Ухвала
від 26.09.2019 по справі 295/14647/19
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/14647/19

1-кс/295/7572/19

УХВАЛА

Іменем України

26.09.2019 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

розглянув винесенев кримінальномупровадженні №42019060360000207 прокурором військової прокуратури Житомирського гарнізону ОСОБА_3 клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В :

В клопотанні прокурор зазначає, що відділом кримінальних розслідувань слідчого управління ФР ГУ ДФС у Житомирській області проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню, зареєстрованому у Єдиному реєстрі досудових розслідувань 15 липня 2019 року №42019060360000207 від 15.07.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191, ч.3 ст. 212 КК України.

Досудове розслідування розпочато за матеріалами, які надійшли 15.07.2019 року до прокуратури Житомирського гарнізону, у відповідності до яких встановлено, що на території Житомирської області діє група осіб, яка закуповуючи необліковану лісопродукцію за готівкові кошти, по цінам значно нижче від ринкових у підприємства, що спільно з посадовими особами ДП ІНФОРМАЦІЯ_1 , незаконно здійснює вирубку лісу на землях оборони, умисно ухилилися від сплати податків в особливо великих розмірах, що призвело до ненадходження до бюджетів коштів у розмірі понад 5 млн. грн.

Відповідно до матеріалів кримінального провадження встановлено, що директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_2 ) за період з 01.01.2019 року по теперішній час, спільно з ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_3 ), який фактично здійснює керівництво фінансово господарською діяльністю даного СГД, здійснюють реалізацію шпону лущеного з листяних порід дерева за готівкові кошти без відображення по бухгалтерському та податковому обліку.

Також, зазначені вище особи, здійснюють закупівлю необлікованої лісопродукції за готівкові кошти, по цінам значно нижче від ринкових. З метою набуття права на включення сум до складу валових витрат ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », зазначені вище особи документально по бухгалтерському та податковому обліку відображають закупівлю лісоматеріалів у підконтрольних фізичних осіб підприємців.

Разом з тим встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », протягом 2018 року, відображають по бухгалтерському та податковому обліку закупівлю лісопродукції у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 , АДРЕСА_2 , попередня назва ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 ») на загальну суму 55,5 тис.грн., однак основна частина лісопродукції, закуповується за готівкові кошти, без відображення по бухгалтерському та податковому обліках.

Також встановлено, що 14.05.2019 року, Господарський суд Житомирської області задовольнив позов прокуратури Житомирського гарнізону та заборонив ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ведення лісового господарства та використання лісового фонду на земельних ділянках ІНФОРМАЦІЯ_1 загальною площею 2177,79 га.

Разом з тим під час досудового розслідування по кримінальному провадженню встановлено, що службові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у бухгалтерському та податковому обліку підприємства відобразили придбання товарів, робіт та послуг у наступних СГД, а саме: ФОП ОСОБА_6 (код ідн. НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_7 (код ідн. НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_8 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_8 ).

Отже для підтвердження або спростування відображених у податковому та бухгалтерському обліку ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » проведених фінансово господарських операцій з ФОП ОСОБА_6 (код ідн. НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_7 (код ідн. НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_8 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_8 ) виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до речей і документів, що стали підставою таких фінансово господарських операцій.

Згідно п. 3 ст. 44 Податкового Кодексу України (із змінами та доповненнями) платники податків зобов`язані забезпечити зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством, а також документів, пов`язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менш, як 1095 днів з дня подання податкової звітності.

На ПП « ОСОБА_8 » (код ЄДР НОМЕР_7 ) зберігаються наступні документи: договори (угоди) укладені між ПП « ОСОБА_8 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), додаткові договори (угоди), журнал реєстрації договорів ПП « ОСОБА_8 », в яких міститься інформація щодо реєстрації договорів з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », накладні та податкові накладні, що свідчать про реалізацію на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » товарів, робіт (послуг) з ПП « ОСОБА_8 », специфікації до договорів, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), рахунки-фактури, журнал реєстрації в`їзду та виїзду автотранспорту, яким з ПП « ОСОБА_8 », доставлялися товари реалізовані на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », картки складського зберігання ПП « ОСОБА_8 » на яких міститься інформація стосовно зберігання товарів, які надавались ПП « ОСОБА_8 » для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », документи гарантійного обслуговування товарів, які реалізовувались ПП « ОСОБА_8 » на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », документи по придбанню товарів, робіт та послуг, які закуповувались у СГД ПП « ОСОБА_8 », що у подальшому реалізовано на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Прокурор зазначає, що у зазначених документах, наявна інформація, яка не містить охоронюваної законом таємниці, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Дані документи знаходяться на ПП « ОСОБА_8 ».

Вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.

Прокурор вказує, що приймаючи до уваги, що оригінали первинних бухгалтерських документів, які фіксують факти здійснення господарських операцій між ПП « ОСОБА_8 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », являються джерелом доказів та містять відомості, що мають значення для кримінального провадження і підлягають доказуванню.

Також, у зв`язку з існуючою реальною загрозою зміни або знищення первинних бухгалтерських документів, які фіксують факти здійснення господарських операцій між ПП « ОСОБА_8 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », прокурор просить клопотання розглядати без виклику службових осіб ПП « ОСОБА_8 ».

Прокурор в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання без його участі, в якій зазначив, що клопотання підтримує та просить задовольнити.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебувають документи, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни, переховування або знищення документів.

Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Враховуючи вищевикладене та те, що отримання тимчасового доступу до речей і документів, являється єдиним способом повного дослідження обставин скоєного злочину, доведення вини осіб, які його вчинили, керуючись ст.ст. 159-166 КПК України слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити.

Надати прокурорам військової прокуратури Житомирського гарнізону ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_3 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 . ОСОБА_16 також особам які будуть діяти за їх дорученням (постановою), тимчасовий доступ та можливість вилучення у ПП « ОСОБА_8 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), оригіналів первинних бухгалтерських документів, які фіксують факти здійснення господарських операцій між ПП « ОСОБА_8 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) за період часу з 01.01.2018 по теперішній час, у тому числі: договори (угоди) укладені між ПП « ОСОБА_8 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », додаткові договори (угоди), журнал реєстрації договорів ПП « ОСОБА_8 », в яких міститься інформація щодо реєстрації договорів з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », накладні та податкові накладні, що свідчать про реалізацію на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » товарів, робіт (послуг) з ПП « ОСОБА_8 », специфікації до договорів, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), рахунки-фактури, журнал реєстрації в`їзду та виїзду автотранспорту, яким з ПП « ОСОБА_8 », доставлялися товари реалізовані на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », картки складського зберігання ПП « ОСОБА_8 » на яких міститься інформація стосовно зберігання товарів, які надавались ПП « ОСОБА_8 » для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », документи гарантійного обслуговування товарів, які реалізовувались ПП « ОСОБА_8 » на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », документи по придбанню товарів, робіт та послуг, які закуповувались у СГД ПП « ОСОБА_8 », що у подальшому реалізовано на ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Встановити строк дії ухвали до 25.10.2019 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

Дата ухвалення рішення26.09.2019
Оприлюднено21.02.2023

Судовий реєстр по справі —295/14647/19

Ухвала від 26.09.2019

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Полонець С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні