щодо призупинення позивачам статусу інваліда війни.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та відповідно такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Керуючись ст.ст. 71, 86, 94, ст. 105, 158-163, 254 КАС України, адміністративний суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Визнати дії Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації щодо призупинення статусу інвалідів війни пільг ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 та дії Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації спрямовані на призупинення дії відповідних пільг протиправними.
3. Визнати нечинними розпорядження Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації:
від 11січня 2008 р. № 21 про призупинення статусу інваліда війни 2 групи ОСОБА_1 , від 11січня 2008 р. № 17 про призупинення статусу інваліда війни 2 групи ОСОБА_2 , від 11 січня 2008 р. № 16 про призупинення статусу інваліда війни 2 групи ОСОБА_3 , від 11січня 2008 р. № 25 про призупинення статусу інваліда війни 3 групи ОСОБА_4 , від 11січня 2008 р. № 2 про призупинення статусу інваліда війни 3 групи ОСОБА_5 , від 11січня 2008 р. № 2 про призупинення статусу інваліда війни 3 групи ОСОБА_6 , від 11 січня 2008 р. № 9 про призупинення статусу інваліда війни 2 групи ОСОБА_7 , від 11січня 2008 р. № 13 про призупинення статусу інваліда війни 3 групи ОСОБА_8 , від 11січня 2008 р. № 15 про призупинення статусу інваліда війни 2 групи ОСОБА_9 , від 11січня 2008 р. № 29 про призупинення статусу інваліда війни 2 групи ОСОБА_10 , від 11січня 2008 р. №12 про призупинення статусу інваліда війни 3 групи ОСОБА_11 , від 11січня 2008 р. № 27 про призупинення статусу інваліда війни 2 групи ОСОБА_12 , від 11січня 2008 р. № 24 про призупинення статусу інваліда війни 3 групи ОСОБА_13 , від 11січня 2008 р. № 5 про призупинення статусу інваліда війни 2 групи ОСОБА_14 , від 11січня 2008 р. № 26 про призупинення статусу інваліда війни 2 групи ОСОБА_15 з моменту їх винесення.
3. Зобов`язати Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації вчинити дії щодо відновлення застосування щодо ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 пільг, дія яких була зупинена, починаючи з моменту зупинення.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження або апеляційної скарги в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку та в строки, встановлені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя К.С. Винокуров
Дата складення та підписання постанови в повному обсязі -20.07.2009
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 18.06.2009 |
Оприлюднено | 23.09.2019 |
Номер документу | 84416530 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Винокуров К.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні