Ухвала
від 07.10.2019 по справі 440/2681/19
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

07 жовтня 2019 р.Справа № 440/2681/19 Другий апеляційний адміністративний суд у складі:

Судді-доповідача: Катунова В.В.,

Суддів: Ральченка І.М. , Бершова Г.Є. ,

розглянувши клопотання Державної фіскальної служби України про відстрочення сплати судового збору по справі за апеляційною скаргою Державної фіскальної служби України на рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 22.08.2019 року по справі № 440/2681/19

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Генекс Україна"

до Головного управління ДФС у Полтавській області , Державної фіскальної служби України

про скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 22.08.2019 задоволено адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Генекс Україна" до Головного управління ДФС у Полтавській області, Державної фіскальної служби України про скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії.

ДФС України подано апеляційну скаргу на вказане судове рішення, яка також містить клопотання про відстрочення сплати судового збору з урахуванням майнового стану заявника.

Розглянувши клопотання відповідача, дослідивши матеріали апеляційної скарги, колегія суддів вважає клопотання таким, що не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно з ч. 1 ст. 133 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Наведена норма кореспондується зі ст. 8 Закону України "Про судовий збір", згідно якої, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі.

З наведених положень Закону вбачається, що їх застосування підлягає виключно до осіб, рівень статків яких обмежений, з метою усунення для таких осіб перешкод фінансового характеру для доступу до правосуддя. Інших, ніж незадовільний майновий стан особи, підстав законодавством не визначено.

Таким чином, фактично єдиною підставою для відстрочення, розстрочення, звільнення від сплати судового збору є незадовільний майновий стан скаржника.

Обмежене фінансування бюджетної установи, суб`єкта владних повноважень, не може бути підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.

Отже, незабезпечення державою достатнього фінансування органу державної влади, що діє в її інтересах, не може бути визнано достатньою підставою для відстрочення або звільнення від сплати судового збору.

Разом з тим, по-перше, заявником до апеляційної скарги не додано належних доказів, які б свідчили про його майновий стан, а, по-друге, апелянтом не надано доказів стосовно вжиття відповідних заходів щодо виділення з Державного бюджету України коштів на витрати, що пов`язані зі сплатою судового збору.

Враховуючи вищевказане, слід зазначити про відсутність підстав для відстрочення апелянту сплати судового збору.

З урахуванням наведеного, а також того, що відповідно до чинної на час подання апеляційної скарги редакції Закону України "Про судовий збір" Державна фіскальна служба України не наділена пільгами щодо сплати судового збору, відповідач зобов`язаний сплачувати судовий збір.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку про відмову у задоволенні клопотання Державної фіскальної служби України про відстрочення сплати судового збору.

Керуючись ст.133 КАС України суд,

У Х В А Л И В:

У задоволенні клопотання Державної фіскальної служби України про відстрочення сплати судового збору відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не підлягає касаційному оскарженню.

Суддя-доповідач Катунов В.В. Судді Ральченко І.М. Бершов Г.Є.

СудДругий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2019
Оприлюднено09.10.2019
Номер документу84784497
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/2681/19

Ухвала від 23.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 23.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Постанова від 18.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 30.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 18.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 18.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 07.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 07.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 07.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 07.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні