Справа № 420/4012/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 вересня 2019 року м.Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Вовченко O.A.,
секретар судового засідання Іщенко С.О.,
за участю:
представника позивача - Пушкаренко С.О. (згідно ордеру),
представника відповідача - Охотник О.А. (за довіреністю),
розглянувши у порядку загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю МЕГА СІТІ-ХХІ до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради про визнання протиправними та скасування припису та постанови,-
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду 04 липня 2019 року надійшов позов товариства з обмеженою відповідальністю МЕГА СІТІ-ХХІ до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради, в якому позивач просить суд:
1. Визнати протиправним та скасувати припис №345/19 від 31.05.2019 р. складений Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради у відношенні товариства з обмеженою відповідальністю МЕГА СІТІ-ХХІ (код ЄДРПОУ: 1554858).
2. Визнати протиправною та скасувати постанову №037/19/310вих від 14.06.2019 р. згідно якої Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради визнано винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п.1 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено штраф у розмірі 19210,00 грн. у відношенні товариства з обмеженою відповідальністю МЕГА СІТІ-ХХІ (код ЄДРПОУ: 41554858).
11 липня 2019 року ухвалою суду прийнято до розгляду позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю МЕГА СІТІ-ХХІ , відкрито провадження у справі та визначено розглядати справу за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що товариству з обмеженою відповідальністю МЕГА СІТІ-ХХІ на праві приватної власності належить нежитлове приміщення, що розташовано за адресою: АДРЕСА_5. Позивачем подано до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради повідомлення про початок виконання підготовчих робіт. ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ отримано дозвіл від Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради №214 від 07.05.2019 р. про встановлення тимчасового огородження за адресою: АДРЕСА_5 (строк-дії до 07.05.2020 р.). 24.05.2019 р. посадові особи відповідача прибули на об`єкт за адресою: АДРЕСА_5 для проведення позапланового заходу. Прибувши 25.06.2019 р. до Управління директор ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ отримано наказ від 31.05.2019 р. №01-13/236ДАБК про скасування права на виконання підготовчих робіт, набутого на підставі поданого повідомлення про початок виконання підготовчих робіт №ОД010190931724 та постанову №037/19/310вих від 14.06.2019 р. про накладання штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності. Управлінням визнано винним ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ у вчиненні правопорушення, передбаченого п.1 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності . ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ вважає, що дії Управління ДАБК ОМР щодо складання постанови №037/19/310вих від 14.06.2019 р. про накладання штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності є протиправними, а сама постанова є такою, що складена з порушенням діючого законодавства України у сфері містобудівної діяльності. Управлінням в порушення п.18 не надано ТОВ МЕГА СІТІ-ХХI примірник акту, складеного за результатами перевірки, тим самим позбавлено позивача права ознайомитись із порушеннями, які встановлені в акті перевірки та надати свої зауваження на зміст порушень. Управлінням не надано ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ припис у законодавчо встановлений період, тим самим позбавлений права здійснити дії щодо виконання його вимог. В порушення п.17 Порядку накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 6 квітня 1995р. № 244 Управлінням не повідомлено ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ про розгляд справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності. Позивач зазначає, що до 2007 року будівля лабораторії ФОЕТ перебувала на балансі Одеського національного університету імені І.І. Мечникова, яка знаходилась за адресою: АДРЕСА_3 (нова адреса - АДРЕСА_5). Відповідно до рішення Господарського суду Одеської області у справі №26/349-07-7740 від 19.10.2007 р. визнано право власності на вищезазначену будівлю державної власності за ОСОБА_1 . 06.10.2008 р. відповідно відомостей з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно наявний запис про державну реєстрацію за ОСОБА_2 права власності на нежитлове приміщення площею 907, 7 кв.м, за адресою: АДРЕСА_5 . Підстава внесення - договір купівлі-продажу від 24.09.2008 р. за № 1490. Після цього, 10.01.2018 р. власником нежитлового приміщення площею 907, 7 кв.м, за адресою: АДРЕСА_5 є ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ на підставі акту приймання-передачі нерухомого майна від 22.12.2017 року. Позивач зазначає, що рішення Одеського апеляційного адміністративного суду у справі № 2-13/11 від 30.11.2017 р. спростовує викладені в оскаржуваній постанові твердження про перебування земельної ділянки на балансі ОНУ ім. І.І. Мечникова на якій розташоване нежитлове приміщення, що належить ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ . Таким чином, висновки відповідача, які покладені в основу оскаржуваної постанови є хибними. Висновки, які викладені в оскаржуваній постанові №037/19/310вих від 14.06.2019 р. спростовуються постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 06.12.2012 р. по справі №2-а-198/11/1522. Отже, на підставі зазначених судових рішень, частина земель сформованих державним актом на право постійного користування земельною ділянкою І-ОД №004234, - вибула з користування ОНУ ім. І.І. Мечникова.
31 липня 2019 року до суду від відповідача за вх.№27501/19 надійшов відзив на позов (а.с.98-104), у якому відповідач зазначає, що з позовними вимогами позивача Управління не згодне, вважає їх такими, що не підлягають задоволенню. Відповідно до даних єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, наявна інформація щодо зареєстрованого Управлінням повідомлення про початок виконання підготовчих робіт від 03.04.2019 року за № ОД 010190931724 Одно-двоповерхова житлова будівля з експлуатуємим горищем , за адресою: АДРЕСА_5 , замовник - ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ . В повідомленні зазначена наступна інформація: найменування об`єкту будівництва - реконструкція одно-двохповерхової житлової будівлі з експлуатуємим горищем; інформація про підставу використання земельної ділянки не наведена. Згідно з витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, 10.01.2018 року державним реєстратором Одеської обласної філії комунального підприємства Центр державної реєстрації Іскровим Олегом Вікторовичем за позивачем зареєстровано право власності на нежитлове приміщення загальною площею 907,7 кв.м. за адресою: АДРЕСА_5 на підставі: акту приймання-передачі нерухомого майна № б/н від 22.12.2017 року, виданий ОСОБА_2 та ОСОБА_3 ; договору купівлі-продажу № 1490, виданого 24.09.2008 року приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Яновською О.С. Під час перевірки також встановлено, що об`єкт реконструкції фактично розташований на земельній ділянці, яка знаходиться між житловими будинками за адресою: АДРЕСА_6 АДРЕСА_5 . Відповідно до інформації з публічної кадастрової карти України, об`єкт розташований на земельній ділянці за кадастровим номером 5110137500:45:005:0063 - Державна власність, Цільове призначення В.03.02 - Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти. Зазначена земельна ділянка площею 17,1248 га. відповідно до державного акту на право постійного користування серія надана у постійне користування Одеському національному університету ім. I.I. Мечникова (вул. Дворянська, 2) для експлуатації та обслуговування об`єктів ОНУ ім. І.І. Мечникова відповідно до рішень Одеської міської Ради народних депутатів від 17.04.2001 року №№ 2304-ХХІІІ, 2305-ХХІІІ, 2385-ХХІІІ. Вищевказана інформація підтверджується також листом Департаменту комунальної власності Одеської міської ради № 01-18/785-09-04 від 25.06.2019 року. Інформацію про отримання у користування чи у власність позивачем території де розташований об`єкт реконструкції під час перевірки не надано. На земельній ділянці, де виконуються підготовчі роботи з реконструкції об`єкту, наявні конструктивні елементи, які свідчать про існування підземної частини знесеної будівлі (елементи пошкоджених частин бетону та покриття підлоги). Земельна ділянка не розчищена, наявна рослинність. Позивачем не набуте право на земельну ділянку де розташований об`єкт будівництва, об`єкт будівництва не відповідає її цільовому призначенню земельної ділянки, та позивачем не зазначено в Повідомленні про початок виконання підготовчих робіт інформацію про підстави використання земельної ділянки. Таким чином ТОВ МЕГА СІТІ-XXI наведено недостовірні відомості у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, зареєстрованого від 03.04.2019 року за № ОД 010190931724, щодо підстав використання земельної ділянки де розташований об`єкт будівництва, чим порушив пункт 11 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 року № 466.
Враховуючи викладене, відповідач просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог.
07 серпня 2019 року до суду від позивача за вх.№28225/19 надійшла відповідь на відзив (а.с.137-141), у якій позивач зазначає, що товариству з обмеженою відповідальністю МЕГА СІТІ-ХХІ на праві приватної власності належить нежитлове приміщення, що розташовано за адресою: АДРЕСА_5 , про що свідчить наявний в матеріалах справи Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ як власник нежитлового приміщення, розташованого за адресою: АДРЕСА_5 , 23.05.2019 р. звернулось до Одеської міської ради із заявою про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Рішення Одеського апеляційного адміністративного суду у справі № 2-13/11 від 30.11.2017 р. спростовує викладені в оскаржуваній постанові твердження про перебування земельної ділянки на балансі ОНУ ім. І.І. Мечникова на якій розташоване нежитлове приміщення, що належить ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ . Законодавчо не передбачено скасування або визнання не чинним Акту на право постійного користування земельною ділянкою частково, а тому посилання на вказаний акт, як на підставу прийняття оскаржуваних наразі рішень є некоректним. ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ не відмовлялось від підписання акту перевірки та припису, адже такої можливості з боку Управління взагалі не було надано. Позивача не сповіщено, ані про результати розгляду матеріалів перевірки, ані про складання протоколу, ані про складання постанови та припису. З наданих відповідачем доказів, а саме: із згрупованих поштових відправлень рекомендованих листів не вбачається, які саме документи були направлені на адресу ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ , адже відсутній опис вкладення до відправлення, з урахуванням чого неможливо встановити, які саме документи були направленні на адресу позивача, а які не направлялись. Управління жодним чином не коментує порушення Процедури накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, які детально описані у позовній заяві.
Ухвалою суду від 04 вересня 2019 року закрито підготовче провадження у даній справі та призначено справу до судового розгляду по суті.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив їх задовольнити.
Представник відповідача у судовому засіданні у задоволенні позовних вимог просив відмовити.
Вислухавши пояснення представника позивача та представника відповідача, розглянувши подані документи та матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та відзив, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Приписами ст. 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Законом України Про регулювання містобудівної діяльності від 17 лютого 2011 року № 3038-VI (далі Закон України № 3038-VI) встановлені правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямовані на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Однією з функцій управління у сфері містобудівної діяльності є контроль за дотриманням законодавства у сфері містобудівної діяльності, вимог будівельних норм, державних стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об`єктів містобудування, проектної документації (п.6 ч.1 ст. 7 Закону України № 3038-VI).
В ст. 41 Закону України № 3038-VI визначено, що державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється на об`єктах будівництва у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом….. Позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю. Підставами для проведення позапланової перевірки є: 1) подання суб`єктом містобудування письмової заяви про проведення перевірки об`єкта будівництва або будівельної продукції за його бажанням; 2) необхідність проведення перевірки достовірності даних, наведених у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, повідомленні про початок виконання будівельних робіт, декларації про готовність об`єкта до експлуатації, протягом трьох місяців з дня подання зазначених документів; 3) виявлення факту самочинного будівництва об`єкта; 4) перевірка виконання суб`єктом містобудування вимог приписів органів державного архітектурно-будівельного контролю; 5) вимога головного інспектора будівельного нагляду центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, про проведення перевірки за наявності підстав, передбачених законом; 6) звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення субєктом містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності; 7) вимога правоохоронних органів про проведення перевірки.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначені в Законі України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 5 квітня 2007 року № 877-V (далі Закон України № 877-V).
В Законі України № 877-V визначено, що державний нагляд (контроль) це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом (ст. 1). Заходи контролю здійснюються органами…, державного архітектурно-будівельного контролю (нагляду),… (ст. 2).
Рішенням Одеської міської ради № 3043-VII від 21.03.2018 року затверджено Положення про Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради в новій редакції.
Основним завданням Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради відповідно до п.2.1 Положення є здійснення на території м. Одеси державного архітектурно-будівельного контролю, виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності відповідно до законодавства України.
В п. 2.2. Положення зазначено, що Управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює державний архітектурно-будівельний контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об`єктів містобудування, проектної документації щодо об`єктів, розташованих у межах м. Одеси (п.п. 2.2.4). Здійснює контроль за виконанням законних вимог (приписів) посадових осіб органів держархбудконтролю (п.п. 2.2.5). Розглядає відповідно до законодавства України справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності з прийняттям відповідних рішень (п.п.2.2.8). Здійснює інші повноваження, визначені чинним законодавством України (п.п.2.2.9).
Судом встановлено, що згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань товариство з обмеженою відповідальністю МЕГА СІТІ-ХХІ , код ЄДРПОУ 415548858 зареєстроване за адресою: м. Одеса, вул. Новосельського, 24, 65009.
Судом встановлено, що 03 квітня 2019 року Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради зареєстровано повідомлення №ОД010190931724 ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ про початок виконання підготовчих робіт щодо реконструкції одно-двоповерхової житлової будівлі з експлуатуємим горіщем за адресою: АДРЕСА_5.
Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №110494296 від 12.01.2018 року (а.с.22) нежитлове приміщення загальною площею 907,7 кв.м., розташоване за адресою АДРЕСА_5 належить на праві приватної власності ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ на підставі акту приймання-передачі нерухомого майна від 22.12.2017 року, договору купівлі-продажу №1490 від 24.09.2008 року.
Процедура здійснення заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт визначена в Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 553 (далі Порядок № 553).
В Порядку № 533 зазначено, що під час здійснення заходів державного архітектурно-будівельного контролю щодо суб`єктів містобудування (юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців) на об`єктах будівництва органи державного архітектурно-будівельного контролю зобов`язані забезпечити дотримання вимог статті 1, статті 3, частин першої, четвертої, шостої - восьмої, абзацу другого частини десятої, частин тринадцятої та чотирнадцятої статті 4, частин першої - четвертої статті 5, частини третьої статті 6, частин першої - четвертої та шостої статті 7, статей 9, 10, 19, 20, 21, пункту 3 статті 22 Прикінцеві положення Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (п.1). Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом (п.5). Позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю (абз. 1 п.7). Строк проведення позапланової перевірки не може перевищувати десяти робочих днів, а у разі потреби може бути одноразово продовжений за письмовим рішенням керівника відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю чи його заступника не більше ніж на два робочих дні (абз. 10 п. 7).
24 травня 2019 року Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради видано наказ №01-13/231ДАБК Про проведення позапланової перевірки (а.с.105), яким відповідно до ст.41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , ст.7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , п.7 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року № 553, відповідно до Положення про Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради, затвердженого рішенням Одеського міської ради № 3043-VII від 21.03.2018 року, на підставі звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності (№ 01-10/242-ЗГ від 24.05.2019 року) (а.с.106), наказано, провести позапланову перевірку на об`єкті будівництва: з реконструкції окреморозташованого одно-двохповерхового нежитлового приміщення за адресою: АДРЕСА_5 (земельна ділянка розташована між житловими будинками АДРЕСА_5 та АДРЕСА_12), замовник будівництва - товариство з обмеженою відповідальністю МЕГА СІТІ-ХХІ .
24 травня 2019 року заступником начальника управління начальником інспекційного відділу № 1 Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради видано направлення для проведення планового (позапланового) заходу №001003, яким відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року №533 Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю направлено головного спеціаліста інспекційного відділу №1 Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради Сідора Дениса Юрійовича для здійснення позапланової перевірки на об`єкті: з реконструкції окреморозташованого одно-двохповерхового нежитлового приміщення за адресою: АДРЕСА_5 (земельна ділянка розташована між житловими будинками АДРЕСА_5 та АДРЕСА_6), щодо дотримання суб`єктом містобудування: товариством з обмеженою відповідальністю МЕГА СІТІ-ХХІ вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на підставі наказу Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради №01-13/231ДАБК від 24.05.2019 року та звернення юридичної особи (№01-10/242-ЗГ від 24.05.2019 року). Строк дії направлення з 24.05.2019 року до 31.05.2019 року (т.1 а.с.24, 107).
31 травня 2019 року головним спеціалістом інспекційного відділу №1 Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради Сідором Денисом Юрійовичем за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності на об`єкті: реконструкція окреморозташованого одно-двохповерхового нежитлового приміщення за адресою: АДРЕСА_5 (земельна ділянка розташована між житловими будинками АДРЕСА_5 та АДРЕСА_12) складено акт №001003 (а.с.67-86), в якому зазначено, що під час проведення позапланової перевірки виїздом на місце 24.05.2019 року встановлено, що замовником розпочаті підготовчі роботи на об`єкті шляхом влаштування дерев`яного каркасу на існуючому паркані, який виконаний із сітки рабиці, для влаштування огорожі будівельного майданчику; розміщення тимчасової споруди на огородженій території для виробничих потреб. Перевіркою встановлено, що замовником виконуються підготовчі роботи на підставі повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, зареєстрованого управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради від 03.04.2019 року за № ОД 0101909361724. В Повідомленні зазначена наступна інформація: найменування об`єкту будівництва - реконструкція одно-двоповерхова житлова будівля з експлуатуємим горіщем; інформація про підставу використання земельної ділянки не наведена. Також під час проведення позапланової перевірки на підставі наданих документів встановлено, що згідно з витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №110494296, 10.01.2018 року Державним реєстратором Одеської обласної філії комунального підприємства Центр державної реєстрації Іскровим Олегом Вікторовичем за замовником зареєстровано право власності на нежитлове приміщення загальною площею 907,7 кв.м. за адресою: м. Одеса, АДРЕСА_5 на підставі: акта приймання-передачі нерухомого майна № б/н від 22.12.2017 року, виданий ОСОБА_2 та ОСОБА_3 ; договору купівлі-продажу № 1490, виданого 24.09.2008 року приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Яновською О.С. Під час перевірки також встановлено, що об`єкт реконструкції фактично розташований на земельній ділянці, яка знаходиться між житловими будинками за адресою: АДРЕСА_6 АДРЕСА_9 . Відповідно до наданого акту про знесення нежитлової будівлі, затвердженого 11.11.2005 року проректором Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова Ігнатенко В.С., нежитлова будівля лабораторії, розташована за адресою: АДРЕСА_3 була знесена. На земельній ділянці, де виконуються підготовчі роботи з реконструкції об`єкту, наявні конструктивні елементи, які свідчать про існування підземної частини знесеної будівлі (елементи пошкоджених частик бетону та покриття підлоги). Земельна ділянка не розчищена, наявна рослинність. Додатково представником наданий дозвіл Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради №214 від 06.05.2019 року на проведення земляних або монтажних робіт, не пов`язаних з прокладенням, перекладенням, ремонтом інженерних мереж і споруд - під час встановлення тимчасового огородження за вищезазначеною адресою. Також, відповідно до інформації з публічної кадастрової карти України, об`єкт розташований на земельній ділянці за кадастровим номером 5110137500:45:005:0063 - Державна власність, цільове призначення В.03.02 - Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти. Зазначена земельна ділянка площею 17,1248 га, відповідно до Державного акту на право постійного користування серія І-ОД №004234 від 2001 року надана у постійне користування Одеському національному університету ім. І.І. Мечникова (вул. Дворянська, 2) для експлуатації та обслуговування об`єктів ОНУ ім. І.І. Мечникова. Інформацію про отримання у користування чи у власність замовником території, де розташований об`єкт реконструкції під час перевірки не надано. Таким чином, перевіркою встановлено, що замовником не набуте право на земельну ділянку де розташований об`єкт будівництва, об`єкт будівництва не відповідає її цільовому призначенню земельної ділянки, та замовник не навів в повідомленні інформацію про підстави використання земельної ділянки. Таким чином Замовником підготовчих робіт - ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ наведено недостовірні відомості у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, зареєстрованого від 03.04.2019 року за № ОД 010190931724, щодо підстав використання земельної ділянки, де розташований об`єкт будівництва, чим порушив пункт 11 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 року №466.
Як вбачається з вищевказаного акту, проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) здійснювалось у присутності уповноваженої особи за довіреністю ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ Пушкаренко Сергія Олеговича , який у судовому засіданні це не заперечив а також зазначив, що на земельну ділянку за адресою: АДРЕСА_5 право власності не оформлене та підтвердив, що на ній відсутні наземні споруди, проте наявні підземні приміщення підвалу.
31 травня 2019 року Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради на підставі вищевказаного акту видано наказ №01-13/236ДАБК (а.с.31) про скасування права на виконання підготовчих робіт, набутого на підставі поданого повідомлення про початок виконання будівельних робіт №ОД010190931724.
Також, 31 травня 2019 року Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради складено припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт №345/19 (а.с.87-90), на об`єкті: реконструкція окреморозташованого одно-двохповерхового нежитлового приміщення за адресою: АДРЕСА_8 ( земельна ділянка розташована АДРЕСА_8 ), яким у позивача вимагається зупинити виконання підготовчих робіт до усунення порушень з 31.05.2019 року до усунення порушень та звільнити земельну ділянку від розташованої тимчасової споруди до 14.06.2019 року.
31 травня 2019 року Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради складено протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності (а.с.91-95), в якому вказано, що за результатами позапланової перевірки, проведеної на об`єкті будівництва: реконструкція окреморозташованого одно-двохповерхового нежитлового приміщення за адресою: АДРЕСА_8 ( земельна ділянка розташована АДРЕСА_8 ), виявлено порушення, зміст якого зазначено також в акті. У протоколі зазначено, що відповідальність за встановлені порушення передбачена п.1 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності , а також, що розгляд справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності відбудеться о 15:30 год. 14.06.2019 року у приміщенні Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради за адресою: м.Одеса, вул. Черняховського, 6.
Судом встановлено, що вищевказані протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) та припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил направлені Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради на адресу керівника ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ супровідним листом від 31.05.2019 року № 01-10/242-зг (а.с.109).
На підтвердження направлення позивачу зазначеного листа відповідачем до суду надано: список №1476 згрупованих поштових відправлень, листів, рекомендованих повідомлень, де під номером відправки 6506503396060 зазначено отримувача керівника ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ , адреса - Новосельського, буд.54 (а.с.110); інформацію з сайту Укрпошти (а.с.111), з якої вбачається, що поштове відправлення № 6506503396060 не вручене адресату 03.06.2019 року з інших причин, та що вказане відправлення вручене 04.07.2019 року.
14 червня 2019 року заступником начальника управління - начальником інспекційного відділу №1 Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради Якименко Русланом Костянтиновичем складено постанову №037/19/310-вих про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності (а.с.26-30, 32-36, 143-147), де зазначено, що розглянувши матеріали справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності: акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт №001003 від 31.05.2019 року, припису про порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил №345/19 від 31.05.2019 року, протоколу про правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 31.05.2019 року, установлено обставини, наведені в акті, складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю), та на підставі поданих документів і матеріалів, заслухавши осіб, які брали участь у розгляді справи: головного спеціаліста відділу №1 Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради Сідора Дениса Юрійовича, керуючись Законом України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності постановлено визнати ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п.1 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено штраф у сумі 19210,00 грн.
14 червня 2019 року постанова про накладення штрафу №037/19/310-вих супровідним листом Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради № 01-9/310-вих направлена керівнику ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ (а.с. 25, 109) та згідно списку №1659 згрупованих поштових відправлень від 14.06.2019 року (а.с.112) та рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.113) вручена позивачу 26.06.2019 року.
Вирішуючи дану справу та надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
В адміністративному позові та в судовому засіданні представник позивача зазначав, що ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ не було надано примірника акту перевірки, припису та протоколу.
Відповідно до положень Порядку №553, за результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим Порядком. (п.16). У разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, крім акта перевірки, складається протокол, видається припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил або припис про зупинення підготовчих та/або будівельних робіт (п.17). Керівникові кожного суб`єкта містобудування, щодо якого складений акт перевірки, або його уповноваженій особі надається по одному примірнику такого акта. Один примірник акта перевірки залишається в органі державного архітектурно-будівельного контролю (п.18). Припис складається у двох примірниках. Один примірник припису залишається в органі державного архітектурно-будівельного контролю, а інший надається суб`єкту містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль (п.19). Протокол разом з усіма матеріалами перевірки протягом трьох днів після його складення подається посадовій особі органу державного архітектурно-будівельного контролю, до повноважень якої належить розгляд справ про правопорушення у сфері містобудівної діяльності (п.20). Якщо суб`єкт містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, не погоджується з актом перевірки, він підписує його із зауваженнями, які є невід`ємною частиною такого акта. У разі відмови суб`єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, підписати акт перевірки та припису, посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю робить у акті відповідний запис. У разі відмови суб`єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, від отримання акта та припису, вони надсилаються йому рекомендованим листом з повідомленням (п.21).
Суд зазначає, що: у акті перевірки міститься відмітка, що для підписання не з`явились, примірник цього акту надіслано поштою Укрпошта 01.06.2019 р. №6506503396060 ; у приписі зазначено для отримання не з`явились, примірник припису надіслано поштою Укрпошта 01.06.2019 №6506503396060 ; у протоколі наявна відмітка для отримання не з`явились .
При цьому, як зазначено вище, відповідачем до суду надано докази направлення позивачу 01.06.2019 року засобами поштового зв`язку на №6506503396060 рекомендованим поштовим відправленням вищевказаних акта, припису та протоколу, що відповідає вимогам п.21 Порядку №553 та отримання їх позивачем 04.07.2019 року.
Відповідальність юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (суб`єктів містобудування) за правопорушення у сфері містобудівної діяльності передбачена Законом України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 14.10.1994 р. № 208/94-ВР (далі - Закон України №208/94-ВР).
В ч.1 ст.1 Закону України № 208/94-ВР визначено, що правопорушеннями у сфері містобудівної діяльності є протиправні діяння (дії чи бездіяльність) суб`єктів містобудування - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, державними стандартами і правилами.
Приписами п.1 ч.2 ст.2 Закону України № 208/94-ВР визначено, що суб`єкти містобудування, які є замовниками будівництва об`єктів (у разі провадження містобудівної діяльності), або ті, що виконують функції замовника і підрядника одночасно, несуть відповідальність у вигляді штрафу за такі правопорушення: виконання підготовчих робіт без повідомлення про початок їх виконання, а також наведення недостовірних даних у такому повідомленні - у розмірі десяти прожиткових мінімумів для працездатних осіб.
Процедура накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, що передбачені Законом України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності визначена Порядком накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня 1995р. № 244 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 735) (далі Порядок № 244).
Згідно п.17 Порядку № 244, справа може розглядатися за участю субєкта містобудування, який притягається до відповідальності, або його уповноваженого представника, експертів, інших осіб. Відомості про час і місце розгляду справи повідомляються суб`єкту містобудування, який притягається до відповідальності, та іншим особам, які беруть участь у розгляді справи, не пізніше як за три доби до дня розгляду справи. Неприбуття суб`єкта містобудування у визначений час і місце не перешкоджає розгляду справи.
Судом встановлено, що повідомлення про початок виконання підготовчих робіт / про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, яке зареєстроване Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради 03.04.2019 року за №ОД010190931724 містить наступні дані: замовник - ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ , найменування об`єкта будівництва - одно-двоповерхова житлова будівля з експлуатуємим горіщем, місце розташування об`єкта будівництва - Одеська обл., АДРЕСА_5 вид будівництва - реконструкція.
При цьому, у графах вищевказаного повідомлення, що стосуються інформації про земельну ділянку, яка використовується для будівництва, позивачем поставлено прочерк.
Згідно порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2015 р. № 747), (далі - Порядок №466) підготовчі роботи, визначені будівельними нормами, стандартами і правилами, можуть виконуватися замовником після набуття права на земельну ділянку відповідного цільового призначення та подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю. Виконання підготовчих робіт може здійснюватися на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт або дозволу на виконання будівельних робіт (далі - дозвіл) (п.4). Будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та: подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) та об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта; видачі замовнику дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України Про оцінку впливу на довкілля (п.5). Замовник несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданому ним повідомленні, за виконання будівельних робіт без подання повідомлення та за порушення вимог, визначених цим Порядком, відповідно до Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та Кодексу України про адміністративні правопорушення (п.11). Повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта, та повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) (далі - повідомлення), повідомлення про зміну даних у зазначених повідомленнях за формою згідно з додатками 1, 2 і 2-1 до цього Порядку подається замовником (його уповноваженою особою) особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронний кабінет до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю за місцезнаходженням об`єкта не пізніше ніж за один календарний день до початку виконання підготовчих або будівельних робіт (п.13). …У разі виявлення відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю факту подання наведених у надісланому повідомленні недостовірних даних, які є підставою вважати об`єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, а також у разі скасування містобудівних умов та обмежень, право на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення, підлягає скасуванню відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю (п.15).
Як вбачається з додатку 1 до Порядку №466 обов`язковою для заповнення у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт/про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт є графа Земельна ділянка використовується для будівництва… .
Судом встановлено та не заперечується сторонами, що земельна ділянка за адресою АДРЕСА_5 (стара адреса: АДРЕСА_5) розташована між житловими будинками АДРЕСА_6 та АДРЕСА_8.
При цьому, як вбачається з акту на списання основних засобів (а.с.123), акту загального огляду будівлі ФОЕТ по АДРЕСА_5 (а.с.124), акту про знесення нежитлової будівлі від 11.11.2005 року (а.с.126), листа Міністерства освіти та науки України №1/11-55/6 від 01.11.2004 року (а.с.127), за адресою АДРЕСА_3 знаходилась нежитлова будівля - лабораторія ФОЕТ, яка належала ОНУ ім. І.І. Мечникова на праві оперативного управління, та яка була знесеною та списаною з балансу ОНУ ім. І.І. Мечникова.
Як зазначено відповідачем, не спростовується позивачем та встановлено судом, належний ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ об`єкт нерухомості за адресою: АДРЕСА_5 розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 5110137500:45:005:0063, яка згідно інформації з публічної кадастрової карти (а.с.114) є державною власністю з цільовим призначенням B.03.02 для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти, та згідно державного акта на право постійного користування землею І-ОД №004234 (а.с.119-122) передана у постійне користування Одеському національному університету ім. І.І. Мечникова.
Суд ставиться критично до посилання позивача на постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 30.11.2017 року по справі №2-13/11, оскільки її копії до суду не надано та така постанова відсутня в Єдиному державному реєстрі судових рішень.
Суд також не приймає до уваги посилання позивача на постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 06.12.2012 року по справі №2-а-198/11/1522 (а.с.37-43), оскільки такою постановою скасовано рішення Одеської міської ради №2385-ХХІІІ від 17.04.2001 року в частині затвердження технічної документації з інвентаризації земельної ділянки загальною площею 1820 кв.м за адресою: АДРЕСА_13 як частини земельної ділянки площею 17,1248 га. за адресою: АДРЕСА_14 та в частині оформлення Одеському національному університету ім. І.І.Мечникова документів, що посвідчують право постійного користування земельною ділянкою площею 1820 кв.м, за адресою: АДРЕСА_13 як частини земельної ділянки площею 17,1248 га за адресою: АДРЕСА_14.
Доказів скасування вищевказаного державного акта на право постійного користування землею І-ОД №004234 в частині надання Одеському національному університету ім. І.І. Мечникова права постійного користування земельною ділянкою, розташованою за адресою: м. Одеса, АДРЕСА_5 як частини земельної ділянки площею 17,1248 га за адресою: АДРЕСА_14 позивачем до суду не надано.
При цьому, з наданої до суду фототаблиці (а.с.128-129) земельної ділянки, розташованої як стверджується представником відповідача та не заперечується представником позивача, за адресою: м. Одеса, АДРЕСА_5 між житловими будинками АДРЕСА_5 та АДРЕСА_6, вбачається, що на вказаній земельній ділянці відсутні зовнішні споруди, проте наявні сліди підвального приміщення колишньої нежитлової будівлі - лабораторії ФОЕТ.
Таким чином, суд доходить висновку, що ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ не було внесено до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, зареєстрованого Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради 03.04.2019 року за №ОД010190931724 інформації про земельну ділянку, на якій розташованим об`єкт будівництва та інформації щодо права позивача на неї.
Окрім цього позивачем неправомірно зазначено у вказаному повідомленні, що об`єкт будівництва - одно-двоповерхова житлова будівля з експлуатуємим горіщем, розташована за адресою: АДРЕСА_5 в той час як призначення земельної ділянки під вказаним об`єктом будівництва - B.03.02 для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти .
Доказів набуття ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ права власності чи користування земельною ділянкою за адресою: АДРЕСА_5 та доказів зміни її цільового призначення позивачем до суду не надано.
Таким чином, на підставі вищенаведеного суд приходить до висновку про обґрунтованість висновку про порушення позивачем п.1 ч.2 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності та про правомірність припису Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради №345/19 від 31.05.2019 року про зупинення підготовчих та будівельних робіт та постанови Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради №037/19/310вих від 14.06.2019 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності.
Решта доводів сторін висновків суду по суті заявлених позовних вимог не спростовують. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Серявін та інші проти України від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п. 58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.
Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).
Згідно п.41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Оцінюючи правомірність дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст.2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури.
Частиною 1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Частиною 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно зі ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Таким чином, з огляду на викладене, суд вважає, що у задоволенні позовних вимог ТОВ МЕГА СІТІ-ХХІ слід відмовити.
Керуючись ст.ст. 7, 9, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю МЕГА СІТІ-ХХІ до Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради про визнання протиправним та скасування припису Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради №345/19 від 31.05.2019 року про зупинення підготовчих та будівельних робіт; визнання протиправною та скасування постанови Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради №037/19/310вих від 14.06.2019 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Одеський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Позивач - товариство з обмеженою відповідальністю МЕГА СІТІ-ХХІ (вул.Новосельського, буд.54, м.Одеса, 65029, код ЄДРПОУ 41554858).
Відповідач - Управління державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради (вул. Черняховського, 6, м.Одеса, 65009, код ЄДРПОУ 40199728).
Повний текст рішення складено та підписано 07.10.2019 року.
Суддя О.А. Вовченко
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.10.2019 |
Оприлюднено | 09.10.2019 |
Номер документу | 84800447 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Вовченко О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні