П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 560/854/19
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Козачок І.С.
Суддя-доповідач - Матохнюк Д.Б.
26 вересня 2019 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Матохнюка Д.Б.
суддів: Боровицького О. А. Шидловського В.Б. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 13 червня 2019 року (повний текст якого складено в м. Хмельницькому 21 червня 2019 року) у справі за адміністративним позовом фермерського господарства "Агро Віта АФ" до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
у березні 2019 року фермерське господарство Агро Віта АФ (ФГ Агро Віта АФ ) звернулось в суд з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (ДФС України), Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області (ГУ ДФС у Хмельницькій області) в якому просило:
-визнати протиправними та скасувати рішення комісії при ГУ ДФС у Хмельницькій області №1039655/41037759 від 29.12.2018 року, №1039667/41037759 від 29.12.2018 року, №1039656/41037759 від 29.12.2018 року про відмову в реєстрації податкових накладних ФГ "Агро Віта АФ" №1 та №2 від 22.10.2018 року та №3 від 23.10.2018 року;
- зобов`язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні ФГ "Агро Віта АФ" №1 та №2 від 22.10.2018 року та №3 від 23.10.2018 року.
13 червня 2019 року Хмельницький окружний адміністративний суд прийняв рішення про задоволення адміністративного позову.
Не погоджуючись з судовим рішенням ГУ ДФС у Хмельницькій області подало апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вказане рішення та прийняти нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги.
В обґрунтування апеляційної скарги апелянт послався на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, порушення норм процесуального права, що, на його думку, призвело до неправильного вирішення спору.
Заслухавши, суддю-доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги наявними в матеріалах справи письмовими доказами, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено те, що 19 жовтня 2018 року між ФГ «Агро Віта АФ» та ТОВ «КЛОВ» укладений договір купівлі - продажу кукурудзи № КЛВ191018/007, згідно умов якого позивач 21.10.2018 року, 22.10.2018 року та 23.10.2018 року здійснив поставку TOB «КЛОВ» врожаю кукурудзи.
Факт передачі (транспортування) та відвантаження врожаю кукурудзи підтверджується товарно-транспортними накладними від 21.10.2018 року, 22.10.2018 року, 23.10.2018 року. Поставка здійснюється на склад покупця у Тернопільській області, а датою поставки є дата підписання сторонами видаткових накладних.
Таким чином, ФГ "Агро Віта АФ" по факту першої події оформило в електронній формі податкові накладні №1, №2 від 22.10.2018 року та №3 від 23.10.2018 року.
Проте, податковий орган надіслав позивачу квитанції від 12.11.2018 року №9247908652, №9248323539 та №9247908333 про зупинення реєстрації вказаних податкових накладних відповідно до пп. 201.1.16 ст. 201 Податкового кодексу України. При цьому, платнику запропоновано надати пояснення та/або копій документів, достатніх для реєстрації податкової накладної.
У грудні 2018 року ФГ Агро Віта АФ направило відповідачу пояснення та документи на підтвердження реальності здійснення операцій.
Рішеннями від 29.12.2018 року №1039656/41037759, №1039667/41037759 та №1039655/41037759 комісії при ГУ ДФС у Хмельницькій області відмовлено позивачу у реєстрації податкових накладних, у зв`язку з не наданням звіту про площі та валові збори сільськогосподарських культур на 01.12.2018 року №29 СГ; картки рахунку 361 по контрагенту TOB "Клов"; інформації щодо власних або орендованих ОЗ; первинних документів щодо придбання насіння кукурудзи, щодо посіву та обмолоту, платіжних документів.
Не погодившись з такими рішеннями позивач оскаржив їх до Хмельницького окружного адміністративного суду.
Задовольняючи позовні вимоги суд першої інстанції виходив з того, що відповідач при прийнятті рішення діяв не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, з огляду на наступне.
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України (ПК України) датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Згідно із п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.
Крім того, постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29 грудня 2010 року затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (Порядок №1246).
Згідно п. 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Аналогічні норми містить пп. 201.16.1 п. 201.16 статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Відповідно до пп. 201.16.1. п. 201.16 ст. 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, згідно з пп. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня, з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (пп. 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 ПК України).
Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Так, абзацом 1 постанови Кабінету Міністрів України "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" №190 від 29 березня 2017 (Постанова №190) визначено, що комісія Державної фіскальної служби приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.
Абзацом 2 Постанови №190 визначено, що підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;
- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу ;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Відповідно до п.2 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13 червня 2017 року №567 моніторинг здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до цих Критеріїв, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо за кожним видом економічної діяльності, якщо така інформація врахована комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Пунктом 6 вказаних Критеріїв визначено, що моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:
1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яку (який) подано на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеному у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку для платників, у яких значення показника D становить більше 0,03; більше 60 % - від 0,02 до 0,03; більше 50 % - від 0,015 до 0,02; більше 40 % - від 0,01 до 0,015, більше 30 % - від 0,005 до 0,01, більше 20 % - до 0,005) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);
2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб`єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними пп. 215.3.1 та 215.3.2 п. 215.3 ст. 215 розділу VI Податкового кодексу України, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі;
3) розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку на додану вартість, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більше ніж удвічі та/або зміна номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів).
У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам пп. 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної/розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V ПК України.
Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 затверджено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зокрема, для критерію, зазначеного у пп.1 п.6 Критеріїв:
-договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Так, перелік документів, які є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначено в п. 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України №117 від 21.02.2018 року (Порядок №117): це договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, ФГ Агро Віта АФ зареєстроване, як платник податку на додану вартість 01.04.2018 року, тоді як 06.03.2018 року до Реєстру ризикових платників внесені дані про те, що ФГ Агро Віта АФ відповідає критеріям ризиковості за пп. 1.6 п.1 «Критеріїв ризиковості платника податку» . Тобто вказані дані внесені ще до реєстрації позивача, як платника ПДВ.
За таких обставин, позивач 18.03.2019 року звернувся до ГУ ДФС у Хмельницькій області із запитом на отримання публічної інформації, у якому просив надати інформацію про те, яким саме критеріям ризиковості платника податку відповідає податкова накладна №3 від 23.10.2018 року, якого з підприємств - покупця чи продавця стосуються критерії ризиковості та чи можлива реєстрація податкових накладних №1, №2 від 22.10.2018 року та №3 від 23.10.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Листом від 24.05.2019 року ГУ ДФС у Хмельницькій області повідомлено позивача про те, що на засіданні прийнято рішення про виключення ФГ «Агро Віта АФ» з переліку ризикових платників податків.
Також, на виконання вимог контролюючого органу, позивач надав пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійснення операцій по відмовлених у реєстрації податкових накладних, а саме:
-договір купівлі-продажу № КЛВ191018/007 від 19.10.2018 р. покупець TOB "Клов" предмет договору кукурудза урожаю 2018 року га Додаток № 1 від 19.10.2018 р.;
- звіт про посівні площі № 4 CT;
- рахунок фактуру № 1 від 22.10.2018 р. кукурудза 183,120 т. на суму 462154,6 грн.;
- рахунок фактуру № 2 від 22.10.2018 р. кукурудза 143,820 т. на суму 423776,56 грн.;
- рахунок фактуру № 3 від 23.10.2018 р. кукурудза 207,92 т. на суму 604832,63 грн.;
- видаткову накладну №1 від 22.10.2018 року одержувач TOB "Клов" кукурудза 183.120 т. на суму 462154,60 грн.;
- видаткову накладну №2 від 22.10.2018 року одержувач TOB "Клов" кукурудза 143,820 т. на суму 423776,56 грн.;
- видаткову накладну №3 від 23.10.2018 одержувач TOB "Клов" кукурудза 207.92 т. на суму 604832,63 грн.;
- акт розрахунок №0000001376 від 22.10.2018 року, акт розрахунок №0000001364 від 22.10.2018 року, акт розрахунок №0000001380 від 23.10.2018 року;
- картку № 1376 від 22.10.2018 року аналізу зерна;
- товарно транспортні накладні №025 від 22.10.2018 року перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_1 автомобіль РЕНО ВХ2611 АЕ.;
- ТТН №005 від 22.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_2 автомобіль ДАФ ВХ1657 ВН;
- ТТН б/н від 22.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_3 автомобіль МАН ВХ5864 BН;
- ТTH №004 від 22.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_1 автомобіль МАИ ВХ3425 ВХ;
- ТТН №024 від 22.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул. Лози, 42 а. Водій ОСОБА_4 автомобіль РЕНО ВХ8073 ВХ;
- ТТН №1 від 21.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_5 автомобіль КАМАЗ ВО8073 АР;
- ТТН №2 від 21.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_6 автомобіль КАМАЗ ВХ9448 АХ;
- ТТН 001 від 22.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_7 автомобіль ДАФ ВХ1080 СВ;
- ТТН №20 від 23.10.18 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_8 автомобіль Вольво НОМЕР_1 C;
- ТТН №016 від 23.10.18 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_9 автомобіль КАМАЗ ВХ28-22 ВА;
- ТТН №10 від 22.10.18 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а. Водій ОСОБА_8 автомобіль Вольво AM 3080 ОА;
- ТТН б/н від 22.10.18 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 ;
- ТТН №8 від 22.10.18 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул.Лози, 42 а;
- ТТН б/н від 22.10.2018 перевізник, замовник, відправник ФГ "Агро Віта", одержувач TOB "Клов" м. Київ, Пункт навантаження Хм. обл., Ізяславський р-н, с. Лютарка, пункт розвантаження Тернопільська обл., Лановецький р-н, с. Грибова, вул. Лози, 42 а;
- платіжне доручення № 8184 від 23.11.2018 р. платник ТОВ "Клов" на суму 200000,00 грн.;
- платіжне доручення № 8279 від 26.11.2018 р. платник TOB "Клов" на суму 200000,00 грн.;
- платіжне доручення № 8012 від 19.11.2018 р. платник ТОВ "Клов" на суму 300723,68 грн.
Отже, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що ФГ Агро Віта АФ надано пояснення та усі документи, які свідчать про реальність проведення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.
Також, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про безпідставне посилання відповідача на те, що відсутність саме картки рахунку №361 по контрагенту ТОВ "Клов" унеможливлює прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки факт проведення оплати за поставлений товар як першої події, документально підтверджений наявними у справі документами і здійснення господарської операції ніким не оспорюється.
Крім того, вказана картка рахунку № НОМЕР_2 не відноситься до переліку документів визначених п. 14 Порядку №117 і окремо ніким від платника податків не витребовувалась.
Враховуючи викладене вище, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що вимоги ДФС України були виконані позивачем, що виключає підстави для відмови у реєстрації податкових накладних, а тому позовні вимоги підлягають задоволенню.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 04 грудня 2018 року справа №821/1173/17.
Таким чином, колегія суддів дійшла висновку, що доводи апеляційної скарги спростовуються встановленими у справі обставинами.
Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду -без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.
З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції при прийнятті оскаржуваного рішення дотримано норми матеріального і процесуального права, а тому відсутні підстави для задоволення вимог апеляційної скарги.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 313, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Хмельницькій області залишити без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 13 червня 2019 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.
Головуючий Матохнюк Д.Б. Судді Боровицький О. А. Шидловський В.Б.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2019 |
Оприлюднено | 27.09.2019 |
Номер документу | 84524123 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Матохнюк Д.Б.
Адмінправопорушення
Дубровицький районний суд Рівненської області
Сидоренко З.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні