ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
12 вересня 2019 рокуСєвєродонецькСправа № 360/2005/19
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Шембелян В.С.,
за участю секретаря судового засідання - Полякової В.К.,
представників позивача - Некрилової О.А., Котлярова А.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Головного управління Держпраці у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Барс-2018" про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру,-
ВСТАНОВИВ:
29 травня 2019 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління Держпраці у Луганській області (далі - позивач, ГУ Держпраці у Луганській області) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Барс-2018" (далі - відповідач, ТОВ "Барс-2018"), відповідно до якого позивач просить суд про застосування заходу реагування у виді анулювання Дозволів № 0041.18.09 від 18.07.2018 та № 0042.18.09 від 24.07.2018, що видані позивачу відповідачем.
В обгрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що до ГУ Держпраці у Луганській області за отриманням дозволу на виконанні робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки з відповідними заявами звернулось ТОВ "Барс-2018". При цьому до вказаних заяв надано висновки експертизи, які виконані ТОВ "КАРПАТТЕХНОАЛЬЯНС" від 05.07.2018 № 40282391-02-1856.18 та від 27.06.2018 № 40282391-02-1821.18, в яких зазначені як працівники позивача, задіяні у виконанні робіт підвищеної небезпеки та в експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки ТОВ "Барс - 2018", наступні фізичні особи: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12
ГУ Держпраці у Луганській області звернулось до Головного управління Пенсійного фонду у Луганській області та Головного управління ДФС у Луганській області з запитом щодо наявності в ТОВ "Барс-2018" працівників, які працюють за трудовим договором, їх кількості за період 2018 рік і по теперішній час.
У листах вказаних державних органів від 05.03.2019 № 3384/05-01 та від 12.03.2019 № 2002/10/12-32-50-06 позивачу було надано інформацію, що за період травень 2018 року - січень 2019 року підприємством не надавалась звітність щодо працівників, які перебувають у трудових відносинах із зазначеним суб`єктом господарювання.
19.03.2019 на підставі цієї інформації інспекторами праці Головного управління проведено інспекційне відвідування під час якого встановлено, що вищевказані особи не працюють і не працювали на ТОВ "Барс - 2018" протягом всього 2018 року і по березень 2019 року включно, що підтверджується актом інспекційного відвідування № ЛГ 242/923/АВ від 19.03.2019.
Таким чином, позивачем було встановлено факт надання недостовірної інформації відповідачем для отримання вказаних Дозволів, а саме: у висновках експертизи від 05.07.2018 № 40282391-02- 1856.18 та від 27.06.2018 № 40282391-02-1821.18, що виконані ТОВ "КАРПАТТЕХНОАЛЬЯНС", в частині наявності зазначених вище фізичних осіб як штатних працівників у ТОВ "Барс-2018.
Адміністративний позов про анулювання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки № 0041.18.09 від 18.07.2018 та № 0042.18.09 від 18.07.2018 позивач подав у зв`язку з виявленням у поданих роботодавцем документах недостовірних відомостей щодо виконання робіт підвищеної небезпеки або експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, на які видано дозвіл, оскільки відповідно до статті 27 Конституції України, обов`язок держави - захищати життя людини.
Ухвалою суду від 03.06.2019 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, призначено розгляд справи за правилами загального позовного провадження (а.с.1,2).
Ухвалою суду від 02.07.2019 продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів за клопотанням представника позивача (а.с.53).
Ухвалою суду від 13.08.2019 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті (а.с.68).
Представники позивача у судовому засіданні підтримали заявлені позовні вимоги та зазначили, що під час складення позову було допущено технічну помилку, а саме: зазначено дату видачі дозволу № 0042.18.09 18.07.2018 замість вірної 24.07.2018 , просили врахувати зазначене під час розгляду справи по суті, що підтверджено наявною в матеріалах справи копією вказаного дозволу. Крім того, надали суду для огляду в судовому засіданні оригінали письмових доказів.
Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином (а.с.71). У засідання, призначені на 02.07.2019 та 13.08.2019 представник відповідача також не з`являвся, протягом встановленого ухвалою суду від 03.06.2019 строку для подання відзиву його не подав, про наявність поважних причин його відсутності суду не повідомив і доказів на підтвердження дійсності існування таких обставин не надав.
На підставі наданих доказів суд встановив такі обставини справи.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Барс-2018", зареєстровано виконавчим комітетом Лисичанської міської ради Луганської області 16.05.2018, номер запису про включення відомостей про юридичну особу до ЄДР 1 381 102 0000 002187, місцезнаходження: 93105, Луганська обл., місто Лисичанськ, вулиця Красна, будинок 11, код за ЄДРПОУ 42139168, види діяльності, зокрема, 41.10 - організація будівництва будівель (а.с.78-81).
06.07.2018 ТОВ Барс-2018 звернулося до ГУ Держпраці у Луганській області з заявою за вх.№ 3905/01-13 на одержання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (а.с.17), а саме:
- Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у Додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки (п. 2 Додатку 2 до Порядку):
технологічне устатковання хімічної, металургійної промисловості (п. 6 Додатку 3 до Порядку).
- Спорудження магістральних газопроводів (п.8 Додатку 2 до Порядку);
- Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин (п.14 Додатку 2 до Порядку);
- Газополум`яні роботи (п. 17 Додатку 2 до Порядку).
До заяви надано висновок експертизи ТОВ КАПАТТЕХНОАЛЬЯНС від 27.06.2018 № 40282391-02/1821.18, в якому зазначено, що ТОВ Барс-2018 додержується вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання вказаних в заяві робіт підвищеної небезпеки (а.с.18-28).
12.07.2018 ТОВ Барс-2018 звернулося до ГУ Держпраці у Луганській області з заявою за вх.№ 3995/01-13 на одержання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (а.с.16), а саме:
- Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у Додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки (п. 2 Додатку 2 до Порядку):
Трубопроводи пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 МПа і температурою нагріву вище ніж 110°C, посудин, що працюють під тиском понад 0,005 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива (п.10 Додатку 3 до Порядку).
До заяви надано висновок експертизи ТОВ КАПАТТЕХНОАЛЬЯНС від 05.07.2018 № 40282391-02/1856.18, в якому зазначено, що ТОВ Барс-2018 додержується вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання вказаних в заяві робіт підвищеної небезпеки (а.с.29-38).
У вказаних висновках експертиз, які здійснені на підставі наданих експертам документів (в тому числі штатного розкладу, списків працівників, та ін.), зазначено, що на підставі проходження навчання та перевірки знань нормативно-правових документів з охорони праці та виробничих інструкцій з охорони праці, заключення медичного огляду допущені до виконання робіт підвищеної небезпеки такі працівники ТОВ Барс-2018 : ОСОБА_1 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 та інші. Особами відповідальними за охорону праці на підприємстві є в тому числі такі особи як: ОСОБА_2 , ОСОБА_6 , ОСОБА_12 .
На підставі заяви від 06.07.2018 за вх.№ 3905/01-13 ТОВ Барс-2018 видано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки № 0041.18.09 від 18.07.2018 (а.с.39), а саме:
- Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки:
технологічне устатковання хімічної, металургійної промисловості.
- Спорудження магістральних газопроводів;
- Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин;
- Газополум`яні роботи.
На підставі заяви від 12.07.2018 за вх.№ 3995/01-13 ТОВ Барс-2018 видано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки № 0042.18.09 від 24.07.2018 (а.с.40), а саме:
-Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у Додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки (п. 2 Додатку 2 до Порядку):
трубопроводи пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 МПа і температурою нагріву вище ніж 110°C, посудин, що працюють під тиском понад 0,005 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива
25.02.2019 ГУ Держпраці у Луганській області звернулося з запитом до ГУ ДФС у Луганській області № 01-15/685 про надання інформації щодо офіційного працевлаштування за період з 2018 року по теперішній час працівників ТОВ Барс-2018 та їх кількості, а також щодо періоду роботи в ТОВ Барс-2018 прцівників: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 (а.с.42).
Згідно з листом ГУ ДФС у Луганській області 12.03.2019 № 2002/10/12-32-50-06 на адресу позивача повідомлено, що ТОВ Барс-2018 перебуває на обліку в ДПІ в м. Лисичанську як платник податків за основним місцем обліку з 16.05.2018, за запитуваний у листі період не надавало звітності щодо працівників, які перебувають у трудових відносинах із зазначеним суб`єктом господарювання (а.с.43).
Відповідно до листа ГУ Пенсійного фонду України у Луганській області від 05.03.2019 № 3384/05-01повідомлено, що згідно з інформацією з реєстру страхувальників ТОВ Барс-2018 у період з травня 2018 року по січень 2019 року не звітувало (а.с.41).
Згідно з актом інспекційного відвідування №ЛГ242/923/АВ від 19.03.2019 інспекторами ГУ Держпраці у Луганській області ОСОБА_13 О. та ОСОБА_14 М. в присутності керівника ТОВ Барс-2018 ОСОБА_15 проведено інспекційне відвідування, за результатами якого на підставі наданих документів було встановлено, що ТОВ Барс-2018 не використовує працю працівників за трудовими або цивільно-правовими договорами (а.с.44-47).
Вказаний акт підписано керівником підприємства відповідача без заперечень.
Отже, на підставі зазначених доказів судом встановлено, що ТОВ Барс-2018 , зареєстроване як юридична особа виконавчим комітетом Лисичанської міської ради Луганської області з 16.05.2018, перебуває на обліку в податковому органі як платник податків за основним місцем обліку з 16.05.2018, з цієї ж дати перебуває на обліку в ДПІ в м. Лисичанську як платник податків за основним місцем обліку, до податкового органу за основним місцем обліку повідомлення про допуск штатних працівників до роботи, а також звітності за формою 1-ДФ з 16.05.2018 по січень 2019 (з моменту створення по день інспекційного відвідування) не подавало.
Під час інспекційного відвідування, що проводилося ГУ Держпраці у Луганській області 19.03.2019 в присутності керівника ТОВ Барс-2018 ОСОБА_15 , а також під час розгляду справи в суді відповідач не підтвердив наданням належних доказів наявність в нього трудових відносин з працівниками ОСОБА_1 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_16 , ОСОБА_6 , ОСОБА_12 на час складання вказаних висновків експертизи ТОВ КАПАТТЕХНОАЛЬЯНС від 27.06.2018 № 40282391-02/1821.18 та від 05.07.2018 № 40282391-02/1856.18, а також на час отримання відповідачем дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: № 0041.18.09 від 18.07.2018 та № 0042.18.09 від 24.07.2018, виданих ГУ Держпраці у Луганській області.
Таким чином, суд дійшов висновку про подання ТОВ Барс-2018 - ГУ Держпраці у Луганській області для отримання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки висновків експертиз ТОВ КАПАТТЕХНОАЛЬЯНС від 27.06.2018 № 40282391-02/1821.18 від 05.07.2018 № 40282391-02/1856.18, які містять недостовірну інформацію про наявність штатних працівників у позивача, які пройшли на підприємстві інструктажі, отримали допуски до робіт підвищеної небезпеки.
Вказані висновки експертизи були додані ТОВ Барс-2018 до зазначених заяв на отримання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Отже, згадані дозволи № 0041.18.09 від 18.07.2018 та № 0042.18.09 від 24.07.2018, про анулювання яких просить суд позивач, видані на підставі документів, що містять недостовірну інформацію.
Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам, якими сторони обґрунтовують свої вимоги та заперечення проти задоволення таких вимог, суд керується такими вимогами чинного законодавства.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з частиною 1 статті 259 КЗпП України державний нагляд та контроль за додержанням законодавства про працю юридичними особами незалежно від форми власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами підприємцями, які використовують найману працю, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Пункт 1 Положення про Державну службу України з питань праці (далі - Положення №96), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 №96, встановлює, що Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.
Пунктом 7 Положення встановлено, що Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Згідно із підпунктами 30 і 48 пункту 4 Положення № 96 Головне управління відповідно до покладених на нього завдань видає у передбачених законодавством випадках:
- дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- дозволи на право проведення вибухових робіт і виготовлення засобів їх механізації;
- анулює видані дозволи.
Правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності встановлення порядку діяльності дозвільних органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру, регулюються Законом України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності від 06.09.2005 № 2806-ІV (далі - Закон № 2806).
Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки визначає відповідний Порядок, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 року №1107 (далі - Порядок №1107) .
Пунктом 6 Порядку №1107 передбачено, що дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки за формою згідно з додатком 1 видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3.
Також відносини щодо видачі суб`єктам господарювання дозволів регулюються Законом України Про охорону праці від 14.10.1992 № 2694 (далі Закон № 2694 ) .
Відповідно до частини 4 статті 21 Закону № 2694 роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов`язань на постачання.
Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.
Згідно з підпунктом 1) пунктом 9 Порядку №1107 для одержання дозволу, який видає територіальний орган Держпраці, роботодавець, виробник або постачальник подає в паперовій формі особисто, через уповноважену ним особу, надсилає поштою або у випадках, передбачених законом, в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування, адміністратору заяву за формою згідно з додатком 4, до якої додається:
-на виконання робіт підвищеної небезпеки - висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання під час виконання заявлених робіт;
-на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання під час експлуатації заявлених машин, механізмів, устаткування та їх відповідності вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки;
-на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - висновок експертизи відповідності таких машин, механізмів, устаткування вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки;
Згідно із пунктом 1) абзацу 5 частини 7 статті 4-1 Закону № 2806 дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру за наявності хоча б однієї з перерехованих в цьому абзаці підстав, в тому числі у разі встановлення факту надання в заяві про видачу документа дозвільного характеру та документах, що додаються до неї недостовірної інформації.
Відповідно до частини 3 статт 24 КЗпП України працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно зі статтею 29 КЗпП України обов`язок власника або уповноваженого ним органу проінструктувати працівника і визначити йому робоче місце
До початку роботи за укладеним трудовим договором власник або уповноважений ним орган зобов`язаний:
1) роз`яснити працівникові його права і обов`язки та проінформувати під розписку про умови праці, наявність на робочому місці, де він буде працювати, небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, та можливі наслідки їх впливу на здоров`я, його права на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до чинного законодавства і колективного договору;
2) ознайомити працівника з правилами внутрішнього трудового розпорядку та колективним договором;
3) визначити працівникові робоче місце, забезпечити його необхідними для роботи засобами;
4) проінструктувати працівника з техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці і протипожежної охорони.
Положенням статті 48 КЗпП України передбачено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п`ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню, студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації.
Судом встановлено факти подання відповідачем позивачу для отримання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки висновків експертиз ТОВ КАПАТТЕХНОАЛЬЯНС від 27.06.2018 № 40282391-02/1821.18 від 05.07.2018 № 40282391-02/1856.18, які містять недостовірну інформацію про наявність штатних працівників у позивача, які пройшли на підприємстві інструктажі, отримали допуски до робіт підвищеної небезпеки. На підставі вказаних висновків експертиз ГУ Держпраці у Луганській області видало ТОВ Барс-2018 Дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки № 0041.18.09 від 18.07.2018 та № 0042.18.09 від 24.07.2018.
Зазначена недостовірна інформація є достатньою підставою для вжиття судом заходів реагування у вигляді анулювання вказаних дозволів, що визначена пунктом 1) абзацу 5 частини 7 статті 4-1 Закону № 2806, у зв`язку з чим позовні вимоги є обгрунтованими.
Судові витрати, понесені позивачем у вигляді сплати судового збору, не відшкодовуються, оскільки згідно частиною другою статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Керуючись статтями 2, 9, 139, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Приватного підприємства "Твоя Лікарня" до Головного управління Держпраці у Луганській області про визнання протиправним та скасування припису про усунення виявлених порушень, скасування постанови про накладення штрафу - задовольнити.
Визнати протиправною та скасувати постанову Головного управління Держпраці у Луганській області про накладення штрафу № ЛГ136/486/АВ/П/П/ПТ/Т-ФС від 04.03.2019 у розмірі 125 190 грн.
Визнати протиправним та скасувати припис Головного управління Держпраці у Луганській області про усунення виявлених порушень № ЛГ136/486АВ/П від 20.02.2019.
Стягнути на користь Приватного підприємства "Твоя Лікарня" (ЄДРПОУ 33503201; місцезнаходження: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, проспект Хіміків, будинок 21, квартира 49) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держпраці у Луганській області (код ЄДРПОУ 39801404; 93100, Луганська область, м.Лисичанськ, вул.Малиновського, 1А) судові витрати, що складаються з суми сплаченого судового збору в розмірі 1921,00 грн (одна тисяча дев`яносто двадцять одна гривня 00 коп) та витрат на правничу допомогу в розмірі 3100,00 грн (три тисячі сто гривень 00 коп)
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено та підписано 23 вересня 2019 року.
Суддя В.С. Шембелян
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.09.2019 |
Оприлюднено | 02.10.2019 |
Номер документу | 84628291 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
В.С. Шембелян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні