Рішення
від 26.09.2019 по справі 160/6091/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 вересня 2019 року Справа № 160/6091/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Турової О.М.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) у місті Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування наказу на проведення перевірки, -

ВСТАНОВИВ:

02.07.2019р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН (далі - ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН , позивач) до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДФС у Дніпропетровській області, відповідач), в якій позивач просить суд визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області №3553-п від 13.06.2019 року Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН .

В обґрунтування позову зазначено, що спірний наказ ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 13.06.2019 року №3553-п Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН , яким вирішено провести документальну планову виїзну перевірку ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН за період з 01.01.2016 року по 31.03.2019 року тривалістю 10 робочих днів з 26 червня 2019 року, є протиправним та прийнятим всупереч нормам чинного законодавства, оскільки позивача не було включено до плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2019 рік, який був оприлюднений на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України до 25 грудня 2018 року, як того вимагає ст.77 ПК України. Натомість, ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН було включено до зазначеного плану-графіка лише у червні 2019 року у зв`язку з коригуванням цього плану-графіка, яке було затверджено ДФС. Позивач вважає, що згідно з чинним законодавством України у податкових органів відсутні повноваження щодо коригування у поточному році вже сформованого і затвердженого річного плану-графіка проведення перевірок шляхом включення до нього нових платників податків, тому виданий на підставі оновленого (скоригованого) та оприлюдненого лише 14.06.2019 року плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2019 рік наказ про проведення документальної планової виїзної перевірки позивача з 26.062019р. є протиправним. З огляду на означене, позивач не допустив контролюючий орган до проведення перевірки на підставі оскаржуваного наказу та звернувся до суду з цим позовом про його скасування.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08.07.2019р. позовну заяву ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН залишено без руху та надано строк позивачу для усунення недоліків.

17.07.2019р. позивачем на виконання вимог ухвали суду від 08.07.2019р. усунуто недоліки позовної заяви у встановлений строк.

Ухвалою судді Дніпропетровського окружного адміністративного суду Турової О.М. від 22.07.2019 року прийнято до розгляду вищевказану позовну заяву ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН та відкрито провадження в адміністративній справі №160/6091/19, призначено цю справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) з 22.08.2019 року, а також встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання ухвали.

07 серпня 2019 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов відзив ГУ ДФС у Дніпропетровській області на позовну заяву ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН , в якому відповідач заперечував проти задоволення позовних вимог, посилаючись на те, що спірний наказ видано з дотриманням вимог чинного законодавства у зв`язку із включенням позивача до плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, що підтверджується листом ДФС України від 13.06.2019р. №18906/7/99-99-14-03-04-17 Про затвердження коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на червень 2019 року , яким повідомлено, що коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на червень 2019 року, сформоване згідно з вимогами Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 року № 524 (далі - Порядок №524), затверджено ДФС України 12.06.2019 року. При цьому коригування плану-графіка здійснюється щомісяця, що передбачено вимогами вищевказаного Порядку №524. Проекти коригувань плану-графіка затверджуються ДФС України без змін та зауважень. Так, ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН включено до плану - графіка документальних перевірок платників податків на 2019 рік у зв`язку із наявністю 3 ризиків високого ступеню.

Відповідно до ч.1 ст.257 КАС України, за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.

Згідно з ч.1 ст.258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

За змістом приписів ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Частиною 4 статті 243 КАС України встановлено, що судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Згідно з ч.5 ст.250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Зважаючи на наведене та відповідно до вимог ст.ст. 243, 250, 257, 258, 262 КАС України, а також з урахуванням того, що з 27.08.2019р. по 25.09.2019р., включно, суддя Турова О.М. перебувала у відпустці та хворіла, справу розглянуто за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні, а повне судове рішення складено першого робочого.

Дослідивши матеріали справи та надані сторонами докази, проаналізувавши зміст норм матеріального та процесуального права, що регулюють спірні правовідносини, суд доходить висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі, з огляду на таке.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 13.06.2019 року ГУ ДФС у Дніпропетровській області винесено наказ №3553-п Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН (код ЄДРПОУ 39932669) , яким у зв`язку із включенням до плану-графіка проведення документальних планових виїзних перевірок суб`єктів господарювання на 2019 рік та на підставі п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п.75.1.2 п. 75.1 ст.75, п. 77.1, п.77.4 ст.77 Податкового кодексу України наказано провести документальну планову виїзну перевірку ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН (код ЄДРПОУ 39932669) з 26.06.2019 року тривалістю 10 робочих днів; перевірку провести за період діяльності з 01.01.2016 року по 31.03.2019 року з метою здійснення контролю за додержанням вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДФС, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків, зборів та інших платежів, установлених законодавством.

Копію вищевказаного наказу та повідомлення про проведення перевірки від 13.06.2019р. №1124 ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН отримало засобами поштового зв`язку 20.06.2019р.

На підставі наказу ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 13.06.2019р. №3553-п 26.06.2019р. головний державний ревізор-інспектор відділу перевірок у сфері матеріального виробництва управління аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області Світач Ю.С. прибула за місцезнаходженням ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН для проведення перевірки, однак, позивач не допустив посадову особу контролюючого органу до проведення перевірки на підставі вищевказаного наказу, про що складено акт Про відмову в допуску до проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН (код ЄДРПОУ 39932669) від 26.06.2019р. №35536/04-36-14-02/39932669.

Не погоджуючись з винесеним наказом з підстав не включення позивача до плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2019 рік до 25.12.2018 року та вважаючи у зв`язку із цим наказ про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН протиправним та прийнятим в супереч нормам чинного законодавства, позивач звернувся до суду з цим позовом про визнання протиправним та скасування вищевказаного наказу.

Вирішуючи спір по суті позовних вимог, суд зважає на таке.

Частиною 2 ст. 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.

Відповідно до підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України , контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України (далі - ПК України) визначено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.

Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об`єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.

Приписами пункту 77.1 статті 77 ПК України визначено, що документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.

Відповідно до пункту 77.4 статті 77 ПК України про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом.

Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

Відтак, документальна виїзна планова перевірка платника податків можлива за умови включення останнього до плану-графіка проведення перевірок та прийняття керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу оформленого наказом рішення про проведення такої перевірки.

Проблемним питанням в межах спірних правовідносин є реалізація податковим органом при здійсненні владних управлінських функцій щодо призначення та проведення документальних планових перевірок у 2019 році норми абзацу другого пункту 77.1 статті 77 Податкового кодексу України , яка доповнена Законом України від 21 грудня 2016 року №1797-VIII та набрала законної сили з 01 січня 2017 року.

Так, положення абзацу другого пункту 77.1 статті 77 Податкового кодексу України передбачають, що план-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.

Суд зазначає, що зазначена норма діє з 01 січня 2017 року, а тому повинна застосовуватися органами Державної фіскальної служби, починаючи з моменту набрання нею чинності, проте буквальне тлумачення абзацу другого пункту 77.1 статті 77 Податкового кодексу України дає підстави дійти висновку, що реалізована вона може бути лише стосовно оприлюднення планів-графіків документальних планових перевірок, які будуть проводитись у 2018 році, а також в подальшому, зокрема, щодо планів-графіків на 2019 рік, оскільки станом на теперішній час жодних змін до абзацу другого пункту 77.1 статті 77 Податкового кодексу України не внесено.

Виходячи із аналізу наведеної норми, план-графік документальних планових перевірок на 2019 рік має бути оприлюдненим на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня 2018 року.

На дотримання вимог п. 77.1 ст. 77 ПК України ДФС України до 25 грудня 2018 року оприлюднила на своєму офіційному веб-сайті план-графік проведення планових документальних перевірок на поточний 2019 рік, до якого позивача включено не було.

Однак, як слідує з листа ДФС України від 13.06.2019р. №18906/7/99-99-14-03-04-17 Про затвердження коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на червень 2019 року , в подальшому з посиланням на вимоги Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 року №524, було здійснено коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на червень 2019 року, яке затверджене в. о. голови ДФС України Власовим О.С. 12.06.2019р., після чого оновлений план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2019 рік, у урахуванням коригувань, розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України.

Відповідно до витягу з оновленого плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2019 рік, розміщеного на офіційному веб-порталі ДФС України, у урахуванням коригувань ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН включено до Розділу І цього плану-графіка Документальні планові перевірки платників податків - юридичних осіб на червень 2019 рік.

Згідно з абз.3 п. 77.2 ст. 77 ПК України порядок формування та затвердження плану-графіка, перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Так, абз.2 п.1 Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 02.06.2015р. №524 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 26.03.2018р. №386), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24.06.2015р. за №751/27196 (далі - Порядок №524), передбачено, що річний план-графік для документальних планових перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства України, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, складається відповідно до вимог статті 77 розділу ІІ Податкового кодексу України (далі - Кодекс).

Згідно з абз.4 п.1 Порядку №524 план-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. Оновлення річного плану-графіка здійснюється у разі його коригування.

Відповідно до п.2 Порядку №524 формування (коригування) планів-графіків територіальних органів Державної фіскальної служби України (далі - територіальні органи ДФС) здійснюється у порядку, встановленому у розділах ІІІ-V цього Порядку. Формування (коригування) планів-графіків здійснюється засобами інформаційно-телекомунікаційних систем Державної фіскальної служби України (далі - ДФС).

Пунктом 3 Порядку №524 встановлено, що проекти річних планів-графіків складаються територіальними органами ДФС не пізніше 01 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки, квартальних планів-графіків - не пізніше 20 числа останнього місяця поточного кварталу засобами інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС. Проекти коригування планів-графіків у разі здійснення такого коригування формуються територіальними органами ДФС не пізніше 03 числа кожного місяця поточного року, починаючи з другого місяця поточного року, засобами інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС. Разом з проектом плану-графіка (коригування плану-графіка) формуються інформаційно-аналітичні довідки за кожним платником податків з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС. Після остаточного узгодження проектів планів-графіків (коригування планів-графіків) територіальні органи ДФС надають департаментам аудиту та податків і зборів з фізичних осіб засобами автоматизованої інформаційної системи Управління документами плани-графіки (коригування планів-графіків) з відповідними додатками та обґрунтування підстав включення платника податків до плану-графіка (коригування плану-графіка).

Розділом ІІІ Порядку №524 встановлено порядок відбору до плану-графіка платників податків - юридичних осіб, фінансових установ, постійних представництв та представництв нерезидентів. Виходячи зі змісту приведеного розділу Порядку, на формування переліку платників податків при плануванні перевірок впливають показники господарської діяльності, що мають найбільший ступінь ризиків несплати до бюджету податків та зборів, платежів. Даним розділом передбачено, що при виявленні під час перевірок нових контрагентів підприємств територіальними органами ДФС у разі потреби здійснюються заходи щодо організації їх перевірок шляхом проведення коригування плану-графіка.

Таким чином, наведеними положеннями Порядку №524 визначено підстави коригування планів-графіків та встановлено, що такі підстави (причини) включення (виключення) до (з) плану-графіка мають відображатися у проекті коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків.

Крім того, виходячи з передбачених цим Порядком строків формування проектів коригування планів-графіків, відсутності у Порядку інших строків, передбачених для формування та затвердження проектів коригування планів-графіків, а також закріпленого у ст. 77 ПК України обов`язку щодо оприлюднення на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, суд вважає, що проект коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок мав затверджуватись та оприлюднюватись не пізніше 03 числа відповідного місяця поточного року засобами інформаційно-телекомунікаційних систем ДФС.

Судом встановлено, що ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН включено до Розділу І Документальні планові перевірки платників податків - юридичних осіб плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків на 2019 рік шляхом проведення його коригування у червні місяці 2019 року, яке затверджене в. о. голови ДФС України Власовим О.С. 12.06.2019р., після чого оновлений план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2019 рік, у урахуванням коригувань, розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України.

Отже, коригування плану-графіка у даному випадку складено з порушеннями строків, а саме, як передбачено Порядком №524, проект плану-графіку на наступний квартал формуються територіальними органами ДФС не пізніше 20 числа останнього місяця поточного кварталу, проект коригування плану-графіку у разі здійснення такого коригування формуються територіальними органами ДФС не пізніше 03 числа другого та третього місяця поточного кварталу.

Відтак, відповідачем не дотримано умов та порядку прийняття контролюючим органом рішення про проведення перевірки.

В свою чергу, лише дотримання контролюючим органом встановлених умов та порядку прийняття контролюючим органом рішень про проведення перевірок може бути належною підставою наказу про проведення перевірки (аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом України у справі № 21-425а14).

Враховуючи вищевикладене, суд доходить висновку, що оскаржуваний наказ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області №3553-п від 13.06.2019 року Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН є таким, що не ґрунтуються на нормах податкового законодавства та підлягає скасуванню.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд зважає на таке.

Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу , стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, судові витрати зі сплати судового збору, понесені позивачем при зверненні до суду з цією позовною заявою у сумі 1921,00 грн., підлягають відшкодуванню на користь останнього шляхом стягнення цієї суми коштів з Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області за рахунок його бюджетних асигнувань.

Керуючись ст. ст. 241-246, 260-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН (код ЄДРПОУ 39932669, місцезнаходження: пл. Новокодацька, буд. 3 офіс 7, м. Дніпро, 49000) до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39394856, місцезнаходження: вул. Сімферопольська, буд. 17-А, м. Дніпро, 49600) про визнання протиправним та скасування наказу на проведення перевірки - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області №3553-п від 13.06.2019 року Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН .

Стягнути з Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39394856, місцезнаходження: вул. Сімферопольська, буд. 17-А, м. Дніпро, 49600) за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ЄВРО АГРО ДИСТРИБ`ЮШН (код ЄДРПОУ 39932669, місцезнаходження: пл. Новокодацька, буд. 3 офіс 7, м. Дніпро, 49000) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 1921,00 грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня 00 коп.)

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду в порядку та у строки, передбачені ст. ст. 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складено 26.09.2019 року.

Суддя О.М. Турова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.09.2019
Оприлюднено02.10.2019
Номер документу84627393
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/6091/19

Ухвала від 02.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

Ухвала від 16.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 17.03.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

Ухвала від 15.02.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чабаненко С.В.

Ухвала від 26.12.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 01.11.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Рішення від 26.09.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турова Олена Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні