Постанова
від 08.10.2019 по справі 487/6546/19
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Справа № 487/6546/19

Провадження № 1-кс/487/8019/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08.10.2019 року м.Миколаїв

Слідчий суддя Заводського районного суду міста Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Миколаєва клопотання слідчого Другого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Миколаєві ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 06.06.2019 за № 62019150000000441 за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, про арешт майна

ВСТАНОВИВ:

04.10.2019року,слідчий Другогослідчого відділуСлідчого управлінняТериторіального управлінняДержавного бюророзслідувань,розташованого ум.Миколаєві ОСОБА_3 звернувся дослідчого суддіз клопотаннямв якомупросивнакластиарешт на майно виявлене та вилучене 24.09.2019 року, в період часу з 09 год. 17 хв. по 15 год. 57 хв., під час проведення обшуку в адміністративній будівлі Одеської митниці ДФС, яка розташована за адресою: Одеська обл., м. Одеса, вул. Івана і Юрія Лип, 21а , а саме на: Відео реєстратор «Alhua», з серійним номером 1M00D8EPAYYAN4D та зарядний пристрій до нього; Комп`ютерний блок «Lenovo», з серійний номер ISI0S0S54T00VCOFTG81; Мобільний телефон марки «BlackBerry», з серійним номером НОМЕР_1 .; Пристрій ззовні схожий на генератор білого штучного шуму сірого кольору та пульт управління чорного кольору із написом SHIELD.; Флеш носій ADATA UV120/4GB, на якому збережено перелік митних декларацій підприємств ЗЕД.; Cписок користувачів введення форм митного контролю по ВМД м/п Одеса-центральний на 1 арк.; Список користувачів ролей та профілів введення форм митного контролю ВМД сервер Одеської митниці на 1 арк.; Копію наказу №1462-О про покладення обов`язків начальника Одеської митниці ДФС на ОСОБА_4 на 1 арк.; Копію листа ДФС України з № 4074/8-21 від 02.09.2019року на 9 арк.; Копію доручення за №3696/8-21 від 09.08.2019 року на 4 арк.

Знаданого слідчимклопотання вбачається,що у проваджені Другого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Миколаєві перебуває кримінальне провадження № 62019150000000441 від 06.06.2019 року за ознаками кримінального правопорушення (злочину) передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Відповідно до клопотання досудовим розслідуванням встановлено, що керівництво Одеської митниці ДФС з метою особистого збагачення схиляє суб`єктів ЗЕД до сплати незаконної грошової винагороди, шляхом створення штучних перешкод у вигляді затягування митного оформлення з боку співробітників оформлюючих відділів добавлення форм митного контролю, окрім згенерованих автоматизованою системою аналізу та управління ризиками, затримки пов`язані з безпідставністю перевіркою митної вартості та/або класифікації товарів, безпідставні відбори зразків товарів та проведення лабораторних досліджень.

Одночасно із здійснення впливу на суб`єктів ЗЕД через вантажні відділи, аналогічні дії вчиняються за допомогою співробітників Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Одеської митниці ДФС проводяться додаткові митні огляди вантажів співробітниками вказаного підрозділу, які мотивуються ризиковістю зовнішньоекономічних операцій, до моменту схилення суб`єктів ЗЕД до сплати незаконної грошової винагороди.

В ході досудового розслідування, що керівництво митниці впровадило протиправну схему переміщення вантажів із підміною товарної номенклатури, якісних характеристик, із заниженням ваги вантажів. Окремі суб`єкти ЗЕД здійснюють зазначені протиправні дії за попереднім погодженням із керівництвом митниці, які через підконтрольних їм начальників структурних підрозділів митниці надають вказівки здійснювати оформлення таких вантажів із порушеннями митного законодавства або з формальним відпрацюванням форм митного контролю.

В результаті зазначених протиправних дій посадових осіб Одеської митниці ДФС до державного бюджету України не сплачуються обов`язкові митні платежі та збори у повному обсязі, а в окремих випадках цей розмір перевищує 250 (двісті п`ятдесят) і більше разів неоподаткований мінімум доходів громадян, що спричиняє для держави тяжкі наслідки. За своє сприяння посадові особи Одеської митниці отримують від зазначених суб`єктів ЗЕД неправомірну вигоду у вигляді грошових коштів.

Таким чином, дії посадових осіб Одеської митниці ДФС, разом іншими посадовими особами, шляхом надання дозволу на зміну митного режиму та вивезення контейнерів без проведення їх огляду з Одеського порту, можуть спричинити шкоду державному бюджету України у вигляді несплачених митних платежів та зборів.

24.09.2019 року, в період часу з 09 год. 17 хв. по 15 год. 57 хв., слідчим Другого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_5 , проведено обшук в адміністративній будівлі Одеської митниці ДФС, яка розташована за адресою: Одеська обл., м. Одеса, вул. Івана і Юрія Лип, 21а, під час якого було вилучено майно та речі.

З урахуванням зазначеного під час досудового розслідування кримінального провадження виникла необхідність у накладені арешту на майно виявлене та вилучене під час проведення обшуку в адміністративній будівлі Одеської митниці ДФС, яка розташована за адресою: Одеська обл., м. Одеса, вул. Івана і Юрія Лип, 21а, з метою огляду та зняття відповідної інформації, яка стосується вказаного кримінального провадження та має суттєве значення для проведення повного, всебічного досудового розслідування злочину, а без накладення арешту та проведення відповідних судових експертиз неможливо виявити та оглянути інформацію, яка міститься на вилучених речах та документах.

В судовому засіданні слідчий обставини викладені в клопотанні підтвердив та просив задовольнити в повному обсязі.

Представник власника майна, до судового засідання не з`явився, про час та місце розгляду справи був повідомленний належним чином, про поважність причини неявки не повідомили.

Клопотання було розглянуто за відсутності представника власника майна, що не суперечить положенням ч.1 ст.171 КПК України.

Вислухавши пояснення слідчого, дослідивши клопотання та докази, якими воно обґрунтовується, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

У проваджені Другого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Миколаєві перебуває кримінальне провадження № 62019150000000441 від 06.06.2019 року за ознаками кримінального правопорушення (злочину) передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Ухвалою слідчого судді Заводського районного суду м.Миколаєва від 21.09.2019 року групі слідчих Другого слідчого відділу СУ ТУ ДБР розташованого у м.Миколаєві було надано дозвіл на проведення обшуку адміністративної будівлі Одеської митниці ДФС, розташованої за адресою: Одеська область м. Одеса вул. Івана і Юрія Лип, 21а.

За результатами проведення обшуку слідчий Другого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_6 , відповідно до вимог ст.ст. 170, 171 КПК України, звернувся до слідчого судді Заводського районного суду м. Миколаєва з клопотанням про арешт майна, яке було виявлено та вилучено під час проведення обшуку, яке ухвалою слідчого судді від 02.10.2019 року було повернуто слідчому та встановлено строк в сімдесят дві години для усунення наявних у ньому недоліків.

У встановлений строк, 04.10.2019 року, слідчим Другого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м.Миколаєві ОСОБА_3 було подано зазначене клопотання.

Як вбачається з клопотання, досудовим розслідуванням у кримінальному провадженні встановлено, що керівництво Одеської митниці ДФС обґрунтовано підозрюється в тому, що з метою особистого збагачення схиляє суб`єктів ЗЕД до сплати незаконної грошової винагороди, шляхом створення штучних перешкод у вигляді затягування митного оформлення з боку співробітників оформлюючих відділів добавлення форм митного контролю, окрім згенерованих автоматизованою системою аналізу та управління ризиками, затримки пов`язані з безпідставністю перевіркою митної вартості та/або класифікації товарів, безпідставні відбори зразків товарів та проведення лабораторних досліджень.

Одночасно із здійснення впливу на суб`єктів ЗЕД через вантажні відділи, аналогічні дії вчиняються за допомогою співробітників Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Одеської митниці ДФС проводяться додаткові митні огляди вантажів співробітниками вказаного підрозділу, які мотивуються ризиковістю зовнішньоекономічних операцій, до моменту схилення суб`єктів ЗЕД до сплати незаконної грошової винагороди.

В ході досудового розслідування, 11.06.2019 року слідчим надано доручення оперативному підрозділу ГВ БКОЗ УСБУ в Одеській області на проведення слідчих (розшукових) дій щодо встановлення анкетних даних осіб, які можуть бути причетними до вчинення вказаного правопорушення та інших слідчих дій.

На виконання зазначеного доручення отримано відповідь, згідно якої керівництво митниці впровадило протиправну схему переміщення вантажів із підміною товарної номенклатури, якісних характеристик, із заниженням ваги вантажів. Окремі суб`єкти ЗЕД здійснюють зазначені протиправні дії за попереднім погодженням із керівництвом митниці, які через підконтрольних їм начальників структурних підрозділів митниці надають вказівки здійснювати оформлення таких вантажів із порушеннями митного законодавства або з формальним відпрацюванням форм митного контролю.

В результаті зазначених протиправних дій посадових осіб Одеської митниці ДФС до державного бюджету України не сплачуються обов`язкові митні платежі та збори у повному обсязі, а в окремих випадках цей розмір перевищує 250 (двісті п`ятдесят) і більше разів неоподаткований мінімум доходів громадян, що спричиняє для держави тяжкі наслідки. За своє сприяння посадові особи Одеської митниці отримують від зазначених суб`єктів ЗЕД неправомірну вигоду у вигляді грошових коштів.

Іншим механізмом протиправної діяльності посадових осіб Одеської митниці ДФС, являється надання сприяння окремим суб`єктам ЗЕД оформлення вантажів за митною вартістю нижчою за так звані «ризики» (митна вартість окремих товарів, яка визначена автоматичною системою управління ризиками «Асаур»). Зазначена схема впроваджена митними підрозділами під час митного оформлення вантажів, які надходять у контейнерах до морських портів Одеського регіону так і під час оформлення легкових транспортних засобів митним постом «Спеціалізований».

В ході виконання вказаного доручення оперативними співробітниками ГВ БКОЗ УСБУ в Одеській області встановлено, що виконуючий обов`язки директора Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання ДФС України ОСОБА_4 разом з іншими посадовими особами, зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, з метою особистого збагачення, налагодили протиправний механізм отримання неправомірної вигоди із суб`єктів ЗЕД під час здійснення останніми імпортних операцій в зоні діяльності регіональних митниць України, зокрема і в Одеській митниці ДФС.

Вказані особи через своїх підлеглих здійснюють постійний моніторинг митного оформлення вантажів в режимі «імпорт», які надходять у контейнерах до морських портів Одеського регіону та вантажним транспортом до митних підрозділів Одеської митниці ДФС. Так, за вказівкою ОСОБА_4 , співробітники департаменту штучно добавляють («в ручному режимі») форми контролю № «105» та № «106» в додаток до форм контролю, яке генерує АСАУР (автоматизована система управління ризиками) при формуванні митної декларації. Зазначені форми контролю передбачають всебічну перевірку митної вартості вантажу, при цьому закриття таких форм можливе лише за погодженням вказаного департаменту.

На даний час практика штучного додавання таких форм набула масового характеру, з 01.08.2019 року вказані форми контролю, за вказівкою ОСОБА_4 використовувались при здійсненні митного оформлення вантажів, які надходили на адресу таких суб`єктів ЗЄД як: ТОВ «Максимус Інвест» (ЄДРПОУ 42649044), ТОВ «Алькор Інвест груп» (ЄДРПОУ 42648302), ТОВ «Веданта-імпорт» (ЄДРПОУ 40610900), ТОВ «Буревій карго логістик» (ЄДРПОУ 38241953), ТОВ «Нолос» (ЄДРПОУ 42624695), ТОВ «Торгівельна компанія юніон групп» (ЄДРПОУ 43096047), ТОВ «Батіста Групп» (ЄДРПОУ 42677663), ТОВ «Віп преміям консалтинг» (ЄДРПОУ 42126171), ТОВ «Голд преміум» (ЄДРПОУ 42934845), ТОВ «Лаунж естет» (ЄДРПОУ 42698568), ТОВ «Араон» (ЄДРПОУ 42688408) та інших.

При відпрацюванні цих форм контролю співробітниками митниці штучно затягується час встановлення митної вартості, витребовуються фото вантажу, додаткові документи на вантаж тощо. Час перевірки в деяких випадках досягає декількох тижнів. У зв`язку з цим, суб`єкті зовнішньо¬економічної діяльності отримують значні збитки внаслідок простою автотранспорту, контейнерів, оплати роботи водіїв/вантажників тощо.

За отриманою оперативною інформацією, в приватних бесідах ОСОБА_4 вимагає від підприємців за «вирішення питання» та зняти підприємство з контролю департаменту можливо у разі сплати вказаним особам близько 200 доларів США за один контейнер.

Крім того, відповідно до інформації ГВ БКОЗ УСБУ в Одеській області встановлено, що після призначення ОСОБА_4 на посаду в.о. начальника Одеської митниці ДФС, останній надав негласну вказівку підлеглим щодо створення штучних перешкод переважній більшості суб`єктів ЗЕД під час митного оформлення товарів, з метою систематичного отримання неправомірної вигоди та щодо сприяння окремим імпортерам у незаконному переміщенні товарів з порушеннями митного законодавства (приховування від митного контролю, порушення прав інтелектуальної власності, заниження вагових та кількісних характеристик, недекларування окремих товарів тощо). Одним з таких близьких зв`язків ОСОБА_4 є ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який організовує протиправне переміщення товарів в Україну через низку підконтрольних йому підприємств, серед яких є ТОВ «Іріш Авео» (код ЄДРПОУ 42995096, зареєстровано за адресою: м. Львів, проспект В`ячеслава Чорновола, буд. 38, фактично офіс розташований у м. Одеса, проспект Олександрівський, буд. 27).

Таким чином, дії посадових осіб Одеської митниці ДФС, разом з іншими посадовими особами, шляхом надання дозволу на зміну митного режиму та вивезення контейнерів без проведення їх огляду з Одеського порту, можуть спричинити шкоду державному бюджету України у вигляді несплачених митних платежів та зборів.

24.09.2019 року, в період часу з 09 год. 17 хв. по 15 год. 57 хв., слідчим Другого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_5 , проведено обшук в адміністративній будівлі Одеської митниці ДФС, яка розташована за адресою: Одеська обл., м. Одеса, вул. Івана і Юрія Лип, 21а.

Під час проведення обшуку ОСОБА_4 , ознайомившись з ухвалою, надав доступ до власного кабінету начальника Одеської митниці ДФС, який розташований на другому поверсі першої приймальні. Вказаний кабінет складається з чотирьох приміщень, серед яких, приміщення для відпочинку, в якому у сейфі вилучений відео реєстратор з серійним номером 1M00D8EPAYYAN4D та зарядний пристрій, який поміщений до сейф-пакету № К0045558 та опечатано.

У кабінеті в.о. начальника Одеської митниці ДФС виявлений та вилучений комп`ютерний блок з серійним номером ISI0S0S54T00VCOFTG81, який поміщений до сейф-пакету № К0045567 та запропоновано ОСОБА_4 добровільно видати власний мобільний телефон для огляду, на що останній видав його та відмовився розблоковувати, у зв`язку з чим телефон марки BlackBerry, з серійним номером на слоті сім карти НОМЕР_1 вилучений та поміщений до сейф-пакету № К0045566, та опечатаний.

Також, під час обшуку в кабінеті в.о. начальника Одеської митниці ДФС виявлений пристрій ззовні схожий на генератор білого штучного шуму та пульт управління чорного кольору із написом SHIELD. Вказані речі вилучені та поміщені до поліетиленового пакету чорного кольору із биркою та пояснювальним надписом з підписами ОСОБА_4 , ОСОБА_8 та понятих.

В подальшому, у приміщенні службового кабінету 11А відділу митної вартості, на прохання ОСОБА_8 , начальником відділом митної статистики ОСОБА_9 підготовлено та надано перелік митних декларацій підприємств зазначених в ухвалі, останньою добровільно надано вказану інформацію на флеш носії ADATA UV120/4GB, який є додатком до протоколу обшуку.

Також, у вказаному приміщенні ОСОБА_8 добровільно видав список користувачів введення форм митного контролю по ВМД м/п Одеса-центральний на 1 арк., користувачів ролей та профілів введення форм митного контролю ВМД сервер Одеської митниці на 1 арк., копію наказу №1462-О про покладення обов`язків начальника Одеської митниці ДФС на ОСОБА_4 , копію листа ДФС України з № 4074/8-21 від 02.09.2019 на 9 арк., копію доручення за №3696/8-21 від 09.08.2019 на 4 арк.

24.09.2019 року слідчим Другого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Миколаєві, ОСОБА_10 речі та документи, які було виявлено та вилучено під час проведення обшуку оглянуто, про що складено відповідний протокол огляду.

Під час проведення огляду встановлено, що на речах та документах, які вилучені під час проведення обшуків містяться ідентифіковані відомості, а саме :

1. Відео реєстратор та зарядний пристрій, який запаковано до сейф-пакету №К0045558. Під час огляду встановлено, що на відео реєстраторі міститься його назва Alhua та зазначено серійний номер 1M00D8EPAYYAN4D. За результатами огляду вказаний реєстратор поміщено до сейф-пакету №0035462.

2. Комп`ютерний блок, який запаковано до сейф-пакету №К0045567. Під час огляду встановлено, що на комп`ютерному блоці Lenovo міститься серійний номер ISI0S0S54T00VCOFTG81. За результатами огляду вказаний блок поміщено до сейф-пакету №0035461.

3. Мобільний телефон марки BlackBerry, який запаковано до сейф-пакету К0045566. Під час огляду встановлено, що на мобільному телефоні марки BlackBerry, на слоті сім карти міститься серійний номер НОМЕР_1 . За результатами огляду вказаний мобільний телефон поміщено до сейф-пакету №0035460.

4. Пристрій ззовні схожий на генератор білого штучного шуму та пульт управління чорного кольору до нього, який поміщений до поліетиленового пакету чорного кольору з підписами ОСОБА_4 , ОСОБА_8 та понятих. Під час огляду встановлено, що пристрій ззовні схожий на генератор білого штучного шуму, сірого кольору та пульт управління чорного кольору із написом SHIELD. За результатами огляду вказаний пристрій поміщено до поліетиленового пакету чорного кольору.

5. Перелік митних декларацій підприємств ЗЕД, які працівниками Одеської митниці ДФС поміщено на флеш носій ADATA UV120/4GB. Під час огляду встановлено, що на вказаному флеш носію наявний файл Excel з назвою фмк з переліком митних декларацій підприємств.

Вищевказані речі та документи, які було виявлено та вилучено під час проведення обшуку оглянуто та визнано речовими доказами у кримінальному провадженні, про що 24.09.2019року винесено відповідну постанову.

При розслідуванні злочинів указаної категорії, слідчий, прокурор зобов`язані вжити заходи забезпечення кримінального провадження, передбачені ст. 131 КПК України, з метою досягнення дієвості цього провадження.

Статтею 170 КПК України, передбачено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Статтею 98 КПК України, визначено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Таким чином, завданням накладення арешту майна, є у тому числі збереження речових доказів.

Застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна вилученого під час обшуку, слідчим обґрунтовано метою його збереження та в послідуючому отримання інформації з комп`ютерної техніки та терміналів мобільного зв`язку відомостей, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а саме інформації яка міститься в інтернет програмах (месенджерів) «WhatsApp», «Viber», «Telegram», з можливістю копіювання інформації, дзвінків, СМС спілкувань, обміну фото та документів між суб`єктами ЗЕД та співробітниками Одеської митниці ДФС, та зберегла на собі сліди кримінального правопорушення та може бути використана як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

Вищезазначені речі та документи, у тому числі мобільні термінали та комп`ютерна техніка, мають суттєве значення для проведення досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні, оскільки, на них можливо міститься інформація щодо протиправної діяльності суб`єктів ЗЕД та працівників Одеської митниці ДФС, у зв`язку з чим, під час проведення досудового розслідування кримінального провадження планується проведення відповідних судових експертиз, а саме :

- 10.9 «Дослідження комп`ютерної техніки та програмних продуктів», яка проводиться з метою установлення робочого стану комп`ютерно-технічних засобів, установлення обставин, пов`язаних з використанням комп`ютерно-технічних засобів, інформації та програмного забезпечення, виявлення інформації та програмного забезпечення, що містяться на комп`ютерних носіях;

- 10.17 «Дослідження телекомунікаційних систем (обладнання) та засобів» завданням якої є визначення характеристик та параметрів телекомунікаційних систем та засобів; встановлення фактів та способів передачі (отримання) інформації в телекомунікаційних системах; встановлення фактів та способів доступу до систем, ресурсів та інформації у сфері телекомунікацій.

Такимчином, зурахуванням положень ч. 3 ст. 170 КПК України, є достатні підстави вважати, що зазначені речі та майно, вилучені під час проведення обшуку, відповідають критеріям, зазначеним у ст. 98 КПК України.

При цьому, слідчим доведено існування обставин визначених положеннями ч.11 ст.170 КПК України, для застосування вищезазначеного заходу забезпечення кримінального провадження.

З урахуванням вище зазначеного, слідчий суддя дійшов висновку про обґрунтованість клопотання та наявність достатніх підстав для застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту, та вважає таке обмеження права власника майна розумним та співмірним із завданнями кримінального провадження.

Керуючись ст. ст. 98, 131-132, 167, 170-173, 309, 395 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого Другого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Миколаєві ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 06.06.2019 року за № 62019150000000441 за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, про арешт майна задовольнити.

Накласти арешт на майно виявлене та вилучене 24.09.2019 року, в період часу з 09 год. 17 хв. по 15 год. 57 хв., під час проведення обшуку в адміністративній будівлі Одеської митниці ДФС, яка розташована за адресою: Одеська область м. Одеса вул. Івана і Юрія Лип, 21а , а саме на:

- Відео реєстратор «Alhua», з серійним номером 1M00D8EPAYYAN4D та зарядний пристрій до нього.

- Комп`ютерний блок «Lenovo», з серійний номер ISI0S0S54T00VCOFTG81.

- Мобільний телефон марки «BlackBerry», з серійним номером НОМЕР_1 .

- Пристрій ззовні схожий на генератор білого штучного шуму сірого кольору та пульт управління чорного кольору із написом SHIELD.

- Флеш носій ADATA UV120/4GB, на якому збережено перелік митних декларацій підприємств ЗЕД.

- Cписок користувачів введення форм митного контролю по ВМД м/п Одеса-центральний на 1 арк.

- Список користувачів ролей та профілів введення форм митного контролю ВМД сервер Одеської митниці на 1 арк.

- Копію наказу №1462-О про покладення обов`язків начальника Одеської митниці ДФС на ОСОБА_4 на 1 арк.

- Копію листа ДФС України з № 4074/8-21 від 02.09.2019 року на 9 арк.

- Копію доручення за №3696/8-21 від 09.08.2019 року на 4 арк.

Ухвала підлягає негайному виконанню, яке доручити слідчому Другого слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Миколаєві ОСОБА_3 .

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Миколаївського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.

Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження - судом.

Оскарження ухвали не зупиняє її виконання.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення08.10.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу84796244
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —487/6546/19

Ухвала від 09.12.2019

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Куценко О. В.

Ухвала від 09.12.2019

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Куценко О. В.

Ухвала від 09.12.2019

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Куценко О. В.

Ухвала від 09.12.2019

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Куценко О. В.

Ухвала від 28.11.2019

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Куценко О. В.

Ухвала від 07.11.2019

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Куценко О. В.

Ухвала від 05.11.2019

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Міняйло М. П.

Ухвала від 05.11.2019

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Міняйло М. П.

Постанова від 08.10.2019

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Притуляк І. О.

Постанова від 08.10.2019

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Притуляк І. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні