ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
26 вересня 2019 року Справа № 280/3807/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сацького Р.В., за участю секретаря судового засідання Серебрянникової О.А.,
розглянувши за правилами спрощенного позовного провадження адміністративну справу
за позовом Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ 39396146)
до відповідача - Товариства з обмеженою відповідальністю Білдінг - сервіс (юридична адреса: 69002, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, буд. 68 - А, код ЄДРПОУ 25488362)
про стягнення коштів за податковим боргом та вилучення готівки,
ВСТАНОВИВ:
06 серпня 2019 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі по тексту - позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю Білдінг - сервіс (далі по тексту - відповідач), в якому позивач просить суд:
- стягнути з рахунків платника податків у всіх банках, що належать такому платнику податків Товариства з обмеженою відповідальністю Білдінг - сервіс , а також за рахунок готівки, що належить такому платнику податків на корить УК у м. Запоріжжі/Вознесенівс./18010900, МФО 899998, код одержувача 38025367, податковий борг з земельного податку в сумі 33845,48 грн. (код платежу 18010500 на р/р 33210811008009 ).
Позовні вимоги обґрунтовує тим, що згідно облікової картки платника у відповідача наявна заборгованість, яка виникла в результаті несплати сум податкового зобов`язання з земельного податку, які були самостійно нараховані у податкових деклараціях та нарахованої податковим органом податковими повідомленнями-рішеннями за результатами проведеної камеральної перевірки та пені. Позивачем вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, проте борг у добровільному порядку відповідачем не сплачений, а тому підлягає примусовому стягненню у судовому порядку. На підставі викладеного, просить стягнути з відповідача податковий борг у загальній сумі 33845,48 грн.
Ухвалою суду від 07.08.2019 відкрито провадження по справі №280/3807/19 у порядку спрощеного позовного провадження з викликом (повідомленням) сторін. Розгляд справи призначено на 04.09.2019 о 16 год. 30 хв.
Відповідачу запропоновано у 15-денний строк з дня отримання ухвали надати відзив на позовну заяву.
Ухвалою суду від 04.09.2019 відкладено підготовче засідання на 26.09.2019 о/об 16 год. 40 хв.
Відзив на позовну заяву на адресу суду від відповідача не надходив.
Представник позивача на задоволені судом позовних вимог наполягав у повному обсязі, з підстав викладених у позові.
Відповідно до частини 4 ст. 229 КАС України - фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю Білдінг-сервіс , код ЄДРПОУ 25488362 зареєстровано як юридична особа 22.08.2008, про що в Єдиному державному реєстрі внесено запис про проведення державної реєстрації юридичної особи за №11031200000022370, та перебуває на обліку як платник податків у Головному управлінні ДФС у Запорізькій області.
Позивач самостійно визначив податкові зобов`язання - подав до відповідача наступні податкові декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності):
- за 2016 рік з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата на земельні ділянки державної або комунальної власності) №9017487944 від 16.02.2016, відповідно до якої:
30.09.2016 нараховано 1101,17 грн, з яких платником було сплачено 654,92 грн, залишок заборгованості зменшився та складає 446,25 грн;
- 30.10.2016 нараховано 1101,17 грн;
30.11.2016 нараховано 1101,17 грн;
- 30.12.2016 нараховано 1101,17 грн;
- 30.01.2017 нараховано 1101,12 грн;
- за 2017 рік з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата на земельні ділянки державної або комунальної власності) №9014956501 від 10.02.2017;
- 02.03.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.03.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.04.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.05.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.06.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.07.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.08.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.09.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.10.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.11.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.12.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.01.2018 нараховано 1101,12 грн;
- за 2018 рік з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата на земельні ділянки державної або комунальної власності) №10272 від 20.02.2018;
- 02.03.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.03.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.04.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.05.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.06.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.07.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.08.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.09.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.10.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.11.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.12.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.01.2019 нараховано 1211,31 грн;
- на підставі податкового розрахунку №9017487944 нараховані штрафні санкції у сумі 26,43 грн;
- на підставі податкового повідомлення-рішення №0147024906 від 23.10.2018 були нараховані штрафні санкції у сумі 769,02 грн;
- на підставі податкового повідомлення-рішення №0078134906 від 11.06.2019 були нараховані штрафні санкції у сумі 170,00 грн.
У встановлений законом строк зазначені суми сплачені відповідачем не були та набули статусу податкового боргу.
Платнику податків рекомендованим листом з повідомлення була направлена податкова вимога форми Ю № 5323-17 від 12.12.2016 на суму 3750,59 грн, яка була повернута до контролюючого органу з відміткою пошти за закінченням терміну зберігання .
Вказані податкові вимога та податкове повідомлення - рішення в адміністративному та/чи судовому порядку не оскаржувалось, а отже є узгодженим.
З наведених підстав, контролюючий орган звернувся до суду.
Розглянувши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд встановив наявність достатніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення по справі.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з приписів частини 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий Кодекс України (далі - ПК України).
Згідно зі статтею 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до п. 6.1 ст. 6 ПК України податком є обов`язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.
Відповідно до п.41.1 ст.41 ПК України контролюючі та органи стягнення є:
41.1. Контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.
41.2. Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.
За п.п. 14.1.137 ст.14 ПК України орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України;
Відповідно до ст. 19 ПК України, державні податкові інспекції здійснюють сервісне обслуговування платників податків; здійснюють реєстрацію та ведення обліку платників податку та платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів пов`язаних з оподаткуванням; формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб - платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри ведення яких покладено законодавством на контролюючи органи; виконують інші функції сервісного обслуговування платників, визначені законом.
Також, підпунктом 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 ПК України передбачено обов`язок платників податків сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 49.1 ст. 49 Кодексу).
Відповідно до п. 202.1. ст. 202 ПК України, звітним (податковим) періодом є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених цим Кодексом, календарний квартал.
Відповідно до п. 203.1. ст. 203 ПК України, податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного і податкового) місяця.
Пунктом 203.2 ст. 203 ПК України передбачено, що, сума податкового зобов`язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Згідно з п. 56.11 ст. 56 ПК України не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.
У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Підпунктом 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК України встановлено, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до п. 286.2 ст. 286 ПК України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.
Згідно з п. 46.1 ст. 46 ПК України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
За приписами п. 49.1, 49.2 ст. 49 ПК України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків. Платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є.
За змістом п. 54.1 ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків (п. 56.11 ст. 56 ПК України).
Заборгованість з земельного податку з юридичних осіб виникла на підставі самостійного подання платником податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності):
- за 2016 рік з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата на земельні ділянки державної або комунальної власності) №9017487944 від 16.02.2016, відповідно до якої:
30.09.2016 нараховано 1101,17 грн, з яких платником було сплачено 654,92 грн, залишок заборгованості зменшився та складає 446,25 грн;
- 30.10.2016 нараховано 1101,17 грн;
- 30.11.2017 нараховано 1101,17 грн;
-30.12.2016 нараховано 1101,17 грн;
- 30.01.2017 нараховано 1101,12 грн;
- за 2017 рік з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата на земельні ділянки державної або комунальної власності) №9014956501 від 10.02.2017;
- 02.03.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.03.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.04.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.05.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.06.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.07.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.08.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.09.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.10.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.11.2017 нараховано 1101,17 грн;
- 30.12.2017 нараховано 1101,17 грн;
-30.01.2018 нараховано 1101,12 грн;
- за 2018 рік з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата на земельні ділянки державної або комунальної власності) №10272 від 20.02.2018;
- 02.03.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.03.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.04.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.05.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.06.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.07.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.08.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.09.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.10.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.11.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.12.2018 нараховано 1211,28 грн;
- 30.01.2019 нараховано 1211,31 грн;
Контролюючим органом відповідно підпункту 20.1.4. пункту 20.1 статті 20, пункту 75.1 статті 75, у порядку статті 76 ПК України ГУ ДФС у Запорізькій області було проведено камеральну перевірку своєчасності сплати земельного податку, на підставі якої складений акт № 1132-08-01-49-01/00698986 від 18.07.2018. Перевіркою встановлено порушення терміну сплати узгодженого податкового зобов`язання зі сплати земельного податку. В результаті чого винесені податкові повідомлення - рішення № 0094734901 та 0094764901 від 03.08.2018 у сумі 184,25 грн та 22 493,14 грн відповідно. Вказані повідомлення - рішення були направлені на адресу рекомендованим листом про вручення. Платником не здійснювалось оскарження даних податкових повідомлень - рішень.
Контролюючим органом відповідно підпункту 20.1.4. пункту 20.1 статті 20, пункту 75.1 статті 75, у порядку статті 76 ПК України ГУ ДФС у Запорізькій області було проведено камеральну перевірку своєчасності сплати земельного податку, на підставі якої складений акт № 1901/08-49-12-03/25488362 від 11.09.2018. Перевіркою встановлено порушення терміну сплати узгодженого податкового зобов`язання зі сплати земельного податку. В результаті чого винесене податкове повідомлення - рішення № 0147024906 від 23.10.2018 на загальну суму у сумі 1048,79 грн. Вказане повідомлення - рішення було направлене на адресу Відповідача.
Платником не здійснювалось оскарження даного податкового повідомлення - рішення.
Контролюючим органом відповідно підпункту 20.1.4. пункту 20.1 статті 20, пункту 75.1 статті 75, у порядку статті 76 ПК України ГУ ДФС у Запорізькій області було проведено камеральну перевірку своєчасності сплати земельного податку, на підставі якої складений акт № 1087/08-01-49-06/25488362 від 10.04.2019. Перевіркою встановлено порушення терміну подання податкової звітності за 2019 рік. В результаті чого винесене податкове повідомлення - рішення № 0078134906 від 11.06.2019 у сумі 170,00 грн. Вказане повідомлення - рішення було направлене на адресу Відповідача. Платником не здійснювалось оскарження даного податкового повідомлення - рішення.
На підставі п. п. 129.1.1 ст. 129 Податкового Кодексу України за несвоєчасну сплату узгоджених сум податкових зобов`язань з вказаного податку, де визначено, що нарахування пені розпочинається з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, відповідачу нарахована пеня з земельного податку у загальному розмірі 26,43 грн.
Отже, загальна сума податкового боргу з орендної плати з юридичних осіб становить 33845,48 грн.
Відповідно до п. 57.3. ст. 57 Податкового кодексу України У разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення. крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
У свою чергу, відповідно до пункту 58.3 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб. їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення- рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений пош товою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
У зв`язку з несплатою платником податків узгоджених сум податкових зобов`язань, контролюючим органом вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, а саме згідно п. 59.1 ст. 59 1ІК України, де визначено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Платнику податків рекомендованим листом з повідомлення була направлена податкова вимога форми Ю № 5323-17 від 12.12.2016 на суму 3750,59 грн, яка була повернута до контролюючого органу з відміткою пошти за закінченням терміну зберігання .
Відповідно до п. 59.5 ст. 59 ПК України, у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
Згідно із пп. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючий орган має право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до пп. 95.1- 95.3 ст. 95 ПК України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги. Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Відповідно до п. 95.4 ст. 95 ПК України орган державної податкової служби на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1244 Про деякі питання реалізації статті 95 Податкового кодексу України встановлений Порядок, яким визначений механізм Стягнення готівки, яка належить платнику податків, у рахунок погашення його податкового боргу, а саме:
згідно п. 2 - Вилучення готівки у платника податків у рахунок погашення його податкового боргу здійснюється працівниками контролюючого органу з урахуванням вимог пунктів 95.2-95.4 статті 95 Податкового кодексу України .
згідно п. 3 - Під час вилучення готівки працівники рахують наявні кошти. У разі коли обсяг готівки у платника податків перевищує суму його податкового боргу, вилученню підлягає готівка на суму боргу .
згідно п. 4 - У рахунок погашення податкового боргу спрямовується також готівка, виявлена працівниками у касі плойка податків, у тому числі в скриньці реєстратора розрахункових операцій, та інших місцях зберігання коштів .
згідно п. 5, 6 - За результатами вилучення готівки складається акт встановленої форми. Вилучена готівка в національній валюті вноситься працівником до банку для перерахування до відповідного бюджету в день її стягнення, а в разі неможливості такого внесення - на наступний робочий день. Готівка в іноземній валюті передається банку або іншій фінансовій установі, що має право на реалізацію іноземної валюти, у зазначений строк для її продажу відповідно до законодавства та подальшого перерахування згідно з вимогами абзацу першого цього пункту .
Як встановлено ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Враховуючи, що відповідач не заперечує проти наявність даної заборгованості, а також надання позивачем всіх доказів про підтвердження заборгованості та наявність податкового боргу, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.
Суд також враховує відсутність заперечень проти позову з боку відповідача, отже доводи позивача не спростовані.
Згідно ч. 2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Керуючись статтями 139, 241, 243, 244, 245, 246 та 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ 39396146) до Товариства з обмеженою відповідальністю Білдінг - сервіс (юридична адреса: 69002, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, буд. 68 - А, код ЄДРПОУ 25488362) про стягнення коштів за податковим боргом та вилучення готівки - задовольнити у повному обсязі.
Стягнути з рахунків платника податків у всіх банках, що належать Товариству з обмеженою відповідальністю Білдінг - сервіс (юридична адреса: 69002, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, буд. 68 - А, код ЄДРПОУ 25488362), а також за рахунок готівки, що належить такому платнику податків на користь УК у Шевч.р-ні м. Зап./Шевч./(код отримувача ЄДРПОУ 38025367 Казначейство України ЕАП, код Банку МФО 899998), податкового боргу: з земельного податку з юридичних осіб в сумі 33845 (тридцять три тисячі вісімсот сорок пять) грн 48 коп. (код платежу 18010500 на р\р 33210811008009 ).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення складено у повному обсязі та підписано 26.09.2019.
Суддя Р.В. Сацький
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2019 |
Оприлюднено | 29.09.2019 |
Номер документу | 84562138 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні