Справа № 420/4425/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 вересня 2019 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Єфіменка К.С., розглянувши у приміщенні суду в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області про визнання бездіяльність протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
З позовом до суду звернулась ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області про визнання протиправною бездіяльність Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо розгляду заяви ОСОБА_1 від 08.05.2019 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність "Для ведення особистого селянського господарства", орієнтовною площею 2,0 га, яка розташована на території Одеської області, Біляївського району, Августовської сільської ради, за межами населеного села Протопопівка, поруч із земельною ділянкою з кадастровим номером 5121080300:01:002:0092, визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо ненадання адміністративної послуги по заяві (про надання дозволу на розробку проекту землеустрою) ОСОБА_1 від 08.05.2019 року відповідно до п.5 ст.10 Закону України "Про адміністративні послуги", визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо неприйняття відповідного рішення п заяві (про надання дозволу на розробку проекту землеустрою) ОСОБА_1 від 08.05.2019 року відповідно до п.84 Типової інструкції з діловодства в територіальних органах Держгеокадастру, зобов`язати Головне управління Держгеокадастру в Одеській області повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 від 08.05.2019 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність "Для ведення особистого селянського господарства", орієнтовною площею 2,0 га, яка розташована на території Одеської області, Біляївського району, Августовської сільської ради, за межами населеного села Протопопівка, поруч із земельною ділянкою з кадастровим номером 5121080300:01:002:0092, з прийняттям обґрунтованого та законного рішення.
Ухвалою суду від 26.07.2019 року було відкрито провадження у справі №420/4425/19 за правилами загального позовного провадження.
В обґрунтування позовних вимог позивач у позовній заяві зазначила, що звернулася до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області із заявою про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, орієнтовною площею 2,0 га, яка розташована на території Августовської сільської ради Біляївського району Одеської області, за межами населеного села Протопопівка. Відповідач листом від 27.05.2019 року відмовив ОСОБА_1 у задоволені її заяви, оскільки дана земельна розташована в безпосередній близькості до водного об`єкту (Хаджибейського лиману). Позивач вважає дії Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо відмови у надані дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки протиправними та такими, що не відповідають вимогам ст.19 Конституції України, у зв`язку з чим звернулася з цим позовом до суду.
Представник відповідача 19.08.2019 року за (вхід.№29633/19) надав до суду відзив щодо відмови позивачу у задоволенні позовних вимог у повному обсязі пославшись на те, що земельні відносини регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами (ст.3 Земельного кодексу України). Відповідно до вимог статті 15-1, частини 4 статті 122 Земельного кодексу України, підпункту 13 пункту 4 Положення про Головне управління Держгеокадастру в Одеській області, затвердженого наказом Держгеокадастру № 308 від 17.11.2016 року, Головне управління з 01.01.2013 року розпоряджається землями державної власності сільськогосподарського призначення в порядку, визначеному чинним законодавством, на території Одеської області. Відповідно до норм ст.116 Земельного кодексу України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених Земельним кодексом України або за результатами аукціону. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених Земельним кодексом України. Відповідно до пункту б статті 121 Земельного кодексу України, громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,00 гектара. Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами визначено статтею 118 Земельного кодексу України.
Відповідно до частини шостої статті 118 Земельного Кодексу України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).
На адресу Головного управління 08.05.2019 року за №С-5408/0/36-19 надійшло клопотання ОСОБА_1 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2,00 га за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності державної власності на території Августовської сільської ради, село Протопопівка, Біляївського району Одеської області, поруч із земельною ділянкою з кадастровим номером 5121080300:01:002:0092 (за межами населеного пункту). За результатами розгляду клопотання Головним управлінням надана відповідь позивачу листом від 27.05.2019 року за №С-5408/0-3239/0/37-19, в якій зазначено наступне. З графічної частини, долученої до клопотання, а також інформації, наявної у Головному управлінні, вбачається, що земельна ділянка розташована в безпосередній близькості до водного об`єкту (Хаджибейського лиману).
Згідно частини 1 та частини 3 статті 60 Земельного кодексу України вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності встановлюються прибережні захисні смуги. Уздовж морів та навколо морських заток і лиманів встановлюється прибережна захисна смуга шириною не менше двох кілометрів від урізу води.
Відповідно до ст. 58 Земельного кодексу України до земель водного фонду належать землі, зайняті: прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм, крім земель, зайнятих лісами.
Частиною 4 статті 59 Земельного кодексу України передбачено, що громадянам та юридичним особам органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування із земель водного фонду можуть передаватися на умовах оренди земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб (у тому числі рибництва (аквакультури), культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт, догляду, розміщення та обслуговування об`єктів портової інфраструктури і гідротехнічних споруд тощо, а також штучно створені земельні ділянки для будівництва та експлуатації об`єктів портової інфраструктури та інших об`єктів водного транспорту. Тобто, передача громадянам у власність земельних ділянок прибережних захисних смуг не передбачена чинним законодавством України
Згідно частини 4 статті 122 Земельного кодексу України, центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності у власність або у користування для всіх потреб. Враховуючи вищевикладене, Головне управління відмовило у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а.с.22-26).
В судове засідання 16.09.2019 року на визначений час до залу судового засідання №27 Одеського окружного адміністративного позивач не прибув, від нього надійшла заява про розгляд справи за його відсутності. Представник відповідача заперечував проти задоволення позовних вимог з підстав, наведених у письмових запереченнях проти позову, а тому, на підставі положень ч.9 ст.205 КАС України, суд ухвалив рішення розглянути цю справу в порядку письмового провадження 23.09.2019 року за наявними в справі письмовими доказами та запереченнями.
Заслухавши пояснення представника відповідача та дослідивши наявні в справі письмові докази, суд встановив наступні факти та обставини:
Відповідач - Головне управління Держгеокадастру в Одесткій області, на підставі ст.ст.15,202,203 ЗК України, Закону України Про державний земельний кадастр є місцевим підрозділом центрального органу виконавчої влади у сфері земельних відносин, якому ст.125 ЗК України, ст.23 Закону України Про державний земельний кадастр надані певні повноваження щодо оформлення (державну реєстрацію) прав осіб на земельні ділянки, у тому числі й шляхом видачі відповідних документів, що посвідчують це право, а тому спори щодо оскарження їх рішень, дій або бездіяльності з цього питання, відповідно до положень ст.55 Конституції України п.1 ч.1 ст.19 КАС України підвідомчі адміністративним судам та повинні розглядатись у порядку адміністративного судочинства.
Позивач - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , 08.05.2019 року звернулася за допомогою мережі інтернет із заявою до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області з метою отримання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, орієнтованою площею 2,0 га, яка розташована на території Августовської сільської ради Біляївського району Одеської області, за межами населеного пункту села Протопопівка, поруч із земельною ділянкою з кадастровим номером 5121080300:01:002:0092. До заяви було додано паспорт та код позивачки, графічний матеріал, на якому позначено бажане місце розташування земельної ділянки.
27.05.2019 року відповідачем надано відповідь, що з графічної частини, долученої до клопотання, а також інформації, наявної у Головному управлінні, вбачається, що земельна ділянка розташована в безпосередній близькості до водного об`єкту (Хаджибейського лиману). Згідно частини 1 та частини 3 статті 60 Земельного кодексу України вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності встановлюються прибережні захисні смуги шириною не менше двох кілометрів від урізу води. Тому, передача громадянам у власність земельних ділянок прибережних захисних смуг не передбачена чинним законодавством України. Таким чином, Головне управління відмовило у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Позивач вважає, що її право на отримання земельної ділянки Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області порушено, у зв`язку з чим звернулася з цим позовом до суду.
Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, визначаючись щодо заявлених позовних вимог та заперечень відповідача, виходив з наступного.
Статтею 41 Конституції України передбачено, що право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом.
Згідно приписів ст.14 Конституції України та ст.373 Цивільного кодексу України, земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізовується громадянами, юридичними особами та державою відповідно до закону.
Статтею 3 Земельного кодексу України встановлено, що земельні відносини регулюються Конституцією України, вказаним Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Відповідно до частини 2 статті 22 Земельного кодексу України до земель сільськогосподарського призначення належать: а) сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги); б) несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель лісогосподарського призначення, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо).
Відповідно до частини першої статті 116 Земельного кодексу України, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Положеннями ч.6 ст.118 Земельного кодексу України, встановлено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 вказаного Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 вказаного Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені зазначеною статтею.
Частиною 7 ст.118 Земельного кодексу України, передбачено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 вказаного Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно - правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених ст.122 вказаного Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Положеннями ч.2 ст.123 Земельного кодексу України, визначено, що особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу (частина восьма цієї статті).
Системний аналіз наведених норм права дає підстави вважати, що ними встановлені підстави, порядок, строки передачі земельної ділянки у власність громадян та органи, уповноважені розглядати ці питання. Ці норми передбачають, зокрема, що для передачі земельної ділянки у власність зацікавлена особа звертається до відповідних органів із заявами для отримання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та для надання її у власність, за результатами розгляду яких визначені встатті 118 ЗК України органи приймають одне з відповідних рішень.
Позивачу надана відповідь від 27.05.2019 року №С-5408/0-3239/0/37-19 про відмову у задоволенні клопотання, у зв`язку з тим, що земельна ділянка розташована в безпосередній близькості до водного об`єкту (Хаджибейського лиману). Уздовж морів та навколо морських заток і лиманів встановлюється прибережна захисна смуга шириною не менше двох кілометрів від урізу води. А тому, передача громадянам у власність земельних ділянок прибережних захисних смуг не передбачена чинним законодавством України.
Разом з тим, відповідно до плоштового конверту, яким була направлена вказана відповідь на адресу позивача (а.с.13) зазначена дата відправлення 19.07.2019 року, тобто за межами встановленого законом строку для надання заявнику відповіді на звернення в порядку ст.118 ЗК України та надання адміністративної послуги у межах встановленого ч.1 та ч.5 ст.10 Закону України Про адміністративні послуги , а тому така бездіяльність відповідача повинна бути визнана судом протиправною згідно положень ч.1 ст.245 КАС України.
Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обгрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Таким чином, вимоги Земельного кодексу України, визначають вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки.
Надання дозволу на розробку проекту землеустрою не є тотожнім з наданням земельної ділянки у власність, оскільки, отримання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не означає прийняття рішення про надання її у власність.
Таким чином, з огляду на зазначене, суд вважає, що такі пояснення відповідача не є підставою для відмови у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки, тому право позивача на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки є порушеним.
В оскаржуваній відмові ГУ Держгеокадастру в Одеській області не наведено жодної з підстав, передбачених частиною сьомою статті 118 Земельного кодексу України.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 27 лютого 2018 року у справі № 545/808 17, від 08 травня 2018 року у справі №815/3799/17.
Таким чином, суд погоджується з правовою позицією позивача про те, що по формі та по суті відповідачем не виконані приписи закону щодо розгляду заяви позивача в порядку ст.118 ЗК України, а тому аналогічні позовні вимоги підлягають задоволенню згідно положень ч.1 ст.245 КАС України.
Згідно ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Таким чином, оцінюючи у сукупності надані сторонами докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про визнання протиправною бездіяльність Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо розгляду заяви ОСОБА_1 від 08.05.2019 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність "Для ведення особистого селянського господарства", орієнтовною площею 2,0 га, яка розташована на території Одеської області, Біляївського району, Августовської сільської ради, за межами населеного села Протопопівка, поруч із земельною ділянкою з кадастровим номером 5121080300:01:002:0092, визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо ненадання адміністративної послуги по заяві (про надання дозволу на розробку проекту землеустрою) ОСОБА_1 від 08.05.2019 року відповідно до п.5 ст.10 Закону України "Про адміністративні послуги", визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо неприйняття відповідного рішення п заяві (про надання дозволу на розробку проекту землеустрою) ОСОБА_1 від 08.05.2019 року, зобов`язати Головне управління Держгеокадастру в Одеській області повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 від 08.05.2019 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність "Для ведення особистого селянського господарства", орієнтовною площею 2,0 га, яка розташована на території Одеської області, Біляївського району, Августовської сільської ради, за межами населеного села Протопопівка, поруч із земельною ділянкою з кадастровим номером 5121080300:01:002:0092, з прийняттям обґрунтованого та законного рішення, підлягають задоволенню відповідно до положень ч.1 ст.245 КАС України.
Судові витрати розподілити у відповідності до вимог ст.139 КАС України.
Керуючись ст.ст.139, 242-246 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В :
1. Позовні вимоги задовольнити повністю.
2. Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо розгляду заяви ОСОБА_1 від 08.05.2019 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність "Для ведення особистого селянського господарства", орієнтовною площею 2,0 га, яка розташована на території Одеської області, Біляївського району, Августовської сільської ради, за межами населеного села Протопопівка, поруч із земельною ділянкою з кадастровим номером 5121080300:01:002:0092 та ненадання адміністративної послуги по вказаній заяві від повідно до ч.5 ст.10 Закону України Про адміністративні послуги .
3. Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Держгеокадастру в Одеській області щодо неприйняття відповідного рішення (наказу) по заяві (про надання дозволу на розробку проекту землеустрою) ОСОБА_1 від 08.05.2019 року.
4. Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру в Одеській області повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 від 08.05.2019 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність "Для ведення особистого селянського господарства", орієнтовною площею 2,0 га, яка розташована на території Одеської області, Біляївського району, Августовської сільської ради, за межами населеного села Протопопівка, поруч із земельною ділянкою з кадастровим номером 5121080300:01:002:0092, з прийняттям обґрунтованого та законного рішення.
Рішення суду може бути оскаржено до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в місячний строк з дня отримання повного тексту судового рішення, в порядку п.15.5 Перехідних положень КАС України.
Суддя Єфіменко К.С.
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.09.2019 |
Оприлюднено | 24.09.2019 |
Номер документу | 84425199 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Єфіменко К. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні