Постанова
від 26.09.2019 по справі 760/2541/19
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа 760/2541/19

Провадження № 3-1821/16

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 вересня 2019 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Агафонов С.А., за участю прокурора Кіч О.М., захисників Дехтярьова Є.В., Шпаргалюка С.В. розглянувши справу про адміністративне правопорушення, що надійшла від Національного агентства з питань запобігання корупції про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 1 та 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який мешкає за адресою: АДРЕСА_1 , -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/9 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону є суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , не вжив заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів, та не повідомив ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, який виник при укладанні договору підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктами 1, 2 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились у неповідомленні ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 172-7 КУпАП , а саме: неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/10 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, та підписав договір підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктом 3 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились підписанні договору в умовах реального конфлікту інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною другою статті 172-7 КУпАП , а саме вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/11 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , не вживши заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів, не повідомив ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, який виник при укладанні договору підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктами 1, 2 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились у неповідомленні ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 172-7 КУпАП , а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/12 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, та підписав договір підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктом 3 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились підписанні договору в умовах реального конфлікту інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною другою статті 172-7 КУпАП , а саме вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/13 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , не вживши заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів, не повідомив ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, який виник при укладанні договору підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктами 1, 2 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились у неповідомленні ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 172-7 КУпАП , а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/14 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, та підписав договір підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктом 3 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились підписанні договору в умовах реального конфлікту інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною другою статті 172-7 КУпАП , а саме вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/15 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , не вживши заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів, не повідомив ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, який виник при укладанні договору підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктами 1, 2 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились у неповідомленні ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 172-7 КУпАП , а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/16 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, та підписав договір підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктом 3 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились підписанні договору в умовах реального конфлікту інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною другою статті 172-7 КУпАП , а саме вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/17 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , не вживши заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів, не повідомив ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, який виник при укладанні договору підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктами 1, 2 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились у неповідомленні ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 172-7 КУпАП , а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/18 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, та підписав договір підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктом 3 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились підписанні договору в умовах реального конфлікту інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною другою статті 172-7 КУпАП , а саме вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/19 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , не вживши заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів, не повідомив ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, який виник при укладанні договору підряду з товариством з обмеженою відповідальністю - Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктами 1,2 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились у неповідомленні ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 172-7 КУпАП , а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/20 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, та підписав договір підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктом 3 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились підписанні договору в умовах реального конфлікту інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною другою статті 172-7 КУпАП , а саме вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/21 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , не вживши заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів, не повідомив ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, який виник при укладанні договору підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктами 1, 2 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились у неповідомленні ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 172-7 КУпАП , а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/22 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, та підписав договір підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктом 3 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились підписанні договору в умовах реального конфлікту інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною другою статті 172-7 КУпАП , а саме вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/23 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , не вживши заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів, не повідомив ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, який виник при укладанні договору підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктами 1, 2 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились у неповідомленні ректора НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського про реальний конфлікт інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 172-7 КУпАП , а саме неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 31-02/24 від 22 січня 2019 р., ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді проректора з адміністративно-господарської роботи НТУУ Київський політехнічний інститут імені І. Сікорського , як посадова особа юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3, частини першої статті 28 Закону будучи суб`єктом, на якого поширюються вимоги Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, достовірно знаючи про наявність у нього родинних відносин із своїм рідним братом ОСОБА_2 , який є засновником, кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, та підписав договір підряду з товариством з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 (ідентифікаційний код юридичної особи 32559578), чим порушив вимоги, встановлені пунктом 3 частини першої статті 28 Закону.

Своїми діями, які виявились підписанні договору в умовах реального конфлікту інтересів, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною другою статті 172-7 КУпАП , а саме вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

В судовому засіданні ОСОБА_1 своєї вини у вчиненні інкримінованих правопорушень не визнав, вказав, що дійсно укладав зазначені договори, однак не знав, що його рідний брат ОСОБА_2 є кінцевим бенефіціарним власником та керівником товариства з обмеженою відповідальністю Спецбудмонтаж-3 .

Захисники заявили клопотання про закриття провадження в справі в зв`язку з закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 3 ст. 38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Як встановлено під час судового розгляду з моменту складення адміністративних протоколів пройшло більше трьох місяців.

Відповідно до п. 7 ст. 247 КУпАП України провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути почато, а розпочате підлягає закриттю за закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених ст. 38 КУпАП України.

Виходячи із змісту узагальненого науково-консультативного висновку Науково-консультативної ради при Вищому адміністративному суді України, який розміщений на офіційному веб-сайті цього суду, під час закриття провадження у справах про адміністративні правопорушення у зв`язку із закінченням строків притягнення до адміністративної відповідальності, передбачених статтею 38 КУпАП, вина особи не встановлюється.

Для закриття провадження у справі про адміністративне правопорушення на підставі п.7 ст.247 КУпАП, достатньо встановити - вид правопорушення, наявність щодо нього відповідного законодавства; момент вчинення правопорушення; строк, що сплив з моменту вчинення правопорушення до моменту розгляду справи судом, провадження підлягає закриттю при закінченні на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст.38 КУпАП.

Разом з тим, закриття провадження в справі про адміністративне правопорушення в зв`язку з закінченням строків накладення адміністративного стягнення не є обставиною, що реабілітує особу, яка притягується до адміністративної відповідальності та спростовує її вину.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 38,256,283,284,172-7 КУпАП, суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Закрити провадження в справі про адміністративне правопорушення про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 1 та 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 у зв`язку з закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її винесення.

Строк пред`явлення до виконання 3(три) місяці.

Суддя Агафонов С.А.

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.09.2019
Оприлюднено03.10.2019
Номер документу84682354
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/2541/19

Постанова від 26.09.2019

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Агафонов С. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні