Постанова
від 26.09.2019 по справі 233/6395/19
КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Код суду 233 № 233/6395/19

П О С Т А Н О В А

26.09.2019 року Суддя Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області Міросєді А.І., вивчивши матеріал про адміністративне правопорушення, який надійшов з Головного управління ДФС у Донецькій області , про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , який народився ІНФОРМАЦІЯ_1 у м. Донецьку, громадянина України, РНОКПП НОМЕР_1 , який обіймає посаду директора ТОВ Фірма Елекс , одружений, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , проживає за адресою : АДРЕСА_2 , - за ст. 163-2 ч.1 КУпАП , -

В С Т А Н О В И В :

До Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області надійшов протокол про адміністративне правопорушення № 18 від 03 вересня 2019 року складений головним державним ревізором - інспектором Костянтинівського відділу податків і зборів Костянтинівсько-Дружківського управління Головного управління ДФС у Донецькій області Кірілловим А.А. , відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-2 КУпАП з доданими матеріалами.

Відповідно ст. 278 КУпАП під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя повинен перевірити чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Вивчивши матеріали про адміністративне правопорушення, суддя дійшов таких висновків.

Відповідно до ст. 7 КУпАП провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Згідно ст. 245 КУпАП завданнями провадження про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом…

Згідно ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, протоколом про вилучення речей і документів, акти закупки, тощо, а також іншими документами.

Відповідно до ч.2 ст.251 КУпАП обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього кодексу.

В протоколі відсутні підпис та пояснення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності. Також, відсутній підпис особи, яка притягається до адміністративної відповідальності в самому акті перевірки № 255/05-99-43-03 від 09 серпня 2019 року. При цьому, останньому не роз`яснені його права та обов`язки відповідно до ст.63 Конституції України і 268 КУпАП.

Так, в матеріалах справи мається копія повідомлення про запрошення директора ТОВ Фірма Елекс ОСОБА_2 С ОСОБА_3 № 64197/05-99-43-03 від 09 серпня 2019 року, на 12 годину 00 хвилин 03 вересня 2019 року для розгляду питання щодо притягнення до адміністративної відповідальності, згідно з результатами камеральної перевірки своєчасності сплати податкових зобов`язань з ПДВ ТОВ Фірма Елекс за актом перевірки від 09.08.2019 року № 255/05-99-43-03, відомості про отримання якого представником підприємства в матеріалах справи відсутні, що не є належним повідомленням.

Неявка ОСОБА_1 , як про це зазначено в протоколі, для його складання та підписання, не є підставою для визнання факту його складення законною, оскільки законом не передбачено можливості заочного притягнення особи до відповідальності.

Вище зазначені недоліки, допущені при оформленні матеріалу, позбавляють суддю можливості здійснити всебічне, повне і об`єктивне з`ясування всіх обставин правопорушення, як цього вимагає ст. 245 КУпАП та ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод і, як наслідок, здійснити розгляд справи про адміністративне правопорушення та прийняти законне і обґрунтоване рішення по ній.

За таких підстав, вважаю за необхідне матеріал про адміністративне правопорушення повернути до Головного управління ДФС у Донецькій області для належного оформлення .

Керуючись ст.ст. 7, 245, 256, 278 КУпАП, суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

Матеріал про адміністративне правопорушення № 18 від 03 вересня 2019 року відносно ОСОБА_4 , який народився ІНФОРМАЦІЯ_1 у м. Донецьку, громадянина України, за ч.1 ст.163-2 КУпАП з додатками повернути до Головного управління ДФС у Донецькій області для дооформлення .

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя А.І.Міросєді

СудКостянтинівський міськрайонний суд Донецької області
Дата ухвалення рішення26.09.2019
Оприлюднено03.10.2019
Номер документу84685067
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —233/6395/19

Постанова від 27.11.2019

Адмінправопорушення

Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області

Міросєді А. І.

Постанова від 26.09.2019

Адмінправопорушення

Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області

Міросєді А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні