Ухвала
від 27.09.2019 по справі 812/3467/14
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

27 вересня 2019 року СєвєродонецькСправа № 812/3467/14

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Смішлива Т.В., розглянувши матеріали заяви Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про поновлення пропущеного строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання по справі № 812/3467/14 за позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Товариства з обмеженою відповідальністю «Строй-Центр» про стягнення заборгованості у розмірі 64,80 грн,

ВСТАНОВИВ:

26 вересня 2019 до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про поновлення пропущеного строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання по справі № 812/3467/14 за позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Товариства з обмеженою відповідальністю «Строй-Центр» про стягнення заборгованості у розмірі 64,80 грн.

Розглянувши матеріали заяви суд встановив наступне.

Статтею 376 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) встановлено, що стягувачам, які пропустили строк для пред`явлення виконавчого листа до виконання з причин, визнаних судом поважними, пропущений строк може бути поновлено. Заява про поновлення пропущеного строку подається до суду, який розглядав справу як суд першої інстанції. Суд розглядає заяву про поновлення пропущеного строку в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. Ухвалу суду за результатами розгляду заяви про поновлення пропущеного строку може бути оскаржено в порядку, встановленому цим Кодексом.

Відповідно до частини шостої статті 7 КАС України у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права). Аналогія закону та аналогія права не застосовується для визначення підстав, меж повноважень та способу дій органів державної влади та місцевого самоврядування.

Оскільки дії суду в разі надходження заяви про відстрочення і розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення КАС України окремо не врегульовано, суд вважає за можливе на підставі частини шостої статті 7 КАС України застосувати до вказаних правовідносин за аналогією закону положення статті 160, 161, 167, 169, 171 КАС України.

За приписами пункту 6 частини першої статті 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи немає підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі (частина друга статті 171 КАС України).

Згідно з частинами першою, другою статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

В заяві про поновлення пропущеного строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання зазначено, що заявник отримав виконавчий лист 26.06.2019, а строк пред`явлення виконавчого документа до 03.07.2019, про те не наведено поважних причин не пред`явлення виконавчого документу у строк та документального підтвердження.

Крім того, заявником не долучено до заяви про поновлення пропущеного строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання по справі № 812/3467/14 виконавчий лист.

З огляду на викладене, враховуючи неврегулюваність питання щодо залишення без руху заяву про поновлення пропущеного строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання (стаття 376 КАС України), беручи до уваги приписи частини сьомої статті 7 КАС України, суд дійшов висновку про необхідність застосування у даному випадку положень статті 169 КАС України щодо залишення без руху заяву про поновлення пропущеного строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання та надати заявнику строк для усунення встановлених в описовій частині ухвали недоліків.

Керуючись статтями 7, 160, 161, 169, 376 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя

УХВАЛИВ:

Заяву Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про поновлення пропущеного строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання по справі № 812/3467/14 за позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Товариства з обмеженою відповідальністю «Строй-Центр» про стягнення заборгованості у розмірі 64,80 грн залишити без руху.

Запропонувати заявнику протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання даної ухвали усунути недоліки заяви про поновлення пропущеного строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання оформленої з дотриманням вимог статей 160, 161 КАС України, шляхом надання суду виконавчого листа по справі № 812/3467/14 засвідченого належним чином та документального підтвердження не пред`явлення до виконання виконавчого документа у строк.

Якщо недоліки заяви не будуть усунуті у строк, встановлений судом, заява буде повернута заявнику та вважатиметься неподаною.

Копію ухвали про залишення заяви без руху невідкладно надіслати відповідачу.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та оскарженню окремо не підлягає. Заперечення на ухвалу, що не підлягає оскарженню окремо від рішення суду, включаються до апеляційної скарги на рішення суду

Суддя Т.В. Смішлива

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.09.2019
Оприлюднено30.09.2019
Номер документу84562455
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/3467/14

Ухвала від 17.10.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 10.10.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 27.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 12.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 09.09.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 04.06.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 29.05.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 02.05.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Постанова від 18.06.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні