Постанова
від 19.09.2019 по справі 560/607/19
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 560/607/19

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Гнап Д.Д.

Суддя-доповідач - Шидловський В.Б.

19 вересня 2019 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Шидловського В.Б.

суддів: Матохнюка Д.Б. Боровицького О. А. ,

за участю:

секретаря судового засідання: Ткач В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 12 червня 2019 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "РЕМ ОМЕГА БУД" до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області про скасування рішення,

В С Т А Н О В И В :

У березні 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМ ОМЕГА БУД" звернулося в суд з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України, в якому, з урахуванням уточнення позовних вимог, просило скасувати рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 23 січня 2019 року № 1057728/40467890 та зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 1 від 07.11.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 12 червня 2019 року позовні вимоги задоволено.

Визнано протиправним та скасовано рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 23 січня 2019 року № 1057728/40467890.

Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №1 від 07.11.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стягнуто на користь товариства з обмеженою відповідальністю "РЕМ ОМЕГА БУД" судові витрати за сплату судового збору в розмірі 1921 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "РЕМ ОМЕГА БУД" судові витрати за сплату судового збору в розмірі 1921 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, Головним управлінням Державної фіскальної служби у Хмельницькій області подано апеляційну скаргу, в якій апелянт просить скасувати оскаржуване рішення та ухвалити нове, яким в задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі.

Обґрунтовуючи вимоги апеляційної скарги апелянт посилається на порушення судом першої інстанції, при прийнятті рішення, норм матеріального та процесуального права, також неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи, з обставин і обґрунтувань, викладених в апеляційній скарзі.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМ ОМЕГА БУД" зареєстроване як юридична особа. Основними видами діяльності є: електромонтажні роботи (код КВЕД 43.21); штукатурні роботи (код КВЕД 43.31); установлення столярних виробів (код КВЕД 43.32); покриття підлоги й облицювання стін (код КВЕД 43.33); малярні роботи та скління (код КВЕД 43.34); інші роботи із завершення будівництва (код КВЕД 43.39); покрівельні роботи (код КВЕД 43.91); інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у. (код КВЕД 43.99); діяльність посередників у торгівлі меблями, господарськими товарами, залізними та іншими металевими виробами (код КВЕД 46.15); діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами (код КВЕД 46.18); оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (код КВЕД 46.73); оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього (код КВЕД 46.74); надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (код КВЕД 68.20); діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (код КВЕД 71.12); спеціалізована діяльність із дизайну (код КВЕД 74.10); будівництво житлових і нежитлових будівель (основний) (код КВЕД 41.20).

Між ПМП "Катрин" (замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю "РЕМ ОМЕГА БУД" (підрядник) 19.10.2018 укладено договір підряду №43-1, відповідно до якого:

- замовник доручає, а підрядник зобов`язується виконати роботи по влаштуванню цементно-піщаних стяжок в приміщенні 15 поверхового багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення та 16 поверхового багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення по вул. Свободи 16/1 в м. Хмельницький (пункт 1.1);

- замовник зобов`язується прийняти та оплатити вартість виконаних робіт та матеріалів підрядника (пункт 1.2);

- ціна договору визначається з розрахунку 210,00 грн за 1 м. кв. стяжки, включаючи матеріали підрядника; орієнтовний обсяг робіт за договором - 1200 м2, при товщині стяжки не більше 6 см (пункти 2.1);

- початок робіт - 25 жовтня 2018 року, кінець робіт - до 10 листопада 2018 року (пункт 3.1);

- оплата виконаних робіт здійснюється замовником згідно фактично виконаних об`ємів на підставі актів виконаних робіт - форм №КБ-2, №КБ-3, погоджених сторонами та які мають бути надані замовнику не пізніше 10 числа місяця наступного за звітним; протягом п`яти банківських днів після підписання актів замовником, підряднику перераховуються кошти за виконані роботи (пункт 4.1);

- здача-приймання виконаних робіт здійснюється сторонами за актом здачі-приймання робіт - форм №КБ-2, №КБ-3 протягом трьох робочих днів з моменту повідомлення замовника про готовність предмету договору до здачі-приймання (пункт 6.1);

- у випадку передачі замовнику та або виконання підрядником робіт з власних матеріалів, обладнання, підрядник зобов`язується надавати замовнику документи, що підтверджують якість матеріалів та обладнання, що передаються/використовуються (пункт 6.6);

- даний договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до повного виконання обов`язків за ним (пункт 11.5).

З метою виконання умов договору підряду №43-1 від 19.10.2018, між приватним підприємством "ОМЕГА БУД" (орендодавець) та товариством з обмеженою відповідальністю "РЕМ ОМЕГА БУД" (орендар) укладено договір оренди №1 від 01.11.2018 та складено акт прийому-передачі в оренду обладнання №1 від 01.11.2018, відповідно до якого орендодавець належним чином передав, а орендар прийняв пневмонагнітача (BMS Worker №1).

Також відповідно до договору поставки №БП-10/19-131 від 29.10.2018 приватним підприємством "БУД-ПРОЕКТ" (постачальник) виписано товариству з обмеженою відповідальністю "РЕМ ОМЕГА БУД" видаткову накладну №1630 від 06.11.2018 на товар - цемент в кількості 19,6т на загальну суму 47980,80 грн, у тому числі 7996,80 грн ПДВ. Транспортування зазначеного товару здійснювалося автомобільним перевізником - приватним підприємством "БУД-ПРОЕКТ" відповідно до товарно-транспортної накладної №Р1630 від 06.11.2018.

Для реалізації положень договору підряду №43-1 від 19.10.2018 позивач відповідно до договору №US-213 від 01.11.2018 придбав в товариства з обмеженою відповідальністю "Юкрейніан Сейл Кей" суперпластифікатор Compact-BU кількістю 200 кг на суму без ПДВ 1902,00 грн та суперпластифікатор Compact-BT кількістю 600 кг на суму без ПДВ 8226,00 грн, що відображено в видатковій накладній №1578 від 26.11.2018.

Позивач відповідно до договору №86/2018 від 14.11.2018 придбав в ОСОБА_1 :

- штукатурку машину МП-75 30 кг в кількості 110 шт на суму з ПДВ 12875,50 грн та ДЖЕТ ТОН УЛЬТРА Маяк 6 мм 3,0 м в кількості 30 шт на суму з ПДВ 124,50 грн (видаткова накладна №БНФ00000438 від 14.11.2018);

- пінопласт століт-25, клей для пінопласту "Момент", сітку армуючу, штукатурку цементно-піщану на загальну суму 20000,00 грн, у тому числі 3333,33 грн ПДВ (видаткова накладна №БНФ00000449 від 20.11.2018).

Позивач придбав в товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми "Дах-Сервіс" товар, а саме металопрофіль С-7 поліест, планки зовн. кута, планки, саморізи по металу на загальну суму з ПДВ 14693,05 грн, у тому числі 2448,84 грн ПДВ (видаткова накладна №1415 від 09.11.2018).

У ФОП Лук`янчук Романа Миколайовича товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМ ОМЕГА БУД" придбало:

- шуруповерт Дніпро-М TD-60 на загальну суму з ПДВ 786,60 грн, у тому числі 131,10 грн ПДВ (видаткова накладна №1908 від 26.11.2018);

- акумуляторний дриль-шуруповерт Дніпро-М CD-182 на загальну суму 4504,08 грн, у тому числі 750,68 грн ПДВ (видаткова накладна №1903 від 24.11.2018).

Згідно з видатковою накладною №32922 від 25.12.2018 позивач придбав в ФОП Парандія Романа Миколайовича фіброволокно поліпропіленове армуюче Б-12 та пластифікатор для бутону 10л Мікра на загальну суму 21800,04 грн.

За результатами виконання договору підряду №43-1 від 19.10.2018 складено довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2018 року форми №КБ-3, акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року форми №КБ-2, підсумкову відомість ресурсів.

Факт оплати за договором підряду №43-1 від 19.10.2018 підтверджується платіжним дорученням №508 від 07.11.2018, а також актом звірки взаєморозрахунків між ПМП "Катрин" та товариством з обмеженою відповідальністю "РЕМ ОМЕГА БУД" за період з 01.09.2018 по 31.12.2018.

За результатами господарської діяльності по виконанню будівельно-монтажних робіт загальною вартістю 100000 грн, у тому числі 16666,67 грн ПДВ, тобто, відповідно до вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, було складено податкову накладну №1 від 07.11.2018, яку надіслано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з квитанцією від 28.11.2018 документ прийнято, а реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено та зазначено, що податкова накладна відповідає вимогам пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем надано відповідні письмові пояснення та копії первинних документів.

Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення від 23.01.2019 №1057728/40467890 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 07.11.2018.

Відповідно до вказаного рішення підставою для відмови в реєстрації податкової накладної є ненадання платником податку копій документів, а саме: пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, первинних документів щодо придбання піску, портландцементу, фіброволокна, картки рах.361 або акту звірки з ПМП "Катрин", відомостей щодо власних або орендованих основних засобів (техніки).

Вважаючи, що наявні підстави для реєстрації податкової накладної №1 від 07.11.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних, а рішення від 23.01.2019 № 1057728/40467890 прийняте з порушенням норм чинного законодавства, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Суд першої інстанції задовольняючи адміністративний позов виходив з того, що відповідач не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної № 1 від 07.11.2018, внаслідок чого рішення від 23.01.2019 № 1057728/40467890 є протиправними та підлягає скасуванню. Також, суд першої інстанції дійшов висновку про наявність правових підстав для зобов`язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕМ ОМЕГА БУД" № 1 від 07.11.2018.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до пункту 201.1 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 Податкового кодексу України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Відповідно до пункту 201.16. Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2статті 74 цього Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567 затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 6 зазначеного Критерію моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75% загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Цим же наказом затверджений Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 1 Вичерпного переліку документів, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567:

- для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

- для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/при дбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

З системного аналізу наведених вище положень вбачається, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Відповідно до пункту 201.16.3 ПК України підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Так, абзацом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року № 190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" (далі - Постанова № 190) передбачено, що комісія Державної фіскальної служби (далі - комісія ДФС) приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1. пункту 201.16. статті 201 Податкового кодексу України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно з абзацом 2 Постанови № 190 підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16. статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту "в" підпункту 201.16.1. пункту 201.16. статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Тобто, рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної, у даному випадку, або "надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування", або "надання платником податку копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування".

Судом встановлено, що у порядку визначеному підпунктом 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України, позивачем були надані ГУ ДФС у Хмельницькій області копії пояснення та копії документів на підтвердження реальності вчинення господарської операції.

Однак в квитанції від 28.11.2018 контролюючим органом зазначено лише загальне посилання на відповідність податкової накладної №1 від 07.11.2018 підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку в якому містяться різні критерії, у той час, як законодавство вимагає зазначення конкретного виду критерію.

Разом з тим, відповідачі зазначають про наявність підстав для висновку про відповідність позивача наведеним критеріям ризиковості, а саме: дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації.

Суд вважає безпідставним зазначений висновок відповідачів, оскільки листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України.

Аналогічні висновки викладені в ухвалі Верховного Суду від 28.05.2019 у справі №824/622/18-а та в постанові Верховного Суду від 02.04.2019 у справі №822/1878/18.

Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо наявності правових підстав для визнання протиправним та скасування рішення комісії Головного управління ДФС у Хмельницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування або відмову в такій реєстрації від 23 січня 2019 року № 1057728/40467890.

Водночас, судова колегія погоджується з висновком суду першої інстанції про необхідність дотримання гарантій остаточного вирішення спірних правовідносин між сторонами за для чого слід зобов`язати відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕМ ОМЕГА БУД" № 1 від 07.11.2018.

Таким чином, колегія суддів вважає, що доводи апеляційної скарги не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, яке регулює спірні правовідносини, та повністю спростовуються встановленими у справі обставинами.

Таким чином, на думку колегії суддів апеляційної інстанції, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про задоволення позовних вимог.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області залишити без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 12 червня 2019 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Постанова суду складена в повному обсязі 24 вересня 2019 року.

Головуючий Шидловський В.Б. Судді Матохнюк Д.Б. Боровицький О. А.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.09.2019
Оприлюднено25.09.2019
Номер документу84461718
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/607/19

Ухвала від 25.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 19.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 22.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 22.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 19.09.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Постанова від 19.09.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 29.08.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 28.08.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 28.08.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 28.08.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні