ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа № 1.380.2019.002531
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 жовтня 2019 року
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючий-суддя Костецький Н.В.,
секретар судового засідання Терлецький О.О.,
за участю:
представник позивача Шимін Н.М. ,
представники відповідачів не прибули,
представник третьої особи не прибув,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові адміністративну справу за позовом Першого заступника керівника Стрийської місцевої прокуратури Львівської області до Сидорівської сільської ради Жидачівського району Львівської області, сільського голови Сидорівської сільської ради Жидачівського району Львівської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на строні позивача Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області про визнання протиправною бездіяльності суб`єкта владних повноважень та зобов`язання до вчинення дій,-
в с т а н о в и в:
На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Першого заступника керівника Стрийської місцевої прокуратури Львівської області до Сидорівської сільської ради Жидачівського району Львівської області, сільського голови Сидорівської сільської ради Жидачівського району Львівської області, у якій позивач просить суд:
- визнати протиправною бездіяльність Сидорівської сільської ради Жидачівського району Львівської області та сільського голови с. Сидорівки Жидачівського району Львівської області щодо незабезпечення облаштування худобомогильника, розташованого в урочищі Грудно поблизу с. Сидорівки Жидачівського району Львівської області, у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронения трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232;
- зобов`язати Сидорівську сільську раду Жидачівського району Львівської області та сільського голову с. Сидорівки Жидачівського району Львівської області вжити невідкладних заходів, спрямованих на облаштування худобомогильника, розташованого в урочищі Грудно поблизу с. Сидорівка Жидачівського району Львівської області, у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронения трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 №232.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що на території Сидорівської сільської ради за межами населеного пункту села Сидорівка в урочищі Грудно розміщено недіючий, але невиведений з експлуатації худобомогильник площею 0,25 га. Жидачівським районним управлінням Головного управління Держпрожспоживслужби у Львівській обасті 16.05.2013 винесено припис № 38 Сидорівській сільській раді щодо облаштування худобомогильника в урочищі Грудно на території Сидорівської сільської ради відповідно до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232. Однак, відповідачами не виконано припис, не дотримано вимог законодавства щодо облаштування худобомогильника, зокрема, територію худобомогильника не огороджено суцільною огорожею з цегли, блоків, дерева висотою не менше 2 метрів, із внутрішнього боку паркану по всьому периметру не викопано рів глибиною 0,8-1,4 м і шириною не менше 1,5 м з насипом валу з вийнятого грунту, не облаштовано майданчик для розтину турпів, відсутні деззасоби.
Ухвалою від 24.05.2019 відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі, встановлено відповідачам п`ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали для подання відзиву на позовну заяву та запропоновано третій особі подати пояснення щодо позову.
Відповідачі в установлений строк відзиву на позовну заяву не подали, про відкриття провадження у справі повідомлені належним чином, що підтверджується повідомленням про вручення ухвали про відкриття провадження.
Відповідно до ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області подав до суду пояснення щодо позову від 19.06.2019 (вх. № 21300), зазначає, що з 2013 року перевірка худобомогильника в урочищі Грудно на території Сидорівської сільської ради не проводилась. За наслідками перевірки в 2013 році встановлено, що жодний із худобоогильників на території Жидачівського району не відповідає ветеринарно-санітарним правилам та природоохоронним вимогам, відтак видано приписи щодо усунень недоліків та облашування худобомогильників. Просить розгляд справи проводити без участі представника та позов задовольнити.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала з підстав, викладених у позовній заяві, просила позов задовольнити.
У судове засідання представники Сидорівської сільської ради Жидачівського району Львівської області, сільського голови Сидорівської сільської ради Жидачівського району Львівської області не прибули, хоча належним чином були повідомлені про дату, час та місце розгляду справи, що підтверджується повідомленнями про вручення судових повісток
У судове засідання представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області не прибув, хоча належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, що підтверджується повідомленнями про вручення судової повістки.
Відповідно до ч. 1 ст. 205 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та пояснення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
Відповідно до протоколу від 14.10.2013 № 3 засідання Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Жидачівській районній адміністрації в порядку контролю щодо дотримання ветеринорано-санітарних правил облаштування, утримання та користування худобомогильниками по захороненню трупів тварин, державною ветеринарною інспекцією району неодноразово проводились комісійні обстеження. В районі нараховується 52 худобомогильники з яких 48 в робочому стані. Під час інспектування встановлено, що ні один з худобомогильників не відповідає ветеринарно-санітарним правилам та природоохоронним вимогам. Зокрема, встановлено такі порушення: територія худобомогильника, що знаходиться на території Сидорівської сілької ради в с. Сидорівка урочище Грудно (0,25 га, де захоронено тварини, що загинули від сибірки, сказу, емкару) не обгороджена, частково обкопана, заросла чагарником, не обладнано майданчик для розтинання трупів, відсутні деззасоби.
Комісією органам місцевого самоврядування постановлено до кінця 2013 провести належне облаштування худобомогильників згідно Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232 шляхом виділенні коштів з місцевих бюджетів на відповідні цілі.
Згідно з приписом від 16.05.2013 № 38 головного державного інспектора ветеринарної медицини Жидачівського району Попадин В.В. стан худобомогильнака необхідно привести у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232 до 30.10.2013. Відповідальним за виконання встановлено сільського голову Сидорівської сілької ради.
14.05.2019 Стрийською місцевою прокуратурою скеровано запит начальнику Жидачівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області щодо надання інформації про те чи Сидорівською сількою радою облаштований худобомогильник, який розташований в урочищі Грудно поблизу с. Сидорівка у відповідності до Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232 та чи Сидорівською сільською радою виконано припис Жидачівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області.
Листом від 25.01.2019 начальник Жидачівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області повідомив Стрийську місцеву прокуратуру про те, що за наслідками перевірки в 2013 році встановлено, що жодний із худобоогильників на території Жидачівського району не відповідає ветеринарно-санітарним правилам та природоохоронним вимогам, відтак видано приписи щодо усунень недоліків та облашування худобомогильників.
Листом від 14.05.2019 додатково також було повідомлено позивача, що інформація про стан худобомогильника надана відповідно до даних проведеної перевірки в 2013 році спеціалістами управління ветеринарної медицини в Жидачівському районі.
15.01.2019 Стрийською місцевою прокуратурою скеровано запит, зокрема, голові Сидорівської сільської ради про надання інформації щодо стану облаштування худобомогильника, що знаходиться на території Сидорівської сільської ради.
Сільський голова Сидорівської сільської ради повідомив Стрийську місцеву прокуратуру про те, що, зокрема, місцевої програми поводження з відходами тваринного походження немає, для облаштування худобомогильника в урочищі Грудно на території Сидорівської сільської ради у відповідності до Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232 в сільському бюджеті не було коштів, рішення щодо виведення з експлуатації худобомогильника не приймалось, випадків погодження використання територій худобомогильника сільською радою не було.
Стрийською місцевою прокуратурою додатково скеровано запит від 07.02.2019 голові голові Сидорівської сільської ради про надання інформації щодо стану облаштування худобомогильника відповідно до Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232.
Листом від 08.02.2019 сільський голова Сидорівської сільської ради повідомив Стрийську місцеву прокуратуру про те, що, для облаштування облаштування худобомогильника в урочищі Грудно на території Сидорівської сільської ради у відповідності до Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232 в сільському бюджеті на 2019 рік кошти відсутні.
Оскільки територія худобомогильника розташованого в урочищі Грудно поблизу с. Сидорівки Жидачівського району Львівської області не облаштована відповідно до Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232, позивач звернувся із позовом до суду.
При вирішенні спору суд керувався таким.
Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 4 статті 49 Конституції України передбачено, зокрема, що держава забезпечує санітарно-епідемічне благополуччя.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Відповідно до частини 1 статті 12 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільський, селищний, міський голова є головною посадовою особою територіальної громади відповідно села (добровільного об`єднання в одну територіальну громаду жителів кількох сіл), селища, міста.
Частиною третьою вказаної статті встановлено, що сільський, селищний, міський голова очолює виконавчий комітет відповідної сільської, селищної, міської ради, головує на її засіданнях.
У відповідності до положень пунктів 1, 2 частини 4 статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільський, селищний, міський голова, зокрема, забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади; організує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету.
Відповідно до частини 1 статті 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень.
Частиною 5 вказаної статті визначено, що очолює виконавчий комітет сільської, селищної, міської ради відповідно сільський, селищний, міський голова, районної у місті ради - голова відповідної ради.
При цьому відповідно до підпункту 6 пункту "а" частини 1 статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин.
Відповідно до п. 3 ст. 9 Закону України "Про побічні продукти тваринного походження, не призначені для споживання людиною" органи місцевого самоврядування у сфері поводження з побічними продуктами тваринного походження забезпечують належне облаштування місць захоронення побічних продуктів тваринного походження.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" органи місцевого самоврядування у сфері захисту населення від інфекційних хвороб, зокрема, забезпечують проведення профілактичних і протиепідемічних заходів на територіях населених пунктів, у місцях масового відпочинку населення та рекреаційних зонах, а також робіт по ліквідації епідемій та спалахів інфекційних хвороб і вирішують питання фінансового та матеріально-технічного забезпечення цих заходів і робіт; здійснюють комплексні заходи, спрямовані на ліквідацію епідемій, спалахів інфекційних хвороб та їх наслідків.
Згідно із статтею 16 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" захист населення від інфекційних хвороб, спільних для тварин і людей (зооантропонозних інфекцій), забезпечується проведенням ветеринарно-санітарних, протиепізоотичних, профілактичних і протиепідемічних заходів під час догляду за тваринами, виробництва, переробки та реалізації продукції тваринництва, дотриманням усіма господарюючими суб`єктами вимог ветеринарних, санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм, а також контролем місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за їх дотриманням.
Таким чином, до відання сільських, селищних, міських рад належать вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин, сільський голова відповідної селищної ради є її уповноваженою особою, головною посадовою особою, має певні повноваження, зокрема, щодо знешкодження та захоронення трупів тварин, повноваження щодо захисту населення від інфекційних хвороб.
Судом встановлено, що відповідно до протоколу від 14.10.2013 № 3 засідання Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Жидачівській районній адміністрації в порядку контролю щодо дотримання ветеринорано-санітарних правил облаштування, утримання та користування худобомогильниками по захороненню трупів тварин, державною ветеринарною інспекцією району неодноразово проводились комісійні обстеження. В районі нараховується 52 худобомогильники з яких 48 в робочому стані. Під час інспектування встановлено, що ні один з худобомогильників не відповідає ветеринарно-санітарним правилам та природоохоронним вимогам. Зокрема, встановлено такі порушення: територія худобомогильника, що знаходиться на території Сидорівської сілької ради в с. Сидорівка урочище Грудно (0,25 га, де захоронено тварини, що загинули від сибірки, сказу, емкару) не обгороджена, частково обкопана, заросла чагарником, не обладнано майданчик для розтинання трупів, відсутні деззасоби.
Правилами облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232 (далі - Правила) встановлено основні ветеринарно-санітарні вимоги щодо утримання і ветеринарно-санітарного упорядкування діючих худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України. Ці Правила поширюються на місцеві органи виконавчої влади, суб`єктів господарювання всіх форм власності, що займаються утриманням, розведенням, обігом тварин та переробкою сировини тваринного походження.
Відповідно до п. 4.3 Правил санітарно-захисна зона від території худобомогильника та біотермічної ями до житлових і громадських будівель (населених пунктів), зон відпочинку та інших об`єктів, пов`язаних з постійним перебуванням людей, повинна бути не менше 1000 метрів.
Пунктом 4.4. Правил передбачено, що територію худобомогильника, біотермічної ями огороджують суцільним парканом з цегли, блоків, дерева заввишки не менше двох метрів, із внутрішнього боку паркану по всьому периметру викопують рів глибиною 0,8-1,4 м. і шириною не менше 1,5 м. з насипом валу з вийнятого ґрунту. В`їзд на територію худобомогильника, біотермічної ями обладнують воротами, а біотермічні ями закривають кришками із замком. Через рів облаштовують міст для заїзду.
Згідно з п. 4.8. Правил над ямою на висоті 2,5 м облаштовують навіс довжиною 6 м, шириною 3 м. Поруч будують приміщення розміром 2,0 х 3,0 м для зберігання інвентарю, деззасобів, спецодягу, інструментів та облаштовують майданчик з твердим покриттям для розтину трупів. Під`їздні шляхи до худобомогильника та біотермічної ями повинні бути зручними і мати тверде покриття.
Таким чином, комісією органам місцевого самоврядування постановлено до кінця 2013 провести належне облаштування худобомогильників згідно Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232 шляхом виділенні коштів з місцевих бюджетів на відповідні цілі.
Окрім того, згідно з приписом від 16.05.2013 № 38 головного державного інспектора ветеринарної медицини Жидачівського району Попадин В.В . стан худобомогильнака необхідно привести у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232 до 30.10.2013. Відповідальним за виконання встановлено сільського голову Сидорівської сілької ради.
Стрийською місцевою прокуратурою скеровано запит, зокрема, голові Сидорівської сільської ради про надання інформації щодо стану облаштування худобомогильника, що знаходиться на території Сидорівської сільської ради.
Проте, сільський голова Сидорівської сільської ради повідомив Стрийську місцеву прокуратуру про те, що, зокрема, місцевої програми поводження з відходами тваринного походження немає, для облаштування худобомогильника в урочищі Грудно на території Сидорівської сільської ради у відповідності до Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232 в сільському бюджеті не було коштів,
Відтак, Сидорівська сільська рада Жидачівського району Львівської області та сільський голова с. Сидорівки Жидачівського району Львівської області не привели стан худобомогильнака відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронення трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232.
З урахуванням викладеного, позовна вимога про визнання протиправною бездіяльність Сидорівської сільської ради Жидачівського району Львівської області та сільського голови с. Сидорівки Жидачівського району Львівської області щодо незабезпечення облаштування худобомогильника, розташованого в урочищі Грудно поблизу с. Сидорівки Жидачівського району Львівської області, у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронения трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232 підлягає задоволенню.
Оскільки Сидорівська сільська рада Жидачівського району Львівської області та сільський голова с. Сидорівки Жидачівського району Львівської області допустили протиправну бездіяльність, суд зобов`язує відповідачів вжити невідкладних заходів, спрямованих на облаштування худобомогильника, розташованого в урочищі Грудно поблизу с. Сидорівка Жидачівського району Львівської області, у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронения трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 №232.
Закріплений у ч. 1 ст. 9 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч. 2 ст. 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
У розумінні ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Таким чином, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів поданих сторонами, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до положень статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати покласти на відповідача.
Керуючись статтями 242-246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
в и р і ш и в:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Визнати протиправною бездіяльність Сидорівської сільської ради Жидачівського району Львівської області та сільського голови с. Сидорівки Жидачівського району Львівської області щодо незабезпечення облаштування худобомогильника, розташованого в урочищі Грудно поблизу с. Сидорівки Жидачівського району Львівської області, у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронения трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 № 232.
3. Зобов`язати Сидорівську сільську раду Жидачівського району Львівської області та сільського голову с. Сидорівки Жидачівського району Львівської області вжити невідкладних заходів, спрямованих на облаштування худобомогильника, розташованого в урочищі Грудно поблизу с. Сидорівка Жидачівського району Львівської області, у відповідності до вимог Правил облаштування і утримання діючих (існуючих) худобомогильників та біотермічних ям для захоронения трупів тварин у населених пунктах України, затверджених наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 27.10.2008 №232.
4. Судовий збір в розмірі 3842, 00 грн присудити на кристь Прокуратури Львівської області (просп. Т. Шевченка, 17/19, м. Львів, 79005, код ЄДРПОУ 02910031) за рахунок бюджетних асигнувань Сидорівської сільської ради Жидачівського району Львівської області (вул. Шевченка, 3, с. Сидорівка, Жидачівський район, Львівська область, 81790, код ЄДРПОУ 04374393).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частину рішення.
Повний текст судового рішення виготовлено 07.10.2019.
Суддя Костецький Н.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2019 |
Оприлюднено | 08.10.2019 |
Номер документу | 84782933 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Костецький Назар Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Костецький Назар Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні