Ухвала
від 23.09.2019 по справі 1.380.2019.004801
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №1.380.2019.004801

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

23 вересня 2019 року

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Москаль Р.М. перевірив матеріали позовної заяви ОСОБА_1 до Трускавецької міської ради в особі відділу державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради; головного спеціаліста, інспектора відділу державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради Кіндракевич Валентини Володимирівни про визнання неправомірними дій та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

19.09.2019 на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Трускавецької міської ради в особі відділу державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради(1), головного спеціаліста, інспектора відділу державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради Кіндракевич Валентини Володимирівни(2). Позивачка просить суд:

- визнати неправомірними дії головного спеціаліста відділу державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради В.В. Кіндракевич щодо відмови в реєстрації і повернення замовнику повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об`єкті Будівництво індивідуального житлового будинку (незавершене будівництво) вул. І.Мазепи, м. Трускавець, будівництво якого здійснюється на підставі будівельного паспорта на земельній ділянці кадастровий номер 4611500000:01:014:0255, замовником якого є ОСОБА_1 ;

- зобов`язати відділ державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради зареєструвати повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об`єкті Будівництво індивідуального житлового будинку (незавершене будівництво), вул. І АДРЕСА_1 , будівництво якого здійснюється на підставі будівельного паспорта на земельній ділянці кадастровий номер 4611500000:01:014:0255, замовником якого є ОСОБА_1 .

Позовну заяву від імені позивачки підписав представник адвокат Петрінець Б.Р.

Відповідно до вимог статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви у тому числі з`ясовує, чи:

- відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу;

- немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Частиною другою цієї статті визначено, що суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.

Позовна заява ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1 , позивачка) не відповідає вимогам, встановленим КАС України з огляду на таке:

відповідно до пункту 2 частини п`ятої статті 160 КАС України в позовній заяві зазначається повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв`язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти.

Згідно з пунктом 4 частини п`ятої статті 160 КАС України в позовній заяві зазначається зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

Позивачка об`єднала позовні вимоги до двох відповідачів: Трускавецької міської ради в особі відділу державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради та головного спеціаліста, інспектора відділу державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради Кіндракевич В.В. Водночас відповідно до прохальної частини позовної заяви позовні вимоги заявлено до таких відповідачів - відділу державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради та головного спеціаліста, інспектора відділу державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради Кіндракевич В.В. Позивачка не заявила вимог до Трускавецької міської ради, яку також визначила відповідачем. При цьому в позовній заяві ОСОБА_1 вказала ідентифікаційний код для обох відповідачів 04055914 , котрий згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань присвоєно виконавчому комітету Трускавецької міської ради. Отже, позивачка вказала ідентифікаційний код юридичної особи, до котрої не заявила позовних вимог.

Відповідно до положень ст.ст. 10, 11 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. Виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи. Представницькі органи місцевого самоврядування, сільські, селищні, міські голови, виконавчі органи місцевого самоврядування діють за принципом розподілу повноважень у порядку і межах, визначених цим та іншими законами.

Наведені обставини свідчать про недоліки позовної заяви, які слід виправити. Отже, ОСОБА_1 слід уточнити, який суб`єкт владних повноважень (Трускавецька міська рада, її виконавчий комітет чи відділ державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради) є відповідачем за її позовом, вказати в позові його повне найменування, а також адресу та ідентифікаційний код.

Відповідно до частини третьої статті 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону. Якщо позовна заява подається особою, звільненою від сплати судового збору відповідно до закону, у ній зазначаються підстави звільнення позивача від сплати судового збору (частина восьма статті 160 КАС України).

За змістом частини другої статті 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України Про судовий збір від 08.07.2011 року № 3674-VI (надалі - Закон № 3674-VI).

Згідно з частиною першою статті 4 Закону № 3674-VI судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Згідно з статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2019 рік від 23.11.2018 №2629-VIІІ прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2019 року становить 1921 гривню.

Підпунктом 1.2 пункту 3 частини другої статті 4 Закону № 3674-VI визначено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою встановлюється ставка судового збору 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (тобто 768,40). Як визначено в абзаці 2 частини третьої статті 6 Закону № 3674-VI у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Позивачка об`єднала в позовній заяві дві позовні вимоги:

- про визнання неправомірними дій посадової особи виконавчого органу місцевого самоврядування;

- про спонукання суб`єкта владних повноважень вчинити дії.

Оскільки в позові об`єднано дві позовні вимоги немайнового характеру до різних відповідачів, ОСОБА_1 слід сплатити судовий збір за кожну з цих вимог, а саме 1536,80 грн. судового збору (768,40х2). До позовної заяви позивачка долучила квитанцію про сплату судового збору на суму 768,40 грн. Відтак, позивачці належить доплатити 768,40 грн. судового збору.

Інформацію про платіжні реквізити для перерахування судового збору за подання адміністративного позову до Львівського окружного адміністративного суду можна довідатися на офіційному сайті суду (http://adm.lv.court.gov.ua) в розділі Судовий збір , де є можливість автоматично розрахувати та сформувати квитанцію для сплати судового збору.

Згідно з вимогами частин першої, другої статті 169 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Керуючись ст.ст. 169, 248, 256, 294 КАС України, суддя -

У Х В А Л И В:

залишити без руху позовну заяву ОСОБА_1 до Трускавецької міської ради в особі відділу державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради; головного спеціаліста, інспектора відділу державного архітектурно-будівельного контролю Трускавецької міської ради Кіндракевич Валентини Володимирівни про визнання неправомірними дій та зобов`язання вчинити дії.

Позивачці слід усунути недоліки позовної заяви у десятиденний строк з дня одержання цієї ухвали у такий спосіб:

скерувати на поштову адресу Львівського окружного адміністративного суду (79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2) заяву про усунення недоліків позовної заяви (вказати номер справи та прізвище судді), до якої додати такі документи:

- належно оформлену позовну заяву (в кількості примірників, що відповідає кількості учасників справи), в якій слід вказати повне найменування та позовні вимоги до кожного із відповідачів, а також зазначити його адресу та ідентифікаційний код;

- оригінал документа про сплату судового збору в сумі 768,40 грн.

Ухвала про залишення позовної заяви без руху набирає законної сили з моменту її підписання та окремо не оскаржується. Заперечення на цю ухвалу може бути включено до апеляційної скарги на рішення суду.

Суддя Москаль Р.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.09.2019
Оприлюднено25.09.2019
Номер документу84457470
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.004801

Ухвала від 14.01.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

Ухвала від 06.12.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

Ухвала від 07.10.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

Ухвала від 23.09.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні