Ухвала
від 24.09.2019 по справі 910/227/19
ВИЩИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ СУД

Справа № 910/227/19

Провадження1-кс/910/495/19

ВИЩИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ СУД

У Х В А Л А

24 вересня 2019 року м.Київ

Слідчий суддяВищого антикорупційногосуду ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судовихзасідань ОСОБА_2 ,розглянувши увідкритому судовомузасіданні взалі судув містіКиєві клопотаннядетектива Національногобюро Першоговідділу детективівПершого підрозділудетективів Головногопідрозділу детективівНаціонального антикорупційногобюро України ОСОБА_3 проарешт майнав рамках кримінального провадження, зареєстрованого в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 52018000000000215 від 14.03.2018 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

19 вересня 2019 року до Вищого антикорупційного суду надійшло клопотання детектива Національного бюро Першого відділу детективів Першого підрозділу детективів Головного підрозділу детективів Національного антикорупційного бюро України ОСОБА_3 про арешт майна в рамках кримінального провадження, зареєстрованого в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 52018000000000215 від 14.03.2018 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, в якому просив накласти арешт на майно, що належить підозрюваному ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме, - на частки нежитлової будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер майна: 480001.

Клопотання мотивоване тим, що необхідність арешту вказаного вище майна, яке належить ОСОБА_4 , обґрунтовується запобіганням можливості його приховування, передачі чи відчуження підозрюваним або іншими особами з метою уникнення конфіскації такого майна, як виду покарання, яке може бути призначене ОСОБА_4 за вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, яке йому інкримінується.

20 вересня 2019 року від детектива ОСОБА_3 надійшла заява, в якій просить провести розгляд зазначеного клопотання без повідомлення власника такого майна підозрюваного ОСОБА_4 , з метою забезпечення арешту майна відповідно до ч. 2 ст. 172 КПК України.

Крім того, детектив ОСОБА_3 подав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі, вказав, що клопотання підтримує в повному обсязі та просить його задовольнити.

Дослідивши матеріали клопотання детектива, слідчий суддя дійшов наступного.

Із матеріалів клопотання вбачається, що Першим відділом детективів Першого підрозділу детективів Головного підрозділу детективів Національного антикорупційного бюро України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 52018000000000215 від 14.03.2018 за ч. 5 ст. 191 КК України, виділене з кримінального провадження № 42013110100000191 від 20.02.2013, за підозрою, зокрема, ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_1 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що в період з 11.02.2015 по 19.02.2016 ОСОБА_5 та ОСОБА_4 вчинено розтрату грошових коштів Державного підприємства «Східний гірничо-збагачувальний комбінат», код ЄДРПОУ 14309787 (далі ДП «СхідГЗК»), при укладенні та виконанні договору № 52/13 від 11.02.2015 та додаткових угод до нього № 1 від 16.02.2015, № 2 від 27.02.2015, № 3 від 16.03.2015, № 4 від 14.05.2015 на закупівлю мінералів для хімічної промисловості чи виробництва добрив (сірки грудкової) (далі сірка) між ДП «СхідГЗК» та товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Еко-Сервіс», код ЄДРПОУ 35935908 (далі ТОВ «ТД «Еко-Сервіс»).

Так, 11.02.2015 за результатами процедури закупівлі ОСОБА_5 , діючи від імені ДП «СхідГЗК» і ОСОБА_4 , діючи від імені ТОВ «ТД «Еко-Сервіс», умисно, попередньо увійшовши у змову на вчинення спільно дій, спрямованих на розтрату коштів ДП «СхідГЗК» на користь ТОВ «ТД «Еко-Сервіс» шляхом протиправного підвищення ціни сірки, підписали договір між ДП «СхідГЗК» і ТОВ «Еко-Сервіс» № 52/13 про закупівлю сірки (далі Договір закупівлі). Згідно з п. 3.1 Договору закупівлі та Специфікації №1 (як додатку до договору) предметом договору була поставка 22 451,00 т сірки за ціною 3 499,98 грн. за 1 т, загальною вартістю 78 578 050,98 грн. Відповідно до п. 3.2 Договору закупівлі, ціна договору та його істотні умови не повинні були змінюватися після підписання договору до повного виконання зобов`язань сторонами, крім випадків, передбачених чинним законодавством України. Відповідно до п. 10.1 Договору закупівлі, він набирав чинності з моменту підписання та діяв до 31.12.2015, але у будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов`язань.

Того ж дня, 11.02.2015, ОСОБА_4 , діючи від імені ТОВ «ТД «Еко-Сервіс», умисно, з метою створення приводу для протиправного підвищення ціни сірки, відтак розтрати коштів ДП «СхідГЗК», підписав лист від 11.02.2015 № 30, адресований ДП «СхідГЗК» і який в подальшому було надано до ДП «СхідГЗК». У цьому листі ОСОБА_4 повідомив про необхідність підвищення ціни сірки, яку ДП «СхідГЗК» придбавало у ТОВ «ТД «Еко-Сервіс» за Договором закупівлі, з 11.02.2015, тобто з дати укладення Договору закупівлі, з 3 499,98 грн. за 1 т (вказаних у конкурсній пропозиції ТОВ «ТД «Еко-Сервіс» та визначеної в Договорі закупівлі) до 4 599,00 грн. за 1 т, тобто на 31,4%, у зв`язку зі зниженням курсу гривні, нестабільною ситуацією в Україні та збільшенням затрат ТОВ «ТД «Еко-Сервіс» як постачальника на закупівлю і транспортування сірки.

За кілька днів після надання до ДП «СхідГЗК» вказаного листа ОСОБА_4 від 11.02.2015 № 30, а саме, 16.02.2015, ОСОБА_5 , діючи від імені ДП «СхідГЗК» і ОСОБА_4 , діючи від імені ТОВ «ТД «Еко-Сервіс», умисно, попередньо змовившись на розтрату коштів ДП «СхідГЗК» шляхом протиправного підвищення ціни сірки, з метою створення передумови для такого підвищення ціни, підписали Додаткову угоду № 1 до Договору закупівлі, якою п. 3.2 Договору закупівлі «Ціна договору та істотні умови договору не повинні змінюватися після підписання договору до повного виконання зобов`язань сторонами, крім випадків, передбачених чинним законодавством України» доповнили уточненням «у тому числі, але не виключно, щодо збільшення (зменшення) ціни договору в разі зміни встановленого згідно з законодавством органами статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти, регульованих цін (тарифів) і нормативів».

Продовжуючи вчиняти дії, спрямовані на зміну ціни Договору закупівлі, 27.02.2015 ОСОБА_5 , діючи від імені ДП «СхідГЗК», і ОСОБА_4 , діючи від імені ТОВ «ТД «Еко-Сервіс», умисно, у відповідності до змови між ними на розтрату коштів ДП «СхідГЗК» шляхом протиправного підвищення ціни сірки, з метою такого підвищення ціни, підписали Додаткову угоду № 2 до Договору закупівлі (далі Додаткова угода № 2), якою зменшили обсяг сірки, поставку якої мало право вимагати ДП «СхідГЗК» від «ТД «Еко-Сервіс», з 22 451,00 т до 17 085,89 т, тобто на 31,4%, з одночасним збільшенням ціни цієї сірки для ДП «СхідГЗК» з 3 499,98 грн. за 1 т до 4 599,00 грн. за 1 т (на 31,4%), тобто до ціни, запропонованої ОСОБА_4 в листі від 11.02.2015 № 30, без зміни загальної ціни договору 78 578 008,11 грн. Таким чином, внаслідок підписання ОСОБА_5 та ОСОБА_4 . Додаткової угоди № 2, обсяг сірки, яку ДП «СхідГЗК» мало право отримати від ТОВ «ТД «Еко-Сервіс», зменшився на 31,4%, а ціна 1 т цієї сірки збільшилася на 31,4%, при цьому загальна сума договору залишилася незмінною. Тобто, внаслідок укладення Додаткової угоди № 2 ДП «СхідГЗК» мало отримати на 31,4% менше сірки за вищою на 31,4% ціною. ТОВ «ТД «Еко-Сервіс» не здійснювало поставки сірки, а ДП «СхідГЗК» не приймало сірки за Договором закупівлі в редакції Додаткової угоди № 2.

Натомість, продовжуючи вчиняти дії, спрямовані на дальшу зміну ціни Договору закупівлі, ОСОБА_4 , діючи від імені ТОВ «ТД «Еко-Сервіс», умисно, з метою створення приводу для подальшого протиправного підвищення ціни сірки, відтак розтрати коштів ДП «СхідГЗК», підписав лист від 02.03.2015 № 47, адресований ДП «СхідГЗК» і який і подальшому було надано до ДП «СхідГЗК». У цьому листі ОСОБА_4 повідомив про необхідність повторного підвищення ціни сірки, яку ДП «СхідГЗК» придбавало у ТОВ «ТД «Еко-Сервіс» за Договором закупівлі, після підвищення за Додатковою угодою № 2 на 31,4% (з 3 499,98 грн. за 1 т. до 4 599,00 грн. за 1 т.), ще до 5 499,00 грн. за 1 т., тобто на 57,11% порівняно з первісною ціною та на 19,56% порівняно з ціною Додаткової угоди № 2. Необхідність такого підвищення ціни ОСОБА_4 обґрунтував у своєму листі різким зниженням курсу гривні, нестабільною ситуацією в Україні, а також додатковим імпортним збором 5 % від митної вартості товару, відповідно до Закону України «Про заходи щодо стабілізації платіжного балансу відповідно до статті ХІІ Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року» від 28.12.2014.

Досудовим розслідуванням встановлено, що вказаний Закон «Про заходи щодо стабілізації платіжного балансу відповідно до статті ХІІ Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року» від 28.12.2014 набрав чинності за кілька днів до надіслання ОСОБА_4 зазначеного листа від 02.03.2015, а саме 25.02.2015, відтак стосувався сірки, імпортованої ТОВ «ТД «Еко-Сервіс», починаючи з 25.02.2015.

16.03.2015, продовжуючи вчиняти дії, спрямовані на дальшу зміну ціни Договору закупівлі, ОСОБА_5 , діючи від імені ДП «СхідГЗК», і ОСОБА_4 , діючи від імені ТОВ «ТД «Еко-Сервіс», умисно, у відповідності до змови між ними на розтрату коштів ДП «СхідГЗК» шляхом протиправного підвищення ціни сірки, з метою такого підвищення ціни, підписали Додаткову угоду № 3 до Договору закупівлі (далі Додаткова угода № 3). Підписанням цієї додаткової угоди ОСОБА_5 та ОСОБА_4 ще суттєвіше зменшили обсяг сірки, поставку якої мало право вимагати ДП «СхідГЗК» від «ТД «Еко-Сервіс» (після зменшення Додатковою угодою № 2, укладеною за два тижні до того, на 5 365,11 т (або 31,4%) з 22 451 т до 17 085,89 т), на 2 796,39 т до 14 289,5 т одночасно зі ще більшим підвищенням ціни цієї сірки для ДП «СхідГЗК» (після підвищення за два тижні до того Додатковою угодою № 2 з на 31,4% з 3 499,98 грн. за 1 т до 4 599,00 грн. за 1 т), ще на 1000,00 грн. за 1 т до 5 499,00 грн. за 1 т, тобто до ціни, запропонованої ОСОБА_4 в листі від 02.03.2015 № 47, практично без зміни загальної суми договору (вона зменшилася на 47,61 грн. до 78 577 960,50 грн.). Таким чином, внаслідок підписання ОСОБА_5 та ОСОБА_4 . Додаткової угоди №3 до Договору закупівлі, обсяг сірки, яку ДП «СхідГЗК» мало право отримати від ТОВ «ТД «Еко-Сервіс», зменшився на 57,11% від первісного обсягу, а ціна 1 т цієї сірки збільшилася на 57,11%, при цьому загальна сума договору залишилася майже незмінною. Тобто, внаслідок укладення Додаткової угоди №3 ДП «СхідГЗК» мало отримати на 57,11% менше сірки за вищою на 55,11% ціною.

У відповідності до Додаткової угоди № 3, в період з 16.03.2015 по 17.04.2015 ТОВ «ТД «Еко-Сервіс» поставило на користь ДП «СхідГЗК» сірки, придбаної ТОВ «ТД «Еко-Сервіс» у ТОВ «Еко» і ТОВ «Фірма «Торгсервіс», а ДП «СхідГЗК» прийняло такої сірки загалом в обсязі 6 525,5 т вартістю 35 883 725,50 грн., по 5 499,00 грн. за 1 т. Вказані кошти було сплачено ДП «СхідГЗК» на користь ТОВ «ТД «Еко-Сервіс» у повному обсязі.

Також досудовим розслідуванням встановлено, що в подальшому, 29.04.2015, ОСОБА_4 підписав та надіслав на адресу ДП «СхідГЗК» лист № 111 з пропозицією, у зв`язку зі стабілізацією курсу гривні, зменшити ціну для решти сірки, яка залишилася непоставленою за Договором закупівлі, з 5 499,00 грн. (за Додатковою угодою № 3) на 99,00 грн. до 5 400,00 грн. з 01.05.2015 (так що ціна на неї мала скласти не на 57,11% більше початкової, а на 54,28%).

14.05.2015 р. ОСОБА_5 та ОСОБА_4 , діючи від імені ДП «СхідГЗК» та ТОВ «ТД «Еко-Сервіс» відповідно, підписали Додаткову угоду № 4 до Договору закупівлі (далі Додаткова угода № 4), якою змінили ціну сірки за Договором закупівлі для решти 7 906,34 т, які залишилися непоставленими за цим договором (з огляду на її загальний обсяг 14 289,5 т, визначений Додатковою угодою № 3), у відповідності до вказаного листа ОСОБА_4 з 5 499,00 грн. (за Додатковою угодою № 3) до 5 400,00 грн. Таким чином, внаслідок підписання ОСОБА_5 та ОСОБА_4 . Додаткової угоди № 4, загальний обсяг сірки, яку ДП «СхідГЗК» мало право отримати від ТОВ «ТД «Еко-Сервіс», залишився на 57,11% меншим від первісного обсягу в 22 451 т за Договором закупівлі (а саме, 14 289,5 т), при цьому для 7 906,34 т з цих 14 289,5 т, які мало бути поставлено після 14.05.2015, було встановлено ціну 5 400,00 грн. за 1 т, тобто на 54,28% вищу за первісну ціну 3 499,98 грн., передбачену Договором закупівлі в редакції від 11.02.2015.

У відповідності до Додаткової угоди №4, в період з 14.05.2015 по 31.07.2015 ТОВ «ТД «Еко-Сервіс» поставило на користь ДП «СхідГЗК» сірки, придбаної ТОВ «ТД «Еко-Сервіс» у ТОВ «Еко», компаній WARGRAVE TRADING LLP та STEUERMANN INVESTITIONS UND HANDELSGESELSCHAFT MBH, а ДП «СхідГЗК» прийняло такої сірки загалом в обсязі 7 851,78 т вартістю 42 399 612,04 грн., по 5 400,00 грн. за 1 т. Вказані кошти було сплачено ДП «СхідГЗК» на користь ТОВ «ТД «Еко-Сервіс» у повному обсязі.

Досудовим розслідуванням встановлено, що підвищення ціни сірки Додатковими угодами № 3 і № 4 порівняно з ціною Договору закупівлі в редакції від 11.02.2015 здійснено в порушення Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 №1197-VII (далі Закон про закупівлі), що усвідомлювали ОСОБА_4 і ОСОБА_5 .

Так, нормативно виправданим та допустимим було збільшення ціни сірки, передбаченої Договором закупівлі від 11.02.2015, лише на підставі п. 6 ч. 5 ст. 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель» на 5% у зв`язку з введенням 5% тарифу на імпорт сірки Законом України «Про заходи щодо стабілізації платіжного балансу відповідно до статті ХІІ Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року» від 28.12.2014. Підвищення ОСОБА_5 та ОСОБА_4 ціни сірки на підставі п. 7 ч. 5 ст. 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель» було повністю протиправним.

Вказане порушення додатково підтверджено постановою Центрального апеляційного господарського суду від 13.06.2019 у справі №904/8354/16, якою визнано недійсними додаткові угоди №2-4 до Договору закупівлі, та залишеною в цій частині без змін ухвалою Касаційного господарського суду Верховного Суду від 04.09.2019 у цій же справі.

Згідно з висновком судово-економічної експертизи від 31.01.2017 №639/17-45 експерта Київського науково-дослідного інституту судових експертиз, сума втрати активів ДП «СхідГЗК», спричинена вказаними протиправними діями ОСОБА_4 і ОСОБА_5 з підвищення цін на сірку за Договором закупівлі, становить 25 447 120,09 грн.

У ході досудового розслідування за вказаним фактом ОСОБА_5 та ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, тобто в розтраті чужого майна, що перебувало у віданні особи, шляхом зловживання службовим становищем, в особливо великих розмірах.

Досудовим розслідуванням встановлено, що згідно інформаційної довідки Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна № 181175650 від 16.09.2019, ОСОБА_4 є співвласником нежитлової будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер майна: 480001. Іншим співвласником даної нежитлової будівлі є ОСОБА_6 .

Відповідно до положень ч. 1 т. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскація майна.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні.

Згідно положень п. 3) ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи.

Частина 5 ст. 170 КПК України визначає, що у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.

Так,під чассудового розглядувстановлено,що ОСОБА_4 в рамкахкримінального провадження№ 52018000000000215від 14.03.2018р.повідомлено пропідозру у вчиненнікримінального правопорушення,відповідальність заяке встановлена ч. 5 ст. 191 КК України, санкція якої передбачає конфіскацію майна, як виду покарання.

У зв`язку з цим, підставою арешту майна, яке належить ОСОБА_4 , частки нежитлової будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер майна: 480001, відповідно до ч. 5 ст. 170 КПК України є той факт, що наявні достатні підстави вважати, що ОСОБА_4 судом може бути призначене покарання у виді конфіскації майна, оскільки санкцією ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу України, що йому інкримінується, передбачається застосування конфіскації майна, як виду покарання. Метою арешту вищезазначеного майна, належного ОСОБА_4 , відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 170 КПК України, є необхідність забезпечення конфіскації майна, як виду покарання, яке може бути призначене йому за вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Відтак, необхідність арешту вказаного вище майна, що належить ОСОБА_4 , обґрунтовується запобіганням можливості його приховування, передачі чи відчуження підозрюваним або іншими особами з метою уникнення конфіскації вказаного майна, як виду покарання, яке може бути призначене ОСОБА_4 за вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, яке йому інкримінується.

Таким чином, існує сукупність достатніх підстав та розумних підозр вважати, що частки нежитлової будівлі, розташована за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер майна: 480001, що на праві власності належить ОСОБА_4 , є предметом можливої конфіскації майна, як виду покарання, що передбачене санкцією частини 5 статті 191 Кримінального кодексу України та яке може бути призначене ОСОБА_4 , якому повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

З огляду на вищевикладене та враховуючи наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_4 кримінального правопорушення, відповідальність за яке встановлена ч. 5 ст. 191 КК України, слідчий суддя дійшов висновку про обґрунтованість клопотання та наявність достатніх підстав для застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту вказаного у клопотанні майна.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 132, 170-173 Кримінального процесуального кодексу України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання детектива Національного бюро Першого відділу детективів Першого підрозділу детективів Головного підрозділу детективів Національного антикорупційного бюро України ОСОБА_3 задовольнити.

Застосувати, в рамках кримінального провадження, зареєстрованого в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 52018000000000215 від 14.03.2018 р., захід забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна, що належить підозрюваному ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме, - на частки нежитлової будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер майна: 480001.

Ухвала може бути оскаржена до Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник майна або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.

СЛІДЧИЙ СУДДЯ ОСОБА_7

Дата ухвалення рішення24.09.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу84474945
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —910/227/19

Ухвала від 22.01.2020

Кримінальне

Апеляційна палата Вищого антикорупційного суду

Калугіна І. О.

Ухвала від 22.01.2020

Кримінальне

Апеляційна палата Вищого антикорупційного суду

Калугіна І. О.

Ухвала від 22.01.2020

Кримінальне

Апеляційна палата Вищого антикорупційного суду

Калугіна І. О.

Ухвала від 22.01.2020

Кримінальне

Апеляційна палата Вищого антикорупційного суду

Калугіна І. О.

Ухвала від 28.12.2019

Кримінальне

Вищий антикорупційний суд

Біцюк А. В.

Ухвала від 28.12.2019

Кримінальне

Вищий антикорупційний суд

Біцюк А. В.

Ухвала від 24.12.2019

Кримінальне

Вищий антикорупційний суд

Мойсак С. М.

Ухвала від 24.12.2019

Кримінальне

Вищий антикорупційний суд

Мойсак С. М.

Ухвала від 13.12.2019

Кримінальне

Вищий антикорупційний суд

Мойсак С. М.

Ухвала від 04.12.2019

Кримінальне

Вищий антикорупційний суд

Мойсак С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні