ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа № 1.380.2019.003663
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
02 жовтня 2019 року м.Львів
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючий суддя Коморний О.І,
секретар судового засідання Бабич Ю.Б.
з участю:
представника позивача Ковалишин Н.О.
представника відповідача не прибув
представник третьої особи не прибув
розглянув у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Галицької районної адміністрації Львівської міської ради про зобов`язання Товариства з обмеженою відповідальністю "Крок" вчинити дії, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача Львівське комунальне підприємство "Айсберг".
Обставини справи.
До Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Галицької районної адміністрації Львівської міської ради в якій містяться вимоги зобов`язати ТзОВ "Крок" (засновник, керівник ОСОБА_1 ), власника нежитлових приміщень на АДРЕСА_1 , за власні кошти демонтувати вентиляційну трубу, самовільно влаштовану по дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 .
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що адміністративною комісією при Личаківській районній адміністрації Львівської міської ради прийнято постанову про притягнення керівника ТзОВ Крок ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності у виді штрафу в розмірі 51 грн за вчинення правопорушення, передбаченого ст. 150 КУпАП, а саме у серпні 2017 року встановив вентиляційну трубу у дворі будинку АДРЕСА_1 із нежитлового приміщення по дворовому фасаду будинку.
Разом з тим зазначає, що відповідачем проігноровано попередження про необхідність представити дозвільні документи на встановлення приточно-витяжної труби на дворовому фасаді, а також розпорядження №427 Про демонтаж вентиляційної труби, самовільно влаштованої по дворовому фасаді будинку № АДРЕСА_1 . Таким чином, у зв`язку з невиконанням та недотриманням ТзОВ Крок вимог чинного законодавства, позивач звернувся до суду з даним позовом та просить задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Ухвалою суду від 22.07.2019 відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю, з підстав, що викладені у позовній заяві, просить позов задовольнити.
Відповідач в судове засідання не прибув, про час та місце судового засідання належним чином повідомлений, свого відношення до позову не висловив, у встановлений судом строк відзиву не надав.
Третя особа явки уповноваженого представника у судові засідання не забезпечила, про дату, час і місце судового розгляду повідомлена належним чином.
Суд всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення на позов, об`єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті та
встановив :
Згідно з Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна №161101773 від 26.03.2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю Крок є власником нежитлового приміщення загальною площею 168,5 кв.м на АДРЕСА_1 . (а.с.9-10)
Вказане підтверджується і витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №18490176 від 03.03.2014 року. (а.с.11)
08.09.2017 ЛМКП Айсберг скерувало попередження про необхідність представити дозвільні документи на влаштування витяжки з нежитлового приміщення у дворі будинку АДРЕСА_1 (а.с.18)
02.10.2017 ЛМКП Айсберг повторно скерувало попередження №680 про необхідність представити дозвільні документи на встановлення приточно-витяжної труби на дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 із нежитлового приміщення. (а.с.19)
02.11.2017 адміністративною комісією при Личаківській районній адміністрації Львівської міської ради прийнято постанову №23/5 про притягнення керівника ТзОВ Крок ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності у виді штрафу в розмірі 51 грн за вчинення правопорушення, передбаченого ст. 150 КУпАП, а саме у серпні 2017 року встановив вентиляційну трубу у дворі будинку АДРЕСА_1 із нежитлового приміщення по дворовому фасаду будинку. (а.с.20)
15.12.2017 ЛМКП Айсберг попередженням №877, повідомлено відповідача про те, що скеровується пакет документів для розгляду питання на засіданні міжвідомчої комісії Галицького району щодо самовільного влаштування вентиляційної труби із нежитлового приміщення на АДРЕСА_1 . (а.с.21)
15.12.2017 року комісією ЛМКП Айсберг проведено обстеження технічного стану будинку (нежитлового приміщення) ТзОВ Крок на АДРЕСА_1 . В результаті проведеного обстеження складено акт від 15.12.2017 та встановлено, що здійснено самовільне встановлення витяжної труби ТзОВ Крок по дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 . (а.с.22)
Згідно протоколу №45 від 19.12.2017, §2, на засіданні міжвідомчої комісії Галицького району м. Львова вирішили : ТзОВ Крок (засновник, керівник ОСОБА_2 ) - власнику нежитлових приміщень на АДРЕСА_1 за власні кошти демонтувати вентиляційну трубу, самовільно влаштовану по дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 . (а.с.23)
29.12.2017 головою Галицької районної адміністрації ЛМР прийнято розпорядження №427 Про демонтаж вентиляційної труби, самовільно влаштованої по дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 . Вказаним розпорядженням затверджено висновок міжвідомчої комісії Галицького району та зобов`язано ТзОВ Крок (засновник, керівник ОСОБА_2 ) - власнику нежитлових приміщень на АДРЕСА_1 за власні кошти демонтувати вентиляційну трубу, самовільно влаштовану по дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 . (а.с.24)
15.03.2018 комісією ЛМКП Айсберг складено акт про невиконання розпорядження голови Галицької районної адміністрації ЛМР від 29.12.2017 року №427 Про демонтаж вентиляційної труби, самовільно влаштованої по дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 . (а.с.25)
24.04.2018 ЛМКП Айсберг скеровано відповідачу попередження №215, в якому повідомляється, що у зв`язку з невиконанням розпорядження голови Галицької районної адміністрації ЛМР від 29.12.2017 року №427 Про демонтаж вентиляційної труби, самовільно влаштованої по дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 готується пакет документів для подання позовної заяви до суду. (а.с.26)
16.10.2018 Господарським Судом Львівської області постановлено ухвалу у справі №914/1010/18 про закриття провадження у справі, оскільки спір належить до юрисдикції адміністративних судів. (а.с.27-29)
Згідно акту від 11.07.2019 ЛМКП Айсберг встановлено, що самовільно влаштована вентиляційна труба на дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 , власником нежитлового приміщення - ТзОВ Крок не демонтована. (а.с.30)
З огляду на викладене, позивач звернувся до суду із цим позовом.
Вирішуючи справу, суд керується таким.
Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 144 Конституції України передбачено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.
Згідно з Положенням про Галицьку районну адміністрацію Львівської міської ради, затвердженого рішенням виконкому Львівської міської ради від 01.11.2016 № 977 (із змінами) до повноважень Галицької районної адміністрації віднесено здійснення контролю за утриманням будинків (квартир), які належать громадянам, а також прилеглих територій; розгляд питань та вжиття заходів у порядку, встановленому виконавчим комітетом, щодо фактів самовільного будівництва (погодження, приведення до попереднього стану, демонтажу тощо).
Таким чином, за приписами вказаного Положення Галицька районна адміністрація має право звертатися у встановленому порядку до судових органів із вимогами щодо фактів самочинного будівництва і інших вимог, що виникають у процесі здійснення наданих районній адміністрації повноважень.
Статтею 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні № 280/97-ВР від 21.05.1997 (зі змінами), до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема, власні (самоврядні) повноваження: 1) управління об`єктами житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, транспорту і зв`язку, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню.
Підпунктом 3 пункту б ч. 1 ст. 31 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить, окрім іншого, здійснення в установленому порядку державного контролю за дотриманням законодавства, затвердженої містобудівної документації при плануванні та забудові відповідних територій; зупинення у випадках, передбачених законом, будівництва, яке проводиться з порушенням містобудівної документації і проектів окремих об`єктів, а також може заподіяти шкоди навколишньому природному середовищу.
Аналогічні положення містяться у ст.14 Закону України Про основи містобудування № 2780-XII від 16.11.1992 (зі змінами).
Згідно зі ст. 7 Закону України Про основи містобудування державне регулювання у сфері містобудування здійснюється, в тому числі органами місцевого самоврядування, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю, іншими органами в порядку встановленому законодавством.
Згідно з ч. 1 ст. 20 Закону України Про благоустрій населених пунктів № 2807-IV від 06.09.2005 (зі змінами) організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, встановлених законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 382 Цивільного кодексу України усі власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку є співвласниками на праві спільної сумісної власності спільного майна багатоквартирному будинку. Спільним майном багатоквартирному будинку є приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі та споруди, які призначені для задоволення потреб усіх співвласників багатоквартирному будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташований багатоквартирний будинок та його прибудинкова територія, у разі державної реєстрації таких прав.
Згідно ст. 317 Цивільного кодексу України, власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном; ст. 319 цього ж Кодексу - власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд.
Частина 5 ст. 319 Цивільного кодексу України визначає, що власник не може використовувати право власності на шкоду правам, свободам та гідності громадян, інтересам суспільства, погіршувати екологічну ситуацію та природні якості землі.
При цьому, в силу ч. 2 ст. 13 Цивільного кодексу України при здійсненні своїх прав особа зобов`язана утримуватися від дій, які могли б порушити права інших осіб, завдати шкоди довкіллю або культурній спадщині.
Згідно з ч. 2 ст. 139 Цивільного кодексу України, власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону.
Відповідно до ст. 152 Житлового кодексу Української РСР, виконання власниками робіт з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення приватного житлового фонду, які не передбачають втручання в несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, не потребує отримання документів, що дають право на їх виконання. Після завершення зазначених робіт введення об`єкта в експлуатацію не потребується.
Державним комітетом України з питань житлово-комунального господарства прийнято наказ № 76 від 17.05.2005, яким затверджено Правила утримання жилих будинків та прибудинкових територій, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України за № 927/1120.
За п. 1 Правил, ці Правила визначають порядок надання послуг з утримання будинків і прибудинкових територій:
- забезпечення нормального функціонування жилих будівель та прибудинкових територій протягом усього періоду їх використання за призначенням;
- проведення єдиної технічної політики в житловій сфері, що забезпечує виконання вимог чинних нормативів з утримання, поточного і капітального ремонту та реконструкції жилих будинків та прибудинкових територій.
Контроль за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів здійснюється відповідно до Законів України Про місцеве самоврядування в Україні , Про захист прав споживачів та інших нормативно-правових актів.
Відповідно до термінів, що наводяться у правилах, власник приміщення, будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - власник) - фізична або юридична особа, якій належить право володіння, користування та розпорядження приміщенням, будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, зареєстроване в установленому законом порядку.
Внутрішньобудинкові системи - мережі, арматура на них, прилади та обладнання, засоби обліку та регулювання споживання житлово-комунальних послуг, які розміщені в межах будинку, споруди, системи протипожежного захисту.
Перепланування - до елементів перепланування жилих приміщень належать: перенесення і розбирання перегородок, перенесення і влаштування дверних прорізів, улаштування і переустаткування тамбурів, прибудова балконів на рівні перших поверхів багатоповерхових будинків.
Переобладнання - улаштування в окремих квартирах багатоквартирних будинків індивідуального опалення та іншого інженерного обладнання, перенесення нагрівальних, сантехнічних і газових приладів; влаштування і переустаткування туалетів, ванних кімнат, вентиляційних каналів.
Згідно з підпунктом. 1.4.1. Правил, переобладнання і перепланування жилих будинків, жилих і нежилих у жилих будинках приміщень дозволяється робити після одержання дозволу виконавчого комітету місцевої Ради народних депутатів відповідно до законодавства.
Підпунктами 1.4.1, 1.4.2 Правил передбачено, що переобладнання і перепланування жилих будинків, жилих і нежилих у жилих будинках приміщень дозволяється робити після одержання дозволу виконавчого комітету місцевої Ради народних депутатів відповідно до законодавства.
До елементів перепланування жилих приміщень належать: перенесення і розбирання перегородок, перенесення і влаштування дверних прорізів, улаштування і переустаткування тамбурів, прибудова балконів на рівні перших поверхів багатоповерхових будинків (підпункт 1.4.3 Правил).
Переобладнання і перепланування жилих будинків, жилих і нежилих у жилих будинках приміщень, що призводять до порушення тривкості або руйнації несучих конструкцій будинку, погіршення цілісності і зовнішнього вигляду фасадів, порушення вимог протипожежної безпеки та засобів протипожежного захисту, не допускається (підпункт 1.4.4 Правил).
Перепланування жилих будинків, жилих і нежилих у жилих будинках приміщень, що погіршує умови експлуатації і проживання всіх або окремих громадян у будинку або квартирі, не допускається.
Для одержання дозволу на переобладнання або перепланування жилих будинків, жилих і нежилих у жилих будинках приміщень їх власник або уповноважена ним особа, наймач (орендар) приміщення за згодою його власника подають до органу місцевого самоврядування заяву про надання дозволу на переобладнання або перепланування та, у разі необхідності, подаються документи за переліком, визначених у Правилах (підпункт 1.4.5 Правил).
Підпункт 1.4.6. Правил зазначає, що власник, наймач (орендар) жилого будинку, жилого чи нежилого у жилому будинку приміщення, що припустив самовільне -переобладнання або перепланування, що призводить до порушення конструктивних елементів або засобів протипожежного захисту, зобов`язаний за свій рахунок привести це приміщення до попереднього стану.
Згідно з п.4 Правил користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.1992 № 572, власники, наймачі (орендарі) приміщень житлових будинків і гуртожитків мають право на переобладнання і перепланування житлових і підсобних приміщень, балконів і лоджій за відповідними проектами без обмеження інтересів інших громадян, які проживають у будинку, гуртожитку, з дозволу власника будинку (квартири), власника гуртожитку (житлового приміщення у гуртожитку) та органу місцевого самоврядування, що видається в установленому порядку.
Згідно з Положенням про порядок розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах та зовнішніх частинах будинків і споруд на території м. Львова, затвердженого рішенням виконкому Львівської міської ради від 09.09.2011 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 01.02.2002 № 28 Про впорядкування розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах будинків на території м. Львова та рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради, забороняється розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) з ушкодженням зовнішніх будівельних конструкцій і споруд, а також їх встановлення без відповідного дозволу.
Відповідно до вищевказаного Положення технічними елементами (пристроями), що розміщуються ззовні на будівельних конструкціях житлової, громадської і виробничої забудови, є: пристрої та устаткування інженерного забезпечення будинків і транспорту; пристрої нічного оформлення та освітлення фасадів будинків; великі радіоприймальні антени, антени супутникового телебачення; пристрої та устаткування систем опалення, вентиляції і кондиціонування повітря.
Положенням про порядок розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах та зовнішніх частинах будинків і споруд на території м. Львова заборонено встановлення пристроїв системи вентиляції на фасадах будинків (видимих чи невидимих зі сторони вулиць) без відповідного погодження.
Відповідно до п. 2.1 Положення про порядок розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах та зовнішніх частинах будинків і споруд на території м. Львова, який затверджений рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради № 28 від 01.02.2002 (з відповідними змінами, які були внесені рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради № 833 від 09.09.2011) технічними елементами (пристроями), що розміщуються ззовні на будівельних конструкціях житлової, громадської і виробничої забудови, зокрема, є пристрої та устаткування систем опалення, вентиляції і кондиціонування повітря.
Самовільним встановленням технічних елементів (пристроїв) є встановлення технічних елементів (пристроїв) ззовні будинків і споруд без оформлення у встановленому порядку дозволу на їх розміщення та без дотримання вимог Положення (п. 2.3. Положення).
Приписами п. 2.8, п. 4 вказаного Положення визначено, що дозвіл на встановлення технічних елементів (пристроїв) - це документ, виданий уповноваженим на це органом у порядку, передбаченому цим Положенням юридичній чи фізичній особі на розміщення технічного елемента (пристрою). Дозволи на розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах, торцевих стінах, зовнішніх будівельних конструкціях будинків і споруд надає районна адміністрація на підставі звернення юридичних і фізичних осіб, з вказанням місця розміщення елемента (пристрою).
Суд звертає також увагу на те, що згідно із рішенням виконкому Львівської міської ради від 09.12.2005 №1311 Про затвердження меж історичного ареалу та зони регулювання забудови міста Львова вул . Городоцька знаходиться у межах історичного ареалу м. Львова.
Дозволи на розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах, торцевих стінах, зовнішніх будівельних конструкціях будинків і споруд надає районна адміністрація на підставі звернення юридичних і фізичних осіб з вказанням місця розміщення елементу (пристрою), чого відповідачем у справі зроблено не було.
Відповідно до підпункту 5.6 Порядку, демонтаж технічних елементів (пристроїв)у тому числі 2.1.4 Положення - пристроїв та устаткування систем опалення, вентиляції і кондиціонування повітря, здійснюють власники цих елементів (пристроїв)
У відповідності до ч. 1 ст.177 Житлового кодексу Української РСР громадяни зобов`язані забезпечувати схоронність жилих приміщень, бережно ставитися до санітарно-технічного та іншого обладнання, до об`єктів благоустрою, додержувати правил утримання жилого будинку і при домової території, правил пожежної безпеки, додержувати чистоти і порядку в під`їздах, кабінах ліфтів, на сходових клітках і в інших місцях загального користування.
Разом з тим, судом встановлено, що відповідачем розпорядження Галицької районної адміністрації Львівської міської ради № 427 від 29.12.2017 не оскаржено.
Отже, відповідач, в порушення вимог чинного законодавства, не виконав попередження та розпорядження винесені позивачем та не провів демонтаж вентиляційної труби, самовільно влаштованої по дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 в добровільному порядку. Матеріалами справи підтверджено факт вчинення відповідачем зазначеного правопорушення, тому суд дійшов висновку, що адміністративний позов належить задовольнити.
Відповідно до положень статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з нормами частин першої, другої статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленим статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
На підставі викладеного, зважаючи на всі наведені обставини в їх сукупності та з урахуванням того, що позивачем доведено правомірність пред`явленого позову, суд дійшов висновку, що адміністративний позов належить задовольнити.
Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки доказів понесення таких витрат позивачем не представлено, судові витрати з відповідача стягувати не слід.
Керуючись ст. ст. 2, 8-10, 14, 72-79, 90, 139, 241-246, 250, Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ухвалив:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю Крок (вул. Городоцька, 33, м. Львів, 79007; код ЄДРПОУ: 19175819) за власні кошти демонтувати вентиляційну трубу, самовільно влаштовану по дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 .
3. Судові витрати з сторін не стягуються .
Рішення може бути оскаржене, згідно зі ст. 295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення набирає законної сили, згідно зі ст. 255 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складений 07.10.2019р.
Суддя Коморний О.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2019 |
Оприлюднено | 09.10.2019 |
Номер документу | 84800414 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Коморний Олександр Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Коморний Олександр Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні