Постанова
від 27.09.2019 по справі 177/1423/19
КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 177/1423/19

Провадження № 3/177/504/19

П О С Т А Н О В А

Іменем України

27 вересня 2019 року м. Кривий Ріг

Суддя Криворізького районного суду Дніпропетровської області Суботіна С. А.

розглянувши матеріали, які надійшли від Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_1 , голови ліквідаційної комісії ТОВ КЕМЕЛ ПЛЮС (ЄДРПОУ 4281149), юридична адреса: Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Новопілля, вул. Дніпропетровська, 11, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

ВСТАНОВИВ:

У провадження судді надійшов протокол про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.

Згідно з протоколом № 36078/04-36-14-20/42861149 від 02.07.2019, ОСОБА_1 , будучи головою ліквідаційної комісії ТОВ КЕМЕЛ ПЛЮС (ЄДРПОУ 42861149), вчинила порушення порядку ведення податкового обліку, а саме: завищено від`ємне значення з податку на прибуток на суму 513449,00 грн та занижено податок на прибуток на суму 459,18 грн за 2019 рік; підприємство не зареєструвалося в обов`язковому порядку платником податку на додану вартість після отримання 08.05.2019 доходу від реалізації власного нерухомого майна на суму 5004600,00 грн.

У судовому засіданні встановлено, що протокол про адміністративне правопорушення не відповідає вимогам ст. 256 КУпАП.

Так, відповідно до вимог ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Особа, яка складає протокол про адміністративне правопорушення повинна ретельно з`ясувати характер правопорушення та правильно кваліфікувати дії винної особи. У протоколі мають бути зазначені обставини, які свідчать про наявність адміністративного проступку та його характер, а також, обставини, що характеризують особу, яка притягається до адміністративної відповідальності, оскільки протокол є підставою для провадження у справі про адміністративне правопорушення. Від того, чи правильно він складений, залежить своєчасність, правильність розгляду за суттю справи про адміністративне правопорушення та обґрунтованість застосування стягнення.

Проте, в порушення вимог ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення відсутні відомості про те, чи складалися на підставі акту перевірки податкові рішення-повідомлення; не долучено пояснення особи, яка притягається до відповідальності щодо обставин скоєння правопорушення, відсутні відомості про те, які посадові обов`язки покладено на ОСОБА_1 , що в свою чергу не дає можливості встановити чи являється вона суб`єктом даного правопорушення; не вказано дати вчинення правопорушення щодо завищення від`ємного значення з податку на прибуток та заниження податку на прибуток.

Також є не зрозумілим зміст порушення, щодо реєстрації в обов`язковому порядку платником податку на додану вартість після отримання доходу від реалізації майна, оскільки, як засвідчують матеріали справи, ТОВ КЕМЕЛ ПЛЮС перебуває у стані припинення.

Таким чином, без усунення вказаних недоліків розгляд справи про адміністративне правопорушення по суті неможливий, а отже, матеріали справи про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1 про притягнення її до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, підлягають поверненню до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області для усунення недоліків.

Відповідно до п. 12 Постанови ПВСУ Про деякі питання дотримання розумних строків розгляду судами цивільних,кримінальних справі справ про адміністративні правопорушення від 17.10.2014 № 11, визначено, що норми КУпАП не забороняють повернення протоколу про адміністративне правопорушення, складеного не уповноваженою на те посадовою особою або без додержання вимог статті 256 цього Кодексу вмотивованою постановою суду для належного оформлення.

Керуючись ст. ст. 256, 278 КУпАП, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Матеріали справи про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 про притягнення її до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП повернути до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області для усунення недоліків.

Суддя:

Дата ухвалення рішення27.09.2019
Оприлюднено03.10.2019
Номер документу84668623
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —177/1423/19

Постанова від 25.11.2019

Адмінправопорушення

Криворізький районний суд Дніпропетровської області

Суботіна С. А.

Постанова від 27.09.2019

Адмінправопорушення

Криворізький районний суд Дніпропетровської області

Суботіна С. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні