Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 вересня 2019 р. Справа№200/8811/19-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лазарєва В.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Донецькій області до товариства з обмеженою відповідальністю Пропан Постач про стягнення податкового боргу у розмірі 22610,00 грн., -
ВСТАНОВИВ:
У липні 2019 року Головне управління ДФС у Донецькій області звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю Пропан Постач про стягнення податкового боргу у розмірі 22610,00 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що станом на 20.05.2019 року за відповідачем рахується податковий борг з податку на додану вартість та податку на прибуток у розмірі 22610,00 грн., який виник з причини несплати донарахованих за результатом перевірки штрафних санкцій.
Позивач, посилаючись на приписи Податкового кодексу України, з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог просить стягнути грошові кошти, що належать платнику податків з розрахункових рахунків у банківських установах, суму податкового боргу в розмірі 22610,00 грн.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 16.07.2019 року відкрито спрощене позовне провадження у даній справі без проведення судового засідання та повідомлення сторін. В ухвалі було запропоновано відповідачу у п`ятнадцятиденний строк з моменту отримання ухвали про відкриття провадження у справі надати суду відзив на позовну заяву зі всіма доказами на його підтвердження, які наявні у відповідача.
17 вересня 2019 року судом, постановлена ухвала про заміну первісного позивача Головного управління ДФС у Донецькій області його правонаступником - Головним управлінням ДПС у Донецькій області.
За приписами частини 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Враховуючи відсутність клопотань сторін щодо розгляду справи у судовому засіданні, справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення сторін.
Розглянувши позовну заяву, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується вимоги, дослідивши докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, суд встановив наступне.
Відповідач - товариство з обмеженою відповідальністю Пропан Постач є юридичною особою, яка зареєстрована та обліковується в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом 39284521, місцезнаходження юридичної особи: вул . Чижевського, буд. 9-а, м. Волноваха, Донецька область, 85700, перебуває на податковому обліку Волновасько-Мангушського управління Головного управління ДПС у Донецькій області.
05.03.2018 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача, за результатами якої був складений акт № 235/05-99-48-31/39284521 (а.с.16-18).
На підставі акту перевірки № 235/05-99-48-31/39284521 від 05.03.2018 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС № 0027144831 від 23.04.2018 року, яким до відповідача застосовано штраф в сумі 170,00 грн. (а.с. 20).
12 квітня 2018 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача, за результатами якої був складений акт № 397/05-99-48-31/39284521 (а.с. 22-24).
На підставі акту перевірки № 397/05-99-48-31/39284521 від 12.04.2019 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС № 0032994831 від 29.05.2018 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 26).
10 травня 2018 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача, за результатами якої був складений акт № 488/05-99-48-31/39284521 (а.с. 28-30).
На підставі акту перевірки № 488/05-99-48-31/39284521 від 10.05.2018 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0037594831 від 03.07.2018, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 32).
01 червня 2018 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача, за результатами якої перевірки був складений акт № 569/05-99-48-31/39284521 (а.с. 34-37).
На підставі акту перевірки № 569/05-99-48-31/39284521 від 01.06.2018 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0039124831 від 18.07.2018 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 13260.00 грн. (а.с. 38).
16 липня 2018 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача, за результатами перевірки був складений акт №730/05-99-48-31/39284521 (а.с. 40-42).
На підставі акту перевірки №730/05-99-48-31/39284521 від 16.07.2018 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0047194831 від 03.09.2018 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 44).
15 серпня 2018 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача, за результатами перевірки був складений акт №874/05-99-48-31/39284521 (а.с. 46-48).
На підставі акту перевірки №874/05-99-48-31/39284521 від 15.08.2018 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0061504831 від 27.09.2018 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 50).
18 вересня 2018 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача, за результатами перевірки був складений акт №1048/05-99-48-31/39284521 (а.с. 52-54).
На підставі акту перевірки №1048/05-99-48-31/39284521 від 18.09.2018 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0080274830 від 02.11.2018 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 56).
18 жовтня 2018 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача, за результатами перевірки був складений акт №1198/05-99-48-30/39284521 (а.с. 58-60).
На підставі акту перевірки №1198/05-99-48-30/39284521 від 18.10.2018 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0116474830 від 11.12.2018 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 62).
15 листопада 2018 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача, за результатами перевірки був складений акт №1313/05-99-48-30/39284521 (а.с. 64-66).
На підставі акту перевірки №1313/05-99-48-30/39284521 від 15.11.2018 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0122174830 від 19.12.2018 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 68).
18 грудня 2018 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача, за результатами перевірки був складений акт №1473/05-99-48-30/39284521 (а.с. 70-72).
На підставі акту перевірки №1473/05-99-48-30/39284521 від 18.12.2018 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0019554830 від 04.02.2019 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 74).
18 січня 2019 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача, за результатами перевірки був складений акт №58/05-99-48-30/39284521 (а.с. 76-78).
На підставі акту перевірки №58/05-99-48-30/39284521 від 18.01.2019 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0052994830 від 18.03.2019 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 80).
Станом на час розгляду справи, ТОВ Пропан Постач має податковий борг з акцизного податку на пальне у розмірі 22610,00 грн., який позивач просить стягнути в судовому порядку.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд зазначає наступне.
Пунктом 59.1 статті 59 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до вимог пункту 59.3 статті 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання.
Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов`язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов`язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
З метою погашення податкового боргу позивачем на адресу відповідача в установленому законом порядку було направлено податкову вимогу 30 липня 2018 року № 111997-48, за узгодженими грошовими зобов`язаннями станом на 29.07.2018 року у розмірі 1190,00 грн. (а.с. 10).
Однак, прийняті заходи податковим органом не призвели до погашення податкового боргу.
Відповідно до вимог статті 67 Конституції України, кожен повинен сплачувати податки та збори у порядку і розмірах, встановлених законом.
Підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що податковий борг - сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податку або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Пунктом 14.1.137 статті 14 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Пунктом 110.1 статті 110 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема: фінансову відповідальність (пп. 111.1.1 п. 111.1 ст. 111 ПКУ).
Фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється та застосовується згідно з Податковим кодексом України та іншими законами. Фінансова відповідальність застосовується у вигляді штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені (п. 111.2 ст. 111 ПКУ).
Відповідно до п. 113.3 ст. 113 Податкового кодексу України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за порушення норм законів з питань оподаткування або іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, застосовуються у порядку та у розмірах, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Отже, позивач зобов`язаний сплачувати визначені в поданих податкових деклараціях узгоджені податкові зобов`язання.
Як зазначено у п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно абз. 1 п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
На час розгляду справи доказів погашення відповідачем податкового боргу суду не надано, також не надано доказів про оскарження вищевказаних рішень податкового органу.
З огляду на зазначене та беручи до уваги докази, які наявні у матеріалах справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Головного управління ДПС у Донецькій області до товариства з обмеженою відповідальністю Пропан Постач про стягнення податкового боргу у розмірі 22610,00 грн. є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Враховуючи приписи статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати не підлягають відшкодуванню.
На підставі викладеного, керуючись нормами Конституції України та Кодексу адміністративного судочинства, суд, -
В И Р І Ш И В:
Позов Головного управління ДПС у Донецькій області (місцезнаходження: вул. 130 Таганрозької дивізії, буд. 114, м. Маріуполь, Донецька область, 87526, код ЄДРПОУ 43142826) до товариства з обмеженою відповідальністю Пропан Постач (місцезнаходження: вул. Чижевського, буд. 9-а, м. Волноваха, Донецька область, 85700, код ЄДРПОУ 39284521) про стягнення податкового боргу у розмірі 22610,00 грн., - задовольнити повністю.
Стягнути кошти з рахунків у банківських установах, які обслуговують товариство з обмеженою відповідальністю Пропан Постач (місцезнаходження: вул. Чижевського, буд. 9-а, м. Волноваха, Донецька область, 85700, код ЄДРПОУ 39284521) в рахунок погашення податкового боргу у розмірі 22610 (двадцять дві тисячі шістсот десять) гривень 00 копійок.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецькій окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя В.В. Лазарєв
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.09.2019 |
Оприлюднено | 25.09.2019 |
Номер документу | 84456584 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Лазарєв В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні