Рішення
від 26.09.2019 по справі 420/3165/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/3165/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 вересня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді - Токмілової Л.М.

за участі:

секретаря судового засідання - Сердюк І.С.

представника позивача - Поліщук А .В.

представника відповідача - Жукової Т.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Виноград-Агро-Кубей" (Код ЄДРПОУ 35154046, адреса: 68702, вул. Русева 2А, с. Кубей, Болградський район, Одеська обл.) до Головного управління ДФС в Одеській області (Код ЄДРПОУ 39398646, адреса: 65044, вул. Семінарська 5, м. Одеса) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 22.04.2019 року №0010924001, -

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшла позовна заява Приватного підприємства "Виноград-Агро-Кубей" до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 22.04.2019 року №001092400.

В обґрунтування своєї позовної заяви позивач зазначає, що в період з 14.03.2019 р. по 21.03.2019 р. перевіряючими Головного управління ДФС в Одеській області проведено фактичну перевірку позивача - приватного підприємства Виноград-Агро-Кубей з питань дотримання законодавства щодо організаційних, технічних та технологічних вимог провадження господарської діяльності щодо виробництва та обігу спирту й алкогольних напоїв в період з 22.12.2017 р. по 21.03.2019 р., за наслідками якої складено акт перевірки № 618/15-32-40-01/35154046 від 22.03.2019 р. У вказаному акті зафіксовано порушення ст.15 Закону України Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів від 15.09.1995 року № 329/95 - ВР (із змінами), а саме: ПП Виноград-Агро-Кубей здійснено поставку виноматеріалів виноградних столових суб`єкту первинного виноробства ПП Діоніс (код ЄДРОПОУ 30810494) без придбання ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями. На підставі результатів вказаної перевірки, 22.04.2019 р. відповідачем прийнято рішення №0010924001 про застосування фінансових санкцій в розмірі 2 443 702 грн. 26 коп.

Ухвалою суду від 18.06.2019 року відкрито провадження по справі в порядку загального позовного провадження.

08.07.2019 року за вхід. № 24182/19 відповідачем надано відзив на адміністративний позов, в обґрунтування якого відповідач зазначає, що позивач здійснив поставку виноматеріалів виноградних столових суб`єкту первинного виноробства ПП Діоніс без придбання ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями. Згідно наданих до перевірки документів, зокрема ТТН, копій видаткових накладних, копій звіту Про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв та реєстру податкових накладних встановлено, що підприємство ПП Виноград-Агро-Кубей в серпні 2018 року реалізовано виноматеріали виноградні столові суб`єкту господарювання ПП Діоніс без придбання ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, а тому відповідач стверджує, що позивачем під час здійснення своєї діяльності порушено ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів .

10.07.2019 року за вхід. № ЕП/5102/19 від позивача надійшла відповідь на відзив, у якій позивач зазначає, що встановлене контролюючим органом порушення вимог ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів є необґрунтованим, оскільки в контролюючим органом не надано підтверджень того, що ПП Діоніс не є підприємством вторинного виробництва. Крім того, відповідно до даних Єдиного державного реєстру виробників спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів - ПП Діоніс (код |ЄДРОПОУ 30810494) має дійсну ліцензію на виробництво алкогольних напоїв №189 терміном дії з 16.11.2015 до 16.11.2020 року.

В судовому засіданні призначеному на 10 вересня 2019 року представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив позов задовольнити з підстав викладених у позовній заяві та відповіді на відзив. Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечувала та просила в задоволенні позову відмовити в повному обсязі з підстав викладених у відзиві на адміністративний позов.

Вивчивши матеріали справи, вислухавши пояснення осіб, які брали участь у розгляді справи, а також дослідивши обставини, якими обґрунтовувалися позовні вимоги, відзив, відповідь на відзив, та заперечення, перевіривши їх доказами, суд встановив наступні факти та обставини.

Судом встановлено, що на підставі наказу від 04.03.2019 року № 1565, направлень від 13.03.2019 року № № 981, 982 виданих ГУ ДФС в Одеській області, службовими особами відділу контролю за виробництвом та обігом спирту, спиртовмісної продукції, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ГУ ДФС в Одеській області в період з 14.03.2019 р. по 21.03.2019 р. проведено фактичну перевірку приватного підприємства Виноград-Агро-Кубей з питань дотримання законодавства щодо організаційних, технічних та технологічних вимог провадження господарської діяльності щодо виробництва та обігу спирту й алкогольних напоїв в період з 22.12.2017 р. по 21.03.2019 р.

За наслідками зазначеної перевірки, складено акт перевірки № 618/15-32-40-01/35154046 від 22.03.2019 р., яким встановлено порушення ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів від 19.12.1995 року № 481/95-ВР (із змінами та доповненнями), а саме: ПП Виноград-Агро-Кубей здійснено поставку виноматеріалів виноградних столових суб`єкту первинного виноробства ПП Діоніс (код ЄДРОПОУ 30810494) без придбання ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями.

22.04.2019 р. відповідачем, на підставі результатів вказаної перевірки, прийнято рішення №0010924001 про застосування фінансових санкцій в розмірі 2 443 702 грн. 26 коп.

В період, що перевірявся ПП Виноград-Агро- Кубей здійснювало фінансово-господарські взаємовідносини з контрагентом ПП Діоніс . За умовами договору поставки №1/07/18 від 30 липня 2018 року, постачальник (позивач) зобов`язується передати товар (виноматеріали виноградні) у власність покупця (ПП Діоніс ), а покупець зобов`язується прийняти та оплатити товар (копія договору додається).

Ліцензія на виробництво алкогольних напоїв № ЗОІ (термін дії ліцензії з 17.10.2016 р. по 17.10.2021 р.) видана ДФС України суб`єкту господарювання ПП Виноград-Агро-Кубей .

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, що склались між сторонами, суд виходить із наступного.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Порядок проведення фактичної перевірки врегульовано положеннями статті 80 Податкового кодексу України.

Відповідно до пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Так, фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи) (пункт 80.1 ст. 80 Податкового кодексу України).

Відповідно до підпункту 80.2.5 пункту 80.2 статті 80 Податкового кодексу України, фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції, під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та цільового використання спирту платниками податків, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального.

Нормативно-правовим актом, який визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України, є Закон України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів".

У розумінні статті 1 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", мінімальні оптово-відпускні ціни на алкогольні напої - ціни, які визначаються за кодами виробів Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності за 1 літр 100-відсоткового спирту, обраховані виходячи з найнижчої оптової ціни на вітчизняну або контрактної вартості на імпортну продукцію та податків і зборів, які відповідно до чинного законодавства підлягають сплаті з одиниці продукції вітчизняними виробниками й імпортерами, та з урахуванням вартості тари.

Відповідно до ст. 15 Закону України Про Державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів від 15.09.1995 р. № 329/95 - ВР (із змінами) суб`єкт господарювання, який отримав ліцензію на виробництво алкогольних напоїв (вин виноградних, вин плодово-ягідних або напоїв медових) та виробляє їх з виноматеріалів (виноградних, плодово-ягідних, медових) виключно власного виробництва (не придбаних), має право здійснювати оптову торгівлю зазначеними алкогольними напоями без отримання окремої ліцензії на таку оптову торгівлю.

При цьому, контроль за дотриманням норм цього Закону здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України (частина перша статті 16 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів").

За порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством (частина перша статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів").

Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується позивачем, що останнім допущено працівників контролюючого органу до проведення перевірки Товариства та оформлення її результатів відповідним актом перевірки такими, що підтверджуються документально.

Згідно з правовою позицією Верховного Суду України, саме на етапі допуску до перевірки платник податків може поставити питання про необґрунтованість її призначення та проведення, реалізувавши своє право на захист від безпідставного та необґрунтованого здійснення податкового контролю щодо себе. Водночас, допуск до перевірки нівелює правові наслідки процедурних порушень, допущених контролюючим органом при призначенні податкової перевірки. Вказана правова позиція підтримана Верховним судом, зокрема, у постановах від 17 квітня 2018 року у справі №826/12612/17, від 07 листопада 2018 року у справі №П/811/824/17.

Щодо встановленого порушення в частині здійснення позивачем роздрібної торгівлі алкогольними напоями без наявності ліцензії.

За приписами ст. 1 Закон України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку.

Відповідно до ч. 14 статті 15 вказаного Закону, роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб`єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади в містах, районах, районах у містах Києві та Севастополі за місцем торгівлі суб`єкта господарювання терміном на один рік і підлягають обов`язковій реєстрації в органі доходів і зборів, а у сільській місцевості - і в органах місцевого самоврядування за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (ч. 22 статті 15 Закону).

Спеціальним законом, який визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України є Закон України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" від 19.12.1995 № 481/95-ВР.

Відповідно до статті 16 вказаного Закону контроль за дотриманням норм цього Закону здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України.

Відповідно до вимог п. 225.9 ст. 225 Податкового кодексу України, виноматеріали, що реалізуються підприємствам вторинного виноробства, які використовують ці виноматеріали для виробництва готової продукції, не оподатковуються. В інших випадках реалізація виноматеріалів оподатковується за ставками податку на виноробну продукцію, встановленими підпунктом 215.3.1 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу.

Відповідно до п. 37 ст. 1 Закону України Про виноград та виноградне віно від 16.06.2005 року №2662-IV (із змінами) підприємства первинного виноробства - підприємства, які здійснюють переробку винограду, виробництво виноматеріалів, сусла або соку консервованого, концентрату виноградного соку, займаються витримкою виноматеріалів, а також утилізацією відходів виноробства.

Відповідно до п. 38 ст. 1 Закону України Про виноград та виноградне віно від 16.06.2005 року №2662-IV (із змінами), підприємства вторинного виноробства - підприємства, які займаються витримкою виноматеріалів, обробкою виноматеріалів та розливом, або тільки розливом вин у споживчу тару відповідно до нормативних документів.

ПП Виноград-Агро-Кубей , як суб`єкт первинного виноробства, здійснює переробку винограду, виробництво та витримку виноматеріалів Тільки на підприємствах вторинного виноробства виноградні виноматеріали, які призначені для виробництва вин, повинні пройти встановлений для них цикл технологічної обробки згідно схем, які відносяться до вторинного виноробства, таких як обклеювання, обробка холодом, теплом, купажування, фільтрація, з метою забезпечення їх стабільності до різного роду помутніння, а також попередження недоліків, які пов`язані з деякими відхиленнями від нормального хімічного складу, витримки з метою перевірки стабільності виноматеріалів до розливу, відповідно до чинної нормативної документації, без чого виноматеріали не відносяться до складу готової алкогольної продукції і не підлягають сертифікації як готова продукція для реалізації кінцевому споживачу.

Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основним видом діяльності ПП Діоніс (код ЄДРОПОУ 30810494) є виробництво виноградних вин, що відноситься до вторинного виноробства.

Відповідно до ст. 1 Закону України Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів від 15.09.1995 року №329/95 - ВР (із змінами), виноматеріали - продукти первинної переробки винограду, плодів та ягід, розчину натурального бджолиного меду, призначені для виробництва алкогольної продукції. Відповідно до п.14 ст.1 Закону України Про виноград та виноградне вино , виноматеріали виноградні - продукти первинної переробки винограду, призначені для виробництва вин та іншої виноробної продукції.

Згідно листа Міністерства аграрної політики і продовольства України від 13.07.2011 року №37-38-7/10681 надане роз`яснення, що виноматеріали не можуть вважатися готовою підакцизною продукцією, оскільки вони не є кінцевим продуктом - вином, а є лише сировиною для його виробництва. До завершення повного технологічного процесу з метою доведення товару до категорії Готова продукція повинні піддаватися необхідним технологічним операціям.

Готове вино - вино, що має товарний вигляд, витримує гарантійний термін зберігання і готове до реалізації (п. 2 ДСТУ 2164-93 Вина виноградні. Терміни і визначення ), тобто це продукція, що пройшла повний технологічний процес, контрольну витримку, бракераж, розфасована в споживчу тару, що витримує гарантійні терміни зберігання, сертифікована в Держстандарті, показники якості і безпека якої відповідають вимогами ДСТУ 4806:2007 Вина. Загальнотехнічні умови .

Таким чином, законодавством України розрізняються поняття виноматеріал виноградний - сировина дня виробництва вина і вино - алкогольний напій, який з`являється у процесі переробки винограду та обробки виноматеріалу.

Відповідно до договору поставки №1/07/18 від ЗО липня 2018 року, ПП Виноград-Агро-Кубей здійснив поставку ПП Діоніс виноматеріалів виноградних, а не готової продукції - алкогольних напоїв.

Абз. 5 ч. 2 ст. 17 Закону України Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів від 15.09.1995 року №329/95 - ВР (із змінами), на підставі якої позивачу в податковому повідомленні-рішенні № 0010924001 нараховано фінансові санкції у розмірі 2 443 702,26 грн., не передбачає відповідальність за оптову торгівлю виноматеріалом виноградним.

З огляду на викладене, ПП Виноград-Агро-Кубей здійснено поставку виноматеріалів ПП Діоніс як суб`єкту вторинного виноробства, що виготовлені ним як суб`єктом первинного виноробства в період дії ліцензій на виробництво алкогольних напоїв, тому в діях ПП Виноград- Агро-Кубей відсутні ознаки правопорушення, передбаченого статтею 15 Закону України Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів .

Таким чином, рішення відповідача №0010924001 від 22.04.2019 року про застосування фінансових санкцій в розмірі 2 443 702,26 грн. до позивача є протиправним та підлягає скасуванню.

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд, з урахуванням вимог встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, виходячи з системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню.

Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Отже, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б доводи позивача, а відтак, не довів правомірності свого рішення, а тому заявлені позивачем вимоги є такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до приписів частини першої статті 139 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, з огляду на викладене, суд вважає, що позов приватного підприємства "Виноград-Агро-Кубей" підлягає задоволенню у повному обсязі.

Керуючись ст. ст. 238, 239, 241,243, 248, 256, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Приватного підприємства "Виноград-Агро-Кубей" до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 22.04.2019 року №001092400 - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управлення ДФС у Одеській області від 22.04.2019 року №001092400.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС в Одеській області (адреса: вул. Семінарська, буд. 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 39398646) на користь Приватного підприємства "Виноград-Агро-Кубей" (Код ЄДРПОУ 35154046, адреса: 68702, вул. Русева 2А, с. Кубей, Болградський район, Одеська обл.) судові витрати у розмірі 19210 грн. (дев`ятнадцять тисяч двісті десять гривень).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд з одночасним поданням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення виготовлено та підписано судом 26.09.2019 р.

Суддя Л.М. Токмілова

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.09.2019
Оприлюднено29.09.2019
Номер документу84562722
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/3165/19

Ухвала від 08.06.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л.М.

Ухвала від 07.12.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л.М.

Ухвала від 16.12.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравець О.О.

Ухвала від 22.11.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравець О.О.

Ухвала від 01.11.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравець О.О.

Рішення від 26.09.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л. М.

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л. М.

Ухвала від 03.06.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Токмілова Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні