Рішення
від 30.09.2019 по справі 420/3604/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/3604/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 вересня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Харченко Ю.В. розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Чорноморської міської ради Одеської області, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_2 про визнання незаконним (нечинним) та скасування Рішення "Про відмову у наданні Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 " від 09.04.2019р. №433/86-VІІ; зобов`язання переглянути заяву від 30.01.2019р. щодо надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 5110800000:02:008:0022 з подальшою передачею в оренду, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернулась до Одеського окружного адміністративного суду з позовом, у якому просить суд визнати незаконним (нечинним) та скасувати Рішення Чорноморської міської ради Одеської області "Про відмову у наданні Фізичній особі-підприємцю Крамаренко С.М . дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 " від 09.04.2019р. №433/86-VІІ; зобов`язати Чорноморську міську раду Одеської області переглянути заяву ОСОБА_1 від 30.01.2019р. щодо надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 5110800000:02:008:0022 з подальшою передачею в оренду.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що договір оренди спірної земельної ділянки з ФОП ОСОБА_2 від 19.11.2012р. припинив свою дію у зв`язку з припиненням орендарем підприємницької діяльності (ліквідації).

Відповідач - Чорноморська міська рада Одеської області з позовними вимогами не погоджується, та вважає їх необґрунтованими з підстав, викладених у письмовому відзиві на адміністративний позов (від 18.07.2019р. вхід.№ЕП/5353/19), наголошуючи, зокрема, на правомірності винесення спірного Рішення "Про відмову у наданні Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 " від 09.04.2019р. №433/86-VІІ, оскільки відсутня згода землекористувача про вилучення земельної ділянки.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 20.06.2019р. прийнято позовну заяву до розгляду, та відкрито загальне позовне провадження у справі №420/3604/19 за позовом ОСОБА_1 до Чорноморської міської ради Одеської області, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_2 про визнання незаконним (нечинним) та скасування Рішення "Про відмову у наданні Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 " від 09.04.2019р. №433/86-VІІ; зобов`язання переглянути заяву від 30.01.2019р. щодо надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 5110800000:02:008:0022 з подальшою передачею в оренду.

Ухвалою суду від 24.07.2019р., з урахуванням положень п.3 ч.2 ст.183 КАС України, закрито підготовче провадження по справі №420/3604/19, та призначено справу до судового розгляду по суті.

Відповідно до ч.9 ст.205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Таким чином, беручи до уваги вищевикладене, а також те, що від позивача - ОСОБА_1 , та відповідача - Чорноморської міської ради Одеської області до суду надійшли заяви (від 28.08.2019р. вхід.№30677/19, від 18.07.2019р. вхід.№ЕП/5354/19) про розгляд справи без їх участі, а третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_2 до суду не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином та своєчасно, зважаючи на відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, розгляд даної адміністративної справи здійснюється в порядку письмового провадження, відповідно до ч.9 ст.205 КАС України.

Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, та системно проаналізувавши приписи чинного законодавства, суд встановив наступне.

Як встановлено судом, та вбачається з наявних у матеріалах справи документів, 30.01.2019р. ОСОБА_1 звернулась до Чорноморської міської ради Одеської області з клопотанням про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 для реконструкції з розширенням торговельного кіоску під продовольчий магазин за подальшою передачею в оренду строком на 49 років у зв`язку з набуттям права власності на об`єкт нерухомості.

За результатами розгляду вищеозначеного клопотання від 30.01.2019р. Чорноморською міською радою Одеської області прийнято Рішення "Про відмову у наданні Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 " від 09.04.2019р. №433/86-VІІ, яким відмовлено Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га для реконструкції з розширенням торговельного кіоску під продовольчий магазин за адресою: АДРЕСА_1 за подальшою передачею в оренду строком на 49 років.

Не погодившись з вищевказаним Рішенням Чорноморської міської ради Одеської області "Про відмову у наданні Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 " від 09.04.2019р. №433/86-VІІ, позивач - ОСОБА_1 звернулась до суду з даною позовною заявою.

Так, на думку суду, позовні вимоги ОСОБА_1 про визнання незаконним (нечинним) та скасування Рішення Чорноморської міської ради Одеської області "Про відмову у наданні Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 " від 09.04.2019р. №433/86-VІІ; зобов`язання Чорноморської міської ради Одеської області переглянути заяву ОСОБА_1 від 30.01.2019р. щодо надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 5110800000:02:008:0022 з подальшою передачею в оренду, підлягають задоволенню, з урахуванням наступного.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В силу ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Зокрема, як встановлено судом, та вбачається з наявних у матеріалах справи документів, на виконання Постанови Верховної Ради України №984-VІІІ від 04 лютого 2016року Про перейменування окремих населених пунктів та районів місто Іллічівськ Одеської області перейменовано на місто Чорноморськ Одеської області.

Судом встановлено, що згідно Рішення Чорноморської міської ради Одеської області від 05 серпня 2016року №140-VІІ Про перейменування окремих вулиць та провулків, які знаходяться на території Чорноморської міської ради Одеської області вулицю Героїв Сталінграду перейменовано на вулицю Парусна.

Також, з матеріалів справи вбачається, що користувачем земельної ділянки кадастровий номер 5110800000:02:008:0022, котра розташована за адресою: АДРЕСА_1 був ОСОБА_2 , що підтверджується наявною в матеріалах справи копією Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-5107314842019 від 22.01.2019р.

Судом встановлено, що у подальшому право власності на будівлю магазину, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею - 79,1кв.м., що належала ОСОБА_2 на підставі Свідоцтва про право власності на будівлю магазину, виданого Виконавчим комітетом Іллічівської міської Ради Одеської області 09 вересня 2008року, перейшло до ОСОБА_1 , що підтверджується наявними у матеріалах справи копіями Свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціону), посвідченого приватним нотаріусом Чорноморського міського нотаріального округу Одеської області Перчеклій І.М., Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 24.01.2019р. №153753114.

Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, судом встановлено, що наразі право власності на будівлю магазину, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею - 79,1кв.м. належить ОСОБА_1 .

Частиною 1 статті 122 Земельного кодексу України передбачено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування передбачено статтею 123 Земельного кодексу України, згідно з частиною 2 якої особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Таким чином, із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, що письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально до клопотання про надання дозволу на розробку проектом землеустрою додається лише у разі вилучення земельної ділянки.

Відповідно до частини третьої статті 123 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Забороняється відмова у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, місце розташування об`єктів на яких погоджено відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування згідно із статтею 151 цього Кодексу.

Так, як встановлено судом, та вбачається з наявних у матеріалах справи документів підставою для відмови ОСОБА_1 у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га для реконструкції з розширенням торговельного кіоску під продовольчий магазин за адресою: АДРЕСА_1 з подальшою передачею в оренду строком на 49 років, слугувала відсутність згоди землекористувача про вилучення земельної ділянки.

Водночас, з означеною позицією органу місцевого самоврядування неможливо погодитися, з урахуванням наступного.

Згідно зі статтею 92 Земельного кодексу України, право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Статтею 116 Земельного кодексу України передбачено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Відповідно до частин 1, 2 статті 120 Земельного кодексу України, яка кореспондується зі статтею 377 Цивільного кодекс України, у разі набуття права власності на будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об`єкти. До особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду,розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення. Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об`єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.

Таким чином, беручи до уваги вищевикладене, а також те, що право власності на будівлю магазину, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею - 79,1кв.м., належить ОСОБА_1 , суд дійшов висновку щодо наявності законодавчо передбачених підстав для задоволення позовної вимоги ОСОБА_1 щодо визнання протиправним та скасування Рішення Чорноморської міської ради Одеської області "Про відмову у наданні Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 " від 09.04.2019р. №433/86-VІІ.

Оскільки судом визнано протиправним та скасовано Рішення Чорноморської міської ради Одеської області "Про відмову у наданні Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 " від 09.04.2019р. №433/86-VІІ, суд дійшов висновку щодо необхідності задоволення позовної вимоги ОСОБА_1 про зобов`язання Чорноморської міської ради Одеської області повторно розглянути заяву від 30.01.2019р. щодо надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 5110800000:02:008:0022 з подальшою передачею в оренду.

При цьому, судом відхиляються, та не приймаються до уваги посилання відповідача про необхідність у спірних правовідносинах згоди землекористувача - ОСОБА_2 про вилучення земельної ділянки, оскільки як встановлено судом, та зазначено вище письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально до клопотання про надання дозволу на розробку проектом землеустрою додається лише у разі вилучення земельної ділянки.

Крім того, судом з`ясовано, що 31.01.2018р. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис №25540060007045275 щодо припинення підприємницької діяльності Фізичної особи-підприємця Андрушко Антона Володимировича.

Вищевикладене спростовує твердження відповідача, наведені у письмовому відзиві на адміністративний позов.

Згідно з ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 1 статті 72 КАС України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтю 73 КАС України передбачено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Відповідно до статей 74-76 КАС України обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Статтею 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно зі ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Відтак, беручи до уваги вищевикладене, та оцінюючи наявні в матеріалах справи письмові докази в сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 до Чорноморської міської ради Одеської області, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_2 про визнання незаконним (нечинним) та скасування Рішення "Про відмову у наданні Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 " від 09.04.2019р. №433/86-VІІ; зобов`язання переглянути заяву від 30.01.2019р. щодо надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 5110800000:02:008:0022 з подальшою передачею в оренду, підлягають задоволенню, з вищеокреслених підстав.

Керуючись ст.ст.72-77, 139, ч.9 ст.205, ст.ст.241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов ОСОБА_1 до Чорноморської міської ради Одеської області, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_2 про визнання незаконним (нечинним) та скасування Рішення "Про відмову у наданні Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 " від 09.04.2019р. №433/86-VІІ; зобов`язання переглянути заяву від 30.01.2019р. щодо надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 5110800000:02:008:0022 з подальшою передачею в оренду, задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати Рішення Чорноморської міської ради Одеської області "Про відмову у наданні Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 " від 09.04.2019р. №433/86-VІІ.

3. Зобов`язати Чорноморську міську раду Одеської області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 30.01.2019р. щодо надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0181га за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 5110800000:02:008:0022 з подальшою передачею в оренду.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Чорноморської міської ради Одеської області (68001, Одеська область, м.Чорноморськ, проспект Миру,33, код ЄДРПОУ 25932851) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) судові витрати по сплаті судового збору у сумі 768(сімсот шістдесят вісім)грн. 40коп.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки встановлені ст.ст.293,295 КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст.255 КАС України.

Суддя Харченко Ю.В.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.09.2019
Оприлюднено01.10.2019
Номер документу84615689
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/3604/19

Постанова від 21.01.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Постанова від 21.01.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 03.12.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 03.12.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 11.11.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

Рішення від 30.09.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

Ухвала від 20.06.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Харченко Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні